Sem Steijn komt?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:59 schreef Marcoss het volgende:
Ik geloof dat er iets is misgegaan bij deze berichtgeving
Mourinho heeft heel veel geleerd van Van Gaalquote:Op zondag 11 juni 2023 21:03 schreef Tjacka het volgende:
Maurice Steijn heeft niet echt het Ajax-DNA
Hedwiges is een leuke jongenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Op zich denk ik dat Maduro ernaast dan wel weer een prima keuze is
Eens, niet voor niks verantwoordelijk voor de promotie van Almere Cityquote:Op zondag 11 juni 2023 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Op zich denk ik dat Maduro ernaast dan wel weer een prima keuze is
Ik vind Steijn een rare man. Hij doet mij aan Onlogisch denken. Ze hebben beide kleine piemeltjes denk ik.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mourinho heeft heel veel geleerd van Van Gaal
En Steijn is met Mourinho op de foto geweest.
Dus denk het wel
Als je zesde wordt met Sparta kan je ogenschijnlijk wel wat. Daabij ten Hag was nou ook niet bepaald die internationale trainer met Europese allurequote:Op zondag 11 juni 2023 21:01 schreef cherrycoke het volgende:
Maurice Steijn
dit ga je toch niet menen, geen internationale trainer met Europese allure?
Ik ben op de foto geweest met Cruijff zouden ze mij aannemen als vervanger van vd sar?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mourinho heeft heel veel geleerd van Van Gaal
En Steijn is met Mourinho op de foto geweest.
Dus denk het wel
alles is mogelijk bij ajax op dit momentquote:Op zondag 11 juni 2023 21:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben op de foto geweest met Cruijff zouden ze mij aannemen als vervanger van vd sar?
Ik ga morgen gelijk bellenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alles is mogelijk bij ajax op dit moment
Alleen als je aanstuurt op het bouwen van een waanzinnige counterploeg. Idealiter met van die gasten die het bloed onder je nagels weghalen.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben op de foto geweest met Cruijff zouden ze mij aannemen als vervanger van vd sar?
John Stegeman heeft Europees voetbal gehaald met Heracles, die er ook maar bij doen dan?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je zesde wordt met Sparta kan je ogenschijnlijk wel wat. Daabij ten Hag was nou ook niet bepaald die internationale trainer met Europese allure
Steijn is natuurlijk wel een grootheid in Abu Dhabi!quote:Op zondag 11 juni 2023 21:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je zesde wordt met Sparta kan je ogenschijnlijk wel wat. Daabij ten Hag was nou ook niet bepaald die internationale trainer met Europese allure
Die werd dit seizoen wel kampioenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
John Stegeman heeft Europees voetbal gehaald met Heracles, die er ook maar bij doen dan?
Profielletje was toch een trainer die overpresteert 433 speelt met aanvallende intenties. Past perfect.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
John Stegeman heeft Europees voetbal gehaald met Heracles, die er ook maar bij doen dan?
Ten Hag scheen wel hele grote indruk gemaakt te hebben bij Bayern Munchen.....quote:Op zondag 11 juni 2023 21:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Opzich nog redelijk carričre opbouw toch? Ado, Nac uitstapje en Sparta.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Steijn is natuurlijk wel een grootheid in Abu Dhabi!
Je had er in 2018 vast ook zoveel vertrouwen in?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ten Hag scheen wel hele grote indruk gemaakt te hebben bij Bayern Munchen.....
Beetje een middenmoot trainertje. Communicatief wel aardig, en laat zijn teams vaak ook wel realistisch spelen. Lange ballen op Lauritsen pakt gewoon goed uitquote:Op zondag 11 juni 2023 21:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Opzich nog redelijk carričre opbouw toch? Ado, Nac uitstapje en Sparta.
er wordt nu teveel geroepen dat het vertrek van overmars de aanleiding was voor het instorten van 020quote:Op zondag 11 juni 2023 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had er in 2018 vast ook zoveel vertrouwen in?
Hij had beter het bij PSV kunnen proberenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
Verrassende naam wel, maar op zich, gezien z'n carričre niet geheel onterecht dat hij het een keer bij een topclub mag gaan proberen. Weet echter niet of ie helemaal matcht met de waarden van Ajax.
Bosz -> Ajax, Steijn -> PSV klinkt eigenlijk logischer ja.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij had beter het bij PSV kunnen proberen
Precies, hij krijgt zijn ploegen wel aan het voetballenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:35 schreef GwaiLow het volgende:
In eerste instantie schrok ik even toen ik dit las, dat zal ik niet ontkennen. Maar aan de andere kant, hij is welbespraakt. Zegt doorgaans ook zinnige dingen over voetbal. Heeft het volgens mij bij kleinere clubs vrij goed gedaan(?). Tja, dan mag je hem best een kans geven.
Nou nou, dit is wel een man met aardige ervaring hoor. Alleen nog niet bij een topclub, daar krijgt hij nu de kans voor.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dan had je net zo goed door kunnen gaan met Heitinga.
De Getafe-stijl kent hij ook..quote:Op zondag 11 juni 2023 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, hij krijgt zijn ploegen wel aan het voetballen
Nee die is nu ook aan het lachenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Pi-Air zal wel aan de beademing liggen na dit nieuws
Als Derksen er vertrouwen in heeft, is het meestal niet veel.. als hij geen vertrouwen heeft of ze al afmaakt voor ze beginnen, wordt het meestal een succesquote:Op zondag 11 juni 2023 21:42 schreef GwaiLow het volgende:
Derksen is altijd zeer lovend over Maurice Steijn, dus dit moet wel een goede keuze zijn
Nee, dat mag nietquote:Op zondag 11 juni 2023 21:35 schreef GwaiLow het volgende:
In eerste instantie schrok ik even toen ik dit las, dat zal ik niet ontkennen. Maar aan de andere kant, hij is welbespraakt. Zegt doorgaans ook zinnige dingen over voetbal. Heeft het volgens mij bij kleinere clubs vrij goed gedaan(?). Tja, dan mag je hem best een kans geven.
Dickie kwam een paar keer naar zijn programma en het is een toptrainer.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Derksen er vertrouwen in heeft, is het meestal niet veel.. als hij geen vertrouwen heeft of ze al afmaakt voor ze beginnen, wordt het meestal een succes
Plot: Steijn op papier trainer. Maar ondertussen laat Mislintat ChatGPT de opstelling en het wisselbeleid bepalen.quote:
Data, eng hoor allemaal.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
Plot: Steijn op papier trainer. Maar ondertussen laat Mislintat ChatGPT de opstelling en het wisselbeleid bepalen.
Die is al druk geld aan het scheppen in woestijnquote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon tactisch gelekt zodat F de Boer straks minder erg lijkt
Gaan ze zijn net getekende contract dan afkopen?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon tactisch gelekt zodat F de Boer straks minder erg lijkt
Frasergodquote:Op zondag 11 juni 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
Ajax is het Feyenoord van voor Arnesen geworden
Nou dit is de bevestigingquote:Op zondag 11 juni 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
We worden getrold dat het een aard heeft…Natuurlijk wordt het Steijn niet.
Lijkt mij eigenlijk een best redelijke tussenpaus. Communicatief idd aardig en kan zich aanpassen op het materiaal zonder direct Getafevoetbal te moeten spelen zoals domme Sjonnie, dus gewoon met aanvallend leuk voetbal. Een stuk slimmer en meer ervaren ook. Alleen geen CLUBmanquote:Op zondag 11 juni 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een middenmoot trainertje. Communicatief wel aardig, en laat zijn teams vaak ook wel realistisch spelen. Lange ballen op Lauritsen pakt gewoon goed uit
Steijn is echt wel beter.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dan had je net zo goed door kunnen gaan met Heitinga.
Ja dat, ook niet echt een trainer die je meteen verder brengt maar als er echt niks voorhanden is wel een leuke optiequote:Op zondag 11 juni 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk een best redelijke tussenpaus. Communicatief idd aardig en kan zich aanpassen op het materiaal zonder direct Getafevoetbal te moeten spelen zoals domme Sjonnie, dus gewoon met aanvallend leuk voetbal. Een stuk slimmer en meer ervaren ook. Alleen geen CLUBman
Ik ken hem niet zo goed maar hij speelt toch wel stuk verdedigender dan ik Ajax ooit heb zien doen, verrassende naam, zeker als je er Bosz voor laat lopen, niet dat ik daar een voorstander van was maar Steijn vind ik wel een gok.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:12 schreef Wotte het volgende:
Ik heb wel het idee dat men 'm alleen al afserveert omdat het de trainer van Sparta is. Veel zinnige argumenten waarom dit dan een ontzettend slechte keuze is heb ik nog niet gezien. Het is een vrij ervaren trainer, is charismatisch en assertief genoeg om in die slangenkuil daar te bewegen. Communicatief goed, weet wat hij wil en weet dat schijnbaar ook over te brengen. Overpresteert met zijn ploeg en speelt 4-3-3 met aanvallende intenties.
Nou ja, Ajax is ook kampioen geworden met een echte debiel. Vier keer op een rij, zelfs.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat, ook niet echt een trainer die je meteen verder brengt maar als er echt niks voorhanden is wel een leuke optie
Voor Utrecht
Ik vind hem soms zo nijdig.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een middenmoot trainertje. Communicatief wel aardig, en laat zijn teams vaak ook wel realistisch spelen. Lange ballen op Lauritsen pakt gewoon goed uit
Met Steijn kan je ook gewoon eerste worden, alleen dat is meestal niet genoeg bij Ajax.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax is ook kampioen geworden met een echte debiel. Vier keer op een rij, zelfs.
Misschien kan je het beste gaan voor een trainer die het allemaal niet nog meer naar de tering gaat werken zodat je in ieder geval bijblijft. Als zo’n rare Noor een mismatch blijkt zakt Ajax misschien wel naar de subtop, met een Steijn wordt je op zijn minst altijd wel (makkelijk) derde. Das nu al genoeg om de CL te halen.
Het lijkt me in ieder geval een trainer die het verdedigend prima kan neerzetten, en dat was bij Ajax onder veel trainers minus Ten Hag toch wel een probleem.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zo goed maar hij speelt toch wel stuk verdedigender dan ik Ajax ooit heb zien doen, verrassende naam, zeker als je er Bosz voor laat lopen, niet dat ik daar een voorstander van was maar Steijn vind ik wel een gok.
Dat lijkt hij wel te kunnen ja, maar domineren en ook het verdedigend goed neerzetten is toch wat anders, ook Bosz kon dat niet trouwens.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me in ieder geval een trainer die het verdedigend prima kan neerzetten, en dat was bij Ajax onder veel trainers minus Ten Hag toch wel een probleem.
Natuurlijk kan dat wel maar na een seizoen als afgelopen jaar waarin je 100 miljoen hebt stukgeslagen aan middelmaat en de concurrent is weggelopen moet je ook realistisch zijn. Eerste worden zou waanzinnig knap zijn, en door de nieuwe positie van Nederland op de ranglijst is het niet eens noodzaak meer om weer iets op te bouwen. Laat het eerst maar weer stabiliseren bij Ajax.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Steijn kan je ook gewoon eerste worden, alleen dat is meestal niet genoeg bij Ajax.
Welke concurrent is weggelopen? je begint gewoon weer op 0 punten hoor, met een paar gerichte aankopen en goeie organisatie in het team gaat Ajax gewoon weer voor plek 1.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel maar na een seizoen als afgelopen jaar waarin je 100 miljoen hebt stukgeslagen aan middelmaat en de concurrent is weggelopen moet je ook realistisch zijn. Eerste worden zou waanzinnig knap zijn, en door de nieuwe positie van Nederland op de ranglijst is het niet eens noodzaak meer om weer iets op te bouwen. Laat het eerst maar weer stabiliseren bij Ajax.
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:30 schreef Marsenal het volgende:
Is dit het parodie op een voetbalclub topic?
Valt allemaal wel mee. De beste speler van Feyenoord is al weer weg.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke concurrent is weggelopen? je begint gewoon weer op 0 punten hoor, met een paar gerichte aankopen en goeie organisatie in het team gaat Ajax gewoon weer voor plek 1.
Een kampioenschap in het stijgt ze meteen behoorlijk in de bolquote:Op zondag 11 juni 2023 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. De beste speler van Feyenoord is al weer weg.
Berghuis?quote:Op zondag 11 juni 2023 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. De beste speler van Feyenoord is al weer weg.
Wij krijgen na 8 jaar eindelijk weer eens fatsoenlijk voetbal te zienquote:Op zondag 11 juni 2023 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel zo blij moet zijn, cultureshock bij jullie lijkt me ook immens.
Trainers moeten toch een keer een kans krijgen, het is niet dat Knutsen een 100% garantie was op succes. Datzelfde geldt voor Bosz, die in feite ook bij geen enkele club behalve Heracles echt overgepresteerd heeft.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
Ik vind Steijn helemaal niet zo’n slechte trainer eigenlijk. Realistisch. Kan best wat worden, maar hij heeft het alleen wel louter bij laaggeklasseerde teams laten zien dus tja..
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
Ik vind Steijn helemaal niet zo’n slechte trainer eigenlijk.
Ik ga denk ik wel wat vaker kijken maar zelfs bij het oogaids van Ruud was de verdediging niet in orde dus ik vraag me af hoe een trainer die dat nog nooit heeft laten zien dat nu wel gaat doen.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wij krijgen na 8 jaar eindelijk weer eens fatsoenlijk voetbal te zien![]()
(schmidt was bij vlagen ook ok btw)
Dat is het hele punt ook natuurlijk. Er is geen enkele garantie bij welke trainer dan ook, maar het is wel een verschil bij welke club en op welk niveau je het hebt laten zien. De prestaties van Steijn zijn best prima, maar de clubs zijn wel allemaal een paar stappen lager dan Ajax. Ik ben best benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trainers moeten toch een keer een kans krijgen, het is niet dat Knutsen een 100% garantie was op succes. Datzelfde geldt voor Bosz, die in feite ook bij geen enkele club behalve Heracles echt overgepresteerd heeft.
Ook als Ajax voor een Pascal Janssen was gegaan was het maar de vraag geweest, die presteert met AZ nu ook niet exceptioneel met een 5e en 4e plaats in de competitie in zijn volledige seizoenen als hoofdcoach.
Van Ten Hag was ik vanaf moment 1 al overtuigd hoe ik hem bij Utrecht aan het werk zat riep ik al dat ik m graag bij Ajax zou willen zien. Zo heb ik nog nooit over Steijn gedacht, maar ik laat me graag verrassen. Alle andere opties zijn net zo goed een risico.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Heb met Steijn hetzelfde als met Ten Hag, laat maar zien.
Maduro als assistent lees ik nu, nog een gok erbij.
Denk dat een hoop trainers van 'lagere niveaus' nog best kunnen verrassen als ze de kans krijgen.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het hele punt ook natuurlijk. Er is geen enkele garantie bij welke trainer dan ook, maar het is wel een verschil bij welke club en op welk niveau je het hebt laten zien. De prestaties van Steijn zijn best prima, maar de clubs zijn wel allemaal een paar stappen lager dan Ajax. Ik ben best benieuwd eigenlijk.
Het is vaak wel moeilijker om met minder materiaal te presteren en dat heeft Steijn toch al een paar keer bewezen. Je zou dan zeggen dat zo'n visie makkelijker zou moeten landen met beter materiaal.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het hele punt ook natuurlijk. Er is geen enkele garantie bij welke trainer dan ook, maar het is wel een verschil bij welke club en op welk niveau je het hebt laten zien. De prestaties van Steijn zijn best prima, maar de clubs zijn wel allemaal een paar stappen lager dan Ajax. Ik ben best benieuwd eigenlijk.
Maar het is toch anders bij Sparta waar het al goed is als je boven de degradatiestreep zit dan Ajax waar je 1e moet worden en overpresteren bij Ajax kan eigenlijk alleen op europees niveau.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is vaak wel moeilijker om met minder materiaal te presteren en dat heeft Steijn toch al een paar keer bewezen. Je zou dan zeggen dat zo'n visie makkelijker zou moeten landen met beter materiaal.
Steijn kan toch helemaal niet met die druk omgaan joh. Die heeft een leuk jaartje zonder druk bij Sparta gehad waarbij alles goed viel, maar om daarmee nou gelijk een transfer naar een topclub af te dwingenquote:
Nee natuurlijk niet, dan hadden ze Heitinga wel gehouden, Maduro wist zelf overigens van niks.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:37 schreef freaky40 het volgende:
Over Maduro ben ik dan wel weer te spreken. Zou het andersom bedoeld zijn, Maduro hoofd, Steijn Assistent?
Feyenoord en uiteindelijk PSV toch eigenlijk ook? Maar ik doelde puur op vorig seizoen, niet dat Feyenoord op lange termijn is weggelopen. Dat leek mij eigenlijk best duidelijk uit mijn post.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke concurrent is weggelopen? je begint gewoon weer op 0 punten hoor, met een paar gerichte aankopen en goeie organisatie in het team gaat Ajax gewoon weer voor plek 1.
Die heeft z'n papieren nog niet eens.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:37 schreef freaky40 het volgende:
Over Maduro ben ik dan wel weer te spreken. Zou het andersom bedoeld zijn, Maduro hoofd, Steijn Assistent?
Ten Hag was iemand met een heel duidelijke voetbalvisie en carriereplanning, dat was ook allang bekend. Steijn is een typische (goede) eredivisietrainer. Ik heb hier echt 0 vertrouwen in, hier ga je Slot's Feijenoord niet mee verslaan. Ik vraag me ook af uit wiens koker Steijn komt. "Stomtoevallig" hebben Steijn en Maduro dezelfde zaakwaarnemer.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Ten Hag was ik vanaf moment 1 al overtuigd hoe ik hem bij Utrecht aan het werk zat riep ik al dat ik m graag bij Ajax zou willen zien. Zo heb ik nog nooit over Steijn gedacht, maar ik laat me graag verrassen. Alle andere opties zijn net zo goed een risico.
Hendriks, kan niet anders…quote:Op zondag 11 juni 2023 23:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ten Hag was iemand met een heel duidelijke voetbalvisie en carriereplanning, dat was ook allang bekend. Steijn is een typische (goede) eredivisietrainer. Ik heb hier echt 0 vertrouwen in, hier ga je Slot's Feijenoord niet mee verslaan. Ik vraag me ook af uit wiens koker Steijn komt.
Ik zie dat probleem niet zo, tenminste nog niet, afhankelijk van wat er komt en gaat maar uiteindelijk moet je gewoon 85 punten of meer pakken, dan doet het er ook niet zoveel toe wat de anderen doen.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord en uiteindelijk PSV toch eigenlijk ook? Maar ik doelde puur op vorig seizoen, niet dat Feyenoord op lange termijn is weggelopen. Dat leek mij eigenlijk best duidelijk uit mijn post.
Wat ik er meer mee bedoelde is dat je niet met zo’n matig jaar bent weggekomen omdat het bij Feyenoord wel goed is gegaan. Je kan niet verwachten dat je zomaar weer eerste wordt als je het een beetje goed doet.
Dan moet Ajax wel gigantische stappen gaan maken. Anders is die 85 punten een utopie.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie dat probleem niet zo, tenminste nog niet, afhankelijk van wat er komt en gaat maar uiteindelijk moet je gewoon 85 punten of meer pakken, dan doet het er ook niet zoveel toe wat de anderen doen.
We tellen de play-off overwinningen er gewoon bij op.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet Ajax wel gigantische stappen gaan maken. Anders is die 85 punten een utopie.
Als je zo redeneert, kan ik net zo goed trainer worden. Ambitie wordt steeds lager en lager lees ik hier op dit forum.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij Ajax zal ie wel wat aanvallender gaan spelen lijkt me. Puur omdat ie betere spelers heeft dan de tegenstander.
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
Ik vind Steijn helemaal niet zo’n slechte trainer eigenlijk. Realistisch. Kan best wat worden, maar hij heeft het alleen wel louter bij laaggeklasseerde teams laten zien dus tja..
Ik mag hopen dat hij geen enkele speler meeneemt. Sparta was vooral een heel goed collectief maar geen enkele speler is Ajax 1 materiaal. Dan krijg je na 18 maanden weer van die pijnlijke Klaiber dossiers.quote:Op maandag 12 juni 2023 00:48 schreef DonRaja het volgende:
Tja het zou 1 van die 2 clowns worden van vandaag. Dan ben je met Steijn beter af dan met Jans...
Vraag me af wie hij meepakt van Sparta.
Bosz is gruwelijk overschat, Steijn heeft veel vaker overgepresteerd terwijl Bosz zijn hele reputatie aan elkaar hangt van 2 leuke potjes tegen Schalke en Lyon. Nou poe poe, tegenstanders van formaat hoor.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trainers moeten toch een keer een kans krijgen, het is niet dat Knutsen een 100% garantie was op succes. Datzelfde geldt voor Bosz, die in feite ook bij geen enkele club behalve Heracles echt overgepresteerd heeft.
Ook als Ajax voor een Pascal Janssen was gegaan was het maar de vraag geweest, die presteert met AZ nu ook niet exceptioneel met een 5e en 4e plaats in de competitie in zijn volledige seizoenen als hoofdcoach.
Het is echt dramatisch. Vraag me af hoe zo’n van Halst dit dan ziet.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ten Hag was iemand met een heel duidelijke voetbalvisie en carriereplanning, dat was ook allang bekend. Steijn is een typische (goede) eredivisietrainer. Ik heb hier echt 0 vertrouwen in, hier ga je Slot's Feijenoord niet mee verslaan. Ik vraag me ook af uit wiens koker Steijn komt. "Stomtoevallig" hebben Steijn en Maduro dezelfde zaakwaarnemer.
“Past perfect in HET PROFIEL”quote:Op maandag 12 juni 2023 06:31 schreef DeeBee het volgende:
Geen relevante ervaring, heeft alleen met middelmaat gewerkt, geen duidelijke voetbalvisie...die nemen we!
Nouja, Olij is wel beter dan die Argentijnse grabbelaar. Maar dat ben je al snelquote:Op maandag 12 juni 2023 01:11 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij geen enkele speler meeneemt. Sparta was vooral een heel goed collectief maar geen enkele speler is Ajax 1 materiaal. Dan krijg je na 18 maanden weer van die pijnlijke Klaiber dossiers.
Ik ben ook niet zo bang dat hij geen punten gaat pakken, dat hij dat kan heeft hij al bewezen, het zal meer de manier waarop zijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 06:59 schreef franklop het volgende:
Ben benieuwd hoe we ons volgend jaar voelen na een ongeslagen landstitel, bekerwinst en een halve finale EL onder Steijn!
Lauritsen was beter dit seizoen dan Brobbey, Kitolano of Taylor zal in de praktijk ook weinig verschillen. Alhoewel er nog een verschil is tussen goed presteren in een collectief of individueel niet het verschil kunnen maken in een waardeloos seizoen.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, Olij is wel beter dan die Argentijnse grabbelaar. Maar dat ben je al snel
Denk niet dat er spelers van Sparta naar Ajax komen, tenzij jeugdspelers.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lauritsen was beter dit seizoen dan Brobbey, Kitolano of Taylor zal in de praktijk ook weinig verschillen. Alhoewel er nog een verschil is tussen goed presteren in een collectief of individueel niet het verschil kunnen maken in een waardeloos seizoen.
Kitolano is opzich nog wel interessant, Ajax is toch nog op zoek naar een echte 6?quote:Op maandag 12 juni 2023 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat er spelers van Sparta naar Ajax komen, tenzij jeugdspelers.
Een 6 wel ja, tenminste neem aan dat Alvarez wel vertrekt, die Kitolano ken ik niet echt.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kitolano is opzich nog wel interessant, Ajax is toch nog op zoek naar een echte 6?
Heb je ook wijn in dozen gekocht?quote:Op maandag 12 juni 2023 08:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik snap de kritiek op Steijn niet zo.
Het doet me een beetje denken aan het verwachtingspatroon wat ze in het Feyenoord topic over de transfer van Kökcü hadden (dat had minimaal 40/45 miljoen op moeten leveren) Dat is dus 25 miljoen + wat bonussen geworden.
Hier zie ik eigenlijk hetzelfde. Ajax heeft de afgelopen jaren goed gepresteerd met jongens die goed uit de verf kwamen. Een de Ligt, een de Jong, een Ziyech. Stuk voor stuk leverden ze op het veld en ze leverden Ajax een vermogen op aan verkopen in het buitenland. Tel daarbij op de successen die coach ten Hag wist te bewerkstelligen + de behaalde finale in 2017 onder Bosz. Het kon de afgelopen jaren niet op voor Ajax. Nu is het afgelopen seizoen wat slechter gegaan en zie je namen als Klopp, Guardiola en Nagelsmann voorbij komen. Voor de gemiddelde Ajacied zal dit 'als volkomen logisch' klinken. Voor de rest van Nederland klinkt dit nou als die befaamde Amsterdamse arrogantie.
Als je kijkt naar de prestaties van een Bosz en je zet die af tegen de geleverde prestaties van Steijn dan zijn daar zeker wel overeenkomsten in te vinden. Bosz promoveerde met een club naar de eredivisie. Degradeerde notabene met zijn eerste club(Graafschap). Kwam via Vitesse en Maccabi Tel Aviv bij Ajax terecht. Niet echt een geweldig track-record toch?
Ook bij ten Hag zie je overeenkomsten. Promoveert met de Eagles naar de eredivisie maar vertrekt daarna naar Bayern, weliswaar als hulptrainer, maar toch een echte topclub. Doet het daarna uitstekend bij Utrecht en komt dan naar Ajax. Het Ajax met fantastische spelers als de Ligt, de Jong en Ziyech. De rest is historie. Hij behaalt grote successen met Ajax. Maar wat heeft hij gewonnen voor zijn periode bij Ajax? Hetzelfde als Steijn, een promotie naar de eredivisie.
En dat brengt ons dus bij Steijn. Begonnen bij ADO, daar de laan uitgestuurd en naar VVV vertrokken. Plaatst zich twee jaar op rij voor de play-offs en het jaar erop wordt hij kampioen met VVV. Daarna vertrok ie naar de zandbak en komt via NAC (geplaatst voor play offs) bij Sparta terecht. 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen moet hij aan de klus beginnen. Allerminst een lekker moment om in te stappen. Hij behaalt in 4 wedstrijden 10 punten. En afgelopen seizoen presteert hij het met Sparta om zich te plaatsen voor de play offs voor Europees voetbal en mist deze op een haar na. Notabene de beste eindklassering in bijna 30 jaar tijd. Dan kan je van Steijn vinden wat je vindt, maar dat is toch gewoon een topprestatie met het materiaal wat hij voor handen heeft?
Maakt hem dat een soort messias? Natuurlijk niet. Dat hij niet de gedroomde kandidaat is voor veel Ajacieden kan ik begrijpen maar als je Steijn op voorhand afschrijft doe je hem daarmee tekort vind ik. Zeker als je dat ook afzet tegen de sportieve successen die zijn voorgangers geboekt hebben. En die hebben het bij Ajax toch ook niet onverdienstelijk gedaan?
Als je er heilig van overtuigd bent dat de Guardiola's van deze wereld graag een keer Ajax willen trainen dan hoef je niet eens op deze post te reageren
Gaat uiteindelijk toch ook om een bepaalde voetbalvisie en die uitrollen, zoals Slot en Ten Hag dat konden. Steijn is wat meer een pragmaticus.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:46 schreef onlogisch het volgende:
Het doet me een beetje denken aan het verwachtingspatroon wat ze in het Feyenoord topic over de transfer van Kökcü hadden (dat had minimaal 40/45 miljoen op moeten leveren) Dat is dus 25 miljoen + wat bonussen geworden.
Hier zie ik eigenlijk hetzelfde. Ajax heeft de afgelopen jaren goed gepresteerd met jongens die goed uit de verf kwamen. Een de Ligt, een de Jong, een Ziyech. Stuk voor stuk leverden ze op het veld en ze leverden Ajax een vermogen op aan verkopen in het buitenland. Tel daarbij op de successen die coach ten Hag wist te bewerkstelligen + de behaalde finale in 2017 onder Bosz. Het kon de afgelopen jaren niet op voor Ajax. Nu is het afgelopen seizoen wat slechter gegaan en zie je namen als Klopp, Guardiola en Nagelsmann voorbij komen. Voor de gemiddelde Ajacied zal dit 'als volkomen logisch' klinken. Voor de rest van Nederland klinkt dit nou als die befaamde Amsterdamse arrogantie.
Als je kijkt naar de prestaties van een Bosz en je zet die af tegen de geleverde prestaties van Steijn dan zijn daar zeker wel overeenkomsten in te vinden. Bosz promoveerde met een club naar de eredivisie. Degradeerde notabene met zijn eerste club(Graafschap). Kwam via Vitesse en Maccabi Tel Aviv bij Ajax terecht. Niet echt een geweldig track-record toch?
Ook bij ten Hag zie je overeenkomsten. Promoveert met de Eagles naar de eredivisie maar vertrekt daarna naar Bayern, weliswaar als hulptrainer, maar toch een echte topclub. Doet het daarna uitstekend bij Utrecht en komt dan naar Ajax. Het Ajax met fantastische spelers als de Ligt, de Jong en Ziyech. De rest is historie. Hij behaalt grote successen met Ajax. Maar wat heeft hij gewonnen voor zijn periode bij Ajax? Hetzelfde als Steijn, een promotie naar de eredivisie.
En dat brengt ons dus bij Steijn. Begonnen bij ADO, daar de laan uitgestuurd en naar VVV vertrokken. Plaatst zich twee jaar op rij voor de play-offs en het jaar erop wordt hij kampioen met VVV. Daarna vertrok ie naar de zandbak en komt via NAC (geplaatst voor play offs) bij Sparta terecht. 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen moet hij aan de klus beginnen. Allerminst een lekker moment om in te stappen. Hij behaalt in 4 wedstrijden 10 punten. En afgelopen seizoen presteert hij het met Sparta om zich te plaatsen voor de play offs voor Europees voetbal en mist deze op een haar na. Notabene de beste eindklassering in bijna 30 jaar tijd. Dan kan je van Steijn vinden wat je vindt, maar dat is toch gewoon een topprestatie met het materiaal wat hij voor handen heeft?
Maakt hem dat een soort messias? Natuurlijk niet. Dat hij niet de gedroomde kandidaat is voor veel Ajacieden kan ik begrijpen maar als je Steijn op voorhand afschrijft doe je hem daarmee tekort vind ik. Zeker als je dat ook afzet tegen de sportieve successen die zijn voorgangers geboekt hebben. En die hebben het bij Ajax toch ook niet onverdienstelijk gedaan?
Als je er heilig van overtuigd bent dat de Guardiola's van deze wereld graag een keer Ajax willen trainen dan hoef je niet eens op deze post te reageren
En nu ga je Olij niet meer kopen uiteraard want die Argentijn heeft veel te veel gekost. Achteraf gezien had je beter een half jaar kunnen wachten, had je zo weer een paar miljoen gescheeld.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, Olij is wel beter dan die Argentijnse grabbelaar. Maar dat ben je al snel
Die Olij is wat klein.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:52 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
En nu ga je Olij niet meer kopen uiteraard want die Argentijn heeft veel te veel gekost. Achteraf gezien had je beter een half jaar kunnen wachten, had je zo weer een paar miljoen gescheeld.
"bepaalde voetbalvisie" is natuurlijk alleen uitvoerbaar als je er de mensen voor hebt.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat uiteindelijk toch ook om een bepaalde voetbalvisie en die uitrollen, zoals Slot en Ten Hag dat konden. Steijn is wat meer een pragmaticus.
Jij kijkt alleen naar de prestaties maar hebt volgens mij geen idee wat voor trainer het nou precies is.
Bosz heeft laten zien dat hij het verdedigend nooit zo goed op orde heeft, ook bij de clubs na Ajax, is dat dan Ajax visie?quote:Op maandag 12 juni 2023 08:58 schreef henkklaas1994 het volgende:
Het gaat er vooral om dat Steijn geen Ajax-visie heeft en Bosz wel. Bosz speelde altijd aanvallend en heel direct voetbal. Steijn heeft bij elke club de lange bal gehanteerd met een lange spits. Dat is het verschil. Daarnaast is Steijn tactisch geen tactisch genie. Verder als “hard werken” en “gas erop” kom je niet met hem. Hij is gewoon een simpele motivator, dus geen Ajax trainer
oke alles wat je hier stelt is wel heel kort door de bocht.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:58 schreef henkklaas1994 het volgende:
Het gaat er vooral om dat Steijn geen Ajax-visie heeft en Bosz wel. Bosz speelde altijd aanvallend en heel direct voetbal. Steijn heeft bij elke club de lange bal gehanteerd met een lange spits. Dat is het verschil. Daarnaast is Steijn tactisch geen tactisch genie. Verder als “hard werken” en “gas erop” kom je niet met hem. Hij is gewoon een simpele motivator, dus geen Ajax trainer
Nee hoor, je hebt trainers die dat gewoon bij elke club proberen te doen. Zoals Arne Slot bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:57 schreef koemleit het volgende:
[..]
"bepaalde voetbalvisie" is natuurlijk alleen uitvoerbaar als je er de mensen voor hebt.
Het is geen 1980 meer hč dus je moet tactisch echt goed zijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
oke alles wat je hier stelt is wel heel kort door de bocht.
Maar zou een goed Ajax (dus met Ajax waardige spelers) niet veel meer hebben aan een goede motivator? dan aan een briljant tacticus?
Van AZ naar Feyenoord is ook wel wat anders, in principe heb je dan ook nog eens beter materiaal, Ten Hag was bij Utrecht ook heel anders dan bij Ajax, daar hou ik me dan maar een beetje aan vast wat Steijn aangaat.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt trainers die dat gewoon bij elke club proberen te doen. Zoals Arne Slot bijvoorbeeld.
Ik heb hier Bosz, Knutsen en Hjulmand voorbij zien komen, dat segment moet toch wel haalbaar zijn voor Ajax?quote:Op maandag 12 juni 2023 08:46 schreef onlogisch het volgende:
Nu is het afgelopen seizoen wat slechter gegaan en zie je namen als Klopp, Guardiola en Nagelsmann voorbij komen.
Bij Cambuur hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van AZ naar Feyenoord is ook wel wat anders, in principe heb je dan ook nog eens beter materiaal, Ten Hag was bij Utrecht ook heel anders dan bij Ajax, daar hou ik me dan maar een beetje aan vast wat Steijn aangaat.
Ik ben ook niet zo bang of hij wel kan presteren bij Ajax qua punten maar het is niet zo snel goed hč.
Maar alleen bij Ajax? Bij Sparta bv kan het wel als motivator (want goede resultaten)?quote:Op maandag 12 juni 2023 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is geen 1980 meer hč dus je moet tactisch echt goed zijn.
Kopen ze straks op transfer deadline day Danilo.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
Ajax is het Feyenoord van voor Arnesen geworden
Onder Van Halst is Twente laatste geworden. Die meneer kan beter lijntjes trekken op een iPad dan de touwtjes in handen nemen.quote:Op maandag 12 juni 2023 05:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is echt dramatisch. Vraag me af hoe zo’n van Halst dit dan ziet.
Nee zeker niet, het zijn juist de kleinere clubs die op dat gebied stappen hebben gezet, vroeger kwamen ze naar Ajax voor 0 punten en hopen dat de afgang niet te groot werd, die tijd is toch al heel lang voorbij.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:16 schreef koemleit het volgende:
[..]
Maar alleen bij Ajax? Bij Sparta bv kan het wel als motivator (want goede resultaten)?
Of is Maurice tactisch niet zo slecht als men hier stelt.
Maar jouw visie op Rulli klopt niet zo, niet zo'n zin om het op te zoeken maar hij schijnt wel goed te zijn alleen het ziet er af en toe knullig uit, beetje wat Onana ook had.quote:
Hoezo visie, je zag toch gewoon na een paar potjes al dat het geen heel bijzondere keeper is? In ieder geval niet dat geld waard.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar jouw visie op Rulli klopt niet zo, niet zo'n zin om het op te zoeken maar hij schijnt wel goed te zijn alleen het ziet er af en toe knullig uit, beetje wat Onana ook had.
Ik vind het een mooi nummer.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik Sam was zou ik niet verder gaan in media productie en montage.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Las dat Bosz gisterenavond in Eindhoven is gesignaleerd, maar denk een afleidingsmanoeuvre of gewoon fake news van wat domme lampjes.
Dat zal allemaal wel, maar hij is nergens echt uit de verf gekomen. Bij Ajax geen prijs, bij Dortmund geen succes, Leverkusen ook niet, Lyon al helemaal niet. Aanvallend is het vaak leuk, verdedigend dramatisch. Het is dan nu ook maar afwachten hoe hij het bij PSV gaat doen, een club die juist bekend staat om het zakelijke voetbal waarbij men de counter niet schuwt.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:58 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik vind de Bosz-adoratie ook wel erg overdreven hoor. Ben er niet rouwig om dat ie uiteindelijk niet terug komt. Steijn had ik totaal niet zien aankomen, maar zoals ik gisteren al zei, de andere opties Knutsen, Pascal Jansen etc zijn ook geen zekerheid.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar hij is nergens echt uit de verf gekomen. Bij Ajax geen prijs, bij Dortmund geen succes, Leverkusen ook niet, Lyon al helemaal niet. Aanvallend is het vaak leuk, verdedigend dramatisch. Het is dan nu ook maar afwachten hoe hij het bij PSV gaat doen, een club die juist bekend staat om het zakelijke voetbal waarbij men de counter niet schuwt.
Rulli is er pas een halfjaar en in de winter gekomen. Die kan uiteindelijk echt nog wel een behoorlijke keeper blijken als hij een beetje gewend is.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:52 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
En nu ga je Olij niet meer kopen uiteraard want die Argentijn heeft veel te veel gekost. Achteraf gezien had je beter een half jaar kunnen wachten, had je zo weer een paar miljoen gescheeld.
STEIJNEDquote:Op maandag 12 juni 2023 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus geen Kjetil Kneusje voor ajax
welke derderangs trainer wordt het danmisschien eentje die Mislintat nog kent, Bruno Labbadia
Serieus dit, die gozer heeft echt een alcoholisten kop.]quote:
Dacht ik met Ten Hag ook. Het probleem is gewoon dat er geen ander alternatief is.quote:
Gok dat de DATADUITSER gewoon iemand wil die geen enkele inspraak mag hebben in het transferbeleid. Anders haakt toch niet iedereen behalve tokkie Maus af.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
STEIJNED
Elke TD die in een zoektocht naar een trainer eerst op Knudsen en daarna met hetzelfde profiel bij Steijn uitkomt is een grotere zuiplap dan @:tong80
Niveau Hans van Breukelen: "Nederlander graag, buitenlander mag ook"-genot
Die zuiperd had het natuurlijk al eerder over dat een trainer eigenlijk niks te willen heeft, dus ik denk dat je best dichtbij de waarheid zit. Wat natuurlijk waanzin is.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat de DATADUITSER gewoon iemand wil die geen enkele inspraak mag hebben in het transferbeleid. Anders haakt toch niet iedereen behalve tokkie Maus af.
Denk dat Steijn en zijn tokkiefamilie juist wel goed in het straatje van de T past.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die zuiperd had het natuurlijk al eerder over dat een trainer eigenlijk niks te willen heeft, dus ik denk dat je best dichtbij de waarheid zit. Wat natuurlijk waanzin is.
Zin in het nieuwe fulminerende artikeltje van tokkie Mike waarin hij namens KEJE en SJAAK even losgaat over trainertje Steijn. Sjaakgod die aangeeft dat ze voor Guardiola moet gaan, genot.
Dat is een valide punt. Ook van laag genoeg niveau om klein stijfje te krijgen van zo'n media spreekbuis, net als Fredje Schreudert. Alleen nog wachten op de schimmige afspraakjes met de zaakwaarnemer van Steijn die dataduitsert gaat "helpen".quote:Op maandag 12 juni 2023 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Steijn en zijn tokkiefamilie juist wel goed in het straatje van de T past.
Wat een aids, deze post. Drink eens war minder.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:46 schreef onlogisch het volgende:
Drinken is voor proleten.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een aids, deze post. Drink eens war minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steijngod die Tadic gaat passeren, zin in!quote:Op maandag 12 juni 2023 11:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Steijn overweg kunnen met de VEDETTES bij Ajax?
dat lukte Schreuder en Heitinga inderdaad wel.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Steijngod die Tadic gaat passeren, zin in!
Ook Guardiola (die naam in verband brengen met Ajax is net zo lachwekkend als praten over spelers als Mbappé naar Ajax halen) is geen 100% garantie. Het heeft hem 7 jaar gekost om de CL te winnen met City (bij Bayern is het niet gelukt) en in die tijd hebben ze waarschijnlijk meer dan 1 miljard euro uitgegeven daaraan.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:57 schreef koemleit het volgende:
En natuurlijk is het geen Guardiola, en is het geen 100% garantie op succes.
Er is toch niemand die die naam serieus genoemd heeft, net als voor spelers is Ajax een springplank voor talentvolle trainers, de gevestigde orde gaat echt niet komen en is sowieso onbetaalbaar.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook Guardiola (die naam in verband brengen met Ajax is net zo lachwekkend als praten over spelers als Mbappé naar Ajax halen) is geen 100% garantie. Het heeft hem 7 jaar gekost om de CL te winnen met City (bij Bayern is het niet gelukt) en in die tijd hebben ze waarschijnlijk meer dan 1 miljard euro uitgegeven daaraan.
En als Lukaku gewoon had gedaan waar hij voor in het veld staat, dan had het zo maar weer niet gelukt kunnen zijn.
Meneertje vindt Ajax geen heel speciale uitdaging? Weten we dat ook weer.quote:Knutsen lijkt niet van plan om zijn club tijdens het seizoen te verlaten. 'Ik wil sterk benadrukken dat het voor mij heel moeilijk is om iets te laten vallen midden in een seizoen', zegt de Noorse trainer. 'Het team halverwege het seizoen in de steek laten zou ik alleen doen voor een heel speciale uitdaging.'
Hij scheen ook een aardig bedrag te verlangen om te gaan want hij deelt daar in de transfers schijnt.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Meneertje vindt Ajax geen heel speciale uitdaging? Weten we dat ook weer.
Van Maurice Steijn word ik ook totaal niet vrolijk. Barre tijden.
Oh dat is ook minder. Op een hoger niveau is dat niet meer van deze tijd.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij scheen ook een aardig bedrag te verlangen om te gaan want hij deelt daar in de transfers schijnt.
Pep heeft ooit met een biertje achter z'n kiezen tegen Ronald de Boer gezegd dat hij Ajax wel een mooi cluppie vindt. Ik geloof dat best wel. Maar die man gaat natuurlijk nooit PSG oid afzeggen om op zondagmiddag 12:15 in het Mandemakers Stadion langs de lijn Branco vd Boomen te coachen.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook Guardiola (die naam in verband brengen met Ajax is net zo lachwekkend als praten over spelers als Mbappé naar Ajax halen) is geen 100% garantie. Het heeft hem 7 jaar gekost om de CL te winnen met City (bij Bayern is het niet gelukt) en in die tijd hebben ze waarschijnlijk meer dan 1 miljard euro uitgegeven daaraan.
En als Lukaku gewoon had gedaan waar hij voor in het veld staat, dan had het zo maar weer niet gelukt kunnen zijn.
Het Yanmar stadion moet je niet onderschatten.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Pep heeft ooit met een biertje achter z'n kiezen tegen Ronald de Boer gezegd dat hij Ajax wel een mooi cluppie vindt. Ik geloof dat best wel. Maar die man gaat natuurlijk nooit PSG oid afzeggen om op zondagmiddag 12:15 in het Mandemakers Stadion langs de lijn Branco vd Boomen te coachen.
Ja precies.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:46 schreef onlogisch het volgende:
Nu is het afgelopen seizoen wat slechter gegaan en zie je namen als Klopp, Guardiola en Nagelsmann voorbij komen. Voor de gemiddelde Ajacied zal dit 'als volkomen logisch' klinken. Voor de rest van Nederland klinkt dit nou als die befaamde Amsterdamse arrogantie.
8 maartquote:Op maandag 12 juni 2023 11:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Meneertje vindt Ajax geen heel speciale uitdaging? Weten we dat ook weer.
Van Maurice Steijn word ik ook totaal niet vrolijk. Barre tijden.
Stijn Vreven uit je geheugen gewistquote:Op maandag 12 juni 2023 12:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eindelijk een trainer die naar mij vernoemd is.
Er kan natuurlijk altijd een trein voorbij komen waar je wel op moet springen.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
8 maart
Sparta naar Voren! met Maurice Steijn: 'Ik wil langer trainer van Sparta blijven'
Naar Ajax komen ze zelfs op de fiets.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk altijd een trein voorbij komen waar je wel op moet springen.
Niet iedereen dusquote:
Als je maar graag genoeg wilt, is alles te fietsen.quote:
Steijn had je goed kunnen beoordelen als hij nog zo een seizoen bij Sparta had gehad.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:46 schreef onlogisch het volgende:
Dat moet je aan je maatje @freaky40 vragen.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:22 schreef Caland het volgende:
Hebben Kale en Kokkie eigenlijk al gereageerd?
Niemand had dat verwacht denk ik. Maar Mislintat heeft natuurlijk geen Nederlands referentiekader, die ziet een nog relatief jonge trainer die buitengewoon goed heeft gepresteerd met beperkte middelen. Die komt dus op een lijst te staan.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de Bosz-adoratie ook wel erg overdreven hoor. Ben er niet rouwig om dat ie uiteindelijk niet terug komt. Steijn had ik totaal niet zien aankomen, maar zoals ik gisteren al zei, de andere opties Knutsen, Pascal Jansen etc zijn ook geen zekerheid.
Waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op maandag 12 juni 2023 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie Dusan Tadic, Steven Bergwijn en Davy Klaassen al aandachtig luisteren naar Steijn...
Echt hčquote:Op maandag 12 juni 2023 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie Dusan Tadic, Steven Bergwijn en Davy Klaassen al aandachtig luisteren naar Steijn...
Misschien moeten Bergwijn en Boerderijhoofd eerst maar weer eens wat gaan presteren en Ajax beseffen dat Tadic wel passé is. Laat die nog fijn ergens in de zandbak een jaar of twee geld scheppen.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit ten Hag????quote:Op maandag 12 juni 2023 12:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hč
“Joe musttt teek de bal Wit joe Dusan”
Tadic vond Ten Hag, Schreuder en Heitinga allemaal top, dus de kans dat hij Steijn niets gaat vinden is toch wel heel minimaal.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hč
“Joe musttt teek de bal Wit joe Dusan”
Servische DirkGod.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tadic vond Ten Hag, Schreuder en Heitinga allemaal top, dus de kans dat hij Steijn niets gaat vinden is toch wel heel minimaal.
Volksmenner Dusan weet wel wat hij moet zeggen in mediaquote:Op maandag 12 juni 2023 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tadic vond Ten Hag, Schreuder en Heitinga allemaal top, dus de kans dat hij Steijn niets gaat vinden is toch wel heel minimaal.
Als Tadic net zo "presteert" als afgelopen seizoen, dan zal Steijn 'm er toch naast moeten gaan zetten.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tot 2026 ook meteen weer LOLquote:Op maandag 12 juni 2023 12:46 schreef Simmertje het volgende:
Zelfs Ron Jans had ik nog meer gesnapt dan dit. Wat een ontzettende treurnis zeg.
MVP Eredivisie gaat ie niet ernaast zettenquote:Op maandag 12 juni 2023 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Tadic net zo "presteert" als afgelopen seizoen, dan zal Steijn 'm er toch naast moeten gaan zetten.
MVP van de Eredivisie.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Tadic net zo "presteert" als afgelopen seizoen, dan zal Steijn 'm er toch naast moeten gaan zetten.
quote:Ajax en Steijn zouden mondeling akkoord zijn over driejarig contract
Nadat gisteren het verrassende nieuws kwam dat Maurice Steijn dé topkandidaat is om trainer te worden bij Ajax, komt het nieuws nu in een stroomversnelling. Naar verluidt is de Amsterdamse club mondeling akkoord met de Sparta-trainer, die voor drie jaar gaat tekenen in de Johan Cruijff ArenA. De verwachting is dat Ajax Steijn spoedig zal presenteren. (Bron: AD)
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
We worden getrold dat het een aard heeft…Natuurlijk wordt het Steijn niet.
Want nog steeds de mvp van de eredivisie, natuurlijk zet je die meteen op de bank.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwa om Bosz ben ik niet rouwigquote:Op maandag 12 juni 2023 12:52 schreef Dven het volgende:
Nouja, laat het maar zien. Veel vertrouwen heb ik er niet in maar ik laat me graag verrassenWel erg zuur dat Bosz naar PSV gaat.
Zie PSV ook wel kampioen worden, Feyenoord heeft hun leuke uitschieter naar boven gehad maar dat is volgend jaar natuurlijk niet meer aan de orde.
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Caland laat freaky alle hoeken van het topic zien.
Maar goed, aan de andere kant; wie dan?quote:Op maandag 12 juni 2023 12:57 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens, maar dat je dan uiteindelijk voor Steijn gaat is voor mij een raadsel.
Lijkt me niet, is ook een andere situatie, die werd er doorgedrukt door Bergkamp en daar waren oa Overmars het niet zo mee eens. Nu staat de TD er echt achter dus ga er vanuit dat hij de tijd krijgt en ik denk ook dat hij het qua organisatie snel op de rit krijgt, of we tiki taka gaan zien betwijfel ik dan weer wel.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, waarschijnlijk eerder ontslagen dan Marcel Keizer toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
In z'n huidige rol 'm nog een seizoen in de basis handhaven... Als ie 'm anders kan laten renderen, is dat natuurlijk ook prima. Moet 'ie dat wel Tadic aan z'n verstand peuteren.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want nog steeds de mvp van de eredivisie, natuurlijk zet je die meteen op de bank.
Het punt is altijd hoe je spelers laat renderen, Tadic heeft natuurlijk wel aan snelheid en actieradius ingeboet dus of hij nog een bepalende rol moet gaan krijgen vraag ik me ook af, maar dat afschrijven vind ik altijd wat makkelijk.
Precies, er zijn echt geen realistische Nederlandse opties, behalve Pascal Jansen wellicht. Maar die heeft eigenlijk ook niet buitensporig gepresteerd bij AZ en daar moet je relatief veel meer voor aftikken dan voor Steijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar goed, aan de andere kant; wie dan?
Ik heb verder ook geen idee..
Je moet iig wel zover zijn dat je geen elftal om hem heen bouwt, eerst maar even afwachten wat er komt aan spelers want zowel achterin als verdedigend middenveld kan je nog wel wat gebruiken.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
In z'n huidige rol 'm nog een seizoen in de basis handhaven... Als ie 'm anders kan laten renderen, is dat natuurlijk ook prima. Moet 'ie dat wel Tadic aan z'n verstand peuteren.
Ik had het oprecht beter begrepen als ze Heitinga hadden laten zitten als het alternatief Steijn is. Dit is echt walgelijk ambitieloos van die kut Duitser. Wat een manier om de club in de zeik te nemen zeg.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar goed, aan de andere kant; wie dan?
Ik heb verder ook geen idee..
Timber gaat op zeker weg, die gaat toch niet onder deze clown voetballen.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet iig wel zover zijn dat je geen elftal om hem heen bouwt, eerst maar even afwachten wat er komt aan spelers want zowel achterin als verdedigend middenveld kan je nog wel wat gebruiken.
Ik ga er vanuit dat Alvarez wel gaat, misschien Timber ook nog.
Misschien kan @GGMM daar alvast een leuk topic over maken.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zal weer een wonder zijn als deze man de kerst gaat halen
Misschien kan ik dat zelf wel doenquote:Op maandag 12 juni 2023 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan @:GGMM daar alvast een leuk topic over maken.
Misschien wel. Maar misschien ook wel niet!quote:Op maandag 12 juni 2023 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat zelf wel doen
Jij vond Ten Hag ook een clown dus wie weet zitten we dit keer wel weer goed.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Timber gaat op zeker weg, die gaat toch niet onder deze clown voetballen.
Ik hep aan Harvard gestudeerd dus ik kan je alvast vertellen dat Steijn Februari niet eens gaat halen bij Ajax.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij vond Ten Hag ook een clown dus wie weet zitten we dit keer wel weer goed.
Prima, maar graag de volgende zin verwerken in je OP: "Ga er maar eens lekker voor zitten!"quote:Op maandag 12 juni 2023 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat zelf wel doen
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou dit is de bevestiging
Het wordt Steijn
Steijn is bij uitstek de trainer die weet hoe je zo vroeg in het seizoen de voorbereiding moet starten. Ook met het oog op Europees Voetbal en internationals die uitvliegen en weer terugkomen.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:28 schreef TheVulture het volgende:
Ach, we hebben nu in ieder geval een trainer, als dat nog een paar weken langer had geduurd was het ook weer een probleem geweest qua voorbereiding. Nu is er nog genoeg tijd om zaken verder te optimaliseren ook qua transfers.
Die man wil een normaal leven en geen ongedierte in z'n achtertuin.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:25 schreef -XOR- het volgende:
Waarom niet gewoon 40 miljoen voor Slot neerleggen? Dan weet je in ieder geval dat je de beste trainer hebt en klaasweetalles krijgt een hartverzakking.
Ik vind het wat makkelijk scoren van de KNVB en Ajax protesteert eigenlijk zelden tegen opgelegde straffen dus dit was wel te verwachten.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Los van de vraag of het uberhaupt een schorsing mag geven (omdat het buiten het veld was), vind ik 2 wedstrijden schorsing voor Berghuis voor het incident an sich best mild
Nouja, ik vind een mep aan een supporter geven heel behoorlijk qua incident ongeacht wat voor idioot het is, Kung Fu Eric kon maanden toekijken.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wat makkelijk scoren van de KNVB en Ajax protesteert eigenlijk zelden tegen opgelegde straffen dus dit was wel te verwachten.
Gelukkig maar dat hij geen bekertje water erbij gooide. Dan waren de rapen helemaal gaar geweest.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik vind een mep aan een supporter geven heel behoorlijk qua incident ongeacht wat voor idioot het is, Kung Fu Eric kon maanden toekijken.
Ajax-DNA en hij neukt Elize.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:42 schreef Duiveltja het volgende:
Maduro erbij omdat er toch ook wel een niet-blanke bij moet? Wat heeft hij gepresteerd?
Er toch weer ingetuind.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had het oprecht beter begrepen als ze Heitinga hadden laten zitten als het alternatief Steijn is. Dit is echt walgelijk ambitieloos van die kut Duitser. Wat een manier om de club in de zeik te nemen zeg.
Wat heeft Steijn gepresteerdquote:Op maandag 12 juni 2023 13:42 schreef Duiveltja het volgende:
Maduro erbij omdat er toch ook wel een niet-blanke bij moet? Wat heeft hij gepresteerd?
Maar het is toch niet te zien, tenminste niet op de beelden die ik gezien heb en het was buiten het stadion.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik vind een mep aan een supporter geven heel behoorlijk qua incident ongeacht wat voor idioot het is, Kung Fu Eric kon maanden toekijken.
quote:Op maandag 12 juni 2023 13:42 schreef Duiveltja het volgende:
Nee klopt, uit de beelden zou je ook kunnen halen dat hij hem gewoon een high five wilde geven.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het is toch niet te zien, tenminste niet op de beelden die ik gezien heb en het was buiten het stadion.
Je zou Promes ook lekker laten ballen?quote:Op maandag 12 juni 2023 13:44 schreef GGMM het volgende:
Totaal debiel om te schorsen voor wat iemand in z'n privéleven doet.
Zal best. Heeft net zoals vd Sar geen persoonlijkheid. Lijkt mij meer een stagiaire dan iemand die bij gaat dragen om Ajax uit het slop te trekken.quote:
Preciesquote:Op maandag 12 juni 2023 13:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Je zou Promes ook lekker laten ballen?
Was bij Feyenoord wel erg populair bij spelers.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:40 schreef BobW het volgende:
Saďd Bakkati moet de andere assistent worden.
Die heeft het vak geleerd van Jaap Stam en Dick Advocaat.
Een tackle van achteren die niet lukt krijg je toch ook geen schorsing voor, hij maakt een slaande beweging maar of hij wat raakt weten we niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt, uit de beelden zou je ook kunnen halen dat hij hem gewoon een high five wilde geven.
Misschien wel een goede bekende van hem.
Het lijkt me prima dat de KNVB verwende miljonairs bestraft die buiten het stadion met supporters op de vuist willen gaan. Maar dat het morele besef in Amsterdam al wat tijden afwezig is bewijst deze post wel weer, de tering zeg.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een tackle van achteren die niet lukt krijg je toch ook geen schorsing voor, hij maakt een slaande beweging maar of hij wat raakt weten we niet.
Dit.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, er zijn echt geen realistische Nederlandse opties, behalve Pascal Jansen wellicht. Maar die heeft eigenlijk ook niet buitensporig gepresteerd bij AZ en daar moet je relatief veel meer voor aftikken dan voor Steijn.
quote:Op maandag 12 juni 2023 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me prima dat de KNVB verwende miljonairs bestraft die buiten het stadion met supporters op de vuist willen gaan. Maar dat het morele besef in Amsterdam al wat tijden afwezig is bewijst deze post wel weer, de tering zeg.
Het is niet zo dat dit tijdens een stapavond gebeurde, maar vlak na de wedstrijd toen de spelers in de bus stapten.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]gelukkig zijn er genoeg Feyenoorders om ons daarop te wijzen, keurige mensen, keurige club.
Ik heb al eerder gezegd dat dit iets van het OM is en niet van de KNVB, maar het OM ziet er vast geen brood in.
Dat reclamebord was niet racistischquote:Op maandag 12 juni 2023 13:53 schreef Caland het volgende:
.
Pelle kreeg ook ooit een voorwaardelijke schorsing toen hij na een rode kaart een reclamebord in de catacombe in elkaar beukte
quote:Op maandag 12 juni 2023 13:52 schreef ThijsTH het volgende:
Hele club naar de klote in letterlijk 1,5 jaar tijd....en het begon allemaal bij een stijf plassertje van Marc.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |