Ik vraag mij echt af hoe ze driekwartier uitzending willen vullen op deze manierquote:
Zondag is er een poule party en morgen is er ook iets weet zo de naam niet maar staat in de agendaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:18 schreef chufi het volgende:
Is er morgen een feestje? Zie dat mooie dure rooster van 120¤ is ook binnen ... Wat heeft Tiano dat allemaal mooi geregeld
OK ..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zondag is er een poule party en morgen is er ook iets weet zo de naam niet maar staat in de agenda
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:57 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:57 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Ze schrok echtSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Associatie naar the Titanic, just kidding.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat gebeurt er weinig. De uitzending van vanavond lijkt ook te zijn ingekort. Maar hoe kan het nog spannend worden gemaakt.
"Jeff, come back."
Wie is Jeff? Een huidige bewoner?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat gebeurt er weinig. De uitzending van vanavond lijkt ook te zijn ingekort. Maar hoe kan het nog spannend worden gemaakt.
"Jeff, come back."
Oeh je geeft me een invalshoek. Jeff was degene waarom menigeen deze rls bleef volgen. Jeff was degene die voor sensatie zorgde wat nodig is bij een rls. De 2 hoofdredenen dus mijn inziens.quote:
Nooit van gehoord.quote:
@engine, please, grow up, leukste jonkie, jij mist zelfs Jeffrey, iedereen mist Jeffrey.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik mis Johan. Echt een topper was dat.
Hij had heel veel potentie maar te kort om hem een echte topper te vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik mis Johan. Echt een topper was dat.
Dat archery tag lijkt mij best grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:24 schreef woxxel het volgende:
Ik heb hoge verwachtingen van de poolparty.
Morgen een evenementje van Bern.
Ik grapte ook maar watquote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij had heel veel potentie maar te kort om hem een echte topper te vinden.
Goedemorgen....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 03:34 schreef engine het volgende:
Wie het weet mag het zeggen..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |