Juich er maar om dan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:30 schreef dudewhereismycar het volgende:
Er valt niets te zeggen over deze coup. Of het goed is of niet valt niet te voorspellen. Dat de russen elkaar nu afknallen is weer wel goed te noemen.
Je bent vooral angst aan het zaaien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:27 schreef Za het volgende:
Op de livestream: Iemand die denkt dat dexe coup goed nieuws is, is volslagen idioot.
Nee maar als er een nuke gaat dan is het toch overduidelijk dat Rusland zelf er betrokken bij is? Ik snap de cover up niet. Gaat de nuke, kan dat niet zonder Russisch plan. Als jij en ik dat snappen, snapt de Navo dat ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zucht. Nee dat bedoel ik niet.
Rus heeft bv een week geleden al bedacht Kiev te willen nuken zonder de vervelende consequenties.
Hiervoor moeten ze een rookgordijn gaan bedenken.
Goede vriend prigo was bereid hieraan mee te werken. De rest is nu gaande.
Russische nukes waren al in handen van bandits.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:22 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Medvedev die bijna dagelijks de rest van de wereld bedreigd met Nukes...
De wereld zal heel terughoudend zijn. Putin is immers gevlucht (zogenaamd) en totale gekke terroristen kunnen nu weleens MAD uitroepen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En in dat scenario komt er vanuit de rest van de wereld geen reactie omdat ze denken "Och, een klein opstandje waarbij wat nukes in de rondte vliegen kan iedereen overkomen"?
Zolang ze elkaar afknallen in hun eigen land vind ik het helemaal prima vallen ze geen andere landen lastig. Poetin is namelijk geen lieve man al wil je dat ons doen geloven.quote:
Dat is die Butcher of Aleppo toch?quote:
Dat is dan ook de gebruikelijke werkwijze van deze user. Morgen probeert ie je weer bang te maken voor LHBTI’ers, gifspuiten of krekels die verplicht gegeten dienen te wordenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bent vooral angst aan het zaaien.
Ik las ergens (en ik weet hier niets van helaas) dat zo'n beetje alle tactische nukes die normaal rondom Moskou zouden liggen, verplaatst zijn naar Belarus. Geen idee of dat waar is overigens.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Russische nukes waren al in handen van bandits.
Wat kan hoe een psyop zijn?!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:37 schreef Peppert het volgende:
Hmm, ik wacht even af voordat ik conclusies trek. Het kan ook een PSYOP zijn.
Dan zal het niet lang duren voor de bruggen opgeblazen worden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:36 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij was deze nog niet gedeeld. Als het klopt zitten ze op ruim 100 km van de rand van de stad.
[ twitter ]
Waarom is het slecht als poetin en zijn kgb- maffia kliek weg valt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:27 schreef Za het volgende:
Op de livestream: Iemand die denkt dat dexe coup goed nieuws is, is volslagen idioot.
Als je Putin bent is het inderdaad geen goed nieuws.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:27 schreef Za het volgende:
Het is niet onze oorlog.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:38 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Waarom is het slecht als poetin en zijn kgb- maffia kliek weg valt?
Waarom zou ons dit moeten boeien? Het is een russisch aanglegenheid, lijkt me juist goed om neutraal te blijven....
Hoe gaat dat nu geen vervelende consequenties hebben?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Rus heeft bv een week geleden al bedacht Kiev te willen nuken zonder de vervelende consequenties.
Hiervoor moeten ze een rookgordijn gaan bedenken.
Goede vriend prigo was bereid hieraan mee te werken. De rest is nu gaande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |