Ze had al snel door, dat er geen vocht uit haar ogen kwam, toen schakelde ze snelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, ze wilde niet vloeiendramaqueen is het
Zolang het tegen Babette is, heb ik daar geen moeite meequote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze had al snel door, dat er geen vocht uit haar ogen kwam, toen schakelde ze snel
Absoluutquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
menselijk gedrag is geinig om te observeren.
eens, die 2 tegen elkaar is geinigquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zolang het tegen Babette is, heb ik daar geen moeite mee
Ah een samenvatting van de afgelopen 20 minutenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
babs wou gewoon ventileren tegen marcia, moet ie er niet iets mee gaan doen vind babs. dit is de korte versie van haar punt.
Deed ze dat maar eensquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
Babette had haar met 2 zinnen al van tafel kunnen vegen
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ah een samenvatting van de afgelopen 20 minuten
Zo he wat een waterval zeg als die der mond opentrekt het blijft maar doorgaan.quote:
Het was juist andersom.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
Babette had haar met 2 zinnen al van tafel kunnen vegen
Zegt ze na een half uur lullenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:12 schreef engine het volgende:
"ik weet dat ik fout ben dus wat heb ik voor recht van spreken"
Ja dat heeft ze bewust gedaanquote:
andere stream is eunice aan het praten, ook niet goed voor opkomende koppijnquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:19 schreef espri het volgende:
Tering wat een geratel zeg, krijg er koppijn van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |