Nee, ik zie de M op de patatjes bakjes staanquote:
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:43 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor Janet al zeggen, jammer dat de patat koud is...
Over een kwartier weer hongerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
8 kipnuggets, een hamburger en een patatje echt een geweldige maaltijd als je de hele dag al bijna niets hebt gehad
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
Een best wel povere hamburger
[ afbeelding ]
Toch wel het lekkerste wat de mac te bieden heeft. Simpele hamburger/cheeseburger.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet eruit als droge meuk..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom doen ze er saus opquote:
Ja als je het zelf had gemaakt had je veel meer gehadquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Ze aten al elke vrijdag patat met snacks, maar goed, ze zijn er blij mee.
Kan mij dat heel goed voorstellen, zoveel patat zit er niet in die bakkies van Macdonaldquote:
En gaat als laatste een héte burger eten?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:53 schreef spapaars het volgende:
Die van Eunice ligt in de koekenpan
[ afbeelding ]
En lekker warm...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je het zelf had gemaakt had je veel meer gehad
slim, daar zal die van opknappenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:53 schreef spapaars het volgende:
Die van Eunice ligt in de koekenpan
[ afbeelding ]
Maar ja dan mis je het Mac gevoel...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je het zelf had gemaakt had je veel meer gehad
Nou, die broodjes in de koekenpan is toch niet ideaal.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
slim, daar zal die van opknappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |