SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Russische luchtmacht zou Wagner colonnes toch ook moeten kunnen pletten maar daar lijkt geen sprake van?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
De grote vraag is wat de jongens van Rosgvardia gaan doen denk ik. Als die geen lijn trekken is het voorbij voor Poetin. Als ze dat wel doen wordt het waarschijnlijk knokken.
Wat zegt ie?quote:
Daar zijn de Tsjetsjenen al! Echt ongelooflijk hoe snel het gaat. Zat er toch wel een klein beetje naast gisteravondquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:43 schreef Heph844 het volgende:
Zal allemaal wel weer met een sisser aflopen. Prigozhin is de hofnar van deze oorlog.
Of een rondje armpje drukken om Moskou. Het Russische leger is niet heel erg actief bezig Wagner kapot te maken.quote:
En daarna gedaan wat je dan moet doen: heel hard wegrennen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Putin heeft met een stok tegen een wespennest geslagen.
Is het ook, wordt het TikTok leger genoemd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is wel een heel armzalig groepje.
quote:
Mijn GTA word koudquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wou vandaag eigenlijk Final Fantasy 16 gaan spelen![]()
Zou die ook al in een vliegtuigje richting Turkije zittenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarna gedaan wat je dan moet doen: heel hard wegrennen.
Dat is al deels gebeurd. Met verliezen aan beide kanten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:15 schreef hangtime het volgende:
Wagner en Putin werken sowieso nog steeds samen.
Anders was die collone alleen kapot gebombardeerd door straaljagers e.d.
Wat een theater show..
Die land op enkele momenten in St Pietersburgquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou die ook al in een vliegtuigje richting Turkije zitten
ja die zijn net als Wagner... behoorlijke taaie krijgers. Goed bewapend, hebben gevechtservaring en zijn goed getraind. Hun leider is megatrouw aan Putin. Daarnaast zijn het van die Allah akbar gillende mannetjes maar het geeft wel aan dat ze niet bang zijn om te sterven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:36 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Hebben de Tsjetsjenen wel wat echte gevechtservaring?
Of vooral met burgers er onder houden en tiktok filmpjes maken?
Als dat zo is dan kan op die plaatsen ook weer best veel onrust ontstaan, voor zo ver die er nog niet is....quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap niet dat de Wagner colonnes op de snelweg niet platgebombardeerd worden.
Ook andere mogelijkheden:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is al deels gebeurd. Met verliezen aan beide kanten.
Maar er waren ook geruchten dat de luchtmacht niet wou schieten op dat wagner kamp een aantal dagen terug.
Dus wie weet is een deel van de luchtmacht niet meer van Poetin.
Nou moet Wagner ook al in Rostov de orde bewaren?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:15 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Zo ziet een kermis op het Malieveld er ook altijd uit. Lekker man.
Gewapend met TikTok filmpjes en uitstekende himars koppen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef HSG het volgende:
[..]
ja die zijn net als Wagner... behoorlijke taaie krijgers. Goed bewapend, hebben gevechtservaring en zijn goed getraind. Hun leider is megatrouw aan Putin. Daarnaast zijn het van die Allah akbar gillende mannetjes maar het geeft wel aan dat ze niet bang zijn om te sterven.
Dit gaat behoorlijk extreem worden.
Ik vraag me af wie hier de Russen zijn en wie de Russen ...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:15 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Zo ziet een kermis op het Malieveld er ook altijd uit. Lekker man.
Wagner heeft er weinig vertrouwen in dat dit rap gedaan is dan? Want voor ze vanuit Syrië en de CAR enzo ingevlogen zijn ben je wel weer even verder.quote:
OF de militaire parade dit jaar geeft precies de staat weer van het russische leger. Ze laten toch ook het people's army of russia, rond klooien in die grensgebieden zonder er echt op te reageren? tjetjen zijn ook een para militaire groep, waarom kan het russische leger niet reageren?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:15 schreef hangtime het volgende:
Wagner en Putin werken sowieso nog steeds samen.
Anders was die collone alleen kapot gebombardeerd door straaljagers e.d.
Wat een theater show..
Extinction Rebellion gaat er voor liggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap niet dat de Wagner colonnes op de snelweg niet platgebombardeerd worden.
Ondersteuning tweedelijns.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wagner heeft er weinig vertrouwen in dat dit rap gedaan is dan? Want voor ze vanuit Syrië en de CAR enzo ingevlogen zijn ben je wel weer even verder.
Dat geeft inmense schade, bovendien gaan de kolonnes alsnog door maar dan verspreidt door de dorpen en b-wegen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef Breekfast het volgende:
Op reddit zijn wel beelden van een convoy op de M4 highway richting Moskou die bestookt wordt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef Breekfast het volgende:
Leger doet niet wat Poetin wil dat ze doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef Breekfast het volgende:
In deze oorlog tussen Russen, Russen en Russen ben ik voor de Russen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hier de Russen zijn en wie de Russen ...
Die kerel kon je later nog wel uitnodigen voor feesten en partijenquote:
Maar dit gaat echt zo'n zelfde verhaal worden denk ik, met Lavrov in de rol van Bagdad Bob.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die kerel kon je later nog wel uitnodigen voor feesten en partijen
De beste stand up comedian aller tijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die kerel kon je later nog wel uitnodigen voor feesten en partijen
Hangt wel af van de ontwikkelingen de komende uren/dagen: worden de barstjes scheuren of weet het Kremlin het net op tijd te lijmen?quote:
Ja, we kunnen er nou nog om lachenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:24 schreef StateOfMind het volgende:
De beste stand up comedian aller tijden
Hoe dan ook kunnen we nu wel concluderen dat de oorlog speciale militaire operatie in Oekraïne (en Rusland) finaal in de Borscht loopt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
In deze oorlog tussen Russen, Russen en Russen ben ik voor de Russen.
Nou, dat spandoek belooft weer veel goeds!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Afvallige regio's en onderdrukte minderheden gaan zich ook roeren. Veel plezier met je burgeroorlog "Rusland".
Je zou kunnen zeggen MissionPhailedquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:25 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hoe dan ook kunnen we nu wel concluderen dat de oorlog speciale militaire operatie in Oekraïne (en Rusland) finaal in de Borscht loopt.
Dat was te verwachten .. de put is nu wel open en nu maar kijken hoe veel rotzooi daaruit komtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Afvallige regio's en onderdrukte minderheden gaan zich ook roeren. Veel plezier met je burgeroorlog "Rusland".
Ik denk dat er met deze situatie ook een duidelijkere breuk komt in het regime van Poetin. Er waren natuurlijk al mensen die hem wss niet supporten en die zien nu ook een kans, en dat zou wel eens een sneeuwbaleffect kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt wel af van de ontwikkelingen de komende uren/dagen: worden de barstjes scheuren of weet het Kremlin het net op tijd te lijmen?
Maar zijn of blijven die loyaal?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Kan maar Poetin heeft ook nog een privéleger rond/in Moskou. Geen idee hoe groot dat is.
Tussen het afroepen en of het leger hier mee in zee gaat dat moeten we nog maar zien .. denk gewoon dat het leger ook oorlogs moe is en gewoon naar huis wilquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:27 schreef byah het volgende:
Maar zo'n controlfreak als Putin laat dit toch niet gebeuren? Ik denk nog steeds dat dit staged is om een volledige mobilisatie af te roepen
Maar je ziet toch dat zijn macht begint af te brokkelen. Grofweg de helft van zijn hele leger is nu tegen hem.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:27 schreef byah het volgende:
Maar zo'n controlfreak als Putin laat dit toch niet gebeuren? Ik denk nog steeds dat dit staged is om een volledige mobilisatie af te roepen
Ja, normaliter wel, maar alleen al deze ontwikkelingen zijn mega-slecht voor zijn imago en positie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt wel af van de ontwikkelingen de komende uren/dagen.. Worden de barstjes scheuren of weet het Kremlin het net op tijd te lijmen?
Zal vast niet op staan dat het zaterdags 1+1 is bij de broodjes dönerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, dat spandoek belooft weer veel goeds!
Dit kan ik niet bevestigen, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vast niet op staan dat het zaterdags 1+1 is bij de broodjes döner
Dit gaat niet meer stoppen nu, nu dit soort berichten van steeds meer groepen komt.quote:
Een controlfreak zou echt niet zoiets faken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:27 schreef byah het volgende:
Zoals al in de reacties staat: hoe komen die Rusland binnen?quote:
Een echte controlfreak is véél te veel met zijn eigen obsessies bezig om door te hebben dat het onder zijn neus fout aan het gaan is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:27 schreef byah het volgende:
Ze hebben vast wel vliegtuigen en ergens een aftands vliegveldjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoals al in de reacties staat: hoe komen die Rusland binnen?
Het implodeert, door velen al voorspelt. Afwachten hoe Rusland hier uit gaat komen en wat dit voor ons betekent.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer stoppen nu, nu dit soort berichten van steeds meer groepen komt.
De beer is los.
Tsja, waarom heeft Rusland geen overwicht in de lucht in Oekraïne?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:18 schreef Breekfast het volgende:
Nu Dagestan vanuit het oosten nogquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
De 2e implosie in één weekquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het implodeert, door velen al voorspelt. Afwachten hoe Rusland hier uit gaat komen en wat dit voor ons betekent.
Ik ben ook erg benieuwd naar de toekomstige analysen waarom de aanval voor op oekraine zo belangrijk was voor rusland. Want deze onrust was altijd al aanwezig, dus wat maakt dat het ondrukken van Oekraine door Rusland zo belangrijk was voor poetin zijn machtsbasis?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar je ziet toch dat zijn macht begint af te brokkelen. Grofweg de helft van zijn hele leger is nu tegen hem.
En er zijn nog wat mensen intern tegen hem die zich nu nog niet uitgesproken hebben. Maar dit is hun kans.
Imploderen, het thema van de week!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het implodeert, door velen al voorspelt. Afwachten hoe Rusland hier uit gaat komen en wat dit voor ons betekent.
Denk alleen niet dat dit bij 5 slachtoffers blijftquote:
Voor zijn eten over de datum is of wat?quote:
De Dagestanen hebben nog er flinke appel te schillen met Rusland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nu Dagestan vanuit het oosten nog
Geen idee als Wagner vliegvelden in handen heeft kunnen ze die natuurlijk invliegen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoals al in de reacties staat: hoe komen die Rusland binnen?
quote:
Weg wezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |