SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ie niet. Die man zal zich nooit overgeven. Aan wie dan ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:26 schreef Ulx het volgende:
Poetin moet gewoon vrede sluiten. Vooral niet escaleren.
Poetin lijdt enorm gezichtsverlies hiermee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:35 schreef Zwoerd het volgende:
Voor mensen die denken dat is in scène wordt gezet: denken jullie echt dat een dictator het volk wil laten geloven dat een deel van het leger in opstand komt tegen de macht? Zien jullie niet voor welke problemen dit kan zorgen?
Ja een lange tweet:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:29 schreef superniger het volgende:
Heeft Zelensky al een reactie gegeven?
Jawel. Iets van eigen schuld dikke bult.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:29 schreef superniger het volgende:
Ja, al twee keer. Zie Telegraaf.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:29 schreef superniger het volgende:
Doen we niet meer aan lastpost nee?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:29 schreef superniger het volgende:
Heeft aandachtshoertje Starhopper ook weer even aandacht gehad. En doorrrrquote:
Dan zou ik het laten. 1 coup vind ik voor vandaag wel genoeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou het kunnen doen maar ben geen Nieuws mod.
Nog niet helemaal. Te vroeg om dat zo te noemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT change naar "Oorlog in RUSLAND en OEKRAINE ? Ik zou het kunnen doen maar ben geen Nieuws mod.
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk. Ben momenteel wel benieuwd naar hoe het nu in Oekraïne gaat.quote:
Je zit in het juiste topic.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk. Ben momenteel wel benieuwd naar hoe het nu in Oekraïne gaat.
Met dit tempo zitten we daar over 2 weken alquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Straks is de oorlog voorbij voordat we de 1000 halen
Die zijn nog steeds popcorn aan het eten, geen verdere berichten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk. Ben momenteel wel benieuwd naar hoe het nu in Oekraïne gaat.
Ik zou dat nooit durven, voor ik billenkoek krijg.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan zou ik het laten. 1 coup vind ik voor vandaag wel genoeg eigenlijk.
Is een livetopic. Zsm een nieuwe openen. Maakt niet uit wie dat doet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Doen we niet meer aan lastpost nee?
Voorstel TT: 'Speciale Operatie' Prigozjinquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT change naar "Oorlog in RUSLAND en OEKRAINE ? Ik zou het kunnen doen maar ben geen Nieuws mod.
NAVO doet niks met Rusland. Immers geeft dat voeding aan de Russische gedachte dat NAVO evil is. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is allemaal opgezet spel tussen Wagner en Putin:
Deze scenario heb ik in mijn hoofd:
Wagner doet alsof ze rusland binnenvallen (daarom amper weerstand).
De Navo kijkt verschrikt toe: En begin te denken, Die leider van Wagner mag niet aan de kernwapenknoppen zitten![]()
![]()
We moeten ingrijpen..... De NAVO bombardeert de wagner groep in Rusland. En POETIN roept: He jullie vallen mijn land aan: Laat ik het westen Nuken.
New York en Londen zijn weggevaagd
Einde van de wereld Iedereen gaat dood
En wat een wijze man zoals einstein heeft gezegd: hij wist niet met welke wapens de derde wereldoorlog zou uitgevochten worden. Maar hij wist wel dat de vierde wereldoorlog met stokken en stenen zal uitgevochten worden.
Het was warm.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Over 50 jaar vragen onze kleinkinderen naar deze dag.
Dat is nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Is een livetopic. Zsm een nieuwe openen. Maakt niet uit wie dat doet.
Terwijl je in de trein coupe zat?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:36 schreef SiGNe het volgende:
Ik dacht ik doe mee, zojuist een coupe geleegd..
[ afbeelding ]
En dan kunnen wij trots vertellen dat we aanwezig waren op Fok!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Kunnen ze gewoon lezen op FOK! ergens op een archiefwebsitequote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Met het verschil dat er nu wel binnen drie dagen iets klaargespeeld wordt zoals het er nu uitziet...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Voorstel TT: 'Speciale Operatie' Prigozjin![]()
En demilitarisering van Ruslandquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Voorstel TT: 'Speciale Operatie' Prigozjin![]()
Hallo allemaal daar in de toekomst!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen ze gewoon lezen op FOK! ergens op een archiefwebsite
Ja, arme nazi's... ook heel erg, Berlijn was ook zo'n bloedbad, heel naar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef Viezig het volgende:
Vechten! Duizenden jongemannen zoals jij en ik gaan komende dagen de dood vinden. Jongemannen die een jaar jaar geleden nog kinderen waren.
Kun je nagaan wat de Russen er zelf van vinden.quote:
Snap ik. We weten niet waar het gaat eindigen.quote:
DOE ER WAT AAN!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Drommels, iedereen is nu naar dat dode topic
Hebben we straks twee halfdode topics
Maar nog steeds geen militaire weerstand?quote:
Over een uurtje krijgen we de follow-up dat dit gat al is opgevuld.quote:
Dan ligt er een zandwagen in het gat denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over een uurtje krijgen we de follow-up dat dit gat al is opgevuld.
Byzantium zou ook een goed idee zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:40 schreef Iblardi het volgende:
Nou, het is wel een spektakel zo, met die muitende veldheer richting hoofdstad. Ik ben benieuwd of Eugenius Prigozhin dan inderdaad de volgende keizer van Byzantium Rusland gaat zijn...
Quincy zit inmiddels in zijn kelder johquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:40 schreef Multatilu het volgende:
@:Lospedrosa Wat een ophef om niets hè?
Dit kan ook evengoed een voorbeeld van de bekende belabberde staat van de russische infrastructuur zijn 😁quote:
Die heeft een nieuwe held gevonden om te adoreren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:40 schreef Tengano het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat Starhopper ook aan het muiten is.
Dr gebeurt feitelijk vrij weinig ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:40 schreef Multatilu het volgende:
@:Lospedrosa Wat een ophef om niets hè?
Zonnig. We kijken met z'n allen naar een coup soleil.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr gebeurt feitelijk vrij weinig ja.
Liever deze...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:42 schreef Bensel het volgende:
Ik gooi zo maar even een wagner pizza in de oven terwijl ik ride of the valkyries luister van wagner
Vind het wel mooi dat een CIA coup in rusland blijkbaar minder erg is dan eventueel wat bribes.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:43 schreef Slayage het volgende:
Je hebt wappies en je hebt deze gast [ twitter ]
Nou, zo rond 15.47 trok ik mijn eerste fles wijn open, en daar zal het vast niet bij blijven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Zojuist een fles mousserende rose van de Raarberg, Limburg open getrokken om deze heugelijke dag te vieren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, zo rond 15.47 trok ik mijn eerste fles wijn open, en daar zal het vast niet bij blijven.
"Sorry, opa weet niks meer van die dag, maar de wijn was heerlijk!"quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, zo rond 15.47 trok ik mijn eerste fles wijn open, en daar zal het vast niet bij blijven.
Als Rutte vandaag ook nog uit de kast komt dan trek ik er ook een open.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:50 schreef XSbig het volgende:
[..]
Zojuist een fles mousserende rose van de Raarberg, Limburg open getrokken om deze heugelijke dag te vieren.
"Was opa toen ook al zwaar alcoholistisch?"quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:51 schreef Iblardi het volgende:
[..]
"Sorry, opa weet niks meer van die dag, maar de wijn was heerlijk!"
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Was opa toen ook al zwaar alcoholistisch?"
Enjoy!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de seksuele voorkeur van Mark je enige hoop biedt, maar wat doet je denken dat hij interesse heeft in uitgerekend jou, je kan zeggen wat je wil, maar een beetje smaak heeft hij wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:52 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Als Rutte vandaag ook nog uit de kast komt dan trek ik er ook een open.
En dan laat je je telefoon thuis zekerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef KingRoland het volgende:
zometeen ga ik misschien naar de mcdonalds boys
beetje moe van het nieuws volgen
Die moet je met je gezin in de kelder consumeren.quote:
Dickie schijnt al getekend te hebben voor een lucratieve uitdaging bij het Dagestaanse Nationale Elftal.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:43 schreef Multatilu het volgende:
Net bekend geworden dat aan het volgende WK 32 teams meedoen. Als Rusland uiteenvalt hebben we nog een extra poule nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |