Ik ben om half 9 weer thuis. Hopelijk net op tijd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef Za het volgende:
Die livestream: The Kremlin might be falling in the next few hours.
Waar is iedereen?
Bron?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:00 schreef theguyver het volgende:
Wagner is al in regio Moskou..
Dus over +- uurtje of 1 2 gaan we eens zien war er allemaal gaat gebeuren.
iemand linkjes voor livestream moskou toevallig?
Ik zit er klaar voor.
Kratje pils
popcorn en paar zakken chips gehaald.
kom maar op met die zooi
Gewoon trucje van overheid om Promes hier te krijgenquote:
Altijd treurig als je een geldschieter kwijtraakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:01 schreef Aloulu het volgende:
Baudet zal een hele slechte dag hebben en zijn verdriet wegdrinken….de laatste anti-globalist die gaat vallen…
Oja, nog niet over na gedachtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Altijd treurig als je een geldschieter kwijtraakt.
Besef, dat in de ongeloofwaardige situatie dat Putin van het toneel verdwijnt ten gunste van Wagner, wij een heel groot probleem zouden hebben. Een ongekend probleem. Zeg dan maar gedag tegen je rustige leven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:00 schreef theguyver het volgende:
Wagner is al in regio Moskou..
Ik zit er klaar voor.
Kratje pils
popcorn en paar zakken chips gehaald.
kom maar op met die zooi
The source: Trust me, bro.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
Besef, dat in de ongeloofwaardige situatie dat Putin van het toneel verdwijnt ten gunste van Wagner, wij een heel groot probleem zouden hebben. Een ongekend probleem. Zeg dan maar gedag tegen je rustige leven.
Waar willen ze dan een kernbom opgooien om Wagner buiten Moskou te houden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Ik wil niet aan bangmakerij doen maar er lijkt nu op basis van de nucleaire doctrine te zijn voldaan aan de voorwaarden voor het inzetten van kernwapens. De Staat wordt in haar bestaan bedreigd als Wagner Moskou binnenvalt.
Ja? Moskou dus maar nuken?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Ik wil niet aan bangmakerij doen maar er lijkt nu op basis van de nucleaire doctrine te zijn voldaan aan de voorwaarden voor het inzetten van kernwapens. De Staat wordt in haar bestaan bedreigd als Wagner Moskou binnenvalt.
Oeiquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
Besef, dat in de ongeloofwaardige situatie dat Putin van het toneel verdwijnt ten gunste van Wagner, wij een heel groot probleem zouden hebben. Een ongekend probleem. Zeg dan maar gedag tegen je rustige leven.
Schijnt van wel. Blijkbaar zit een deel nu op 200 km van Moskou. Tsja, politie en ME werpen vast wel wat barricades op maar een tank walst daar vrij makkelijk overheen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Rijden ze nog steeds zo makkelijk rond ?
Ok, en wat gaan ze dan doen? Een kernbom op het hoofdkantoor van Wagner in Sint-Petersburg gooien?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Niet groter dan de huidige problemen hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
Als Rusland Rusland nuket is het voor ons wel wat minder spannend.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Natuurlijk niet. “De staat” is iets anders dan “deze regering”.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Wat extra zorgelijk is omdat antipsychotica niet heel lekker combineren met alcohol...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:01 schreef Aloulu het volgende:
Baudet zal een hele slechte dag hebben en zijn verdriet wegdrinken….de laatste anti-globalist die gaat vallen…
Je eigen steden nuken is niet aan te radenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Een tactische nuke op het convooi bijvoorbeeld. Dat kan heel lokaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar willen ze dan een kernbom opgooien om Wagner buiten Moskou te houden?
De angel zit hem in die laatste zin wellicht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. “De staat” is iets anders dan “deze regering”.
Althans zo werkt dat in normale landen.
Noeks?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
Beetje Jiskefet-achtig zou dat wel zijn, dus toch vermakelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als Rusland Rusland nuket is het voor ons wel wat minder spannend.
Als die Wagner's zonder noemenswaardige tegenstand de buitenwijken van Moskou weten te bereiken, dan ga je jezelf als Russische mobik zijnde toch ook vragen stellen waarom jij daar wel in de berm ligt met je AK47 terwijl er een colonne APC's en ander gemechaniseerd spul jouw kant op dendert.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Rijden ze nog steeds zo makkelijk rond ?
Nou nou, ik zag begin mei nog dat alle Russische tanks ook in Moskou staan!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Schijnt van wel. Blijkbaar zit een deel nu op 200 km van Moskou. Tsja, politie en ME werpen vast wel wat barricades op maar een tank walst daar vrij makkelijk overheen.
Ja ze zijn natuurlijk een beetje dom geweest om alles naar het buitenland te verplaatsen om oorlog te voeren en vergeten dat ze ook zelf wel eens aangevallen konden wordenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Schijnt van wel. Blijkbaar zit een deel nu op 200 km van Moskou. Tsja, politie en ME werpen vast wel wat barricades op maar een tank walst daar vrij makkelijk overheen.
Ik zie het allemaal wel... Maar toegegeven het is meer dan ik verwacht had.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat heb ik vannacht allemaal gemist naast dat, @:achja eens ongelijk haden de boot aan is, wagner die nu echt Rusland binnentrekt, het Russische leger waar men wisselend zin heeft wagner aan te vallen?
Is Oekraïne nog ergens in de aanval?
Of rebelse Russen?
Ik wou het net zeggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Dit soort barricades ziet eruit als iets waar een harde kern van Ajax/PSV/Feyenoord op een goede dag bijna nog wel doorheen kan stoten, niet als een iets dat een serieuze, gewapende groep rebellen gaat stoppen
Volgens @Lospedrosa is er echter weinig aan de hand, je snapt ze niet he die russenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Dit soort barricades ziet eruit als iets waar een harde kern van Ajax/PSV/Feyenoord op een goede dag bijna nog wel doorheen kan stoten, niet als een iets dat een serieuze, gewapende groep rebellen gaat stoppen
Dat rustige leven is toch al voorbij? Rusland heeft vorig jaar toch al tactical nukes ingezet toen Finland bij de NAVO zou komen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Ja, en er gebeurt nog steeds niks dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Ik neem aan dat het niet zo makkelijk gaat toch. Moskou heeft ook ten minste een halve dag om allerlei leger onderdelen en agenten op te roepen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Ziet er gezellig uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Wat zegt jouw propagandakanaal nu dan? zo tam ben je zeldenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel... Maar toegegeven het is meer dan ik verwacht had.
Als ze zin hebben om op te komen dagen hè.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet zo makkelijk gaat toch. Moskou heeft ook ten minste een halve dag om allerlei leger onderdelen en agenten op te roepen.
Maandenlang voorbereid, voorbereidingen zijn nu op het niveau dat hij wilde, dus nu is het tijd?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom zou Pirogzjin eigenlijk nu de coupe starten.
Die man is misschien een heethoofd maar het is echt geen domme vent.
Zou hij de de corruptie zat zijn, wilde niet wachten op een eventueel verlies in Oekraïne of gewoon een pure machtsgreep?
Spreek je uit ervaring?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef Qarrad het volgende:
Wat extra zorgelijk is omdat antipsychotica niet heel lekker combineren met alcohol...
Ik moest even boodschappen doen, stuk ongeduld.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef Za het volgende:
Die livestream: The Kremlin might be falling in the next few hours.
Waar is iedereen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |