Eh ja, dat is in Oekrane ook gebeurd?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Vechten! Duizenden jongemannen zoals jij en ik gaan komende dagen de dood vinden. Jongemannen die een jaar jaar geleden nog kinderen waren.
Tja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Vechten! Duizenden jongemannen zoals jij en ik gaan komende dagen de dood vinden. Jongemannen die een jaar jaar geleden nog kinderen waren.
Kwa tijd lijkt het me amper mogelijk dat er 1 convoy van zuid naar noord aan het rijden is. Het lijkt alsof dit goed voorbereid is. Zou mij weinig verbazen als er al allerlei Wagner troepen rondom Moskou klaar staan!quote:
Voordeel is wel dat er deze keer geen Oekrainers bij zitten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Poetin moet onderhandelen met Prighozin en concessies doen om bloedvergieten te voorkomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Lekker druk nog op straat welquote:
Dit is toch een droomscenario dat die twee russische legers elkaar afmaken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:15 schreef theguyver het volgende:
Tja.
Kan er niet wakker van liggen..
Ze maken er zelf weer een zooitje van.
de een zn dood...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tja.
Kan er niet wakker van liggen..
Ze maken er zelf weer een zooitje van.
Tijd om de buitengrenzen bij Finland en Polen ook maar wat extra te bemannenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:12 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Plus weer een grote leegloop van Rusland
Ja, vredesbesprekingenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:16 schreef Perrin het volgende:
Poetin moet onderhandelen met Prighozin en concessies doen om bloedvergieten te voorkomen.
Precies. Prighozin is de redelijk zelve, dus waar een wil is is een weg.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Poetin moet onderhandelen met Prighozin en concessies doen om bloedvergieten te voorkomen.
Oorlog is kut, maar dan liever wel aan de kant van de agressor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat er deze keer geen Oekrainers bij zitten.
Kut voor ze. Ik zal er geen traan om laten, hoe meer Russen er sneuvelen hoe minder dat kloteland de mogelijkheid heeft om z'n buren te terroriseren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Mogelijk winnen veel landen en staatjes in de Russische periferie hun vrijheid terug de komende periode.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Kut voor ze. Ik zal er geen traan om laten, hoe meer Russen er sneuvelen hoe minder dat kloteland de mogelijkheid heeft om z'n buren te terroriseren.
Meer Russische vrouwen voor onsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Kut voor ze. Ik zal er geen traan om laten, hoe meer Russen er sneuvelen hoe minder dat kloteland de mogelijkheid heeft om z'n buren te terroriseren.
Maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:55 schreef Tengano het volgende:
Dit gaat niet meer goedkomen voor Poetin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |