Jep uit de huishoudpot het geheel wordt geschat op zo'n 150 euro..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:39 schreef engine het volgende:
[..]
Van de huishoudpot dus. Zal me vergissen![]()
Alsnog een duur geintje
We gaan naar het einde toe, zou zo maar van wel kunnen..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:44 schreef Chanel5 het volgende:
Volgens de pendel komt er tijdens Mori haar managerschap geen eliminatie meer.
We gaan het zien.
Eliminatie bedoel je?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:46 schreef engine het volgende:
Isaac gaat het volgende spel spelen in ieder geval
en liefst tegen bern of jasper , dus k5 snor a; maar al plan op zodat jullie favoriet wint zijn jullie goed inquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:46 schreef engine het volgende:
Isaac gaat het volgende spel spelen in ieder geval
Daarom, zou leuk zijn als de pendel geen gelijk heeft.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We gaan naar het einde toe, zou zo maar van wel kunnen..
Juli bedoelde ik sorryquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor de maand juni is morrie al manager
voor juli mag het van mij bern worden ipv bep
Leuk, Zaterdagavond plots een dubbele eliminatie, laat ze maar eens schrikken!!!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom, zou leuk zijn als de pendel geen gelijk heeft.
Of ze gaan op 1 na allemaal naar de laatste maand en moeten ze elkaar er uit spelen, zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We gaan naar het einde toe, zou zo maar van wel kunnen..
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom, zou leuk zijn als de pendel geen gelijk heeft.
Jep zat in de tv uitzending. Babette is zijn target.quote:
Dat zou ik persoonlijk het leukst vinden...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze gaan op 1 na allemaal naar de laatste maand en moeten ze elkaar er uit spelen, zou ook nog kunnen
Oohooo... nou ik ben benieuwd... ik vind het wel een leuke uitdaging..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Jep zat in de tv uitzending. Babette is zijn target.
Wil Isaac Babette er uitspelen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Jep zat in de tv uitzending. Babette is zijn target.
quote:
Dat zou zo maar kunnen maar hij was toch ook boos dat ze een loze stem had bij de laatste eliminatie?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Boos dat Babette niet meer naar hem luistert.
dan word bep ook geen manager in juliquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Boos dat Babette niet meer naar hem luistert.
daar is hij dus boos overquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen maar hij was toch ook boos dat ze een loze stem had bij de laatste eliminatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |