Ze weten het daar ook helemaal niet zeker, maar de naam Wendy komt ze goed uit, extra munitie.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:29 schreef Ash het volgende:
Die kut zowie heeft het vuurtje verder lopen stoken dat ze toen der tijd buiten de poort schreeuwde dat Marciano, Wendy er uit moest gooien. Nou ik heb al 100x dat clipje beluisterd maar ik kan er van alles uit maken maar geen Wendy, ik denk toch eerder dat het Babs was, wat er werd geroepen. nu is arme Wendy van slag.
Helaas gemist, zet ze net aan en zie een snikkende Wendy die een knuffel van eunice krijgtquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:17 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt maar nu misschien wel met het verhaal van Zoë net
Wat is er gebeurd?quote:
Dat vind ik echt nog lastig te zeggen. Iets is er aan de poort geroepen afgelopen vrijdag en vandaag heeft Wendy te horen gekregen dat dat over haar zou gaan. Toen iets tussen Babette en Wendy (net niet gezien) en daarna was Wendy verdrietig/boos.quote:
Zoë met Wendy en ze wil niets met haar, wat doet ze nu dan. \Ze wil niet tussen haar en Babs staanquote:
Dank je, dat roepen heb ik wel gezien, en later gehoord op een filmpjequote:Op woensdag 5 juli 2023 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik echt nog lastig te zeggen. Iets is er aan de poort geroepen afgelopen vrijdag en vandaag heeft Wendy te horen gekregen dat dat over haar zou gaan. Toen iets tussen Babette en Wendy (net niet gezien) en daarna was Wendy verdrietig/boos.
Beter kan ik het niet uitleggenen nu is er Zoë.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |