Die zijn echt niet hier op voorbereidquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze alla de Duitse inval even helemaal lam geslagen zijn.
Dit is geen spontane opstand maar een geplande actie van een georganiseerd legeronderdeel. Dus met een paar oproerlui de boel snel platslaan en in de kiem smoren lukt niet en het gemiddelde legeronderdeel is heir ook neit toe in staat of heeft er geen zin in.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:52 schreef skysherrif het volgende:
Als je iets niet wil isd at je het wagner leger pas confronteert bij Moskou waar iedereen kan zienwat er aan de hand is.... dit zou je zo snel mogelijk het meest ver weg van moskou willen stoppen.
Natuurlijk weet ik dat FSB de binnenlandse inlichtingendienst is maar dat maakt je nog geen militair.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja Rosgvardia is een goed bewapende nationale garde. FSB is de inlichtingendienst.
Ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Vooral ook omdat Rostov min of meer bezet wordt door Wagner, en daar het centraal commando zit voor de Oorlog in UA.
Je weet dat dé meest kansrijke situatie van het conflict zich aan het voordoen is. En je moet daar maximaal van zien te profiteren. Niet te vroeg toeslaan, niet te laat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:03 schreef AgLarrr het volgende:
Je zou een Oekraïens generaal zijn op dit moment. Tering, de kansen die zich ineens ontvouwen. Je moet op je handen zitten denk ik..
En als die Polen de geest krijgen kunnen ze wit Rusland ook wel veroveren nu.
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:03 schreef ipa84 het volgende:
Heeft Thierry al geroepen dat ze moeten onderhandelen met elkaar?
Thanksquote:
Ik vind dat er zo fake uitzien.quote:
Lijkt me dat als Poetin genoeg steun heeft, ze überhaupt Moskou niet zullen bereiken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:02 schreef Haags het volgende:
Als Wagner vanavond met tienduizenden mannen aan de poorten van Moskou staat, dan krijgen we dus gewoon een veldslag te zien zoals we die zelden hebben gezien.
Maar het is niet wenselijk dat Moskou regio zelf slagveld gaat worden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Ik (voor wat dat waard is) zie geen enkele order of directive vanuit Moskou, behalve die boze Poetin vanmorgen.
En de colonne rijdt vrolijk door, op Moskou aan.
Gezien eerdere prestaties waarschijnlijk vooral falen en prutsenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:00 schreef Momo het volgende:
Wat gaat de aanpak worden van team Putin en Russische leger?
Wij als Westen zijn niet gebaat bij chaos in Rusland. Lijkt me dus uiterst onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:01 schreef etuiedelapiel het volgende:
Erg brave antwoorden hier, wie zegt dat hij geen dealtje met de VS heeft om Putin ten val te brengen, vergeet niet de beste man had gewoon een bedrijf in oorlog voeren en is dus gevoelig voor geld. Voor 100 miljoen doe je een hoop.
Hebben wel veel invloed en vormen ook een belangrijke machtsbasis van Poetin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat FSB de binnenlandse inlichtingendienst is maar dat maakt je nog geen militair.
Ik verwacht op z'n minst een militie van vrijwilligers die richting het oosten gaat om Moskou te verdedigen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:03 schreef ipa84 het volgende:
Heeft Thierry al geroepen dat ze moeten onderhandelen met elkaar?
Ik weet niet wat ze precies in Moskou gaan doen. Behalve Shoigu en Gerasimov ophalen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het is niet wenselijk dat Moskou regio zelf slagveld gaat worden?
Wat bedoel je met ingrijpen? Wat zouden ze moeten doen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef byah het volgende:
Zouden de Amerikanen paraat staan om in te grijpen?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thanks
Om hoeveel doden zou het gaan?
Sja, wel erg toevallig dat dit de trigger is van iets wat wel heel erg goed georganiseerd lijkt om zo spontaan te gebeuren.quote:
Ze gaan ook Poetin vervangen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze precies in Moskou gaan doen. Behalve Shoigu en Gerasimov ophalen.
Zou China klaarstaan om Rusland in te lijven?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef byah het volgende:
Zouden de Amerikanen paraat staan om in te grijpen?
Die zal wel toevallig op vakantie in kamschatka gaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:59 schreef SiGNe het volgende:
Waar is Putin nu trouwens? Is die inderdaad in sochi of moet die nog uitwijken?
Die loopt nu met zakken mais.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:07 schreef RAVW het volgende:
Iemand al dat vrouwtje met die zonnenpitten gezien ?
Want die is nu ook verdacht stil ;-)
Begin van de belegering van russen op Ukraine
Zou ze nog leven ?
Of om Putin te steunen "tegen een prijs".quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou China klaarstaan om Rusland in te lijven?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:06 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nee dankje zag al deze reactie staan. Dus de wappie hebben nog hoop.
[ twitter ]
Plus het feit dat het vanuit beide partijen nu een prestige en ego strijd is wie dit gaat winnen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:03 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Dit is geen spontane opstand maar een geplande actie van een georganiseerd legeronderdeel. Dus met een paar oproerlui de boel snel platslaan en in de kiem smoren lukt niet en het gemiddelde legeronderdeel is heir ook neit toe in staat of heeft er geen zin in.
Bij Moskou hebben ze meer tijd om een verdediging aan te leggen en te organiseren, andere eenheden daarheen te krijgen (logistiek is beter) zodat er voldoende werken en gemotiveerde eenheden beschikbaar zijn. Vandaar dat ze ook nog wel wat bruggen zullen gaan opblazen, is allemaal tijd.
Publicitair inderdaad erg onhandig maar militair waarschijnlijk de slimste optie. Het regime heeft vooral tijd nodig om een respons te organiseren.
Ben stiekem wel benieuwd hoe ze het spinnen; maar niet echt zin om met mijn persoonlijke twitter account acte de presence te gevenquote:
ik voorzie wel een chinese noordkust, wel leuk, heeft de VS eens andere buurtjesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Denk dat er wel wat strategische raketjes richting infrastructuur gaan vannacht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:03 schreef AgLarrr het volgende:
Je zou een Oekraïens generaal zijn op dit moment. Tering, de kansen die zich ineens ontvouwen. Je moet op je handen zitten denk ik..
En als die Polen de geest krijgen kunnen ze wit Rusland ook wel veroveren nu.
Voor China is dit geweldig voor hun politieke spel in centraal azie. Veel landen zoals Mongolie worden continue heen en weer getrokken tussen Rusland en China. China kan hier goed op inspelen denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
De grote vraag is wat de jongens van Rosgvardia gaan doen denk ik. Als die geen lijn trekken is het voorbij voor Poetin. Als ze dat wel doen wordt het waarschijnlijk knokken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Plus het feit dat het vanuit beide partijen nu een prestige en ego strijd is wie dit gaat winnen.
Clash of the Titans.
Iig wel genant voor ze dat de door hen gesteunde gekke buren zichzelf zo in een burgeroorlog dreigen te storten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk om precies te zien wat er gebeurt maar als het leger zich aansluit komt er geen echte slag denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:07 schreef Gunnter het volgende:
Dit is een heel nieuwe kijk op het narratief dat er een coup zou worden gepleegd in Rusland.
[ twitter ]
quote:The popularity of Putin within Russia and in the non-western world has never been higher.
Maar hoe komt Kim erbij dat het Russische leger het Oekraïnse tegenoffensief af heeft geslagen en dat al helemaal klaar is, en dat Shoigu het Kremlin dus een enorme zege heeft bezorgd?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:07 schreef Gunnter het volgende:
Dit is een heel nieuwe kijk op het narratief dat er een coup zou worden gepleegd in Rusland.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |