Eh ja, dat is in Oekrane ook gebeurd?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Vechten! Duizenden jongemannen zoals jij en ik gaan komende dagen de dood vinden. Jongemannen die een jaar jaar geleden nog kinderen waren.
Tja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Vechten! Duizenden jongemannen zoals jij en ik gaan komende dagen de dood vinden. Jongemannen die een jaar jaar geleden nog kinderen waren.
Kwa tijd lijkt het me amper mogelijk dat er 1 convoy van zuid naar noord aan het rijden is. Het lijkt alsof dit goed voorbereid is. Zou mij weinig verbazen als er al allerlei Wagner troepen rondom Moskou klaar staan!quote:
Voordeel is wel dat er deze keer geen Oekrainers bij zitten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Poetin moet onderhandelen met Prighozin en concessies doen om bloedvergieten te voorkomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Lekker druk nog op straat welquote:
Dit is toch een droomscenario dat die twee russische legers elkaar afmaken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:15 schreef theguyver het volgende:
Tja.
Kan er niet wakker van liggen..
Ze maken er zelf weer een zooitje van.
de een zn dood...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tja.
Kan er niet wakker van liggen..
Ze maken er zelf weer een zooitje van.
Tijd om de buitengrenzen bij Finland en Polen ook maar wat extra te bemannenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:12 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Plus weer een grote leegloop van Rusland
Ja, vredesbesprekingenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:16 schreef Perrin het volgende:
Poetin moet onderhandelen met Prighozin en concessies doen om bloedvergieten te voorkomen.
Precies. Prighozin is de redelijk zelve, dus waar een wil is is een weg.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Poetin moet onderhandelen met Prighozin en concessies doen om bloedvergieten te voorkomen.
Oorlog is kut, maar dan liever wel aan de kant van de agressor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat er deze keer geen Oekrainers bij zitten.
Kut voor ze. Ik zal er geen traan om laten, hoe meer Russen er sneuvelen hoe minder dat kloteland de mogelijkheid heeft om z'n buren te terroriseren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Mogelijk winnen veel landen en staatjes in de Russische periferie hun vrijheid terug de komende periode.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Kut voor ze. Ik zal er geen traan om laten, hoe meer Russen er sneuvelen hoe minder dat kloteland de mogelijkheid heeft om z'n buren te terroriseren.
Meer Russische vrouwen voor onsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Kut voor ze. Ik zal er geen traan om laten, hoe meer Russen er sneuvelen hoe minder dat kloteland de mogelijkheid heeft om z'n buren te terroriseren.
Maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:55 schreef Tengano het volgende:
Dit gaat niet meer goedkomen voor Poetin.
Ligt volledig aan zijn bankrekening.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk alleen dat ze niks van jou willen.
Het zijn mensen, kiezen er ook niet voor waar hun wieg staat en hoe die staat in elkaar steekt. Alsnog zijn het mensen daarbij lijkt het mij dat de meeste russen ook niet staan te springen om in Oekranische modder te liggen met een machinegeweer. Maar als je onder dwang naar het front moet of anders ... Weinig keuze hebben die gasten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Misschien kan een zekere medeFOK!ker ook aan een speciale missie in Rusland beginnen als dit gedoe eenmaal uitgevochten is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk alleen dat ze niks van jou willen.
Jonge mensen!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:12 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ja het is jou hoofd of mijn hoofd verder zullen ze niet komen denk ikquote:
Ze zullen ongetwijfeld troepen samentrekken bij de grens, je weet niet wat er kan gebeuren als Rusland ineens een instabiel vaatje buskruit is, en dan kun je maar beter voorbereid zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
China is vooral een vriend van zichzelf.
In die mooie stad achter de duinen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:23 schreef Raw85 het volgende:
Als Poetin wil vluchten en schuilen hebben we hier in Nederland nog wel een mooi plekje voor hem lijkt me
hij is in Den haag altijd welkomquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:23 schreef Raw85 het volgende:
Als Poetin wil vluchten en schuilen hebben we hier in Nederland nog wel een mooi plekje voor hem lijkt me
Lijkt me dan wel wat vergezocht tbh.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
Geruchten over "crazy gaines" van het Oekrains leger. Alle Russen op de vlucht
Poetin moet gewoon vrede sluiten. Vooral niet escaleren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
En waarom ook niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
Geruchten over "crazy gaines" van het Oekrains leger. Alle Russen op de vlucht
Niet grootschalig maar er zijn wel slachtoffers gevallen .quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Vanavond tanks in Moscow. Echt vechten doen ze nog nergens toch?
Dat mag je vinden. Deels ben ik het er ook mee eens dat ze helemaal kapot geschoten mogen worden, maar het blijven kinderen. Ooit lagen ze als schattige baby in de armen van hun moeder.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Op ieder station van Nederland kun je zo'n foto makenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:12 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ik zou even adem gaan halen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is allemaal opgezet spel tussen Wagner en Putin:
Deze scenario heb ik in mijn hoofd:
Wagner doet alsof ze rusland binnenvallen (daarom amper weerstand).
De Navo kijkt verschrikt toe: En begin te denken, Die leider van Wagner mag niet aan de kernwapenknoppen zitten![]()
![]()
We moeten ingrijpen..... De NAVO bombardeert de NAVO groep in Rusland. En POETIN roept: He jullie vallen mijn land gaan: Laat ik het westen Nuken.
New York en Londen zijn weggevaagd
Einde van de wereld Iedereen gaat dood
En wat een wijze man zoals einstein heeft gezegd: hij wist niet met welke wapens de derde wereldoorlog zou uitgevochten worden. Maar hij wist wel dat de vierde wereldoorlog met stokken en stenen zal uitgevochten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |