Ik zat ook al te kijken net en dacht met wat voor fetisj zijn die bezig...quote:
Moeten vrijwel onzichtbare minihaartjes zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken net en dacht met wat voor fetisj zijn die bezig...
Hongerrrquote:
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:26 schreef Frummelie het volgende:
Weet iemand hoelaat Mac Donald bezorgd wordt?
Zullen wel menu's zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hongerrr![]()
Ben benieuwd wat ze eigenlijk besteld hebben
Ik las vanmorgen patat en hamburgersquote:
Jaaaaaaa.... hahaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hongerrr![]()
Ben benieuwd wat ze eigenlijk besteld hebben
Ik las dat het om een stelling gaat? Dus keer 25 uit de prijzenpot? Duur geintje dan.quote:
Precies wat je zegtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa.... haha
Kip nuggets
Patat
Mayo
Hamburgers... dacht ik... vanmorgen vroeg stond het in de cos er was weer iets veranderd misschien weet @:Dotteke het nog..
Ik ben wel benieuwd, ik wil het wel binnen zien komen..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Isaac en Erik zijn aan het rummicuppen en ZOe zit naast Isaac te kijken
Babette en Rupert op de slaapkamer een het peddelen
Dat heb ik niet gelezen, waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las dat het om een stelling gaat? Dus keer 25 uit de prijzenpot? Duur geintje dan.
Stelling??quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las dat het om een stelling gaat? Dus keer 25 uit de prijzenpot? Duur geintje dan.
Dan moet je gekluisterd zitten aan je streamsquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, ik wil het wel binnen zien komen..
voor de maand juni is morrie al managerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je gekluisterd zitten aan je streams
De peddel zegt dat Babette Manager van de maand juli moet worden
op de peddelvraag of er nog een eliminatie komt zolang Moraima manager is zegt de peddel nee
Van de huishoudpot dus. Zal me vergissenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Stelling??
Dit is het afscheids etentje van Zoe..
Ja ik ga blijven plakken hier..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je gekluisterd zitten aan je streams
De peddel zegt dat Babette Manager van de maand juni moet worden
op de peddelvraag of er nog een eliminatie komt zolang Moraima manager is zegt de peddel nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |