als je het lekker vind zal het zeker goed binnen komen na zo'n tijdquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je negen maanden geen Mac hebt gehad, kun je je daar best op verheugen. Voedzaam of niet
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:31 schreef espri het volgende:
[..]
De manier hoe van Babbel, slap handje en wiebelen op dr benen, pfff dat is 40 en zogenaamd aanstormende psycholoog.
de losse rafels eraan zijn te lang, die moet je ook afknippen. vind ik.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Die afgeknipte spijkerbroek staat ook voor geen meter bij Babette. Ze lijkt op een bouwvakker, mis alleen de cap nog
Dat oud eruit zien doet hij al jaren.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
babs is geschrokken van morgan freeman, dat ie nu zo oud is.
dat dacht ik ook toen ze het zei. zal ze niet veel films van hem gezien hebben afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat oud eruit zien doet hij al jaren.
Die man is 86, laat hem er lekker oud uitzienquote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat dacht ik ook toen ze het zei. zal ze niet veel films van hem gezien hebben afgelopen jaren.
Mac donalds eten verder niets zover ik weetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:47 schreef chufi het volgende:
Staat er nog iets op de planning voor vandaag ?
Gaat dat wel door?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mac donalds eten verder niets zover ik weet
Wat ik hier vanmorgen las wel, ze hebben de bestelling aangepastquote:
Ze houden het goed vol, ondanks de warmtequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |