SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ie niet. Die man zal zich nooit overgeven. Aan wie dan ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:26 schreef Ulx het volgende:
Poetin moet gewoon vrede sluiten. Vooral niet escaleren.
Poetin lijdt enorm gezichtsverlies hiermee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:35 schreef Zwoerd het volgende:
Voor mensen die denken dat is in scne wordt gezet: denken jullie echt dat een dictator het volk wil laten geloven dat een deel van het leger in opstand komt tegen de macht? Zien jullie niet voor welke problemen dit kan zorgen?
Ja een lange tweet:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:29 schreef superniger het volgende:
Heeft Zelensky al een reactie gegeven?
Jawel. Iets van eigen schuld dikke bult.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:29 schreef superniger het volgende:
Ja, al twee keer. Zie Telegraaf.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:29 schreef superniger het volgende:
Doen we niet meer aan lastpost nee?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:29 schreef superniger het volgende:
Heeft aandachtshoertje Starhopper ook weer even aandacht gehad. En doorrrrquote:
Dan zou ik het laten. 1 coup vind ik voor vandaag wel genoeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou het kunnen doen maar ben geen Nieuws mod.
Nog niet helemaal. Te vroeg om dat zo te noemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT change naar "Oorlog in RUSLAND en OEKRAINE ? Ik zou het kunnen doen maar ben geen Nieuws mod.
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk. Ben momenteel wel benieuwd naar hoe het nu in Oekrane gaat.quote:
Je zit in het juiste topic.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk. Ben momenteel wel benieuwd naar hoe het nu in Oekrane gaat.
Met dit tempo zitten we daar over 2 weken alquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Straks is de oorlog voorbij voordat we de 1000 halen
Die zijn nog steeds popcorn aan het eten, geen verdere berichten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk. Ben momenteel wel benieuwd naar hoe het nu in Oekrane gaat.
Ik zou dat nooit durven, voor ik billenkoek krijg.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan zou ik het laten. 1 coup vind ik voor vandaag wel genoeg eigenlijk.
Is een livetopic. Zsm een nieuwe openen. Maakt niet uit wie dat doet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Doen we niet meer aan lastpost nee?
Voorstel TT: 'Speciale Operatie' Prigozjinquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT change naar "Oorlog in RUSLAND en OEKRAINE ? Ik zou het kunnen doen maar ben geen Nieuws mod.
NAVO doet niks met Rusland. Immers geeft dat voeding aan de Russische gedachte dat NAVO evil is. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is allemaal opgezet spel tussen Wagner en Putin:
Deze scenario heb ik in mijn hoofd:
Wagner doet alsof ze rusland binnenvallen (daarom amper weerstand).
De Navo kijkt verschrikt toe: En begin te denken, Die leider van Wagner mag niet aan de kernwapenknoppen zitten![]()
![]()
We moeten ingrijpen..... De NAVO bombardeert de wagner groep in Rusland. En POETIN roept: He jullie vallen mijn land aan: Laat ik het westen Nuken.
New York en Londen zijn weggevaagd
Einde van de wereld Iedereen gaat dood
En wat een wijze man zoals einstein heeft gezegd: hij wist niet met welke wapens de derde wereldoorlog zou uitgevochten worden. Maar hij wist wel dat de vierde wereldoorlog met stokken en stenen zal uitgevochten worden.
Het was warm.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Over 50 jaar vragen onze kleinkinderen naar deze dag.
Dat is nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Is een livetopic. Zsm een nieuwe openen. Maakt niet uit wie dat doet.
Terwijl je in de trein coupe zat?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:36 schreef SiGNe het volgende:
Ik dacht ik doe mee, zojuist een coupe geleegd..
[ afbeelding ]
En dan kunnen wij trots vertellen dat we aanwezig waren op Fok!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Kunnen ze gewoon lezen op FOK! ergens op een archiefwebsitequote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Met het verschil dat er nu wel binnen drie dagen iets klaargespeeld wordt zoals het er nu uitziet...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Voorstel TT: 'Speciale Operatie' Prigozjin![]()
En demilitarisering van Ruslandquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Voorstel TT: 'Speciale Operatie' Prigozjin![]()
Hallo allemaal daar in de toekomst!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen ze gewoon lezen op FOK! ergens op een archiefwebsite
Ja, arme nazi's... ook heel erg, Berlijn was ook zo'n bloedbad, heel naar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Vechten! Duizenden jongemannen zoals jij en ik gaan komende dagen de dood vinden. Jongemannen die een jaar jaar geleden nog kinderen waren.
Kun je nagaan wat de Russen er zelf van vinden.quote:
Snap ik. We weten niet waar het gaat eindigen.quote:
DOE ER WAT AAN!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Drommels, iedereen is nu naar dat dode topic
Hebben we straks twee halfdode topics
Maar nog steeds geen militaire weerstand?quote:
Over een uurtje krijgen we de follow-up dat dit gat al is opgevuld.quote:
Dan ligt er een zandwagen in het gat denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over een uurtje krijgen we de follow-up dat dit gat al is opgevuld.
Byzantium zou ook een goed idee zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:40 schreef Iblardi het volgende:
Nou, het is wel een spektakel zo, met die muitende veldheer richting hoofdstad. Ik ben benieuwd of Eugenius Prigozhin dan inderdaad de volgende keizer van Byzantium Rusland gaat zijn...
Quincy zit inmiddels in zijn kelder johquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:40 schreef Multatilu het volgende:
@:Lospedrosa Wat een ophef om niets h?
Dit kan ook evengoed een voorbeeld van de bekende belabberde staat van de russische infrastructuur zijn 😁quote:
Die heeft een nieuwe held gevonden om te adoreren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:40 schreef Tengano het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat Starhopper ook aan het muiten is.
Dr gebeurt feitelijk vrij weinig ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:40 schreef Multatilu het volgende:
@:Lospedrosa Wat een ophef om niets h?
Zonnig. We kijken met z'n allen naar een coup soleil.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr gebeurt feitelijk vrij weinig ja.
Liever deze...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:42 schreef Bensel het volgende:
Ik gooi zo maar even een wagner pizza in de oven terwijl ik ride of the valkyries luister van wagner
Vind het wel mooi dat een CIA coup in rusland blijkbaar minder erg is dan eventueel wat bribes.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:43 schreef Slayage het volgende:
Je hebt wappies en je hebt deze gast [ twitter ]
Nou, zo rond 15.47 trok ik mijn eerste fles wijn open, en daar zal het vast niet bij blijven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Zojuist een fles mousserende rose van de Raarberg, Limburg open getrokken om deze heugelijke dag te vieren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, zo rond 15.47 trok ik mijn eerste fles wijn open, en daar zal het vast niet bij blijven.
"Sorry, opa weet niks meer van die dag, maar de wijn was heerlijk!"quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, zo rond 15.47 trok ik mijn eerste fles wijn open, en daar zal het vast niet bij blijven.
Als Rutte vandaag ook nog uit de kast komt dan trek ik er ook een open.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:50 schreef XSbig het volgende:
[..]
Zojuist een fles mousserende rose van de Raarberg, Limburg open getrokken om deze heugelijke dag te vieren.
"Was opa toen ook al zwaar alcoholistisch?"quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:51 schreef Iblardi het volgende:
[..]
"Sorry, opa weet niks meer van die dag, maar de wijn was heerlijk!"
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Was opa toen ook al zwaar alcoholistisch?"
Enjoy!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de seksuele voorkeur van Mark je enige hoop biedt, maar wat doet je denken dat hij interesse heeft in uitgerekend jou, je kan zeggen wat je wil, maar een beetje smaak heeft hij wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:52 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Als Rutte vandaag ook nog uit de kast komt dan trek ik er ook een open.
En dan laat je je telefoon thuis zekerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef KingRoland het volgende:
zometeen ga ik misschien naar de mcdonalds boys
beetje moe van het nieuws volgen
Die moet je met je gezin in de kelder consumeren.quote:
Dickie schijnt al getekend te hebben voor een lucratieve uitdaging bij het Dagestaanse Nationale Elftal.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:43 schreef Multatilu het volgende:
Net bekend geworden dat aan het volgende WK 32 teams meedoen. Als Rusland uiteenvalt hebben we nog een extra poule nodig.
Ik ben om half 9 weer thuis. Hopelijk net op tijd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef Za het volgende:
Die livestream: The Kremlin might be falling in the next few hours.
Waar is iedereen?
Bron?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:00 schreef theguyver het volgende:
Wagner is al in regio Moskou..
Dus over +- uurtje of 1 2 gaan we eens zien war er allemaal gaat gebeuren.
iemand linkjes voor livestream moskou toevallig?
Ik zit er klaar voor.
Kratje pils
popcorn en paar zakken chips gehaald.
kom maar op met die zooi
Gewoon trucje van overheid om Promes hier te krijgenquote:
Altijd treurig als je een geldschieter kwijtraakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:01 schreef Aloulu het volgende:
Baudet zal een hele slechte dag hebben en zijn verdriet wegdrinken….de laatste anti-globalist die gaat vallen…
Oja, nog niet over na gedachtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Altijd treurig als je een geldschieter kwijtraakt.
Besef, dat in de ongeloofwaardige situatie dat Putin van het toneel verdwijnt ten gunste van Wagner, wij een heel groot probleem zouden hebben. Een ongekend probleem. Zeg dan maar gedag tegen je rustige leven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:00 schreef theguyver het volgende:
Wagner is al in regio Moskou..
Ik zit er klaar voor.
Kratje pils
popcorn en paar zakken chips gehaald.
kom maar op met die zooi
The source: Trust me, bro.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
Besef, dat in de ongeloofwaardige situatie dat Putin van het toneel verdwijnt ten gunste van Wagner, wij een heel groot probleem zouden hebben. Een ongekend probleem. Zeg dan maar gedag tegen je rustige leven.
Waar willen ze dan een kernbom opgooien om Wagner buiten Moskou te houden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Ik wil niet aan bangmakerij doen maar er lijkt nu op basis van de nucleaire doctrine te zijn voldaan aan de voorwaarden voor het inzetten van kernwapens. De Staat wordt in haar bestaan bedreigd als Wagner Moskou binnenvalt.
Ja? Moskou dus maar nuken?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Ik wil niet aan bangmakerij doen maar er lijkt nu op basis van de nucleaire doctrine te zijn voldaan aan de voorwaarden voor het inzetten van kernwapens. De Staat wordt in haar bestaan bedreigd als Wagner Moskou binnenvalt.
Oeiquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
Besef, dat in de ongeloofwaardige situatie dat Putin van het toneel verdwijnt ten gunste van Wagner, wij een heel groot probleem zouden hebben. Een ongekend probleem. Zeg dan maar gedag tegen je rustige leven.
Schijnt van wel. Blijkbaar zit een deel nu op 200 km van Moskou. Tsja, politie en ME werpen vast wel wat barricades op maar een tank walst daar vrij makkelijk overheen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Rijden ze nog steeds zo makkelijk rond ?
Ok, en wat gaan ze dan doen? Een kernbom op het hoofdkantoor van Wagner in Sint-Petersburg gooien?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Niet groter dan de huidige problemen hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
Als Rusland Rusland nuket is het voor ons wel wat minder spannend.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Natuurlijk niet. “De staat” is iets anders dan “deze regering”.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Wat extra zorgelijk is omdat antipsychotica niet heel lekker combineren met alcohol...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:01 schreef Aloulu het volgende:
Baudet zal een hele slechte dag hebben en zijn verdriet wegdrinken….de laatste anti-globalist die gaat vallen…
Je eigen steden nuken is niet aan te radenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Een tactische nuke op het convooi bijvoorbeeld. Dat kan heel lokaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar willen ze dan een kernbom opgooien om Wagner buiten Moskou te houden?
De angel zit hem in die laatste zin wellicht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. “De staat” is iets anders dan “deze regering”.
Althans zo werkt dat in normale landen.
Noeks?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
Beetje Jiskefet-achtig zou dat wel zijn, dus toch vermakelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als Rusland Rusland nuket is het voor ons wel wat minder spannend.
Als die Wagner's zonder noemenswaardige tegenstand de buitenwijken van Moskou weten te bereiken, dan ga je jezelf als Russische mobik zijnde toch ook vragen stellen waarom jij daar wel in de berm ligt met je AK47 terwijl er een colonne APC's en ander gemechaniseerd spul jouw kant op dendert.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Rijden ze nog steeds zo makkelijk rond ?
Nou nou, ik zag begin mei nog dat alle Russische tanks ook in Moskou staan!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Schijnt van wel. Blijkbaar zit een deel nu op 200 km van Moskou. Tsja, politie en ME werpen vast wel wat barricades op maar een tank walst daar vrij makkelijk overheen.
Ja ze zijn natuurlijk een beetje dom geweest om alles naar het buitenland te verplaatsen om oorlog te voeren en vergeten dat ze ook zelf wel eens aangevallen konden wordenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Schijnt van wel. Blijkbaar zit een deel nu op 200 km van Moskou. Tsja, politie en ME werpen vast wel wat barricades op maar een tank walst daar vrij makkelijk overheen.
Ik zie het allemaal wel... Maar toegegeven het is meer dan ik verwacht had.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat heb ik vannacht allemaal gemist naast dat, @:achja eens ongelijk haden de boot aan is, wagner die nu echt Rusland binnentrekt, het Russische leger waar men wisselend zin heeft wagner aan te vallen?
Is Oekrane nog ergens in de aanval?
Of rebelse Russen?
Ik wou het net zeggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Dit soort barricades ziet eruit als iets waar een harde kern van Ajax/PSV/Feyenoord op een goede dag bijna nog wel doorheen kan stoten, niet als een iets dat een serieuze, gewapende groep rebellen gaat stoppen
Volgens @Lospedrosa is er echter weinig aan de hand, je snapt ze niet he die russenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Dit soort barricades ziet eruit als iets waar een harde kern van Ajax/PSV/Feyenoord op een goede dag bijna nog wel doorheen kan stoten, niet als een iets dat een serieuze, gewapende groep rebellen gaat stoppen
Dat rustige leven is toch al voorbij? Rusland heeft vorig jaar toch al tactical nukes ingezet toen Finland bij de NAVO zou komen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Ja, en er gebeurt nog steeds niks dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Ik neem aan dat het niet zo makkelijk gaat toch. Moskou heeft ook ten minste een halve dag om allerlei leger onderdelen en agenten op te roepen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Ziet er gezellig uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Wat zegt jouw propagandakanaal nu dan? zo tam ben je zeldenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel... Maar toegegeven het is meer dan ik verwacht had.
Als ze zin hebben om op te komen dagen h.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet zo makkelijk gaat toch. Moskou heeft ook ten minste een halve dag om allerlei leger onderdelen en agenten op te roepen.
Maandenlang voorbereid, voorbereidingen zijn nu op het niveau dat hij wilde, dus nu is het tijd?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom zou Pirogzjin eigenlijk nu de coupe starten.
Die man is misschien een heethoofd maar het is echt geen domme vent.
Zou hij de de corruptie zat zijn, wilde niet wachten op een eventueel verlies in Oekrane of gewoon een pure machtsgreep?
Spreek je uit ervaring?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef Qarrad het volgende:
Wat extra zorgelijk is omdat antipsychotica niet heel lekker combineren met alcohol...
Ik moest even boodschappen doen, stuk ongeduld.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef Za het volgende:
Die livestream: The Kremlin might be falling in the next few hours.
Waar is iedereen?
Nouja ze hebben 1,5 jaar lang honderdduizenden mensen naar Oekraine gestuurd met groot risico, waarom zou iedereen nu ineens afhaken?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als ze zin hebben om op te komen dagen h.
Nee man dit gaat tig tanks tegenhouden hahaha... clownshow dat RuSSland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
quote:
Omdat ze hem en z’n makkers gisteren nog aan flarden probeerden te knallen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom zou Pirogzjin eigenlijk een coupe starten.
Die man is misschien een heethoofd maar het is echt geen domme vent.
Zou hij de de corruptie zat zijn, wilde niet wachten op een eventueel verlies in Oekrane of gewoon een pure machtsgreep?
Ik bedoelde eigenlijk waarom hij een coupe zou starten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maandenlang voorbereid, voorbereidingen zijn nu op het niveau dat hij wilde, dus nu is het tijd?
Even mezelf quotenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk waarom hij een coupe zou starten.
Ongeacht de uitkomst van de oorlog zou Wagner er warmpjes bij zitten.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sucidaal is die misschien niet nee, maar hij was natuurlijk wel vogelvrij verklaard. Dus die kan of 'go out with a bang' kiezen of de rest van zijn leven wegrotten in Kamtsjatka want die zal geen genadig afscheid door een slecht onderhouden kozijn krijgen.
??????????quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Onze landsvertegenwoordiging maakt zich weer druk om heel andere dingen.
[ twitter ]
We zullen het de komende uren/dagen merken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:15 schreef Discombobulate het volgende:
Wie zou achter Prighozjin staan? Patrushev? Borntikov? Wie gaat Poetin backstabben?
Zou hij zijn Russische speldje gedragen hebben toen hij dit schreef?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Heb nog steeds twijfels of er niet bewust een potje wordt genomen, een Russisch script.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is wachten op een aftellende Live ticker op de CNN broadcast.
Of het westen heeft een som overgemaakt. Prighozjin denkt alleen maar aan zijn protommonee. De hoogste bieder heeft zijn steun.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:15 schreef Discombobulate het volgende:
Wie zou achter Prighozjin staan? Patrushev? Borntikov? Wie gaat Poetin backstabben?
Een groot deel van die strijdkrachten zijn toch al afgehaakt? Of is er op een paar wijkagenten na niemand gestationeerd in al die oblasten tussen Rostov en Moskou, kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja ze hebben 1,5 jaar lang honderdduizenden mensen naar Oekraine gestuurd met groot risico, waarom zou iedereen nu ineens afhaken?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb nog steeds twijfels of er niet bewust een potje wordt genomen, een Russisch script.
Want, waarom zijn er geen (steeds nieuwe) beelden van de zgn colonne?
Waarom kunnen ze doorrijden helemaal tot Moskou?
Waarom zijn er wel veel beelden van lullige wegblokkades.
Zo uitgedund is dat leger nooit rond die gebieden.
Dit riekt naar een bulltrap
Waar hebben ze die ene T34 neer gezet?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
In de zin dat ik het heb zien gebeuren in mijn nabije omgeving maar ik bedoelde het als een sneer over de psychische gesteldheid van de heer Baudet.quote:
En wat is daarvan het belang? Rusland komt er nou niet bepaald sterker uit in de beeldvormingquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb nog steeds twijfels of er niet bewust een potje wordt genomen, een Russisch script.
En hopelijk moet dan het leger uit oekraienequote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:17 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dat er een full scale burgeroorlog komt in RuSSland. Laat ze elkaar maar allemaal afmaken.
Die krijgt eerst nog een tectyl behandeling voordat ie uit elkaar valt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waar hebben ze die ene T34 neer gezet?
Het omschrijven als 'lastige situatie' is wel een beetje een understatementquote:
Afleiding van iets anders?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:20 schreef Devolder het volgende:
[..]
En wat is daarvan het belang? Rusland komt er nou niet bepaald sterker uit in de beeldvorming
Die krijgen dus gewoon gratis een lang weekend, zie je wel dat er iets achter zatquote:
Maar, beste Medvedev, dat zijn ze al.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:22 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Medvedev die bijna dagelijks de rest van de wereld bedreigd met Nukes...
denk eerder dat het een redelijk vooropgezet plan was.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:22 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat het pas vannacht los zal gaan in Moskou. Of ze maken nog een tussenstop. Die Wagner troepen zullen toch een moment van rust nodig hebben.
Onderweg netjes elke twee uur even een Rastplatzksi opzoeken en even koffie halen en naar het toilet, dan is er niks aan de handquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:22 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat het pas vannacht los zal gaan in Moskou. Of ze maken nog een tussenstop. Die Wagner troepen zullen toch een moment van rust nodig hebben.
Hier heeft ie wel gelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:22 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Die man zit al langer in de Tweede Kamer dan Poetin in Rusland aan de macht is en heeft in al die tijd parlementair werkelijk helemaal niks bereikt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Beentjes strekken, voorhamer uit het vet halen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onderweg netjes elke twee uur even een Rastplatzksi opzoeken en even koffie halen en naar het toilet, dan is er niks aan de hand
Mcdonalds ook al gesloten daar toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:22 schreef Breekfast het volgende:
In Rostov heeft het leger zich wel overgegeven aan Wagner...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Russen verdedigen Moskou toch gewoon? Zag net al interviews van Russen die zeiden dat het leger overal rondrijdt daar.
Is er iets bekend over de omvang van Wagner? 20 tot 40000?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
In Rostov heeft het leger zich wel overgegeven aan Wagner...
Rusland is wel zeer amateuristisch in nogal wat dingen, dus als het ergens kan is het daar. En van een nuke moet je toch de codes hebben. Dat activeer je niet 1,2,3.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Afleiding van iets anders?
Dat ze een en clash hebben soit. Dat ze helemaal vanaf de Oekraense grens in een nacht en dag met een makkelijk aan te vallen colonne helemaal tot in Moskou rijden?
Of Wagner “bereikt het Kremlin” en ineens gaat er een nuke naar Kiev.
En niemand kan aantonen wie het deed.
20.000 tot 50.000 zijn getallen die genoemd worden ja....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is er iets bekend over de omvang van Wagner? 20 tot 40000?
Er valt niets te zeggen over deze coup. Of het goed is of niet valt niet te voorspellen. Dat de russen elkaar nu afknallen is weer wel goed te noemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:27 schreef Za het volgende:
Op de livestream: Iemand die denkt dat dexe coup goed nieuws is, is volslagen idioot.
Grootte maakt niet zo veel uit als je geen serieuze weerstand krijgt of het Russische leger zelfs massaal overloopt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is er iets bekend over de omvang van Wagner? 20 tot 40000?
Poetin kan vast Shoigu offeren ofzo? Prigozjin maarschalk maken en een leuk kasteel aanbieden.quote:
Nee ze moeten wel een beetje opschieten. Ik wil voor ik ga slapen al de nodige actie ipv alleen maar wakker blijven en wachten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onderweg netjes elke twee uur even een Rastplatzksi opzoeken en even koffie halen en naar het toilet, dan is er niks aan de hand
Ach die krijgen toch al nauwelijks steun van Poetin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat de Armenirs in Nagorno Karabagh ook niet heel lekker zitten.
De couppoging is goed nieuws. Het is wel het beste als het niet gaat lukken inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:27 schreef Za het volgende:
Op de livestream: Iemand die denkt dat dexe coup goed nieuws is, is volslagen idioot.
Zucht. Nee dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:29 schreef Devolder het volgende:
[..]
Rusland is wel zeer amateuristisch in nogal wat dingen, dus als het ergens kan is het daar. En van een nuke moet je toch de codes hebben. Dat activeer je niet 1,2,3.
Wel een van de exotischere opties, maar niet uitgesloten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:32 schreef Momo het volgende:
Zien we over een aantal uren/dagen Prigozhin aan de lange tafel van Putin zitten?
En in dat scenario komt er vanuit de rest van de wereld geen reactie omdat ze denken "Och, een klein opstandje waarbij wat nukes in de rondte vliegen kan iedereen overkomen"quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zucht. Nee dat bedoel ik niet.
Rus heeft bv een week geleden al bedacht Kiev te willen nuken zonder de vervelende consequenties.
Hiervoor moeten ze een rookgordijn gaan bedenken.
Goede vriend prigo was bereid hieraan mee te werken. De rest is nu gaande.
Nee. Putin zal er alles aan doen om hem om te leggen. Hij is nu staatsvijand nummer 1.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:32 schreef Momo het volgende:
Zien we over een aantal uren/dagen Prigozhin aan de lange tafel van Putin zitten?
quote:According to information from our supporters as of 18:30 we have the following:
In the morning, two columns from the Wagner PMC were formed. The first, under the leadership of Prigozhin, went in and took full control of Rostov-on-Don. This was done in order to turn the attention of the media and security forces away from the main operation.
The second column, under the command of Dmitry Utkin, advanced towards Moscow and is now less than 100 km from the capital, in the suburbs of Moscow.
In order to stop the columns, the Russian Armed Forces used aviation, but 1 plane and 4 helicopters were shot down by the PMCs.
According to our information, a huge number of Wagners are already in Moscow, having got there under the guise of civilians.
We continue to monitor the situation.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:42 schreef Bensel het volgende:
Ik gooi zo maar even een wagner pizza in de oven terwijl ik ride of the valkyries luister van wagner
Juich er maar om dan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:30 schreef dudewhereismycar het volgende:
Er valt niets te zeggen over deze coup. Of het goed is of niet valt niet te voorspellen. Dat de russen elkaar nu afknallen is weer wel goed te noemen.
Je bent vooral angst aan het zaaien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:27 schreef Za het volgende:
Nee maar als er een nuke gaat dan is het toch overduidelijk dat Rusland zelf er betrokken bij is? Ik snap de cover up niet. Gaat de nuke, kan dat niet zonder Russisch plan. Als jij en ik dat snappen, snapt de Navo dat ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zucht. Nee dat bedoel ik niet.
Rus heeft bv een week geleden al bedacht Kiev te willen nuken zonder de vervelende consequenties.
Russische nukes waren al in handen van bandits.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:22 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
De wereld zal heel terughoudend zijn. Putin is immers gevlucht (zogenaamd) en totale gekke terroristen kunnen nu weleens MAD uitroepen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En in dat scenario komt er vanuit de rest van de wereld geen reactie omdat ze denken "Och, een klein opstandje waarbij wat nukes in de rondte vliegen kan iedereen overkomen"?
Zolang ze elkaar afknallen in hun eigen land vind ik het helemaal prima vallen ze geen andere landen lastig. Poetin is namelijk geen lieve man al wil je dat ons doen geloven.quote:
Dat is die Butcher of Aleppo toch?quote:
Dat is dan ook de gebruikelijke werkwijze van deze user. Morgen probeert ie je weer bang te maken voor LHBTI’ers, gifspuiten of krekels die verplicht gegeten dienen te wordenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bent vooral angst aan het zaaien.
Ik las ergens (en ik weet hier niets van helaas) dat zo'n beetje alle tactische nukes die normaal rondom Moskou zouden liggen, verplaatst zijn naar Belarus. Geen idee of dat waar is overigens.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Russische nukes waren al in handen van bandits.
Wat kan hoe een psyop zijn?!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:37 schreef Peppert het volgende:
Hmm, ik wacht even af voordat ik conclusies trek. Het kan ook een PSYOP zijn.
Dan zal het niet lang duren voor de bruggen opgeblazen worden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:36 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij was deze nog niet gedeeld. Als het klopt zitten ze op ruim 100 km van de rand van de stad.
[ twitter ]
Waarom is het slecht als poetin en zijn kgb- maffia kliek weg valt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:27 schreef Za het volgende:
Als je Putin bent is het inderdaad geen goed nieuws.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:27 schreef Za het volgende:
Het is niet onze oorlog.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:38 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Waarom is het slecht als poetin en zijn kgb- maffia kliek weg valt?
Waarom zou ons dit moeten boeien? Het is een russisch aanglegenheid, lijkt me juist goed om neutraal te blijven....
Hoe gaat dat nu geen vervelende consequenties hebben?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt alquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Za het volgende:
BNR
Russisch regeringstoestel van de radar verdwenen, Poetin mogelijk vermist.
Vanavond een messcherpe analyse van Promes bij de NOS.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:37 schreef Wotte het volgende:
Hoe zou Promes hier nou instaan als Russisch staatsburger, dat zijn de echte vragen.
Ik geloof zo langzamerhand dat ze gewoon niet meer werkend materieel hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef theguyver het volgende:
Wat ik niet snap is dat Rusland geen poging doet om de kolonne te bombarderen.
Sure veel vliegtuigen zijn aan de grens of in oekraiene maar..
kom op ... een helicopter...
Dat hebben ze geprobeerd. Er zijn heli's en vliegtuigen neergehaald. Ze hebben namelijk luchtafweer bij zich.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef theguyver het volgende:
Poetin is misschien een neutraal land binnen gevallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:38 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Waarom is het slecht als poetin en zijn kgb- maffia kliek weg valt?
Waarom zou ons dit moeten boeien? Het is een russisch aanglegenheid, lijkt me juist goed om neutraal te blijven....
Benieuwd of die Oka rivier de boel gaat tegenhouden/vertragen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:36 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij was deze nog niet gedeeld. Als het klopt zitten ze op ruim 100 km van de rand van de stad.
[ twitter ]
Zie dit nog nergens anders?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Za het volgende:
BNR
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Za het volgende:
BNR
Wie gaat 'm besturen? Wie gaat er op Russen schieten? Ik krijg de indruk dat het Russische leger volledig aan de kant van Wagner staat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef theguyver het volgende:
Even de complete tekst:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Za het volgende:
BNR
quote:Regeringsvliegtuig opgestegen, maar nergens te bekennen: waar is Poetin?
Er wordt hevig gespeculeerd over de precieze locatie van de Russische president Vladimir Poetin. Zijn vliegtuig zou opgestegen zijn vanuit Moskou en richting het noordwesten zijn gevlogen, maar is inmiddels van de radar verdwenen.
Volgens Flightradar lag de laatst bekende locatie van het vliegtuig in het Tver-gebied, zo'n 180 kilometer van Moskou. Daar heeft Poetin een residentie. Kort daarna verdween het toestel van de radar.
Lijkt me dat ze de transponders uit hebben gezet om hem naar een safe place te brengen. Die komt echt wel weer op de spreekwoordelijke radar vanavond om het volk toe te spreken, zeker aangezien er via Telegram wordt opgeroepen om flink te gaan demonstreren in St Petersburg en Moskou vanavond.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Za het volgende:
BNR
Nog even over nagedacht, maar Prigozhin gaat niet op dat knopje drukken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Poetin is misschien een neutraal land binnen gevallen.
Maar geen nato, plus hij heeft nog niet op het nuke knopje gedrukt.
Wie weet wat Prigozjin wel niet kan doen.
RUS heeft nog duizenden jachtvliegtuigen. Een mobiele colonne kan nooit fatsoenlijke anti-air acties uitvoeren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd. Er zijn heli's en vliegtuigen neergehaald. Ze hebben namelijk luchtafweer bij zich.
Heliś jah dat had ik gezien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd. Er zijn heli's en vliegtuigen neergehaald. Ze hebben namelijk luchtafweer bij zich.
Misschien begint hij wel een restaurant.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog even over nagedacht, maar Prigozhin gaat niet op dat knopje drukken.
Alhoewel het ook eng is omdat we mnder over hem weten, is Prigozhin uiteindelijk een zakenman en best wel een realist (naast een enorme schurk) en geen gek met een droom over een groter Rusland.
Het lijkt me ook niet gek dat hij stopt met deze oorlog om weer geld te kunnen verdienen.
Neequote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef xpompompomx het volgende:
Weet iemand hoe de situatie aan het front in Oekrane op het moment is?
Ik zou nog rondje gaan lopen, Black Mirror afleveringen kijken en moet nog koken, komt allemaal niks vanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef Tijn het volgende:
Inmiddels CNN maar opgezet. Er zal nu toch binnen enkele uren wat gaan gebeuren, toch?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Za het volgende:
BNR
https://www.bnr.nl/nieuws(...)chor-OSwyMTgsMTMsNTEquote:Er wordt hevig gespeculeerd over de precieze locatie van de Russische president Vladimir Poetin. Zijn vliegtuig zou opgestegen zijn vanuit Moskou en richting het noordwesten zijn gevlogen, maar is inmiddels van de radar verdwenen.
Volgens Flightradar lag de laatst bekende locatie van het vliegtuig in het Tver-gebied, zo'n 180 kilometer van Moskou. Daar heeft Poetin een residentie. Kort daarna verdween het toestel van de radar.
Oekraiene schijnt wat progressie te boeken bij Donetsk, bij lijnen die sinds 2014 al in handen van de Russen/opstandlingen zijn. En verder ook wat bij Zapo, maar er is nog geen sprake van een massale terugtrekking van de Russen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef xpompompomx het volgende:
Naar wat ik heb gelezen niet direct grote veranderingen. Helaas nog niet dat alle Russische posities meteen verlaten worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef xpompompomx het volgende:
The source: trust me broquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
RUS heeft nog duizenden jachtvliegtuigen. Een mobiele colonne kan nooit fatsoenlijke anti-air acties uitvoeren.
Onmogelijk.
Volgens mij weet niemand dat, zelfs de Russische soldaten niet. Geen antwoord van het hoofdkwartier.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom zetten ze die niet in dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
RUS heeft nog duizenden jachtvliegtuigen. Een mobiele colonne kan nooit fatsoenlijke anti-air acties uitvoeren.
Onmogelijk.
Nou ja wat nog in staat is om te vliegen zou ik er opaf sturen!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Omdat het een list is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zetten ze die niet in dan?
Afrekenen met alle vijanden van Rusland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:40 schreef theguyver het volgende:
Poetin is misschien een neutraal land binnen gevallen.
Maar geen nato, plus hij heeft nog niet op het nuke knopje gedrukt.
Wie weet wat Prigozjin wel niet kan doen.
Hier ook:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef Tijn het volgende:
Inmiddels CNN maar opgezet. Er zal nu toch binnen enkele uren wat gaan gebeuren, toch?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee![]()
Misschien moeten we een topic openen over de oorlog in Oekraine?
quote:
Rustiger dan het front in Moskou, wellicht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef xpompompomx het volgende:
Jamaar dat is strategie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In Oekrane worden ook amper straaljagers ingezet.
Ze hebben alleen nog oude troep.
Dat is dus exact het punt..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zetten ze die niet in dan?
goed kans dat die lekker aan de grond blijvenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
RUS heeft nog duizenden jachtvliegtuigen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef theguyver het volgende:
Hele gebeuren is 2 jaar geleden al opgenomen en Prigozhin is in werkelijkheid al bijna in Kyiv.quote:
Kan nooit, ze hebben ook niet heel veel verloren en afgelegen luchtbasissenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In Oekrane worden ook amper straaljagers ingezet.
Ze hebben alleen nog oude troep.
quote:Top 10 Largest Air Forces in the World (by number of Military Aircraft) - Flight International 2022:
United States Air Force - 5,217
Russian Air Force - 3,863
People's Liberation Army Air Force (China) - 1991
Indian Air Force - 1,715
Egyptian Air Force - 1,062
Korean People's Army Air Force (North Korea) - 946
South Korean Air Force - 898
Pakistan Air Force - 810
Japan Air Self-Defense Force - 746
Royal Saudi Air Force - 690
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Im Westen nichts Neuesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef xpompompomx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |