Is hij eindelijk een keer actiefquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:59 schreef engine het volgende:
Overigens is de manager druk bezig de badkamer te controleren/schoonmaken/opruimen.
Het had van mij niet gehoeven maar ergens ben ik ook wel nieuwsgierig om te zien wat Ima dan een maand lang gaat doen.quote:
Ja dat ook wel, maar van mij had hij die kans niets gekregen als ik daar had gezeten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Het had van mij niet gehoeven maar ergens ben ik ook wel nieuwsgierig om te zien wat Ima dan een maand lang gaat doen.
Hij lijkt wel iets minder tijd voor Rupert te hebben. Dat is positiefquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ook wel, maar van mij had hij die kans niets gekregen als ik daar had gezeten.
De plakstrips- doorbrokenquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hij lijkt wel iets minder tijd voor Rupert te hebben. Dat is positief
Ze geloofde hem nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:09 schreef danaqui het volgende:
Misschien gaan Wendy haar ogen open nu wat betreft wat Jappie zei tegen haar dat Babs en Zoë haar op de stip willen.
Zoë zei even terug tegen Wendy dat ze van mensen had gehoord dat ze haar op de stip willen.
De enige mensen die daar de ballen voor hadden zijn al weg helaas. Niemand van dit stelletje sufkutten durft dat verwende kut kind te corrigeren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:05 schreef Judiwi het volgende:
Waar is Zoë mee bezig. Uit jaloezie denkt ze alles maar te kunnen zeggen. Hoop dat de groep haar aanspreekt en maatregelen neemt.
Dat is afgelopen vrijdag geroepen en daarom is er nu een uitbarsting?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja vrijdag stuur Wendy naar huis zeggen ze.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is afgelopen vrijdag geroepen en daarom is er nu een uitbarsting?
Ah tnxquote:
Ze weten het daar ook helemaal niet zeker, maar de naam Wendy komt ze goed uit, extra munitie.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:29 schreef Ash het volgende:
Die kut zowie heeft het vuurtje verder lopen stoken dat ze toen der tijd buiten de poort schreeuwde dat Marciano, Wendy er uit moest gooien. Nou ik heb al 100x dat clipje beluisterd maar ik kan er van alles uit maken maar geen Wendy, ik denk toch eerder dat het Babs was, wat er werd geroepen. nu is arme Wendy van slag.
Helaas gemist, zet ze net aan en zie een snikkende Wendy die een knuffel van eunice krijgtquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:17 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt maar nu misschien wel met het verhaal van Zoë net
Wat is er gebeurd?quote:
Dat vind ik echt nog lastig te zeggen. Iets is er aan de poort geroepen afgelopen vrijdag en vandaag heeft Wendy te horen gekregen dat dat over haar zou gaan. Toen iets tussen Babette en Wendy (net niet gezien) en daarna was Wendy verdrietig/boos.quote:
Zoë met Wendy en ze wil niets met haar, wat doet ze nu dan. \Ze wil niet tussen haar en Babs staanquote:
Dank je, dat roepen heb ik wel gezien, en later gehoord op een filmpjequote:Op woensdag 5 juli 2023 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik echt nog lastig te zeggen. Iets is er aan de poort geroepen afgelopen vrijdag en vandaag heeft Wendy te horen gekregen dat dat over haar zou gaan. Toen iets tussen Babette en Wendy (net niet gezien) en daarna was Wendy verdrietig/boos.
Beter kan ik het niet uitleggenen nu is er Zoë.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |