Jep uit de huishoudpot het geheel wordt geschat op zo'n 150 euro..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:39 schreef engine het volgende:
[..]
Van de huishoudpot dus. Zal me vergissen![]()
Alsnog een duur geintje
We gaan naar het einde toe, zou zo maar van wel kunnen..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:44 schreef Chanel5 het volgende:
Volgens de pendel komt er tijdens Mori haar managerschap geen eliminatie meer.
We gaan het zien.
Eliminatie bedoel je?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:46 schreef engine het volgende:
Isaac gaat het volgende spel spelen in ieder geval
en liefst tegen bern of jasper , dus k5 snor a; maar al plan op zodat jullie favoriet wint zijn jullie goed inquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:46 schreef engine het volgende:
Isaac gaat het volgende spel spelen in ieder geval
Daarom, zou leuk zijn als de pendel geen gelijk heeft.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We gaan naar het einde toe, zou zo maar van wel kunnen..
Juli bedoelde ik sorryquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor de maand juni is morrie al manager
voor juli mag het van mij bern worden ipv bep
Leuk, Zaterdagavond plots een dubbele eliminatie, laat ze maar eens schrikken!!!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom, zou leuk zijn als de pendel geen gelijk heeft.
Of ze gaan op 1 na allemaal naar de laatste maand en moeten ze elkaar er uit spelen, zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We gaan naar het einde toe, zou zo maar van wel kunnen..
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom, zou leuk zijn als de pendel geen gelijk heeft.
Jep zat in de tv uitzending. Babette is zijn target.quote:
Dat zou ik persoonlijk het leukst vinden...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze gaan op 1 na allemaal naar de laatste maand en moeten ze elkaar er uit spelen, zou ook nog kunnen
Oohooo... nou ik ben benieuwd... ik vind het wel een leuke uitdaging..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Jep zat in de tv uitzending. Babette is zijn target.
Wil Isaac Babette er uitspelen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Jep zat in de tv uitzending. Babette is zijn target.
quote:
Dat zou zo maar kunnen maar hij was toch ook boos dat ze een loze stem had bij de laatste eliminatie?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Boos dat Babette niet meer naar hem luistert.
dan word bep ook geen manager in juliquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
daar is hij dus boos overquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen maar hij was toch ook boos dat ze een loze stem had bij de laatste eliminatie?
O laat maar komen dan die eliminatiequote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Masr wie stemt dan op Isaac? En op Jasper?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
en liefst tegen bern of jasper , dus k5 snor a; maar al plan op zodat jullie favoriet wint zijn jullie goed in
enk team ice wel op bern of jasper ,bep kan ook nogquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Masr wie stemt dan op Isaac? En op Jasper?
Oh ik denk eerder op Morrie ipv Ice.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
enk team ice wel op bern of jasper ,bep kan ook nog
team sas bern mss op ice
Het lijkt meer op zo'n soort strandtentjequote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:37 schreef pingu66 het volgende:
Eunice is altijd zo serieus in gesprekken, en heeft het altijd over "de basis" en haar prestaties
[..]
Nee iets voor een soort van TT Assen die Jappie wil namaken.
Geen alarm want de Mac moet nog komen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
Laat dat alarm maar komen, want dit voortkabbelende gebeuren is echt niet meer om aan te zien... (of aan te horen, de stemmen van Eunice en Babette)
18.30 uur, tijd zatquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geen alarm want de Mac moet nog komen.
Omdat dichte tenten niet mogen van de Feboquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt meer op zo'n soort strandtentje
hell noquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:43 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk ook niet dat Bep vriendinnen zou zijn met Zoë,buiten de loods.
Dat staat er toch ook bij ... strandtentquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt meer op zo'n soort strandtentje
Als ze in haar geen gevaar zien voor de overwinning blijft ze nog wel even.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
Zoë denkt dat ze in de top 10 staat en omdat er steeds minder mensen zijn denkt ze dat ze steeds hoger komt te staan.
En gaat er zo met de overwinning vandoorquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze in haar geen gevaar zien voor de overwinning blijft ze nog wel even.
Geen idee hoe de finale er uit zal zien.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En gaat er zo met de overwinning vandoor
Ik heb ook geen idee, wel het vermoeden wat jij ook zegt dat ze er elkaar uit moeten spelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee hoe de finale er uit zal zien.
Maar het zou mij niet verbazen dat het spelletjes worden vergelijkbaar wat we met die verdienopdrachten al zagen.
Misschien word het met de laatste 10 wel zoiets als het programma "de alleskunner". En wordt de winnaar hiervan, de winnaar van EVJL.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee hoe de finale er uit zal zien.
Maar het zou mij niet verbazen dat het spelletjes worden vergelijkbaar wat we met die verdienopdrachten al zagen.
Denk team Ice toch wel op Bep. Dit heeft hij natuurlijk "zijn maatje, Jeff" beloofd, voordat deze wegging.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
enk team ice wel op bern of jasper ,bep kan ook nog
team sas bern mss op ice
Mocht het een fysieke uitdaging worden dan zijn er al meteen een aantal kansloos.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:23 schreef Cargamelk het volgende:
Er blijven 10 man over en wie dan op de gouden stip gaat staan wint ..zoiets simpel zal het wel worden.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Denk team Ice toch wel op Bep. Dit heeft hij natuurlijk "zijn maatje, Jeff" beloofd, voordat deze wegging.
mooi en nu nog doen ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Denk team Ice toch wel op Bep. Dit heeft hij natuurlijk "zijn maatje, Jeff" beloofd, voordat deze wegging.
dat vind ik nou smerig om te zien, zie ik liever Janet bezig in de keukenbquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:36 schreef schizolientje het volgende:
Sas heeft een peuter pullek stoornis
Dat programma ken ik nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:22 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Misschien word het met de laatste 10 wel zoiets als het programma "de alleskunner". En wordt de winnaar hiervan, de winnaar van EVJL.
Zou wel een leuke afsluiter zijn.
Grote groep mensen ook in een loods, en moeten opdrachten uitvoerenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat programma ken ik niet
Ik zie nu MIrthe Wendy masseren. Iedereen lijkt te kunnen masseren daar schijnbaar
Weet niet of het zo luktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:49 schreef danaqui het volgende:
Filmpje van Jeff op insta dat hij zn gitaar krijgt, ik kan hem niet plaatsen hier, iemand?
Filmpje is langer maar vind dit leuk dat je het gepost hebtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of het zo lukt
https://www.instagram.com(...)1238300858279/?hl=nl
Ik weet niet hoe ik filmpjes moet pakken, ik ga nog even kijken voor je.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Filmpje is langer maar vind dit leuk dat je het gepost hebtthnxx
https://www.instagram.com/p/Ctjm3MsIsQG/?hl=nl deze?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Filmpje is langer maar vind dit leuk dat je het gepost hebtthnxx
Is meer dan genoeg, roke, zuipe, neuke, een een gitaar.. Sjeffie is blijquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik filmpjes moet pakken, ik ga nog even kijken voor je.
Yessss thnxxquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Ctjm3MsIsQG/?hl=nl deze?
Ze zien er wel gelukkig uit saampiesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is meer dan genoeg, roke, zuipe, neuke, een een gitaar.. Sjeffie is blij![]()
[ afbeelding ]
Of hij heeft al ruim een week hetzelfde aanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:07 schreef woxxel het volgende:
Ja. Nog steeds die zakdoek uit z'n broek en die kleren toen ie de loods uitging.
Volgens mij is dat op z'n eerste dag thuis opgenomen
Als je op het pijltje klikt staan er nog meer kleine filmpjesquote:
Heeft Janet van de week zitten makenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
Sobere kleuren, niet echt iets voor een poolparty
[ afbeelding ]
Hij kan veel zeggen, maar die rare uitbarstingen waren echt niet gespeeld.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je op het pijltje klikt staan er nog meer kleine filmpjes
Dit staat er ook
[ afbeelding ]
Je kon het aan zijn ogen zien, of hij moet heel goed kunnen toneel spelenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan veel zeggen, maar die rare uitbarstingen waren echt niet gespeeld.
Je zag al vooraf dat er iets was wat hem niet beviel, en het wachten was op een schreeuwpartij.
En de uitspraken die hij heeft gedaan, hoorden ook niet echt bij de "act" van ik ben de beste.....quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan veel zeggen, maar die rare uitbarstingen waren echt niet gespeeld.
Je zag al vooraf dat er iets was wat hem niet beviel, en het wachten was op een schreeuwpartij.
En Kim uitmaken voor hersenloze...Ja dat gaat in hun koppies zitten...Toevallig van de week nog wat oude afleveringen gekeken...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:26 schreef Verida het volgende:
e
[..]
En de uitspraken die hij heeft gedaan, hoorden ook niet echt bij de "act" van ik ben de beste.....
(geestelijk kapot maken, zorgen dat iemand nooit meer aan een baan komt enz.)
Hij heeft het spel gespeeld en niet gewonnen.
Pendelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Moraima is weer met de camera aan het spelen/praten samen met de peddel
Is de camera man een vrouw, ja
Is hij getrouwd Nee hij is niet getrouwd
Blijf je lang bij J, de Mol werken: nee zegt de peddel
Nu voor haar zelf,
Haal ik de finale, nee zegt de peddel
O ook goedquote:
Zou het een speciaal diner worden?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen moet naar de slaapkamer zegt Wendy
Onzin ook om ze allemaal naar de slaapkamer te doenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
Iedereen moet naar de slaapkamer.
Ze lopen allemaal de andere kant op.
Lief..thnx...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie ze gaan de tafel dekken wie weet komt Mac er zo aan
En daarna heeft iedereen nog honger 😂quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:34 schreef chufi het volgende:
Het kinderfeestje duurt ? 5 minuten en dan is het op
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen weet wat ze krijgen vanavond, maar ze moeten allemaal in de slaapkamer wachten
Ja moest, is een verrassingquote:
Dat is echt niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Patat en hamburgers en wat kipnuggets
Ik denk als ze het zelf hadden gebakken was het een stuk goedkoper
Die zijn als je bij Mac eet al snel koudquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:37 schreef spapaars het volgende:
Patat kan onmogelijk nog lekker warm zijn, staat al op tafel.
In de zon dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:37 schreef spapaars het volgende:
Patat kan onmogelijk nog lekker warm zijn, staat al op tafel.
Wa kost da allemaal?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
8 kipnuggets, een hamburger en een patatje echt een geweldige maaltijd als je de hele dag al bijna niets hebt gehad
Ik heb geen idee, maar zonde geld ( vind ik)quote:
Nee, ik zie de M op de patatjes bakjes staanquote:
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:43 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor Janet al zeggen, jammer dat de patat koud is...
Over een kwartier weer hongerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
8 kipnuggets, een hamburger en een patatje echt een geweldige maaltijd als je de hele dag al bijna niets hebt gehad
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
Een best wel povere hamburger
[ afbeelding ]
Toch wel het lekkerste wat de mac te bieden heeft. Simpele hamburger/cheeseburger.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet eruit als droge meuk..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom doen ze er saus opquote:
Ja als je het zelf had gemaakt had je veel meer gehadquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Ze aten al elke vrijdag patat met snacks, maar goed, ze zijn er blij mee.
Kan mij dat heel goed voorstellen, zoveel patat zit er niet in die bakkies van Macdonaldquote:
En gaat als laatste een héte burger eten?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:53 schreef spapaars het volgende:
Die van Eunice ligt in de koekenpan
[ afbeelding ]
En lekker warm...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je het zelf had gemaakt had je veel meer gehad
slim, daar zal die van opknappenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:53 schreef spapaars het volgende:
Die van Eunice ligt in de koekenpan
[ afbeelding ]
Maar ja dan mis je het Mac gevoel...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je het zelf had gemaakt had je veel meer gehad
Nou, die broodjes in de koekenpan is toch niet ideaal.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
slim, daar zal die van opknappen
Ik doe mijn hamburger broodjes altijd in de koekenpan ingesmeerd met olie... worden ze heerlijk krokant...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, die broodjes in de koekenpan is toch niet ideaal.
dat gevoel zou mij gestolen kunnen wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar ja dan mis je het Mac gevoel...
Eunie gaat net beginnen... heeft ze weer "Publiek"quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:57 schreef spapaars het volgende:
Nou dat was het, de meesten zijn al uitgegeten.
hahaha, dat doen veel lange mensen, anders zit je bij degene die tegenover je zit, de scheenbenen blauw te schoppen. De tafels zijn niet zo breed en Eric heeft lange benenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:55 schreef spapaars het volgende:
Zelfs onder tafel heeft Erik de benen over elkaar
[ afbeelding ]
Het heeft niet veel voedingswaarde, maar dat heeft een bord witte rijst met een beetje saus ook nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
D'r zullen een aantal vannacht op rooftocht gaan.
Hamburgertje, wat frietjes en 3 kipnuggets.
Maar er is niets in huis.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
D'r zullen een aantal vannacht op rooftocht gaan.
Hamburgertje, wat frietjes en 3 kipnuggets.
Het is precies wat Eunie zei.. "We hebben weer iets van buiten hier binnen."quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Het heeft niet veel voedingswaarde, maar dat heeft een bord witte rijst met een beetje saus ook niet
Ik denk dat het overgrote deel het toch wel heel leuk vond
Alle boodschappen die ze binnen krijgen komen van buitenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is precies wat Eunie zei.. "We hebben weer iets van buiten hier binnen."
Wel.. Miertje deelt een Nuggetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:02 schreef spapaars het volgende:
Niets overgebleven voor Erik.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat gevoel zou mij gestolen kunnen worden
Dát zal ze niet bedoeld hebbenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alle boodschappen die ze binnen krijgen komen van buiten
Sociaal mens.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel.. Miertje deelt een Nugget![]()
[ afbeelding ]
"Verwachtingsvol.." jaja mooie uitdrukking voor "Het eten uit haar mond kijken"quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sociaal mens.
Je zag hem wel verwachtingsvol haar in de gaten houden
2 op tafel 5 in de lucht.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Gazelliii... Eunie zit nog met al haar vrienden te eten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
Ze moeten de manager waarschuwen dat er een bericht voor haar is terwijl ze zelf op kantoor zit.
Heeft Janet gekocht op marktplaats.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag het niet eens meer... die ouwe fiets lag toevallig op het dak zeker...![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben fietsexamen gehad georganiseerd door Rupertquote:
Ben benieuwd wat er in die map staat. Ze zijn net steeds te laat met die soundlookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjeee.....Babbel Móet NU naar Achter... ze heeft haar map daar laten liggen
Soundlock
Kijk zó doe je dat
[ afbeelding ]
maar er is helemaal geen ranking, behalve misschien een verdwaald poll ergens op Social Media.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:17 schreef Limbus het volgende:
Zoë had het vandaag ook over op welke plek ze staat in de ranking. Ze krijgen daar volgens mij meer te horen van de buitenwereld dan wij weten
Zou lachen zijn als aan het einde van het jaar alsnog de kijker beslistquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:19 schreef Verida het volgende:
[..]
maar er is helemaal geen ranking, behalve misschien een verdwaald poll ergens op Social Media.
Continue en vaak contact met Achter is vele malen belangrijker dan wat Babbel in haar Bullshitmapje heeft staanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er in die map staat. Ze zijn net steeds te laat met die soundlook
Ik denk dat ze meer bedoelde dat zie daar binnen in de top 10 staat om weggestuurd te wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:17 schreef Limbus het volgende:
Zoë had het vandaag ook over op welke plek ze staat in de ranking. Ze krijgen daar volgens mij meer te horen van de buitenwereld dan wij weten
Die kinderen zijn toch geen jaar op vakantiequote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:42 schreef pingu66 het volgende:
Eunice pakt meteen het vliegtuig naar de vakantie bestemming van haar kinderen en ex als ze eerder thuis is.
Als ze er in augustus uitgaat zijn ze misschien op vakantie?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Die kinderen zijn toch geen jaar op vakantie
Hm kan. Vind het ietwat apart maar het zal welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze er in augustus uitgaat zijn ze misschien op vakantie?
Ja is het ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Hm kan. Vind het ietwat apart maar het zal wel
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:45 schreef Hoempah het volgende:
Zoë heeft een kado voor Isaac besteld? Ze heeft alleen moeite met het aantrekken. Daar zijn twee personen voor nodig.
Zoe zei afgelopen week al dat ze een bodystocking had besteld, maar die heeft ze speciaal voor Ies besteld?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:45 schreef Hoempah het volgende:
Zoë heeft een kado voor Isaac besteld? Ze heeft alleen moeite met het aantrekken. Daar zijn twee personen voor nodig.
Was lastig te begrijpen ze trekt het alleen aan als ze een relatie heeft en ze was bang dat Isaac de badkamer zou binnenkomen. De rest van de loods mocht gewoon kijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe zei afgelopen week al dat ze een bodystocking had besteld, maar die heeft ze speciaal voor Ies besteld?
Dat is best duidelijk, Zoe heeft een relatie met iedereen in de loods, behalve Isaac.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:02 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Was lastig te begrijpen ze trekt het alleen aan als ze een relatie heeft en ze was bang dat Isaac de badkamer zou binnenkomen. De rest van de loods mocht gewoon kijken.
Ik kan bijna filmpjes hergebruiken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:02 schreef Daana316 het volgende:
Kan gewoon bijna niet geloven dat we dit (zelfde koppen, gesprekken, geroddel, saaiheid etc..) al bijna een jaar volgen. Nog effe volhouden Cossers.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best duidelijk, Zoe heeft een relatie met iedereen in de loods, behalve Isaac.
Of weg gestuurd.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
Het zijn godsamme net 15 Tamme Konijnen die nog een paar maandjes BB moeten doen , alle smaakmakers zijn er al met succes uitgeschopt met laffe "gele kaartjes" of vertrokken uit lamlendigheid van de Show
Nou die paar dagen dat er brieven kwamen voor mensen die naar huis moesten was er wel spanning en sensatie. Al was de reden erg sneuquote:
Nou dat zeker, en er staat voor eeuwig en altijd op internet dat Mexx naar huis is gestuurd, dat label raakt ze nooit meer kwijt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou die paar dagen dat er brieven kwamen voor mensen die naar huis moesten was er wel spanning en sensatie. Al was de reden erg sneu
Dat is het risico van meedoen aan zo'n programmaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou dat zeker, en er staat voor eeuwig en altijd op internet dat Mexx naar huis is gestuurd, dat label raakt ze nooit meer kwijt.
Behalve van haar mond houden... dat kan ze helaas weer nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:20 schreef Limbus het volgende:
Die Eunice heeft toch echt overal verstand van, pfff, vreselijk mens
En je misdragenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is het risico van meedoen aan zo'n programma
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het leven zit vol consequenties
maar serieus, daar heb ik geen medelijden mee.
Dit programma is wel handig voor elk bedrijf waar ze in de toekomst willen solliciterenquote:
Ik vraag mij echt af hoe ze driekwartier uitzending willen vullen op deze manierquote:
Zondag is er een poule party en morgen is er ook iets weet zo de naam niet maar staat in de agendaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:18 schreef chufi het volgende:
Is er morgen een feestje? Zie dat mooie dure rooster van 120¤ is ook binnen ... Wat heeft Tiano dat allemaal mooi geregeld
OK ..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zondag is er een poule party en morgen is er ook iets weet zo de naam niet maar staat in de agenda
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:57 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:57 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Ze schrok echtSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Associatie naar the Titanic, just kidding.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat gebeurt er weinig. De uitzending van vanavond lijkt ook te zijn ingekort. Maar hoe kan het nog spannend worden gemaakt.
"Jeff, come back."
Wie is Jeff? Een huidige bewoner?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat gebeurt er weinig. De uitzending van vanavond lijkt ook te zijn ingekort. Maar hoe kan het nog spannend worden gemaakt.
"Jeff, come back."
Oeh je geeft me een invalshoek. Jeff was degene waarom menigeen deze rls bleef volgen. Jeff was degene die voor sensatie zorgde wat nodig is bij een rls. De 2 hoofdredenen dus mijn inziens.quote:
Nooit van gehoord.quote:
@engine, please, grow up, leukste jonkie, jij mist zelfs Jeffrey, iedereen mist Jeffrey.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik mis Johan. Echt een topper was dat.
Hij had heel veel potentie maar te kort om hem een echte topper te vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik mis Johan. Echt een topper was dat.
Dat archery tag lijkt mij best grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:24 schreef woxxel het volgende:
Ik heb hoge verwachtingen van de poolparty.
Morgen een evenementje van Bern.
Ik grapte ook maar watquote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij had heel veel potentie maar te kort om hem een echte topper te vinden.
Goedemorgen....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 03:34 schreef engine het volgende:
Wie het weet mag het zeggen..
[ afbeelding ]
Goedemorgen Frummeliequote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Volgens mij herken ik Wendy maar voor de rest zie ik nakkes nada..
Mogge Engine...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:49 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie![]()
Ja ik dacht ook Wendy maar heb ondertussen al even de stream niet meer gekeken. Er lag nog iemand bij
Of Wendy slaapt gewoon heel raar. Ik zie nu niemand meer liggen maar zou zweren dat er iemand bij lag. Heb ook niet de hele nacht naar slapende Wendy gekekenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Engine...
Dan ga ik er inderdaad vanuit dat het Jappie is, ik zou anders niet weten wie...
Archery tag....lijkt mij wel leuk maar zal wel zijn als ik ben werken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:56 schreef Frummelie het volgende:
We krijgen dus een soort van sportevenement georganiseerd door Bern... ben benieuwd hoelaat het begint..
Misschien is hij weer naar z'n eigen bedje geslopen... ik ga ervan uit dat je wel iets beters te doen hebt... hahaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:56 schreef engine het volgende:
[..]
Of Wendy slaapt gewoon heel raar. Ik zie nu niemand meer liggen maar zou zweren dat er iemand bij lag. Heb ook niet de hele nacht naar slapende Wendy gekeken
Ooh dat is jammer... dus niet het weekend relaxen voor jou...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:57 schreef engine het volgende:
[..]
Archery tag....lijkt mij wel leuk maar zal wel zijn als ik ben werken.
Ja nee zo is even genoeg denk ikquote:
Ja beter....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nee zo is even genoeg denk ik![]()
We wachten op Eunice
Ze wilde een keer uitslapen 😉quote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja beter....![]()
Eunice is een beetje Sjaak afhaak de laatste dagen... nou ja sinds gisteren...
Janet is er ook lekker op tijd bij en Eunice is zich weer in allerlei bochten aan het wringenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:58 schreef Frummelie het volgende:
Eunice is wakker en Janet is in de keuken...
Ik ging snel naar een andere stream maar zie nu weer slapers daarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 07:47 schreef engine het volgende:
Janet zat vredig rond te kijken in de tuin
Aah de " ik pak nooit wat extra's Mirthe is weer aan het jatten" of zou Rupi zich vermomd hebben als Mirthe?quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
EN klaar en gelijk op de hometrainer met losse handen nog wel hij heeft de vaart er goed in![]()
Het tempo wordt steeds hoger en hoger en hoger zie hem gaan, Erik uit de loods verbreekt zowat zijn eigen record hij trapt zich ongans o wacht het zit er al weer op
Jaaaa als kiespijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
@:engine, please, grow up, leukste jonkie, jij mist zelfs Jeffrey, iedereen mist Jeffrey.
Goedemorgen Frummel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Isaak zag ik ook al... Erik onder de douche....
Is dat nog steeds gaande hier?quote:
Ze slapen nu allebei beneden. Jasper kan via de grond geruisloos in en uit zijn bed naar Wendy's bed en weer terug.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:56 schreef engine het volgende:
[..]
Of Wendy slaapt gewoon heel raar. Ik zie nu niemand meer liggen maar zou zweren dat er iemand bij lag. Heb ook niet de hele nacht naar slapende Wendy gekeken
Goedemorgen Freshie....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.![]()
Fijn wakker worden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |