Volgens mij was de strekking op CNN dat de komende 24 uur heel kritiek zijn voor Putin, niet dat hij maar 24 uren heeft.quote:
Dat is die enkeling die zo diep in de complotfuik zit dat letterlijk alles een complot isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:35 schreef Zwoerd het volgende:
Voor mensen die denken dat is in scène wordt gezet: denken jullie echt dat een dictator het volk wil laten geloven dat een deel van het leger in opstand komt tegen de macht? Zien jullie niet voor welke problemen dit kan zorgen?
Maar goed, dat geldt denk ik ook wel voor Prigozhinquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij was de strekking op CNN dat de komende 24 uur heel kritiek zijn voor Putin, niet dat hij maar 24 uren heeft.
Dit dus. En dat klopt ook wel. De komende uren zullen we zien hoe het balletje gaat rollen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij was de strekking op CNN dat de komende 24 uur heel kritiek zijn voor Putin, niet dat hij maar 24 uren heeft.
Nogal logisch als je ziet dat die Wagnergroep inmiddels ongeveer 300 km van Moskou is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, dat geldt denk ik ook wel voor Prigozhin
Niet alleen voor Putin, maar de hele wereld.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat was Wagner toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Kan maar Poetin heeft ook nog een privéleger rond/in Moskou. Geen idee hoe groot dat is.
Pffff, 300 kilometer is best wel verquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tijn het volgende:
Nogal logisch als je ziet dat die Wagnergroep inmiddels ongeveer 300 km van Moskou is.
Het maakt niet zoveel uit in wiens handen die zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet alleen voor Putin, maar de hele wereld.
4500 nucleaire wapens in handen en controle van terroristen.
Dan nog liever Putin aan de macht lijkt me..
Gisteren waren ze nog 1000 km van Moskou vandaan, dus het kan hard gaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pffff, 300 kilometer is best wel ver
Dat zijn ze al minstens 1,5 uur, maar fijn dat het nu officieel is.quote:
Dat doe je in een middagje.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pffff, 300 kilometer is best wel ver
Staat gewoon de Shahada op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vast niet op staan dat het zaterdags 1+1 is bij de broodjes döner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |