Daar hejt alquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Za het volgende:
BNR
Russisch regeringstoestel van de radar verdwenen, Poetin mogelijk vermist.
Vanavond een messcherpe analyse van Promes bij de NOS.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:37 schreef Wotte het volgende:
Hoe zou Promes hier nou instaan als Russisch staatsburger, dat zijn de echte vragen.
Ik geloof zo langzamerhand dat ze gewoon niet meer werkend materieel hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef theguyver het volgende:
Wat ik niet snap is dat Rusland geen poging doet om de kolonne te bombarderen.
Sure veel vliegtuigen zijn aan de grens of in oekraiene maar..
kom op ... een helicopter...
Dat hebben ze geprobeerd. Er zijn heli's en vliegtuigen neergehaald. Ze hebben namelijk luchtafweer bij zich.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef theguyver het volgende:
Poetin is misschien een neutraal land binnen gevallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:38 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Waarom is het slecht als poetin en zijn kgb- maffia kliek weg valt?
Waarom zou ons dit moeten boeien? Het is een russisch aanglegenheid, lijkt me juist goed om neutraal te blijven....
Benieuwd of die Oka rivier de boel gaat tegenhouden/vertragen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:36 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij was deze nog niet gedeeld. Als het klopt zitten ze op ruim 100 km van de rand van de stad.
[ twitter ]
Zie dit nog nergens anders?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Za het volgende:
BNR
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Za het volgende:
BNR
Wie gaat 'm besturen? Wie gaat er op Russen schieten? Ik krijg de indruk dat het Russische leger volledig aan de kant van Wagner staat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef theguyver het volgende:
Even de complete tekst:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Za het volgende:
BNR
quote:Regeringsvliegtuig opgestegen, maar nergens te bekennen: waar is Poetin?
Er wordt hevig gespeculeerd over de precieze locatie van de Russische president Vladimir Poetin. Zijn vliegtuig zou opgestegen zijn vanuit Moskou en richting het noordwesten zijn gevlogen, maar is inmiddels van de radar verdwenen.
Volgens Flightradar lag de laatst bekende locatie van het vliegtuig in het Tver-gebied, zo'n 180 kilometer van Moskou. Daar heeft Poetin een residentie. Kort daarna verdween het toestel van de radar.
Lijkt me dat ze de transponders uit hebben gezet om hem naar een safe place te brengen. Die komt echt wel weer op de spreekwoordelijke radar vanavond om het volk toe te spreken, zeker aangezien er via Telegram wordt opgeroepen om flink te gaan demonstreren in St Petersburg en Moskou vanavond.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Za het volgende:
BNR
Nog even over nagedacht, maar Prigozhin gaat niet op dat knopje drukken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Poetin is misschien een neutraal land binnen gevallen.
Maar geen nato, plus hij heeft nog niet op het nuke knopje gedrukt.
Wie weet wat Prigozjin wel niet kan doen.
RUS heeft nog duizenden jachtvliegtuigen. Een mobiele colonne kan nooit fatsoenlijke anti-air acties uitvoeren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd. Er zijn heli's en vliegtuigen neergehaald. Ze hebben namelijk luchtafweer bij zich.
Heliś jah dat had ik gezien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd. Er zijn heli's en vliegtuigen neergehaald. Ze hebben namelijk luchtafweer bij zich.
Misschien begint hij wel een restaurant.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog even over nagedacht, maar Prigozhin gaat niet op dat knopje drukken.
Alhoewel het ook eng is omdat we mnder over hem weten, is Prigozhin uiteindelijk een zakenman en best wel een realist (naast een enorme schurk) en geen gek met een droom over een groter Rusland.
Het lijkt me ook niet gek dat hij stopt met deze oorlog om weer geld te kunnen verdienen.
Neequote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef xpompompomx het volgende:
Weet iemand hoe de situatie aan het front in Oekraïne op het moment is?
Ik zou nog rondje gaan lopen, Black Mirror afleveringen kijken en moet nog koken, komt allemaal niks vanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef Tijn het volgende:
Inmiddels CNN maar opgezet. Er zal nu toch binnen enkele uren wat gaan gebeuren, toch?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Za het volgende:
BNR
https://www.bnr.nl/nieuws(...)chor-OSwyMTgsMTMsNTEquote:Er wordt hevig gespeculeerd over de precieze locatie van de Russische president Vladimir Poetin. Zijn vliegtuig zou opgestegen zijn vanuit Moskou en richting het noordwesten zijn gevlogen, maar is inmiddels van de radar verdwenen.
Volgens Flightradar lag de laatst bekende locatie van het vliegtuig in het Tver-gebied, zo'n 180 kilometer van Moskou. Daar heeft Poetin een residentie. Kort daarna verdween het toestel van de radar.
Oekraiene schijnt wat progressie te boeken bij Donetsk, bij lijnen die sinds 2014 al in handen van de Russen/opstandlingen zijn. En verder ook wat bij Zapo, maar er is nog geen sprake van een massale terugtrekking van de Russen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef xpompompomx het volgende:
Naar wat ik heb gelezen niet direct grote veranderingen. Helaas nog niet dat alle Russische posities meteen verlaten worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef xpompompomx het volgende:
The source: trust me broquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
RUS heeft nog duizenden jachtvliegtuigen. Een mobiele colonne kan nooit fatsoenlijke anti-air acties uitvoeren.
Onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |