Ik ben om half 9 weer thuis. Hopelijk net op tijd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef Za het volgende:
Die livestream: The Kremlin might be falling in the next few hours.
Waar is iedereen?
Bron?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:00 schreef theguyver het volgende:
Wagner is al in regio Moskou..
Dus over +- uurtje of 1 2 gaan we eens zien war er allemaal gaat gebeuren.
iemand linkjes voor livestream moskou toevallig?
Ik zit er klaar voor.
Kratje pils
popcorn en paar zakken chips gehaald.
kom maar op met die zooi
Gewoon trucje van overheid om Promes hier te krijgenquote:
Altijd treurig als je een geldschieter kwijtraakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:01 schreef Aloulu het volgende:
Baudet zal een hele slechte dag hebben en zijn verdriet wegdrinken….de laatste anti-globalist die gaat vallen…
Oja, nog niet over na gedachtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Altijd treurig als je een geldschieter kwijtraakt.
Besef, dat in de ongeloofwaardige situatie dat Putin van het toneel verdwijnt ten gunste van Wagner, wij een heel groot probleem zouden hebben. Een ongekend probleem. Zeg dan maar gedag tegen je rustige leven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:00 schreef theguyver het volgende:
Wagner is al in regio Moskou..
Ik zit er klaar voor.
Kratje pils
popcorn en paar zakken chips gehaald.
kom maar op met die zooi
The source: Trust me, bro.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
Besef, dat in de ongeloofwaardige situatie dat Putin van het toneel verdwijnt ten gunste van Wagner, wij een heel groot probleem zouden hebben. Een ongekend probleem. Zeg dan maar gedag tegen je rustige leven.
Waar willen ze dan een kernbom opgooien om Wagner buiten Moskou te houden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Ik wil niet aan bangmakerij doen maar er lijkt nu op basis van de nucleaire doctrine te zijn voldaan aan de voorwaarden voor het inzetten van kernwapens. De Staat wordt in haar bestaan bedreigd als Wagner Moskou binnenvalt.
Ja? Moskou dus maar nuken?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Ik wil niet aan bangmakerij doen maar er lijkt nu op basis van de nucleaire doctrine te zijn voldaan aan de voorwaarden voor het inzetten van kernwapens. De Staat wordt in haar bestaan bedreigd als Wagner Moskou binnenvalt.
Oeiquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
Besef, dat in de ongeloofwaardige situatie dat Putin van het toneel verdwijnt ten gunste van Wagner, wij een heel groot probleem zouden hebben. Een ongekend probleem. Zeg dan maar gedag tegen je rustige leven.
Schijnt van wel. Blijkbaar zit een deel nu op 200 km van Moskou. Tsja, politie en ME werpen vast wel wat barricades op maar een tank walst daar vrij makkelijk overheen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Rijden ze nog steeds zo makkelijk rond ?
Ok, en wat gaan ze dan doen? Een kernbom op het hoofdkantoor van Wagner in Sint-Petersburg gooien?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Niet groter dan de huidige problemen hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:03 schreef Za het volgende:
[..]
Als Rusland Rusland nuket is het voor ons wel wat minder spannend.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Natuurlijk niet. “De staat” is iets anders dan “deze regering”.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Wat extra zorgelijk is omdat antipsychotica niet heel lekker combineren met alcohol...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:01 schreef Aloulu het volgende:
Baudet zal een hele slechte dag hebben en zijn verdriet wegdrinken….de laatste anti-globalist die gaat vallen…
Je eigen steden nuken is niet aan te radenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Confetti het volgende:
Een tactische nuke op het convooi bijvoorbeeld. Dat kan heel lokaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar willen ze dan een kernbom opgooien om Wagner buiten Moskou te houden?
De angel zit hem in die laatste zin wellicht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. “De staat” is iets anders dan “deze regering”.
Althans zo werkt dat in normale landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |