Geen idee hoe de finale er uit zal zien.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En gaat er zo met de overwinning vandoor
Ik heb ook geen idee, wel het vermoeden wat jij ook zegt dat ze er elkaar uit moeten spelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee hoe de finale er uit zal zien.
Maar het zou mij niet verbazen dat het spelletjes worden vergelijkbaar wat we met die verdienopdrachten al zagen.
Misschien word het met de laatste 10 wel zoiets als het programma "de alleskunner". En wordt de winnaar hiervan, de winnaar van EVJL.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee hoe de finale er uit zal zien.
Maar het zou mij niet verbazen dat het spelletjes worden vergelijkbaar wat we met die verdienopdrachten al zagen.
Denk team Ice toch wel op Bep. Dit heeft hij natuurlijk "zijn maatje, Jeff" beloofd, voordat deze wegging.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
enk team ice wel op bern of jasper ,bep kan ook nog
team sas bern mss op ice
Mocht het een fysieke uitdaging worden dan zijn er al meteen een aantal kansloos.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:23 schreef Cargamelk het volgende:
Er blijven 10 man over en wie dan op de gouden stip gaat staan wint ..zoiets simpel zal het wel worden.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Denk team Ice toch wel op Bep. Dit heeft hij natuurlijk "zijn maatje, Jeff" beloofd, voordat deze wegging.
mooi en nu nog doen ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Denk team Ice toch wel op Bep. Dit heeft hij natuurlijk "zijn maatje, Jeff" beloofd, voordat deze wegging.
dat vind ik nou smerig om te zien, zie ik liever Janet bezig in de keukenbquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:36 schreef schizolientje het volgende:
Sas heeft een peuter pullek stoornis
Dat programma ken ik nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:22 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Misschien word het met de laatste 10 wel zoiets als het programma "de alleskunner". En wordt de winnaar hiervan, de winnaar van EVJL.
Zou wel een leuke afsluiter zijn.
Grote groep mensen ook in een loods, en moeten opdrachten uitvoerenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat programma ken ik niet
Ik zie nu MIrthe Wendy masseren. Iedereen lijkt te kunnen masseren daar schijnbaar
Weet niet of het zo luktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:49 schreef danaqui het volgende:
Filmpje van Jeff op insta dat hij zn gitaar krijgt, ik kan hem niet plaatsen hier, iemand?
Filmpje is langer maar vind dit leuk dat je het gepost hebtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of het zo lukt
https://www.instagram.com(...)1238300858279/?hl=nl
Ik weet niet hoe ik filmpjes moet pakken, ik ga nog even kijken voor je.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Filmpje is langer maar vind dit leuk dat je het gepost hebtthnxx
https://www.instagram.com/p/Ctjm3MsIsQG/?hl=nl deze?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Filmpje is langer maar vind dit leuk dat je het gepost hebtthnxx
Is meer dan genoeg, roke, zuipe, neuke, een een gitaar.. Sjeffie is blijquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik filmpjes moet pakken, ik ga nog even kijken voor je.
Yessss thnxxquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Ctjm3MsIsQG/?hl=nl deze?
Ze zien er wel gelukkig uit saampiesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is meer dan genoeg, roke, zuipe, neuke, een een gitaar.. Sjeffie is blij![]()
[ afbeelding ]
Of hij heeft al ruim een week hetzelfde aanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:07 schreef woxxel het volgende:
Ja. Nog steeds die zakdoek uit z'n broek en die kleren toen ie de loods uitging.
Volgens mij is dat op z'n eerste dag thuis opgenomen
Als je op het pijltje klikt staan er nog meer kleine filmpjesquote:
Heeft Janet van de week zitten makenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
Sobere kleuren, niet echt iets voor een poolparty
[ afbeelding ]
Hij kan veel zeggen, maar die rare uitbarstingen waren echt niet gespeeld.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je op het pijltje klikt staan er nog meer kleine filmpjes
Dit staat er ook
[ afbeelding ]
Je kon het aan zijn ogen zien, of hij moet heel goed kunnen toneel spelenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan veel zeggen, maar die rare uitbarstingen waren echt niet gespeeld.
Je zag al vooraf dat er iets was wat hem niet beviel, en het wachten was op een schreeuwpartij.
En de uitspraken die hij heeft gedaan, hoorden ook niet echt bij de "act" van ik ben de beste.....quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan veel zeggen, maar die rare uitbarstingen waren echt niet gespeeld.
Je zag al vooraf dat er iets was wat hem niet beviel, en het wachten was op een schreeuwpartij.
En Kim uitmaken voor hersenloze...Ja dat gaat in hun koppies zitten...Toevallig van de week nog wat oude afleveringen gekeken...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:26 schreef Verida het volgende:
e
[..]
En de uitspraken die hij heeft gedaan, hoorden ook niet echt bij de "act" van ik ben de beste.....
(geestelijk kapot maken, zorgen dat iemand nooit meer aan een baan komt enz.)
Hij heeft het spel gespeeld en niet gewonnen.
Pendelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Moraima is weer met de camera aan het spelen/praten samen met de peddel
Is de camera man een vrouw, ja
Is hij getrouwd Nee hij is niet getrouwd
Blijf je lang bij J, de Mol werken: nee zegt de peddel
Nu voor haar zelf,
Haal ik de finale, nee zegt de peddel
O ook goedquote:
Zou het een speciaal diner worden?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen moet naar de slaapkamer zegt Wendy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |