SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Russische luchtmacht zou Wagner colonnes toch ook moeten kunnen pletten maar daar lijkt geen sprake van?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
De grote vraag is wat de jongens van Rosgvardia gaan doen denk ik. Als die geen lijn trekken is het voorbij voor Poetin. Als ze dat wel doen wordt het waarschijnlijk knokken.
Wat zegt ie?quote:
Daar zijn de Tsjetsjenen al! Echt ongelooflijk hoe snel het gaat. Zat er toch wel een klein beetje naast gisteravondquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:43 schreef Heph844 het volgende:
Zal allemaal wel weer met een sisser aflopen. Prigozhin is de hofnar van deze oorlog.
Of een rondje armpje drukken om Moskou. Het Russische leger is niet heel erg actief bezig Wagner kapot te maken.quote:
En daarna gedaan wat je dan moet doen: heel hard wegrennen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Putin heeft met een stok tegen een wespennest geslagen.
Is het ook, wordt het TikTok leger genoemd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is wel een heel armzalig groepje.
quote:
Mijn GTA word koudquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wou vandaag eigenlijk Final Fantasy 16 gaan spelen![]()
Zou die ook al in een vliegtuigje richting Turkije zittenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarna gedaan wat je dan moet doen: heel hard wegrennen.
Dat is al deels gebeurd. Met verliezen aan beide kanten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:15 schreef hangtime het volgende:
Wagner en Putin werken sowieso nog steeds samen.
Anders was die collone alleen kapot gebombardeerd door straaljagers e.d.
Wat een theater show..
Die land op enkele momenten in St Pietersburgquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou die ook al in een vliegtuigje richting Turkije zitten
ja die zijn net als Wagner... behoorlijke taaie krijgers. Goed bewapend, hebben gevechtservaring en zijn goed getraind. Hun leider is megatrouw aan Putin. Daarnaast zijn het van die Allah akbar gillende mannetjes maar het geeft wel aan dat ze niet bang zijn om te sterven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:36 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Hebben de Tsjetsjenen wel wat echte gevechtservaring?
Of vooral met burgers er onder houden en tiktok filmpjes maken?
Als dat zo is dan kan op die plaatsen ook weer best veel onrust ontstaan, voor zo ver die er nog niet is....quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap niet dat de Wagner colonnes op de snelweg niet platgebombardeerd worden.
Ook andere mogelijkheden:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is al deels gebeurd. Met verliezen aan beide kanten.
Maar er waren ook geruchten dat de luchtmacht niet wou schieten op dat wagner kamp een aantal dagen terug.
Dus wie weet is een deel van de luchtmacht niet meer van Poetin.
Nou moet Wagner ook al in Rostov de orde bewaren?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:15 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Zo ziet een kermis op het Malieveld er ook altijd uit. Lekker man.
Gewapend met TikTok filmpjes en uitstekende himars koppen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef HSG het volgende:
[..]
ja die zijn net als Wagner... behoorlijke taaie krijgers. Goed bewapend, hebben gevechtservaring en zijn goed getraind. Hun leider is megatrouw aan Putin. Daarnaast zijn het van die Allah akbar gillende mannetjes maar het geeft wel aan dat ze niet bang zijn om te sterven.
Dit gaat behoorlijk extreem worden.
Ik vraag me af wie hier de Russen zijn en wie de Russen ...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:15 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Zo ziet een kermis op het Malieveld er ook altijd uit. Lekker man.
Wagner heeft er weinig vertrouwen in dat dit rap gedaan is dan? Want voor ze vanuit Syrië en de CAR enzo ingevlogen zijn ben je wel weer even verder.quote:
OF de militaire parade dit jaar geeft precies de staat weer van het russische leger. Ze laten toch ook het people's army of russia, rond klooien in die grensgebieden zonder er echt op te reageren? tjetjen zijn ook een para militaire groep, waarom kan het russische leger niet reageren?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:15 schreef hangtime het volgende:
Wagner en Putin werken sowieso nog steeds samen.
Anders was die collone alleen kapot gebombardeerd door straaljagers e.d.
Wat een theater show..
Extinction Rebellion gaat er voor liggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap niet dat de Wagner colonnes op de snelweg niet platgebombardeerd worden.
Ondersteuning tweedelijns.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wagner heeft er weinig vertrouwen in dat dit rap gedaan is dan? Want voor ze vanuit Syrië en de CAR enzo ingevlogen zijn ben je wel weer even verder.
Dat geeft inmense schade, bovendien gaan de kolonnes alsnog door maar dan verspreidt door de dorpen en b-wegen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef Breekfast het volgende:
Op reddit zijn wel beelden van een convoy op de M4 highway richting Moskou die bestookt wordt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef Breekfast het volgende:
Leger doet niet wat Poetin wil dat ze doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef Breekfast het volgende:
In deze oorlog tussen Russen, Russen en Russen ben ik voor de Russen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hier de Russen zijn en wie de Russen ...
Die kerel kon je later nog wel uitnodigen voor feesten en partijenquote:
Maar dit gaat echt zo'n zelfde verhaal worden denk ik, met Lavrov in de rol van Bagdad Bob.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die kerel kon je later nog wel uitnodigen voor feesten en partijen
De beste stand up comedian aller tijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die kerel kon je later nog wel uitnodigen voor feesten en partijen
Hangt wel af van de ontwikkelingen de komende uren/dagen: worden de barstjes scheuren of weet het Kremlin het net op tijd te lijmen?quote:
Ja, we kunnen er nou nog om lachenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:24 schreef StateOfMind het volgende:
De beste stand up comedian aller tijden
Hoe dan ook kunnen we nu wel concluderen dat de oorlog speciale militaire operatie in Oekraïne (en Rusland) finaal in de Borscht loopt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
In deze oorlog tussen Russen, Russen en Russen ben ik voor de Russen.
Nou, dat spandoek belooft weer veel goeds!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Afvallige regio's en onderdrukte minderheden gaan zich ook roeren. Veel plezier met je burgeroorlog "Rusland".
Je zou kunnen zeggen MissionPhailedquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:25 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hoe dan ook kunnen we nu wel concluderen dat de oorlog speciale militaire operatie in Oekraïne (en Rusland) finaal in de Borscht loopt.
Dat was te verwachten .. de put is nu wel open en nu maar kijken hoe veel rotzooi daaruit komtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Afvallige regio's en onderdrukte minderheden gaan zich ook roeren. Veel plezier met je burgeroorlog "Rusland".
Ik denk dat er met deze situatie ook een duidelijkere breuk komt in het regime van Poetin. Er waren natuurlijk al mensen die hem wss niet supporten en die zien nu ook een kans, en dat zou wel eens een sneeuwbaleffect kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt wel af van de ontwikkelingen de komende uren/dagen: worden de barstjes scheuren of weet het Kremlin het net op tijd te lijmen?
Maar zijn of blijven die loyaal?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Kan maar Poetin heeft ook nog een privéleger rond/in Moskou. Geen idee hoe groot dat is.
Tussen het afroepen en of het leger hier mee in zee gaat dat moeten we nog maar zien .. denk gewoon dat het leger ook oorlogs moe is en gewoon naar huis wilquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:27 schreef byah het volgende:
Maar zo'n controlfreak als Putin laat dit toch niet gebeuren? Ik denk nog steeds dat dit staged is om een volledige mobilisatie af te roepen
Maar je ziet toch dat zijn macht begint af te brokkelen. Grofweg de helft van zijn hele leger is nu tegen hem.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:27 schreef byah het volgende:
Maar zo'n controlfreak als Putin laat dit toch niet gebeuren? Ik denk nog steeds dat dit staged is om een volledige mobilisatie af te roepen
Ja, normaliter wel, maar alleen al deze ontwikkelingen zijn mega-slecht voor zijn imago en positie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt wel af van de ontwikkelingen de komende uren/dagen.. Worden de barstjes scheuren of weet het Kremlin het net op tijd te lijmen?
Zal vast niet op staan dat het zaterdags 1+1 is bij de broodjes dönerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, dat spandoek belooft weer veel goeds!
Dit kan ik niet bevestigen, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vast niet op staan dat het zaterdags 1+1 is bij de broodjes döner
Dit gaat niet meer stoppen nu, nu dit soort berichten van steeds meer groepen komt.quote:
Een controlfreak zou echt niet zoiets faken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:27 schreef byah het volgende:
Zoals al in de reacties staat: hoe komen die Rusland binnen?quote:
Een echte controlfreak is véél te veel met zijn eigen obsessies bezig om door te hebben dat het onder zijn neus fout aan het gaan is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:27 schreef byah het volgende:
Ze hebben vast wel vliegtuigen en ergens een aftands vliegveldjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoals al in de reacties staat: hoe komen die Rusland binnen?
Het implodeert, door velen al voorspelt. Afwachten hoe Rusland hier uit gaat komen en wat dit voor ons betekent.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer stoppen nu, nu dit soort berichten van steeds meer groepen komt.
De beer is los.
Tsja, waarom heeft Rusland geen overwicht in de lucht in Oekraïne?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef Breekfast het volgende:
Nu Dagestan vanuit het oosten nogquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
De 2e implosie in één weekquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het implodeert, door velen al voorspelt. Afwachten hoe Rusland hier uit gaat komen en wat dit voor ons betekent.
Ik ben ook erg benieuwd naar de toekomstige analysen waarom de aanval voor op oekraine zo belangrijk was voor rusland. Want deze onrust was altijd al aanwezig, dus wat maakt dat het ondrukken van Oekraine door Rusland zo belangrijk was voor poetin zijn machtsbasis?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar je ziet toch dat zijn macht begint af te brokkelen. Grofweg de helft van zijn hele leger is nu tegen hem.
En er zijn nog wat mensen intern tegen hem die zich nu nog niet uitgesproken hebben. Maar dit is hun kans.
Imploderen, het thema van de week!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het implodeert, door velen al voorspelt. Afwachten hoe Rusland hier uit gaat komen en wat dit voor ons betekent.
Denk alleen niet dat dit bij 5 slachtoffers blijftquote:
Voor zijn eten over de datum is of wat?quote:
De Dagestanen hebben nog er flinke appel te schillen met Rusland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nu Dagestan vanuit het oosten nog
Geen idee als Wagner vliegvelden in handen heeft kunnen ze die natuurlijk invliegen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoals al in de reacties staat: hoe komen die Rusland binnen?
quote:
Weg wezenquote:
Volgens mij was de strekking op CNN dat de komende 24 uur heel kritiek zijn voor Putin, niet dat hij maar 24 uren heeft.quote:
Dat is die enkeling die zo diep in de complotfuik zit dat letterlijk alles een complot isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:35 schreef Zwoerd het volgende:
Voor mensen die denken dat is in scène wordt gezet: denken jullie echt dat een dictator het volk wil laten geloven dat een deel van het leger in opstand komt tegen de macht? Zien jullie niet voor welke problemen dit kan zorgen?
Maar goed, dat geldt denk ik ook wel voor Prigozhinquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij was de strekking op CNN dat de komende 24 uur heel kritiek zijn voor Putin, niet dat hij maar 24 uren heeft.
Dit dus. En dat klopt ook wel. De komende uren zullen we zien hoe het balletje gaat rollen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij was de strekking op CNN dat de komende 24 uur heel kritiek zijn voor Putin, niet dat hij maar 24 uren heeft.
Nogal logisch als je ziet dat die Wagnergroep inmiddels ongeveer 300 km van Moskou is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, dat geldt denk ik ook wel voor Prigozhin
Niet alleen voor Putin, maar de hele wereld.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat was Wagner toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Kan maar Poetin heeft ook nog een privéleger rond/in Moskou. Geen idee hoe groot dat is.
Pffff, 300 kilometer is best wel verquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tijn het volgende:
Nogal logisch als je ziet dat die Wagnergroep inmiddels ongeveer 300 km van Moskou is.
Per vliegtuig, gok ik.quote:
Het maakt niet zoveel uit in wiens handen die zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet alleen voor Putin, maar de hele wereld.
4500 nucleaire wapens in handen en controle van terroristen.
Dan nog liever Putin aan de macht lijkt me..
Gisteren waren ze nog 1000 km van Moskou vandaan, dus het kan hard gaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pffff, 300 kilometer is best wel ver
Dat zijn ze al minstens 1,5 uur, maar fijn dat het nu officieel is.quote:
Dat doe je in een middagje.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pffff, 300 kilometer is best wel ver
Ik zou wel een live kaartje willen zien van hun route.quote:
Staat gewoon de Shahada op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vast niet op staan dat het zaterdags 1+1 is bij de broodjes döner
Met Poetin is er ook een terrorist aan de macht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Dan moet je Viaplay Premium nemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zou wel een live kaartje willen zien van hun route.
Soort van file-kaart net als van de anwbquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zou wel een live kaartje willen zien van hun route.
Omdat als Poetin valt, Kadyrov valt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:42 schreef Raw85 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom die Kadyrovits zich hier voor laten lenen en een deel van het vuile werk op mogen knappen
66.6 😳quote:
Nou, dat belooft altijd veel goeds met die Russische deelrepubliekjes onder zo'n vlag.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Staat gewoon de Shahada op.
"(er) is geen godheid (dan) alleen God en Mohammed is de gezant van God."
Die lui gaan wel hard.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nogal logisch als je ziet dat die Wagnergroep inmiddels ongeveer 300 km van Moskou is.
Gisterenavond avond toen ik stopte met het luisteren naar de space was de algemene mening dat het een soort psy op was van het westen of een soort show van de Russen en nu hebben ze het over het einde van het Putin regime.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Die Twitter Space die hier gelinkt werd. 1 van de gasten is ontzettend druk en pro Ukraine, de rest is Pro Rusland en doet alsof er niets aan de hand is. Alles is normaal. Het westen blaast alles op
Zou erg mooi zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:42 schreef polderturk het volgende:
Het front in Oekraïne gaat binnenkort ineenstorten.
Oekraïne gaat grote lappen grond terugpakken.
Nog even één stop en dan gas op die toeter naar Moskouquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zegt wel genoeg.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Gisterenavond avond toen ik stopte met het luisteren naar de space was de algemene mening dat het een soort psy op was van het westen of een soort show van de Russen en nu hebben ze het over het einde van het Putin regime.
Goede vraag. Verbazingwekkend dat het relatief ongestoord kan doorgaan wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:47 schreef byah het volgende:
Waarom proberen ze die colonne tegen te houden met vrachtwagens vol zand ipv militair materieel? Is het er niet of willen ze het niet?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:48 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Dat gaat heel snel. In een keer door op Moskou.
Je zou nu maar por rus zijn en vanmorgen wakker geworden zijn en dan merken dat je grote knuffelbeer zijn laastte levens uren geslagen heeft ..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:48 schreef -XOR- het volgende:
Heerlijk om op Reddit de (pro-)Rusjes te zieken.
Het is dan ook een middeleeuwse verdediging.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:44 schreef Perrin het volgende:
De vrachtwagens met zand aan de kant:
[ twitter ]
Omdat het Kremlin in ruil voor het verraad van de familie Kadyrov in de Tweede Tsjetsjeense Oorlog flink wat geld overmaakt richting Tsjetsjenië, waar vooral voornoemde familie lekker van leeft ter plaatse. Die bron van inkomsten zien ze liever niet opdrogen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:42 schreef Raw85 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom die Kadyrovits zich hier voor laten lenen en een deel van het vuile werk op mogen knappen
Ik denk niet dat ze in de Middeleeuwen vaak vrachtwagens vol zand als verdediging gebruikten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:50 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Het is dan ook een middeleeuwse verdediging.
Ook als je kijkt naar die uitstapjes in de Belgorod regio, daar hadden ze ook geen groot en direct en permanent antwoord op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:47 schreef byah het volgende:
Waarom proberen ze die colonne tegen te houden met vrachtwagens vol zand ipv militair materieel? Is het er niet of willen ze het niet?
Mathieu op kop en we zijn er zo!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
300 km werd er net gezegd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:44 schreef Perrin het volgende:
De vrachtwagens met zand aan de kant:
[ twitter ]
Als Putin valt dan doet China niks?quote:
Zeker nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef tesssssssss het volgende:
Als Putin valt dan doet China niks?
(vroeg ik me af)
Beiden waarschijnlijk. Het russische leger is wel gedecimeerd afgelopen 1,5 jaar. Plus er zal veel onenigheid zijn binnen de gelederen van het Russisch leger wat mogelijk besluiteloosheid creeert.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:47 schreef byah het volgende:
Die zijn te druk met popcorn eten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef zalkc het volgende:
Is Oekraïne ook nog ergens aan het aanvallen? Of wachten ze tot de Russen uit zichzelf weglopen?
hebben het druk met Popcorn eten , en verrekijkers regelenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef zalkc het volgende:
Is Oekraïne ook nog ergens aan het aanvallen? Of wachten ze tot de Russen uit zichzelf weglopen?
Siberie bezetten voor de 'veiligheid'quote:
Nee ik verwacht dat de VS binnenkort nieuwe buren heeft en China een noordkustquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
(vroeg ik me af)
Proberen ze toch ook?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:47 schreef byah het volgende:
Mijn popcorn en koffie ookquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:53 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
mijn olijfjes zijn overigens op
Ik heb gehoord dat een aantal militairen is overleden aan de slappe lachquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef zalkc het volgende:
Profiteren hoogstwaarschijnlijk, links of rechtsom. Veel centraal-aziatische staatjes opzuigen uit de Russische invloedssfeer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
(vroeg ik me af)
As jij nou even naar de coop fietst en meteen hier een setje olijven, seranoham rolletjes met kaas shizzle en een bakje aielolie langsbrengt?quote:
Seranohamquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:56 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
As jij nou even naar de coop fietst en meteen hier een setje olijven, seranoham rolletjes met kaas shizzle en een bakje aielolie langsbrengt?
Nou heb ik zin in olijven, seranoham, kaasstengels en aioli.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:56 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
As jij nou even naar de coop fietst en meteen hier een setje olijven, seranoham rolletjes met kaas shizzle en een bakje aielolie langsbrengt?
Aioli heb ik. En vers stokbroodquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nou heb ik zin in olijven, seranoham, kaasstengels en aioli.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
300 km werd er net gezegd.
[ afbeelding ]
Vooruit,omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:56 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
Toevallig gisteren bij de Jumbo 3 bakjes seranoham gehaaldquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nou heb ik zin in olijven, seranoham, kaasstengels en aioli.
Dat ging nog best snel.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Het antwoord is: wachten totdat Rusland omvalt doordat hun financiele reserves op zijn, hun economie implodeert, de treinen niet meer rijden en de vliegtuigen niet meer vliegen, het volk in opstand komt en er een burgeroorlog komt .
[ twitter ]
Tis dat Moskou zover weg, anders hadden we daar best een partytentje op kunnen zettenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:56 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
Denk het 2equote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Word er nu in Ukraine nog gevochten? Of zit iedereen daar popcorn te eten?
Ach, je weet dat dit soort topics in een SC veranderen als er veel actie is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Kan dat offtopic gelul gewoon minder of weg blijven?
Ik zit al de hele dag te hopen dat ze een paar drones op Roebljovka laten vallen om het vuurtje nog wat op te stoken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef zalkc het volgende:
Wellicht is het omdat alle militaire capaciteit van Rusland in Oekraine zit, waardoor ze amper reserves kunnen verplaatsen naar Moskou binnen 1 dag.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:00 schreef KingRoland het volgende:
Damn veel progressie van Wagner groep.
Dag putin
genotquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:01 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Wellicht is het omdat alle militaire capaciteit van Rusland in Oekraine zit, waardoor ze amper reserves kunnen verplaatsen naar Moskou binnen 1 dag.
Dat kan dus nooit geen 300 km zijn dan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:01 schreef Slayage het volgende:
Wagner twee uur van Moskou stad , volgens meldingen
Dit gaat soepeler als Kiev in 3 dagen. Meer een Napoleon die van Elba terug keert soepelheid.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:01 schreef Slayage het volgende:
Wagner twee uur van Moskou stad , volgens meldingen
Wolf Blitzer zelfs terug van vakantie gehaald nu, vanochtend in zijn eigen Situation Room nog vervangen vanwege time-off en nu is Opa Wolf live vanuit CNN London.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
edit: "Putin is at risk of losing his iron grip on power. The next 24 hours are critical"
Misschien een paar dagen idd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:46 schreef Tengano het volgende:
Ik dacht dat Poetin binnenkort een soort stemming zou houden in die bezette gebieden van Oekraine.
Dat zal wel even uitgesteld worden nu.
Niet echt.quote:
Als er 1 partij is die aardig kan inschatten hoeveel capaciteit Rusland nog kan inzetten, is het wss ook wel Wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:01 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Wellicht is het omdat alle militaire capaciteit van Rusland in Oekraine zit, waardoor ze amper reserves kunnen verplaatsen naar Moskou binnen 1 dag.
Dan moet de wereld maar ingrijpen ipv van laf toekijken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:02 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik verkies toch echt Putin die aan de nucleaire knop zit. Hij lijkt mij wat stabieler dan Prigozjin.
Die zal het zelf ook niet willen missen denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wolf Blitzer zelfs terug van vakantie gehaald nu, vanochtend in zijn eigen Situation Room nog vervangen vanwege time-off en nu is Opa Wolf live vanuit CNN London.
Wolf is niet vies van een stukje publiciteitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wolf Blitzer zelfs terug van vakantie gehaald nu, vanochtend in zijn eigen Situation Room nog vervangen vanwege time-off en nu is Opa Wolf live vanuit CNN London.
Volgens mij valt die Prigosjin wel mee. Hij heeft ook een restaurant begreep ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:01 schreef KingRoland het volgende:
Dit lijkt op een anime. De val van putin, maar nu nog een gek krijg je ervoor terug
Hoe dan? Dan wordt het gezien als een aanval op Rusland en krijg je nucleaire vergelding.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan moet de wereld maar ingrijpen ipv van laf toekijken.
In de oekrainequote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:04 schreef Regilio_ het volgende:
Blijft wel de vraag waar de Russische luchtmacht is.
In Oekraine blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:04 schreef Regilio_ het volgende:
Blijft wel de vraag waar de Russische luchtmacht is.
Vrij simpel. Je betaalt Wagner gewoon wat meer dan vriend Poetin doet. Popcorn erbij en achterover leunen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zal wel gebeuren als die gek straks daar de overhand krijgt , dan is het legaal om rusland binnen te vallen , ivm terroristische organisatiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar is die ook weinig gezien. Al maanden vragen we ons af waar die luchtmacht zit, nu blijken ze ook niet in Rusland te zitten.quote:
Dan is het dus maandenlang voorbereid. Wat toch de vraag doet rijzen in hoeverre westerse inlichtingendiensten op de hoogte waren van deze plannen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als er 1 partij is die aardig kan inschatten hoeveel capaciteit Rusland nog kan inzetten, is het wss ook wel Wagner.
En ze hebben wss heel veel geklaagd over gebrek aan munitie terwijl ze de helft daarvan niet afschoten maar zelf aan het oppotten waren.
Dat ziet er meer uit als de lokale paintballclub.quote:
Denk dat de dreiging groter is dan da ze het echt doen, maar de kans is er jaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:04 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Hoe dan? Dan wordt het gezien als een aanval op Rusland en krijg je nucleaire vergelding.
Met een Wagner pizza?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou het nieuws via instagram in de gaten voor jullie
"Ik ben A-politiek" - Igor Igorovitchquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:06 schreef Momo het volgende:
Iemand een beeld erbij wat de gemiddelde Rus van dit allemaal aan het vinden is?
En wat zal de NAVO dan doen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het zelf wel gepland ;-)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:05 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dan is het dus maandenlang voorbereid. Wat toch de vraag doet rijzen in hoeverre westerse inlichtingendiensten op de hoogte waren van deze plannen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ging net naar de Albert Heijn en alle wagner pizza uitverkocht
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:49 schreef StateOfMind het volgende:
Putin zal bij zichzelf denken, was ik maar thuis gebleven vorig jaar
Sowieso, altijd Casa di Mama van Dr Oetker.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die gaan nu allemaal richting Moskouquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Telegram servers hadden het zwaar, vermoedelijk zullen de meesten het ook wel gespannen volgen. Kan voor veel Russen ingrijpende gevolgen hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:06 schreef Momo het volgende:
Iemand een beeld erbij wat de gemiddelde Rus van dit allemaal aan het vinden is?
Ik appte vanmorgen met vrienden in Rostov (een gewoon burger-gezin).quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:06 schreef Momo het volgende:
quote:Ciao. Have no idea exactly. People in camouflage in the centre. I ordered everybody to lock inside and stay calm
En toen kreeg ik dit:quote:No much info, but seems all quiet up to now
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het is een hint, of ze gaan gewoon lekker eten."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
die weten hetb ook allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Telegram servers hadden het zwaar, vermoedelijk zullen de meesten het ook wel gespannen volgen. Kan voor veel Russen ingrijpende gevolgen hebben natuurlijk.
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hun probleem.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Vechten! Duizenden jongemannen zoals jij en ik gaan komende dagen de dood vinden. Jongemannen die een jaar jaar geleden nog kinderen waren.
DURCHHALTEN, KAPITULIEREN WERDEN WIR NICHT!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Vechten! Duizenden jongemannen zoals jij en ik gaan komende dagen de dood vinden. Jongemannen die een jaar jaar geleden nog kinderen waren.
"Politieke leiders, generaals, het interesseert ons niet wat ze doen. Als het goed voor ons is: prima. Als het slecht voor ons is: jammer, maar we kunnen er toch niets tegen doen. Tot nu toe heeft ons Russische volk alle stormen overleefd."quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:06 schreef Momo het volgende:
Eh ja, dat is in Oekraïne ook gebeurd?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Tja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Kwa tijd lijkt het me amper mogelijk dat er 1 convoy van zuid naar noord aan het rijden is. Het lijkt alsof dit goed voorbereid is. Zou mij weinig verbazen als er al allerlei Wagner troepen rondom Moskou klaar staan!quote:
Voordeel is wel dat er deze keer geen Oekrainers bij zitten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Poetin moet onderhandelen met Prighozin en concessies doen om bloedvergieten te voorkomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Dit is toch een droomscenario dat die twee russische legers elkaar afmaken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:15 schreef theguyver het volgende:
Tja.
Kan er niet wakker van liggen..
Ze maken er zelf weer een zooitje van.
de een zn dood...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tja.
Kan er niet wakker van liggen..
Ze maken er zelf weer een zooitje van.
Tijd om de buitengrenzen bij Finland en Polen ook maar wat extra te bemannenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:12 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Plus weer een grote leegloop van Rusland
Ja, vredesbesprekingenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:16 schreef Perrin het volgende:
Poetin moet onderhandelen met Prighozin en concessies doen om bloedvergieten te voorkomen.
Precies. Prighozin is de redelijk zelve, dus waar een wil is is een weg.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Poetin moet onderhandelen met Prighozin en concessies doen om bloedvergieten te voorkomen.
Oorlog is kut, maar dan liever wel aan de kant van de agressor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat er deze keer geen Oekrainers bij zitten.
Kut voor ze. Ik zal er geen traan om laten, hoe meer Russen er sneuvelen hoe minder dat kloteland de mogelijkheid heeft om z'n buren te terroriseren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Mogelijk winnen veel landen en staatjes in de Russische periferie hun vrijheid terug de komende periode.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Kut voor ze. Ik zal er geen traan om laten, hoe meer Russen er sneuvelen hoe minder dat kloteland de mogelijkheid heeft om z'n buren te terroriseren.
Meer Russische vrouwen voor onsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Kut voor ze. Ik zal er geen traan om laten, hoe meer Russen er sneuvelen hoe minder dat kloteland de mogelijkheid heeft om z'n buren te terroriseren.
Maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:55 schreef Tengano het volgende:
Dit gaat niet meer goedkomen voor Poetin.
Ligt volledig aan zijn bankrekening.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk alleen dat ze niks van jou willen.
Het zijn mensen, kiezen er ook niet voor waar hun wieg staat en hoe die staat in elkaar steekt. Alsnog zijn het mensen daarbij lijkt het mij dat de meeste russen ook niet staan te springen om in Oekranische modder te liggen met een machinegeweer. Maar als je onder dwang naar het front moet of anders ... Weinig keuze hebben die gasten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Misschien kan een zekere medeFOK!ker ook aan een speciale missie in Rusland beginnen als dit gedoe eenmaal uitgevochten is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk alleen dat ze niks van jou willen.
Jonge mensen!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:12 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ja het is jou hoofd of mijn hoofd verder zullen ze niet komen denk ikquote:
Ze zullen ongetwijfeld troepen samentrekken bij de grens, je weet niet wat er kan gebeuren als Rusland ineens een instabiel vaatje buskruit is, en dan kun je maar beter voorbereid zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
China is vooral een vriend van zichzelf.
In die mooie stad achter de duinen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:23 schreef Raw85 het volgende:
Als Poetin wil vluchten en schuilen hebben we hier in Nederland nog wel een mooi plekje voor hem lijkt me
hij is in Den haag altijd welkomquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:23 schreef Raw85 het volgende:
Als Poetin wil vluchten en schuilen hebben we hier in Nederland nog wel een mooi plekje voor hem lijkt me
Lijkt me dan wel wat vergezocht tbh.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
Geruchten over "crazy gaines" van het Oekrains leger. Alle Russen op de vlucht
Poetin moet gewoon vrede sluiten. Vooral niet escaleren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
En waarom ook niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
Geruchten over "crazy gaines" van het Oekrains leger. Alle Russen op de vlucht
Niet grootschalig maar er zijn wel slachtoffers gevallen .quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Vanavond tanks in Moscow. Echt vechten doen ze nog nergens toch?
Dat mag je vinden. Deels ben ik het er ook mee eens dat ze helemaal kapot geschoten mogen worden, maar het blijven kinderen. Ooit lagen ze als schattige baby in de armen van hun moeder.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Op ieder station van Nederland kun je zo'n foto makenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:12 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ik zou even adem gaan halen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is allemaal opgezet spel tussen Wagner en Putin:
Deze scenario heb ik in mijn hoofd:
Wagner doet alsof ze rusland binnenvallen (daarom amper weerstand).
De Navo kijkt verschrikt toe: En begin te denken, Die leider van Wagner mag niet aan de kernwapenknoppen zitten![]()
![]()
We moeten ingrijpen..... De NAVO bombardeert de NAVO groep in Rusland. En POETIN roept: He jullie vallen mijn land gaan: Laat ik het westen Nuken.
New York en Londen zijn weggevaagd
Einde van de wereld Iedereen gaat dood
En wat een wijze man zoals einstein heeft gezegd: hij wist niet met welke wapens de derde wereldoorlog zou uitgevochten worden. Maar hij wist wel dat de vierde wereldoorlog met stokken en stenen zal uitgevochten worden.
Had ik vanmorgen aan, wel interessantquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Niet grootschalig maar er zijn wel slachtoffers gevallen .
Check deze space https://twitter.com/i/spaces/1vAGRAwNvzXKl?s=20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |