Is hij eindelijk een keer actiefquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:59 schreef engine het volgende:
Overigens is de manager druk bezig de badkamer te controleren/schoonmaken/opruimen.
Het had van mij niet gehoeven maar ergens ben ik ook wel nieuwsgierig om te zien wat Ima dan een maand lang gaat doen.quote:
Ja dat ook wel, maar van mij had hij die kans niets gekregen als ik daar had gezeten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Het had van mij niet gehoeven maar ergens ben ik ook wel nieuwsgierig om te zien wat Ima dan een maand lang gaat doen.
Hij lijkt wel iets minder tijd voor Rupert te hebben. Dat is positiefquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ook wel, maar van mij had hij die kans niets gekregen als ik daar had gezeten.
De plakstrips- doorbrokenquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hij lijkt wel iets minder tijd voor Rupert te hebben. Dat is positief
Ze geloofde hem nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:09 schreef danaqui het volgende:
Misschien gaan Wendy haar ogen open nu wat betreft wat Jappie zei tegen haar dat Babs en Zoë haar op de stip willen.
Zoë zei even terug tegen Wendy dat ze van mensen had gehoord dat ze haar op de stip willen.
De enige mensen die daar de ballen voor hadden zijn al weg helaas. Niemand van dit stelletje sufkutten durft dat verwende kut kind te corrigeren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:05 schreef Judiwi het volgende:
Waar is Zoë mee bezig. Uit jaloezie denkt ze alles maar te kunnen zeggen. Hoop dat de groep haar aanspreekt en maatregelen neemt.
Dat is afgelopen vrijdag geroepen en daarom is er nu een uitbarsting?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja vrijdag stuur Wendy naar huis zeggen ze.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is afgelopen vrijdag geroepen en daarom is er nu een uitbarsting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |