Bern is heerlijk stil bezig in de keuken, ff oorrustquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:26 schreef Chanel5 het volgende:
Babbel kan het niet hebben als \eunice zegt dat ze niet op tijd wil beginnen...je blijft er op terugkomen zegt babbel.
Ja zegt Eunice je hebt het zelf gezegd!!!!!
Ik begin me op te winden door deze vieze draaikont![]()
![]()
Die krijgt de meeste zenderchecks. Die micro maakt overurenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
weer haar mic controleren, dus bek houden Babbel
ik gun dit zoë welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:30 schreef Chanel5 het volgende:
Nu gaat Babbel lopen klagen bij Zoe, wedden?
Dit is weer voor de hele dag ouwehoer voer voor Babettequote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:30 schreef Chanel5 het volgende:
Nu gaat Babbel lopen klagen bij Zoe, wedden?
Flauw commentaar hier wat ik weer heb weggehaald, dikke spiegel heeft ie nodig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:38 schreef pingu66 het volgende:
Erik kan echt midden in een gesprek of als twee mensen gewoon bij elkaar zitten er tussen komen en voelt totaal niet aan dat hij even kngewenst is.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flauw commentaar hier wat ik weer heb weggehaald, dikke spiegel heeft ie nodig.
Dat klopt ook wel een beetje, zij gaat schilderen terwijl anderen bestellingen doen.quote:
ik probeer positief te doen over erik maar doe het nu ook niet goed eigenlijkquote:
Ze praat niet alleen met haar mond, maar met haar hele hoofd, haar armen en Handenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |