Onzin ook om ze allemaal naar de slaapkamer te doenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
Iedereen moet naar de slaapkamer.
Ze lopen allemaal de andere kant op.
Lief..thnx...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie ze gaan de tafel dekken wie weet komt Mac er zo aan
En daarna heeft iedereen nog honger 😂quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:34 schreef chufi het volgende:
Het kinderfeestje duurt ? 5 minuten en dan is het op
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen weet wat ze krijgen vanavond, maar ze moeten allemaal in de slaapkamer wachten
Ja moest, is een verrassingquote:
Dat is echt niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Patat en hamburgers en wat kipnuggets
Ik denk als ze het zelf hadden gebakken was het een stuk goedkoper
Die zijn als je bij Mac eet al snel koudquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:37 schreef spapaars het volgende:
Patat kan onmogelijk nog lekker warm zijn, staat al op tafel.
In de zon dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:37 schreef spapaars het volgende:
Patat kan onmogelijk nog lekker warm zijn, staat al op tafel.
Wa kost da allemaal?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
8 kipnuggets, een hamburger en een patatje echt een geweldige maaltijd als je de hele dag al bijna niets hebt gehad
Ik heb geen idee, maar zonde geld ( vind ik)quote:
Nee, ik zie de M op de patatjes bakjes staanquote:
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:43 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor Janet al zeggen, jammer dat de patat koud is...
Over een kwartier weer hongerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
8 kipnuggets, een hamburger en een patatje echt een geweldige maaltijd als je de hele dag al bijna niets hebt gehad
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
Een best wel povere hamburger
[ afbeelding ]
Toch wel het lekkerste wat de mac te bieden heeft. Simpele hamburger/cheeseburger.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet eruit als droge meuk..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom doen ze er saus opquote:
Ja als je het zelf had gemaakt had je veel meer gehadquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Ze aten al elke vrijdag patat met snacks, maar goed, ze zijn er blij mee.
Kan mij dat heel goed voorstellen, zoveel patat zit er niet in die bakkies van Macdonaldquote:
En gaat als laatste een héte burger eten?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:53 schreef spapaars het volgende:
Die van Eunice ligt in de koekenpan
[ afbeelding ]
En lekker warm...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je het zelf had gemaakt had je veel meer gehad
slim, daar zal die van opknappenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:53 schreef spapaars het volgende:
Die van Eunice ligt in de koekenpan
[ afbeelding ]
Maar ja dan mis je het Mac gevoel...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je het zelf had gemaakt had je veel meer gehad
Nou, die broodjes in de koekenpan is toch niet ideaal.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
slim, daar zal die van opknappen
Ik doe mijn hamburger broodjes altijd in de koekenpan ingesmeerd met olie... worden ze heerlijk krokant...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, die broodjes in de koekenpan is toch niet ideaal.
dat gevoel zou mij gestolen kunnen wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar ja dan mis je het Mac gevoel...
Eunie gaat net beginnen... heeft ze weer "Publiek"quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:57 schreef spapaars het volgende:
Nou dat was het, de meesten zijn al uitgegeten.
hahaha, dat doen veel lange mensen, anders zit je bij degene die tegenover je zit, de scheenbenen blauw te schoppen. De tafels zijn niet zo breed en Eric heeft lange benenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:55 schreef spapaars het volgende:
Zelfs onder tafel heeft Erik de benen over elkaar
[ afbeelding ]
Het heeft niet veel voedingswaarde, maar dat heeft een bord witte rijst met een beetje saus ook nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
D'r zullen een aantal vannacht op rooftocht gaan.
Hamburgertje, wat frietjes en 3 kipnuggets.
Maar er is niets in huis.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
D'r zullen een aantal vannacht op rooftocht gaan.
Hamburgertje, wat frietjes en 3 kipnuggets.
Het is precies wat Eunie zei.. "We hebben weer iets van buiten hier binnen."quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Het heeft niet veel voedingswaarde, maar dat heeft een bord witte rijst met een beetje saus ook niet
Ik denk dat het overgrote deel het toch wel heel leuk vond
Alle boodschappen die ze binnen krijgen komen van buitenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is precies wat Eunie zei.. "We hebben weer iets van buiten hier binnen."
Wel.. Miertje deelt een Nuggetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:02 schreef spapaars het volgende:
Niets overgebleven voor Erik.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat gevoel zou mij gestolen kunnen worden
Dát zal ze niet bedoeld hebbenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alle boodschappen die ze binnen krijgen komen van buiten
Sociaal mens.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel.. Miertje deelt een Nugget![]()
[ afbeelding ]
"Verwachtingsvol.." jaja mooie uitdrukking voor "Het eten uit haar mond kijken"quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sociaal mens.
Je zag hem wel verwachtingsvol haar in de gaten houden
2 op tafel 5 in de lucht.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Gazelliii... Eunie zit nog met al haar vrienden te eten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
Ze moeten de manager waarschuwen dat er een bericht voor haar is terwijl ze zelf op kantoor zit.
Heeft Janet gekocht op marktplaats.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag het niet eens meer... die ouwe fiets lag toevallig op het dak zeker...![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben fietsexamen gehad georganiseerd door Rupertquote:
Ben benieuwd wat er in die map staat. Ze zijn net steeds te laat met die soundlookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjeee.....Babbel Móet NU naar Achter... ze heeft haar map daar laten liggen
Soundlock
Kijk zó doe je dat
[ afbeelding ]
maar er is helemaal geen ranking, behalve misschien een verdwaald poll ergens op Social Media.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:17 schreef Limbus het volgende:
Zoë had het vandaag ook over op welke plek ze staat in de ranking. Ze krijgen daar volgens mij meer te horen van de buitenwereld dan wij weten
Zou lachen zijn als aan het einde van het jaar alsnog de kijker beslistquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:19 schreef Verida het volgende:
[..]
maar er is helemaal geen ranking, behalve misschien een verdwaald poll ergens op Social Media.
Continue en vaak contact met Achter is vele malen belangrijker dan wat Babbel in haar Bullshitmapje heeft staanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er in die map staat. Ze zijn net steeds te laat met die soundlook
Ik denk dat ze meer bedoelde dat zie daar binnen in de top 10 staat om weggestuurd te wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:17 schreef Limbus het volgende:
Zoë had het vandaag ook over op welke plek ze staat in de ranking. Ze krijgen daar volgens mij meer te horen van de buitenwereld dan wij weten
Die kinderen zijn toch geen jaar op vakantiequote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:42 schreef pingu66 het volgende:
Eunice pakt meteen het vliegtuig naar de vakantie bestemming van haar kinderen en ex als ze eerder thuis is.
Als ze er in augustus uitgaat zijn ze misschien op vakantie?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Die kinderen zijn toch geen jaar op vakantie
Hm kan. Vind het ietwat apart maar het zal welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze er in augustus uitgaat zijn ze misschien op vakantie?
Ja is het ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Hm kan. Vind het ietwat apart maar het zal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |