Dan heb je nog Babette.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:44 schreef Dotteke het volgende:
En daar gaan ze weer, zet ik mijn stream aan beginnen ze met kaarten
volgens mij wel. van wat ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:46 schreef engine het volgende:
Wat zijn Mirthe en Jappie aan het krassen? Wereldkaart en dan waar ze geweest zijn?
Maakt haar juist grappig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:47 schreef pingu66 het volgende:
Echt wat kan Mirthe onnozele vragen stellen aan Jasper.
Ja ik moet daar ook erg om lachen. Als ze op haar gemak is praat ze eerst en denkt daarna wel een keer.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maakt haar juist grappig.
Is ook een keer door een teek gestoken, en ze was volgens eigen zeggen liever door een krokodil gebeten, dat is Mirthe ten beste uit.
Ze is wel opstandig vandaag nu al weer met Marcianoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan heb je nog Babette.
Een aantal beroepskletsers zijn er niet meer, dus heeft ze meer streamtijd gekregen.
En zo nep, ze staat ergens naar de kijken en glimlachtquote:
En daarom is ze altijd te laat en komt ze haar afspraken niet na....jaja logischquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette kan iets niet loslaten. Ze zal en moet de controle houden.
Vind het wel grappig dat hij het niet zo maar met alles eens is. En terecht ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:55 schreef woxxel het volgende:
Marciano is een goeie voor babette. Hij draait de rollen steeds om bij haar en volgens mij kan ze hem niet aan.
Of omdat ze hem heel erg leuk vind, of omdat ze weet dat hij haar spel doorheeft
Ratelen ratelen en ratelen man je zou toch afdwalen als je met zo een in discussie bentquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:55 schreef woxxel het volgende:
Marciano is een goeie voor babette. Hij draait de rollen steeds om bij haar en volgens mij kan ze hem niet aan.
Of omdat ze hem heel erg leuk vind, of omdat ze weet dat hij haar spel doorheeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |