Ik ging snel naar een andere stream maar zie nu weer slapers daarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 07:47 schreef engine het volgende:
Janet zat vredig rond te kijken in de tuin
Aah de " ik pak nooit wat extra's Mirthe is weer aan het jatten" of zou Rupi zich vermomd hebben als Mirthe?quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
EN klaar en gelijk op de hometrainer met losse handen nog wel hij heeft de vaart er goed in![]()
Het tempo wordt steeds hoger en hoger en hoger zie hem gaan, Erik uit de loods verbreekt zowat zijn eigen record hij trapt zich ongans o wacht het zit er al weer op
Jaaaa als kiespijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
@:engine, please, grow up, leukste jonkie, jij mist zelfs Jeffrey, iedereen mist Jeffrey.
Goedemorgen Frummel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Isaak zag ik ook al... Erik onder de douche....
Is dat nog steeds gaande hier?quote:
Ze slapen nu allebei beneden. Jasper kan via de grond geruisloos in en uit zijn bed naar Wendy's bed en weer terug.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:56 schreef engine het volgende:
[..]
Of Wendy slaapt gewoon heel raar. Ik zie nu niemand meer liggen maar zou zweren dat er iemand bij lag. Heb ook niet de hele nacht naar slapende Wendy gekeken
Goedemorgen Freshie....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.![]()
Fijn wakker worden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |