In de oekrainequote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:04 schreef Regilio_ het volgende:
Blijft wel de vraag waar de Russische luchtmacht is.
In Oekraine blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:04 schreef Regilio_ het volgende:
Blijft wel de vraag waar de Russische luchtmacht is.
Vrij simpel. Je betaalt Wagner gewoon wat meer dan vriend Poetin doet. Popcorn erbij en achterover leunen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan moet de wereld maar ingrijpen ipv van laf toekijken.
Dat zal wel gebeuren als die gek straks daar de overhand krijgt , dan is het legaal om rusland binnen te vallen , ivm terroristische organisatiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan moet de wereld maar ingrijpen ipv van laf toekijken.
Daar is die ook weinig gezien. Al maanden vragen we ons af waar die luchtmacht zit, nu blijken ze ook niet in Rusland te zitten.quote:
Dan is het dus maandenlang voorbereid. Wat toch de vraag doet rijzen in hoeverre westerse inlichtingendiensten op de hoogte waren van deze plannen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als er 1 partij is die aardig kan inschatten hoeveel capaciteit Rusland nog kan inzetten, is het wss ook wel Wagner.
En ze hebben wss heel veel geklaagd over gebrek aan munitie terwijl ze de helft daarvan niet afschoten maar zelf aan het oppotten waren.
Dat ziet er meer uit als de lokale paintballclub.quote:
Denk dat de dreiging groter is dan da ze het echt doen, maar de kans is er jaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:04 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Hoe dan? Dan wordt het gezien als een aanval op Rusland en krijg je nucleaire vergelding.
Met een Wagner pizza?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou het nieuws via instagram in de gaten voor jullie
"Ik ben A-politiek" - Igor Igorovitchquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:06 schreef Momo het volgende:
Iemand een beeld erbij wat de gemiddelde Rus van dit allemaal aan het vinden is?
En wat zal de NAVO dan doen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet alleen voor Putin, maar de hele wereld.
4500 nucleaire wapens in handen en controle van terroristen.
Dan nog liever Putin aan de macht lijkt me..
Misschien hebben ze het zelf wel gepland ;-)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:05 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dan is het dus maandenlang voorbereid. Wat toch de vraag doet rijzen in hoeverre westerse inlichtingendiensten op de hoogte waren van deze plannen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ging net naar de Albert Heijn en alle wagner pizza uitverkocht
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:49 schreef StateOfMind het volgende:
Putin zal bij zichzelf denken, was ik maar thuis gebleven vorig jaar
Sowieso, altijd Casa di Mama van Dr Oetker.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die gaan nu allemaal richting Moskouquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Telegram servers hadden het zwaar, vermoedelijk zullen de meesten het ook wel gespannen volgen. Kan voor veel Russen ingrijpende gevolgen hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:06 schreef Momo het volgende:
Iemand een beeld erbij wat de gemiddelde Rus van dit allemaal aan het vinden is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |