quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
Ze moeten de manager waarschuwen dat er een bericht voor haar is terwijl ze zelf op kantoor zit.
Heeft Janet gekocht op marktplaats.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag het niet eens meer... die ouwe fiets lag toevallig op het dak zeker...![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben fietsexamen gehad georganiseerd door Rupertquote:
Ben benieuwd wat er in die map staat. Ze zijn net steeds te laat met die soundlookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjeee.....Babbel Móet NU naar Achter... ze heeft haar map daar laten liggen
Soundlock
Kijk zó doe je dat
[ afbeelding ]
maar er is helemaal geen ranking, behalve misschien een verdwaald poll ergens op Social Media.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:17 schreef Limbus het volgende:
Zoë had het vandaag ook over op welke plek ze staat in de ranking. Ze krijgen daar volgens mij meer te horen van de buitenwereld dan wij weten
Zou lachen zijn als aan het einde van het jaar alsnog de kijker beslistquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:19 schreef Verida het volgende:
[..]
maar er is helemaal geen ranking, behalve misschien een verdwaald poll ergens op Social Media.
Continue en vaak contact met Achter is vele malen belangrijker dan wat Babbel in haar Bullshitmapje heeft staanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er in die map staat. Ze zijn net steeds te laat met die soundlook
Ik denk dat ze meer bedoelde dat zie daar binnen in de top 10 staat om weggestuurd te wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:17 schreef Limbus het volgende:
Zoë had het vandaag ook over op welke plek ze staat in de ranking. Ze krijgen daar volgens mij meer te horen van de buitenwereld dan wij weten
Die kinderen zijn toch geen jaar op vakantiequote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:42 schreef pingu66 het volgende:
Eunice pakt meteen het vliegtuig naar de vakantie bestemming van haar kinderen en ex als ze eerder thuis is.
Als ze er in augustus uitgaat zijn ze misschien op vakantie?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Die kinderen zijn toch geen jaar op vakantie
Hm kan. Vind het ietwat apart maar het zal welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze er in augustus uitgaat zijn ze misschien op vakantie?
Ja is het ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Hm kan. Vind het ietwat apart maar het zal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |