Dus eigenlijk moet ik de streams uitzetten?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
andere stream is eunice aan het praten, ook niet goed voor opkomende koppijn
zo begreep ik het ook toen hij het net uit legde.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:20 schreef pingu66 het volgende:
Eigenlijk zegt Tiano dat Bep nep is en hij niet weet of hij haar vertrouwen kan......
dat moet je zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:22 schreef espri het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik de streams uitzetten?
Het ligt nooit aan Babettequote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze bewust gedaan
Ze begint weer op de zielige toon te praten
Goeie goeie.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat moet je zelf weten natuurlijk.gewoon muten tot je andere hoofden ziet kan ook
Creatief van haar om van niets toch iets te makenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
wendy heeft soep gemaakt met ik dacht 3 ingrediënten, iig wortels en boilllion
ze is zelf een roze olifantquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:24 schreef mootie het volgende:
Bep altijd met haar ‘roze’ olifant in de kamer.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Creatief van haar om van niets toch iets te maken
Dat is Wendy,quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]absoluut. en weer zorgen voor de andere
Maar vanavond krijgen ze een goed voedzame en vrienden Mac. maaltijd.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar vanavond krijgen ze een goed voedzame en vrienden Mac. maaltijd.
Ik zie Jasper de soep eten en dacht rijst te zien op zijn lepel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
Als je negen maanden geen Mac hebt gehad, kun je je daar best op verheugen. Voedzaam of nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar vanavond krijgen ze een goed voedzame en vrienden Mac. maaltijd.
oh dat is het 3e ingrediënt dan.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie Jasper de soep eten en dacht rijst te zien op zijn lepel.
Voedzaam, gezond en zout ivm de warmte.
De manier hoe van Babbel, slap handje en wiebelen op dr benen, pfff dat is 40 en zogenaamd aanstormende psycholoog.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt he![]()
maar goed, moet wel een beetje daar natuurlijk.
Het is toch niet te geloven hequote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
omg babs en eunice stream 2![]()
hand geven en knuffel, alles weer goed mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |