Ik doe mijn hamburger broodjes altijd in de koekenpan ingesmeerd met olie... worden ze heerlijk krokant...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, die broodjes in de koekenpan is toch niet ideaal.
dat gevoel zou mij gestolen kunnen wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar ja dan mis je het Mac gevoel...
Eunie gaat net beginnen... heeft ze weer "Publiek"quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:57 schreef spapaars het volgende:
Nou dat was het, de meesten zijn al uitgegeten.
hahaha, dat doen veel lange mensen, anders zit je bij degene die tegenover je zit, de scheenbenen blauw te schoppen. De tafels zijn niet zo breed en Eric heeft lange benenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:55 schreef spapaars het volgende:
Zelfs onder tafel heeft Erik de benen over elkaar
[ afbeelding ]
Het heeft niet veel voedingswaarde, maar dat heeft een bord witte rijst met een beetje saus ook nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
D'r zullen een aantal vannacht op rooftocht gaan.
Hamburgertje, wat frietjes en 3 kipnuggets.
Maar er is niets in huis.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
D'r zullen een aantal vannacht op rooftocht gaan.
Hamburgertje, wat frietjes en 3 kipnuggets.
Het is precies wat Eunie zei.. "We hebben weer iets van buiten hier binnen."quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Het heeft niet veel voedingswaarde, maar dat heeft een bord witte rijst met een beetje saus ook niet
Ik denk dat het overgrote deel het toch wel heel leuk vond
Alle boodschappen die ze binnen krijgen komen van buitenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is precies wat Eunie zei.. "We hebben weer iets van buiten hier binnen."
Wel.. Miertje deelt een Nuggetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:02 schreef spapaars het volgende:
Niets overgebleven voor Erik.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat gevoel zou mij gestolen kunnen worden
Dát zal ze niet bedoeld hebbenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alle boodschappen die ze binnen krijgen komen van buiten
Sociaal mens.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel.. Miertje deelt een Nugget![]()
[ afbeelding ]
"Verwachtingsvol.." jaja mooie uitdrukking voor "Het eten uit haar mond kijken"quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sociaal mens.
Je zag hem wel verwachtingsvol haar in de gaten houden
2 op tafel 5 in de lucht.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Gazelliii... Eunie zit nog met al haar vrienden te eten![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |