Ik dacht dat je van alles moest aanpassen en dacht laat maar zitten.. maar je hoeft helemaal niets te doenquote:
Vooral omdat het het heet water is ieuwww.. ik ga het wel proberen..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken hoor maar toch schijnen veel mensen dit te doen. De buurvrouw vroeger deed dit ook altijd. Als kind vond ik dat raar en dacht ze geen geld had voor thee
Ik wilde het eerst ook nooit openen maar het is een fluitje van een cent... hiquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van alles moest aanpassen en dacht laat maar zitten.. maar je hoeft helemaal niets te doen
Het is wel heel karig maar ze heeft wel gelijk.. de meesten willen nog steeds afvallenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama lacht zich rot dat er geen eten is. Iedereen wil toch slank zijn? Ze zet wel brinta? op het aanrecht. Als je echt honger hebt dan kan je dat ook met water eten zal de gedachte zijn.
Is Eric al gespot met zijn neus in zijn eet voorraad.?
Zoë en Mirthe slapen nog..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Dat dat gefluister maar zo mag ik snap dat niet
Dan nog zou gefluister niet mogen, dan opstaan en buiten de slaapkamer een gesprek voeren wat wij ook kunnen verstaanquote:
Ja voor de streamers is het echt wel vervelend..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog zou gefluister niet mogen, dan opstaan en buiten de slaapkamer een gesprek voeren wat wij ook kunnen verstaan
Volgens mij hebben ze vaker houdbare melk..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Eric staat alle kastjes te openen in de keuken. Loopt driftig heen en weer. Zegt: geen melk!
Isaac geeft Eric melk. Stond in kast woongedeelte. Dat is dan lang houdbare melk of sojamelk wat voor Eunice is?
Dat hebben die twee wel vaker, dacht altijd dat Marciano niet tegen een weerwoord kon maar van Babette accepteert hij het welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:28 schreef lojanda het volgende:
Ohoh.. het lijkt een discussie te worden tussen Babette en Marciano.
Kim kont hoefde dat niet te doen want dan liep het uit op ruzie. Met Babette heeft hij ook geen relatie en hij kijkt ook wel een beetje tegen haar op.. letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben die twee wel vaker, dacht altijd dat Marciano niet tegen een weerwoord kon maar van Babette accepteert hij het wel
Ik gezommen? Nee hoor ik heb het zwembad schoon gemaakt.quote:
Ze mag het ook, fluisteren in bed, zonder mic niemand die iets zegtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:40 schreef spapaars het volgende:
Babette denkt dat ze daar de koningin is. blijft halsstarrig gewoon zonder mic rondlopen.
Beide denk ik.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
Eric zat buiten maar werd toen weg gepest door de tankwagen.
Lawaai of stank?
Dus nu zit hij binnen met de loodsdeur dicht.
Sommigen daar weten echt helemaal niks van elkaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:50 schreef lojanda het volgende:
Hoe is het Sas vraagt Marciano.. goed zegt ze en met jou? Goed zegt Marciano.. en dat was weer het hele gesprek
Echt hè, en dat na al die maanden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommigen daar weten echt helemaal niks van elkaar.
Best opmerkelijk.quote:
Ik dacht om Zoë te voeren ?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
Babette koopt olvarite fruithapjes voor babys, en eet dat zelf op
Wat dacht je van de kraan volop laten lopen tijdens het tandenpoetsen. In de keuken laten ze ook continu de kraan lopen als ze iets afwassen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:08 schreef Cargamelk het volgende:
Max 5 minuutjes douchen doen ze zeker ook niet aan en wij maar zuinig zijn met gas en water
Koelkasten en vriezers open laten staan, zijn ze ook goed in.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat dacht je van de kraan volop laten lopen tijdens het tandenpoetsen. In de keuken laten ze ook continu de kraan lopen als ze iets afwassen.
Een beetje aan het milieu denken zou ze sieren..
al die acties hierover krijgen ze niet meequote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat dacht je van de kraan volop laten lopen tijdens het tandenpoetsen. In de keuken laten ze ook continu de kraan lopen als ze iets afwassen.
Een beetje aan het milieu denken zou ze sieren..
Lach me dood als ze de energiekosten van de prijs aftrekken van de winnaarquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
al die acties hierover krijgen ze niet mee
Ja Sas heeft Bern stevig bij zijn ballen .. af en toe nog lichtje knijpen als hij niet luistertquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:23 schreef schizolientje het volgende:
Bern gaat een beetje in de slachtoffer rol, ik ga ff eten anders ga ik OUt, Sasha krijgt melk voor haar ontbijtje en hij maakt zijn papje wel met water dan enz enz
Klopt maar is toch onbeschoft.. ik mag hopen dat ze dit thuis niet doen en ze weten ook heel goed dat het erg duur is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
al die acties hierover krijgen ze niet mee
Dat gaat de hele dag door.. Zoë heeft er ook een handje van.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:25 schreef Chanel5 het volgende:
Wordt Babbel weer ergens op aangesproken door |Marciano?
Iedereen kan melk pakken.. er is nog genoeg in de voorraadkast.quote:
waarom neemt Bern dan al mopperend waterquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iedereen kan melk pakken.. er is nog genoeg in de voorraadkast.
Roeien met de riemen die je hebt??quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:40 schreef Cargamelk het volgende:
Met een ijzeren hamer op een houten bijtel slaan
Ik kreeg een schop als ik dat deed op school.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die je hebt??
Spierballen ? waar danquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
Marciano en Isaac elke dag sporten om hun spierballen in stand te houden of te laten groeien.
En Bern? Prachtig lijf mét spierballen. Zonder elke dag gewichtheffen met gesteun en gehijg en poedertjes na afloop.
Puur natuur?
Hij liep daarnet zonder shirt. Spierballen zeker wel. Niet van de opgepompte zoals die twee dominante mannetjes met hun gekreun.quote:
Ik vind dat ook veel mooier ipv zo’n spierbundel.. ik vind het lichaam van Ima ook mooiquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij liep daarnet zonder shirt. Spierballen zeker wel. Niet van de opgepompte zoals die twee dominante mannetjes met hun gekreun.
Yep. Maar die zien we niet vaak in beeld.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat ook veel mooier ipv zo’n spierbundel.. ik vind het lichaam van Ima ook mooi
Jij mag naar Mirthe en Babette kijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:55 schreef Cargamelk het volgende:
Moet zeggen ... ik kijk niet zo naar mannen lichamen
Ook al mocht ik dat niet ..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jij mag naar Mirthe en Babette kijken.
Bril nodig en hoort niet zo goed.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:40 schreef maryo55 het volgende:
Ik vind dat Wendy altijd zo n ontevreden gezicht trekt.
Jankmuil die Babette en dat moeten we de hele dag aanhoren. Ik kon er niets aandoen....quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:43 schreef Chanel5 het volgende:
Babbel kan weer eens keer ergens niks aan doen....
Ik meen dat het om dat muziekding ging, dat Eunice die om 11.00 uur wilde gebruiken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jankmuil die Babette en dat moeten we de hele dag aanhoren. Ik kon er niets aandoen....
Zo steekt ze dus in elkaar, ze draait het zo dat zij nooit de schuldige is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
Babette legt alles bij een ander neer.
Tegen Eunice: ik wilde toch stoppen maar jij zei nee.
Babette snapt niet dat zijzelf de verantwoording heeft om 11 uur klaar te zijn.
Dus niet: ik wilde stoppen maar jij zei nee dus is het je eigen schuld.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik meen dat het om dat muziekding ging, dat Eunice die om 11.00 uur wilde gebruiken.
Tiano lachen en zegt zacht:conjoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:03 schreef ChocoFan het volgende:
oh over, marcia wilde mog een knuffel, kreeg hij niet
kleutergedragquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:06 schreef pingu66 het volgende:
Bep gaat nu alle lessen met de ipad weg halen omdat " jullie" niet denken in oplossingen.
![]()
Tiano zegt oh dat is je oplossing,je kan ook zeggen ik begin gewoon optijd.
NEE zegt Babbet en loopt weg.
Waarom Wendy? Wat was er met haar?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
hij kwam net weer binnen en greep haar voor een knuffel, wendy wilde ook en kreeg er ook 1.
ik vind het een achterlijk record.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:
Appels record :
https://fb.watch/lbXRRT5sqY/
Ja want Eunice heeft gelijk en Marciano heeft haar er ook nog p aan gesproken. Babbel had zelf op tijd moeten beginnen zodat ze om 11 uur klaar zou zijn.quote:
niets, die lag daar en zag het en zei dat ze ook wilde en toen deed ie het, was gewoon geinen en best grappig, wendy daarna ook overdreven gelukkig doen erna, dat ze ook eindelijk geknuffeld werd.quote:
verschrikkelijk, ben van ellende nu maar naar bern en sas gegaan, nou dan is het erg hoorquote:
Bern is heerlijk stil bezig in de keuken, ff oorrustquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:26 schreef Chanel5 het volgende:
Babbel kan het niet hebben als \eunice zegt dat ze niet op tijd wil beginnen...je blijft er op terugkomen zegt babbel.
Ja zegt Eunice je hebt het zelf gezegd!!!!!
Ik begin me op te winden door deze vieze draaikont![]()
![]()
Die krijgt de meeste zenderchecks. Die micro maakt overurenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
weer haar mic controleren, dus bek houden Babbel
ik gun dit zoë welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:30 schreef Chanel5 het volgende:
Nu gaat Babbel lopen klagen bij Zoe, wedden?
Dit is weer voor de hele dag ouwehoer voer voor Babettequote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:30 schreef Chanel5 het volgende:
Nu gaat Babbel lopen klagen bij Zoe, wedden?
Flauw commentaar hier wat ik weer heb weggehaald, dikke spiegel heeft ie nodig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:38 schreef pingu66 het volgende:
Erik kan echt midden in een gesprek of als twee mensen gewoon bij elkaar zitten er tussen komen en voelt totaal niet aan dat hij even kngewenst is.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flauw commentaar hier wat ik weer heb weggehaald, dikke spiegel heeft ie nodig.
Dat klopt ook wel een beetje, zij gaat schilderen terwijl anderen bestellingen doen.quote:
ik probeer positief te doen over erik maar doe het nu ook niet goed eigenlijkquote:
Ze praat niet alleen met haar mond, maar met haar hele hoofd, haar armen en Handenquote:
Dan heb je nog Babette.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:44 schreef Dotteke het volgende:
En daar gaan ze weer, zet ik mijn stream aan beginnen ze met kaarten
volgens mij wel. van wat ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:46 schreef engine het volgende:
Wat zijn Mirthe en Jappie aan het krassen? Wereldkaart en dan waar ze geweest zijn?
Maakt haar juist grappig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:47 schreef pingu66 het volgende:
Echt wat kan Mirthe onnozele vragen stellen aan Jasper.
Ja ik moet daar ook erg om lachen. Als ze op haar gemak is praat ze eerst en denkt daarna wel een keer.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maakt haar juist grappig.
Is ook een keer door een teek gestoken, en ze was volgens eigen zeggen liever door een krokodil gebeten, dat is Mirthe ten beste uit.
Ze is wel opstandig vandaag nu al weer met Marcianoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan heb je nog Babette.
Een aantal beroepskletsers zijn er niet meer, dus heeft ze meer streamtijd gekregen.
En zo nep, ze staat ergens naar de kijken en glimlachtquote:
En daarom is ze altijd te laat en komt ze haar afspraken niet na....jaja logischquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette kan iets niet loslaten. Ze zal en moet de controle houden.
Vind het wel grappig dat hij het niet zo maar met alles eens is. En terecht ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:55 schreef woxxel het volgende:
Marciano is een goeie voor babette. Hij draait de rollen steeds om bij haar en volgens mij kan ze hem niet aan.
Of omdat ze hem heel erg leuk vind, of omdat ze weet dat hij haar spel doorheeft
Ratelen ratelen en ratelen man je zou toch afdwalen als je met zo een in discussie bentquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:55 schreef woxxel het volgende:
Marciano is een goeie voor babette. Hij draait de rollen steeds om bij haar en volgens mij kan ze hem niet aan.
Of omdat ze hem heel erg leuk vind, of omdat ze weet dat hij haar spel doorheeft
EN Marciano begint te schieten volgens Babettequote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:58 schreef engine het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar is ie![]()
![]()
![]()
"Ik kan niet tegen onrecht"
Dat Eunice boos op haar was dat ze niet op tijd was en dat Marciano het met Eunice eens wasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:59 schreef engine het volgende:
Fucking lief maar we zijn hier niet om fucking moeder theresa uit te hangen
Ik heb gemist waar het over gaat eigenlijk
Dat is gewoon niet leuk ze moet het gewoon ff kwijtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:00 schreef engine het volgende:
"ik vind het vervelend"
Die uitspraak van het woord vervelend van Babette is bijzonder. Zal wel Limburgs accent zijn. Klinkt zeurderig
Ik ook maar volgens Erik mag je op de appel slaan en verzint de Febo dat de appel in je hand moet.quote:
Dat die niet moe word van haarzelf. Wat een vreselijke vrouwquote:
Even kwijt of de halve dag kwijt?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet leuk ze moet het gewoon ff kwijt
Die kikt er gewoon op. Begint nu trouwens een soort van te huilenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo nep, ze staat ergens naar de kijken en glimlacht
En onder haar geraaskalk begint ze zo in een keer te lachen.
ze gaat nu zelfs huilenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat die niet moe word van haarzelf. Wat een vreselijke vrouw
Ff aandacht te trekkenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kikt er gewoon op. Begint nu trouwens een soort van te huilen
Ze probeerde het, maar het lukte niet.quote:
Die vind Babette leuk, geeft het niet toe, maar je voelt hetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff aandacht te trekken
Het verbaasd mij dat Marciano hier zoveel tijd in steekt
de verwarring rond de records en frustratie daardoor vind ik dan wel weer geinig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ook maar volgens Erik mag je op de appel slaan en verzint de Febo dat de appel in je hand moet.
klopt, ze wilde niet vloeienquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze probeerde het, maar het lukte niet.
Van KImW kon die niet zoveel hebbenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die vind Babette leuk, geeft het niet toe, maar je voelt het
ook een loeder hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:07 schreef woxxel het volgende:
Stream 2 eunice die alles letterlijk hoort
Ze had al snel door, dat er geen vocht uit haar ogen kwam, toen schakelde ze snelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, ze wilde niet vloeiendramaqueen is het
Zolang het tegen Babette is, heb ik daar geen moeite meequote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze had al snel door, dat er geen vocht uit haar ogen kwam, toen schakelde ze snel
Absoluutquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
menselijk gedrag is geinig om te observeren.
eens, die 2 tegen elkaar is geinigquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zolang het tegen Babette is, heb ik daar geen moeite mee
Ah een samenvatting van de afgelopen 20 minutenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
babs wou gewoon ventileren tegen marcia, moet ie er niet iets mee gaan doen vind babs. dit is de korte versie van haar punt.
Deed ze dat maar eensquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
Babette had haar met 2 zinnen al van tafel kunnen vegen
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ah een samenvatting van de afgelopen 20 minuten
Zo he wat een waterval zeg als die der mond opentrekt het blijft maar doorgaan.quote:
Het was juist andersom.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
Babette had haar met 2 zinnen al van tafel kunnen vegen
Zegt ze na een half uur lullenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:12 schreef engine het volgende:
"ik weet dat ik fout ben dus wat heb ik voor recht van spreken"
Ja dat heeft ze bewust gedaanquote:
andere stream is eunice aan het praten, ook niet goed voor opkomende koppijnquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:19 schreef espri het volgende:
Tering wat een geratel zeg, krijg er koppijn van.
Dus eigenlijk moet ik de streams uitzetten?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
andere stream is eunice aan het praten, ook niet goed voor opkomende koppijn
zo begreep ik het ook toen hij het net uit legde.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:20 schreef pingu66 het volgende:
Eigenlijk zegt Tiano dat Bep nep is en hij niet weet of hij haar vertrouwen kan......
dat moet je zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:22 schreef espri het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik de streams uitzetten?
Het ligt nooit aan Babettequote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze bewust gedaan
Ze begint weer op de zielige toon te praten
Goeie goeie.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat moet je zelf weten natuurlijk.gewoon muten tot je andere hoofden ziet kan ook
Creatief van haar om van niets toch iets te makenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
wendy heeft soep gemaakt met ik dacht 3 ingrediënten, iig wortels en boilllion
ze is zelf een roze olifantquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:24 schreef mootie het volgende:
Bep altijd met haar ‘roze’ olifant in de kamer.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Creatief van haar om van niets toch iets te maken
Dat is Wendy,quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]absoluut. en weer zorgen voor de andere
Maar vanavond krijgen ze een goed voedzame en vrienden Mac. maaltijd.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar vanavond krijgen ze een goed voedzame en vrienden Mac. maaltijd.
Ik zie Jasper de soep eten en dacht rijst te zien op zijn lepel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
Als je negen maanden geen Mac hebt gehad, kun je je daar best op verheugen. Voedzaam of nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar vanavond krijgen ze een goed voedzame en vrienden Mac. maaltijd.
oh dat is het 3e ingrediënt dan.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie Jasper de soep eten en dacht rijst te zien op zijn lepel.
Voedzaam, gezond en zout ivm de warmte.
De manier hoe van Babbel, slap handje en wiebelen op dr benen, pfff dat is 40 en zogenaamd aanstormende psycholoog.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt he![]()
maar goed, moet wel een beetje daar natuurlijk.
Het is toch niet te geloven hequote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
omg babs en eunice stream 2![]()
hand geven en knuffel, alles weer goed mensen![]()
als je het lekker vind zal het zeker goed binnen komen na zo'n tijdquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je negen maanden geen Mac hebt gehad, kun je je daar best op verheugen. Voedzaam of niet
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:31 schreef espri het volgende:
[..]
De manier hoe van Babbel, slap handje en wiebelen op dr benen, pfff dat is 40 en zogenaamd aanstormende psycholoog.
de losse rafels eraan zijn te lang, die moet je ook afknippen. vind ik.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Die afgeknipte spijkerbroek staat ook voor geen meter bij Babette. Ze lijkt op een bouwvakker, mis alleen de cap nog
Dat oud eruit zien doet hij al jaren.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
babs is geschrokken van morgan freeman, dat ie nu zo oud is.
dat dacht ik ook toen ze het zei. zal ze niet veel films van hem gezien hebben afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat oud eruit zien doet hij al jaren.
Die man is 86, laat hem er lekker oud uitzienquote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat dacht ik ook toen ze het zei. zal ze niet veel films van hem gezien hebben afgelopen jaren.
Mac donalds eten verder niets zover ik weetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:47 schreef chufi het volgende:
Staat er nog iets op de planning voor vandaag ?
Gaat dat wel door?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mac donalds eten verder niets zover ik weet
Wat ik hier vanmorgen las wel, ze hebben de bestelling aangepastquote:
Ze houden het goed vol, ondanks de warmtequote:
Ik zat ook al te kijken net en dacht met wat voor fetisj zijn die bezig...quote:
Moeten vrijwel onzichtbare minihaartjes zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken net en dacht met wat voor fetisj zijn die bezig...
Hongerrrquote:
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:26 schreef Frummelie het volgende:
Weet iemand hoelaat Mac Donald bezorgd wordt?
Zullen wel menu's zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hongerrr![]()
Ben benieuwd wat ze eigenlijk besteld hebben
Ik las vanmorgen patat en hamburgersquote:
Jaaaaaaa.... hahaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hongerrr![]()
Ben benieuwd wat ze eigenlijk besteld hebben
Ik las dat het om een stelling gaat? Dus keer 25 uit de prijzenpot? Duur geintje dan.quote:
Precies wat je zegtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa.... haha
Kip nuggets
Patat
Mayo
Hamburgers... dacht ik... vanmorgen vroeg stond het in de cos er was weer iets veranderd misschien weet @:Dotteke het nog..
Ik ben wel benieuwd, ik wil het wel binnen zien komen..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Isaac en Erik zijn aan het rummicuppen en ZOe zit naast Isaac te kijken
Babette en Rupert op de slaapkamer een het peddelen
Dat heb ik niet gelezen, waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las dat het om een stelling gaat? Dus keer 25 uit de prijzenpot? Duur geintje dan.
Stelling??quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las dat het om een stelling gaat? Dus keer 25 uit de prijzenpot? Duur geintje dan.
Dan moet je gekluisterd zitten aan je streamsquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, ik wil het wel binnen zien komen..
voor de maand juni is morrie al managerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je gekluisterd zitten aan je streams
De peddel zegt dat Babette Manager van de maand juli moet worden
op de peddelvraag of er nog een eliminatie komt zolang Moraima manager is zegt de peddel nee
Van de huishoudpot dus. Zal me vergissenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Stelling??
Dit is het afscheids etentje van Zoe..
Ja ik ga blijven plakken hier..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je gekluisterd zitten aan je streams
De peddel zegt dat Babette Manager van de maand juni moet worden
op de peddelvraag of er nog een eliminatie komt zolang Moraima manager is zegt de peddel nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |