Volgens mij was de strekking op CNN dat de komende 24 uur heel kritiek zijn voor Putin, niet dat hij maar 24 uren heeft.quote:
Dat is die enkeling die zo diep in de complotfuik zit dat letterlijk alles een complot isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:35 schreef Zwoerd het volgende:
Voor mensen die denken dat is in scène wordt gezet: denken jullie echt dat een dictator het volk wil laten geloven dat een deel van het leger in opstand komt tegen de macht? Zien jullie niet voor welke problemen dit kan zorgen?
Maar goed, dat geldt denk ik ook wel voor Prigozhinquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij was de strekking op CNN dat de komende 24 uur heel kritiek zijn voor Putin, niet dat hij maar 24 uren heeft.
Dit dus. En dat klopt ook wel. De komende uren zullen we zien hoe het balletje gaat rollen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij was de strekking op CNN dat de komende 24 uur heel kritiek zijn voor Putin, niet dat hij maar 24 uren heeft.
Nogal logisch als je ziet dat die Wagnergroep inmiddels ongeveer 300 km van Moskou is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, dat geldt denk ik ook wel voor Prigozhin
Niet alleen voor Putin, maar de hele wereld.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat was Wagner toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Kan maar Poetin heeft ook nog een privéleger rond/in Moskou. Geen idee hoe groot dat is.
Pffff, 300 kilometer is best wel verquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tijn het volgende:
Nogal logisch als je ziet dat die Wagnergroep inmiddels ongeveer 300 km van Moskou is.
Het maakt niet zoveel uit in wiens handen die zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet alleen voor Putin, maar de hele wereld.
4500 nucleaire wapens in handen en controle van terroristen.
Dan nog liever Putin aan de macht lijkt me..
Gisteren waren ze nog 1000 km van Moskou vandaan, dus het kan hard gaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pffff, 300 kilometer is best wel ver
Dat zijn ze al minstens 1,5 uur, maar fijn dat het nu officieel is.quote:
Dat doe je in een middagje.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pffff, 300 kilometer is best wel ver
Staat gewoon de Shahada op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vast niet op staan dat het zaterdags 1+1 is bij de broodjes döner
Met Poetin is er ook een terrorist aan de macht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet alleen voor Putin, maar de hele wereld.
4500 nucleaire wapens in handen en controle van terroristen.
Dan nog liever Putin aan de macht lijkt me..
Dan moet je Viaplay Premium nemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zou wel een live kaartje willen zien van hun route.
Soort van file-kaart net als van de anwbquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zou wel een live kaartje willen zien van hun route.
Omdat als Poetin valt, Kadyrov valt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:42 schreef Raw85 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom die Kadyrovits zich hier voor laten lenen en een deel van het vuile werk op mogen knappen
66.6 😳quote:
Nou, dat belooft altijd veel goeds met die Russische deelrepubliekjes onder zo'n vlag.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Staat gewoon de Shahada op.
"(er) is geen godheid (dan) alleen God en Mohammed is de gezant van God."
Die lui gaan wel hard.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nogal logisch als je ziet dat die Wagnergroep inmiddels ongeveer 300 km van Moskou is.
Gisterenavond avond toen ik stopte met het luisteren naar de space was de algemene mening dat het een soort psy op was van het westen of een soort show van de Russen en nu hebben ze het over het einde van het Putin regime.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Die Twitter Space die hier gelinkt werd. 1 van de gasten is ontzettend druk en pro Ukraine, de rest is Pro Rusland en doet alsof er niets aan de hand is. Alles is normaal. Het westen blaast alles op
Zou erg mooi zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:42 schreef polderturk het volgende:
Het front in Oekraïne gaat binnenkort ineenstorten.
Oekraïne gaat grote lappen grond terugpakken.
Nog even één stop en dan gas op die toeter naar Moskouquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zegt wel genoeg.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Gisterenavond avond toen ik stopte met het luisteren naar de space was de algemene mening dat het een soort psy op was van het westen of een soort show van de Russen en nu hebben ze het over het einde van het Putin regime.
Goede vraag. Verbazingwekkend dat het relatief ongestoord kan doorgaan wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:47 schreef byah het volgende:
Waarom proberen ze die colonne tegen te houden met vrachtwagens vol zand ipv militair materieel? Is het er niet of willen ze het niet?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:48 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Dat gaat heel snel. In een keer door op Moskou.
Je zou nu maar por rus zijn en vanmorgen wakker geworden zijn en dan merken dat je grote knuffelbeer zijn laastte levens uren geslagen heeft ..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:48 schreef -XOR- het volgende:
Heerlijk om op Reddit de (pro-)Rusjes te zieken.
Het is dan ook een middeleeuwse verdediging.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:44 schreef Perrin het volgende:
De vrachtwagens met zand aan de kant:
[ twitter ]
Omdat het Kremlin in ruil voor het verraad van de familie Kadyrov in de Tweede Tsjetsjeense Oorlog flink wat geld overmaakt richting Tsjetsjenië, waar vooral voornoemde familie lekker van leeft ter plaatse. Die bron van inkomsten zien ze liever niet opdrogen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:42 schreef Raw85 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom die Kadyrovits zich hier voor laten lenen en een deel van het vuile werk op mogen knappen
Ik denk niet dat ze in de Middeleeuwen vaak vrachtwagens vol zand als verdediging gebruikten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:50 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Het is dan ook een middeleeuwse verdediging.
Ook als je kijkt naar die uitstapjes in de Belgorod regio, daar hadden ze ook geen groot en direct en permanent antwoord op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:47 schreef byah het volgende:
Waarom proberen ze die colonne tegen te houden met vrachtwagens vol zand ipv militair materieel? Is het er niet of willen ze het niet?
Mathieu op kop en we zijn er zo!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
300 km werd er net gezegd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:44 schreef Perrin het volgende:
De vrachtwagens met zand aan de kant:
[ twitter ]
Als Putin valt dan doet China niks?quote:
Zeker nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef tesssssssss het volgende:
Als Putin valt dan doet China niks?
(vroeg ik me af)
Beiden waarschijnlijk. Het russische leger is wel gedecimeerd afgelopen 1,5 jaar. Plus er zal veel onenigheid zijn binnen de gelederen van het Russisch leger wat mogelijk besluiteloosheid creeert.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:47 schreef byah het volgende:
Die zijn te druk met popcorn eten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef zalkc het volgende:
Is Oekraïne ook nog ergens aan het aanvallen? Of wachten ze tot de Russen uit zichzelf weglopen?
hebben het druk met Popcorn eten , en verrekijkers regelenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef zalkc het volgende:
Is Oekraïne ook nog ergens aan het aanvallen? Of wachten ze tot de Russen uit zichzelf weglopen?
Siberie bezetten voor de 'veiligheid'quote:
Nee ik verwacht dat de VS binnenkort nieuwe buren heeft en China een noordkustquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
(vroeg ik me af)
Proberen ze toch ook?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:47 schreef byah het volgende:
Mijn popcorn en koffie ookquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:53 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
mijn olijfjes zijn overigens op
Ik heb gehoord dat een aantal militairen is overleden aan de slappe lachquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef zalkc het volgende:
Profiteren hoogstwaarschijnlijk, links of rechtsom. Veel centraal-aziatische staatjes opzuigen uit de Russische invloedssfeer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
(vroeg ik me af)
As jij nou even naar de coop fietst en meteen hier een setje olijven, seranoham rolletjes met kaas shizzle en een bakje aielolie langsbrengt?quote:
Seranohamquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:56 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
As jij nou even naar de coop fietst en meteen hier een setje olijven, seranoham rolletjes met kaas shizzle en een bakje aielolie langsbrengt?
Nou heb ik zin in olijven, seranoham, kaasstengels en aioli.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:56 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
As jij nou even naar de coop fietst en meteen hier een setje olijven, seranoham rolletjes met kaas shizzle en een bakje aielolie langsbrengt?
Aioli heb ik. En vers stokbroodquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nou heb ik zin in olijven, seranoham, kaasstengels en aioli.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
300 km werd er net gezegd.
[ afbeelding ]
Vooruit,omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:56 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
Toevallig gisteren bij de Jumbo 3 bakjes seranoham gehaaldquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nou heb ik zin in olijven, seranoham, kaasstengels en aioli.
Dat ging nog best snel.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Het antwoord is: wachten totdat Rusland omvalt doordat hun financiele reserves op zijn, hun economie implodeert, de treinen niet meer rijden en de vliegtuigen niet meer vliegen, het volk in opstand komt en er een burgeroorlog komt .
[ twitter ]
Tis dat Moskou zover weg, anders hadden we daar best een partytentje op kunnen zettenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:56 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
Denk het 2equote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Word er nu in Ukraine nog gevochten? Of zit iedereen daar popcorn te eten?
Ach, je weet dat dit soort topics in een SC veranderen als er veel actie is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Kan dat offtopic gelul gewoon minder of weg blijven?
Ik zit al de hele dag te hopen dat ze een paar drones op Roebljovka laten vallen om het vuurtje nog wat op te stoken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef zalkc het volgende:
Wellicht is het omdat alle militaire capaciteit van Rusland in Oekraine zit, waardoor ze amper reserves kunnen verplaatsen naar Moskou binnen 1 dag.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:00 schreef KingRoland het volgende:
Damn veel progressie van Wagner groep.
Dag putin
genotquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:01 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Wellicht is het omdat alle militaire capaciteit van Rusland in Oekraine zit, waardoor ze amper reserves kunnen verplaatsen naar Moskou binnen 1 dag.
Dat kan dus nooit geen 300 km zijn dan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:01 schreef Slayage het volgende:
Wagner twee uur van Moskou stad , volgens meldingen
Dit gaat soepeler als Kiev in 3 dagen. Meer een Napoleon die van Elba terug keert soepelheid.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:01 schreef Slayage het volgende:
Wagner twee uur van Moskou stad , volgens meldingen
Wolf Blitzer zelfs terug van vakantie gehaald nu, vanochtend in zijn eigen Situation Room nog vervangen vanwege time-off en nu is Opa Wolf live vanuit CNN London.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
edit: "Putin is at risk of losing his iron grip on power. The next 24 hours are critical"
Misschien een paar dagen idd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:46 schreef Tengano het volgende:
Ik dacht dat Poetin binnenkort een soort stemming zou houden in die bezette gebieden van Oekraine.
Dat zal wel even uitgesteld worden nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |