quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:01 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac en Bern
Isaac zegt dat hij tot vandaag getwijfeld heeft, maar na de speech van Bern voor Imadiddin gegaan is.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:01 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac en Bern
Isaac zegt dat hij tot vandaag getwijfeld heeft, maar na de speech van Bern voor Imadiddin gegaan is.
Natuurlijk heeft hij niet op het laatst besloten. Nadat team Sasha/Bern Jeff er uit heeft gestemd zou het raar zijn nu voor Bern te gaan. Ik weet hoe de hazen lopen van Isaac.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:01 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac en Bern
Isaac miste iets meer van Bern zelf in zijn speech.
Best wel grappig iddquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:02 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zet Isaac zichzelf voor lul met deze uitspraak
in aug toch geen manager meer dacht ikquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Bern gaat het volgende maand misschien opnieuw proberen manager te worden.
Wendy weet niet wat wij allemaal weten en hebben gehoord.quote:
Ik denk echt dat dat komt omdat Jasper er op hintte dat Wendy weg gestemd ging worden door de Isaac groep.quote:
dat wist wendy al langerquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:05 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat Wendy inderdaad voor Imi is gegaan nadat Isaac zei dat Bern al maanden zegt dat hij in juli manager wilt worden om zo de finale maand te halen.
Dat dacht ik wel, Isaac had haar nieuwe inzichten gegevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |