EN Marciano begint te schieten volgens Babettequote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:58 schreef engine het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar is ie![]()
![]()
![]()
"Ik kan niet tegen onrecht"
Dat Eunice boos op haar was dat ze niet op tijd was en dat Marciano het met Eunice eens wasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:59 schreef engine het volgende:
Fucking lief maar we zijn hier niet om fucking moeder theresa uit te hangen
Ik heb gemist waar het over gaat eigenlijk
Dat is gewoon niet leuk ze moet het gewoon ff kwijtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:00 schreef engine het volgende:
"ik vind het vervelend"
Die uitspraak van het woord vervelend van Babette is bijzonder. Zal wel Limburgs accent zijn. Klinkt zeurderig
Ik ook maar volgens Erik mag je op de appel slaan en verzint de Febo dat de appel in je hand moet.quote:
Dat die niet moe word van haarzelf. Wat een vreselijke vrouwquote:
Even kwijt of de halve dag kwijt?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet leuk ze moet het gewoon ff kwijt
Die kikt er gewoon op. Begint nu trouwens een soort van te huilenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo nep, ze staat ergens naar de kijken en glimlacht
En onder haar geraaskalk begint ze zo in een keer te lachen.
ze gaat nu zelfs huilenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat die niet moe word van haarzelf. Wat een vreselijke vrouw
Ff aandacht te trekkenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kikt er gewoon op. Begint nu trouwens een soort van te huilen
Ze probeerde het, maar het lukte niet.quote:
Die vind Babette leuk, geeft het niet toe, maar je voelt hetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff aandacht te trekken
Het verbaasd mij dat Marciano hier zoveel tijd in steekt
de verwarring rond de records en frustratie daardoor vind ik dan wel weer geinig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ook maar volgens Erik mag je op de appel slaan en verzint de Febo dat de appel in je hand moet.
klopt, ze wilde niet vloeienquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze probeerde het, maar het lukte niet.
Van KImW kon die niet zoveel hebbenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die vind Babette leuk, geeft het niet toe, maar je voelt het
ook een loeder hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:07 schreef woxxel het volgende:
Stream 2 eunice die alles letterlijk hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |