Goedemorgen Frummeliequote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Volgens mij herken ik Wendy maar voor de rest zie ik nakkes nada..
Mogge Engine...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:49 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie![]()
Ja ik dacht ook Wendy maar heb ondertussen al even de stream niet meer gekeken. Er lag nog iemand bij
Of Wendy slaapt gewoon heel raar. Ik zie nu niemand meer liggen maar zou zweren dat er iemand bij lag. Heb ook niet de hele nacht naar slapende Wendy gekekenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Engine...
Dan ga ik er inderdaad vanuit dat het Jappie is, ik zou anders niet weten wie...
Archery tag....lijkt mij wel leuk maar zal wel zijn als ik ben werken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:56 schreef Frummelie het volgende:
We krijgen dus een soort van sportevenement georganiseerd door Bern... ben benieuwd hoelaat het begint..
Misschien is hij weer naar z'n eigen bedje geslopen... ik ga ervan uit dat je wel iets beters te doen hebt... hahaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:56 schreef engine het volgende:
[..]
Of Wendy slaapt gewoon heel raar. Ik zie nu niemand meer liggen maar zou zweren dat er iemand bij lag. Heb ook niet de hele nacht naar slapende Wendy gekeken
Ooh dat is jammer... dus niet het weekend relaxen voor jou...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:57 schreef engine het volgende:
[..]
Archery tag....lijkt mij wel leuk maar zal wel zijn als ik ben werken.
Ja nee zo is even genoeg denk ikquote:
Ja beter....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nee zo is even genoeg denk ik![]()
We wachten op Eunice
Ze wilde een keer uitslapen 😉quote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja beter....![]()
Eunice is een beetje Sjaak afhaak de laatste dagen... nou ja sinds gisteren...
Janet is er ook lekker op tijd bij en Eunice is zich weer in allerlei bochten aan het wringenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:58 schreef Frummelie het volgende:
Eunice is wakker en Janet is in de keuken...
Ik ging snel naar een andere stream maar zie nu weer slapers daarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 07:47 schreef engine het volgende:
Janet zat vredig rond te kijken in de tuin
Aah de " ik pak nooit wat extra's Mirthe is weer aan het jatten" of zou Rupi zich vermomd hebben als Mirthe?quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
EN klaar en gelijk op de hometrainer met losse handen nog wel hij heeft de vaart er goed in![]()
Het tempo wordt steeds hoger en hoger en hoger zie hem gaan, Erik uit de loods verbreekt zowat zijn eigen record hij trapt zich ongans o wacht het zit er al weer op
Jaaaa als kiespijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
@:engine, please, grow up, leukste jonkie, jij mist zelfs Jeffrey, iedereen mist Jeffrey.
Goedemorgen Frummel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Isaak zag ik ook al... Erik onder de douche....
Is dat nog steeds gaande hier?quote:
Ze slapen nu allebei beneden. Jasper kan via de grond geruisloos in en uit zijn bed naar Wendy's bed en weer terug.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:56 schreef engine het volgende:
[..]
Of Wendy slaapt gewoon heel raar. Ik zie nu niemand meer liggen maar zou zweren dat er iemand bij lag. Heb ook niet de hele nacht naar slapende Wendy gekeken
Goedemorgen Freshie....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.![]()
Fijn wakker worden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |