Wat dacht je van de kraan volop laten lopen tijdens het tandenpoetsen. In de keuken laten ze ook continu de kraan lopen als ze iets afwassen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:08 schreef Cargamelk het volgende:
Max 5 minuutjes douchen doen ze zeker ook niet aan en wij maar zuinig zijn met gas en water
Koelkasten en vriezers open laten staan, zijn ze ook goed in.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat dacht je van de kraan volop laten lopen tijdens het tandenpoetsen. In de keuken laten ze ook continu de kraan lopen als ze iets afwassen.
Een beetje aan het milieu denken zou ze sieren..
al die acties hierover krijgen ze niet meequote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat dacht je van de kraan volop laten lopen tijdens het tandenpoetsen. In de keuken laten ze ook continu de kraan lopen als ze iets afwassen.
Een beetje aan het milieu denken zou ze sieren..
Lach me dood als ze de energiekosten van de prijs aftrekken van de winnaarquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
al die acties hierover krijgen ze niet mee
Ja Sas heeft Bern stevig bij zijn ballen .. af en toe nog lichtje knijpen als hij niet luistertquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:23 schreef schizolientje het volgende:
Bern gaat een beetje in de slachtoffer rol, ik ga ff eten anders ga ik OUt, Sasha krijgt melk voor haar ontbijtje en hij maakt zijn papje wel met water dan enz enz
Klopt maar is toch onbeschoft.. ik mag hopen dat ze dit thuis niet doen en ze weten ook heel goed dat het erg duur is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
al die acties hierover krijgen ze niet mee
Dat gaat de hele dag door.. Zoë heeft er ook een handje van.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:25 schreef Chanel5 het volgende:
Wordt Babbel weer ergens op aangesproken door |Marciano?
Iedereen kan melk pakken.. er is nog genoeg in de voorraadkast.quote:
waarom neemt Bern dan al mopperend waterquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iedereen kan melk pakken.. er is nog genoeg in de voorraadkast.
Roeien met de riemen die je hebt??quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:40 schreef Cargamelk het volgende:
Met een ijzeren hamer op een houten bijtel slaan
Ik kreeg een schop als ik dat deed op school.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die je hebt??
Spierballen ? waar danquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
Marciano en Isaac elke dag sporten om hun spierballen in stand te houden of te laten groeien.
En Bern? Prachtig lijf mét spierballen. Zonder elke dag gewichtheffen met gesteun en gehijg en poedertjes na afloop.
Puur natuur?
Hij liep daarnet zonder shirt. Spierballen zeker wel. Niet van de opgepompte zoals die twee dominante mannetjes met hun gekreun.quote:
Ik vind dat ook veel mooier ipv zo’n spierbundel.. ik vind het lichaam van Ima ook mooiquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij liep daarnet zonder shirt. Spierballen zeker wel. Niet van de opgepompte zoals die twee dominante mannetjes met hun gekreun.
Yep. Maar die zien we niet vaak in beeld.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat ook veel mooier ipv zo’n spierbundel.. ik vind het lichaam van Ima ook mooi
Jij mag naar Mirthe en Babette kijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:55 schreef Cargamelk het volgende:
Moet zeggen ... ik kijk niet zo naar mannen lichamen
Ook al mocht ik dat niet ..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jij mag naar Mirthe en Babette kijken.
Bril nodig en hoort niet zo goed.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:40 schreef maryo55 het volgende:
Ik vind dat Wendy altijd zo n ontevreden gezicht trekt.
Jankmuil die Babette en dat moeten we de hele dag aanhoren. Ik kon er niets aandoen....quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:43 schreef Chanel5 het volgende:
Babbel kan weer eens keer ergens niks aan doen....
Ik meen dat het om dat muziekding ging, dat Eunice die om 11.00 uur wilde gebruiken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jankmuil die Babette en dat moeten we de hele dag aanhoren. Ik kon er niets aandoen....
Zo steekt ze dus in elkaar, ze draait het zo dat zij nooit de schuldige is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
Babette legt alles bij een ander neer.
Tegen Eunice: ik wilde toch stoppen maar jij zei nee.
Babette snapt niet dat zijzelf de verantwoording heeft om 11 uur klaar te zijn.
Dus niet: ik wilde stoppen maar jij zei nee dus is het je eigen schuld.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik meen dat het om dat muziekding ging, dat Eunice die om 11.00 uur wilde gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |