abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juni 2023 @ 10:45:31 #176
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209485668
Korter haar stond 'm beter

Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_209485672
Bizar...

Overigens prima dat Bosz niet komt.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_209485689
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 10:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Gok dat de DATADUITSER gewoon iemand wil die geen enkele inspraak mag hebben in het transferbeleid. Anders haakt toch niet iedereen behalve tokkie Maus af.
Die zuiperd had het natuurlijk al eerder over dat een trainer eigenlijk niks te willen heeft, dus ik denk dat je best dichtbij de waarheid zit. Wat natuurlijk waanzin is.

Zin in het nieuwe fulminerende artikeltje van tokkie Mike waarin hij namens KEJE en SJAAK even losgaat over trainertje Steijn. Sjaakgod die aangeeft dat ze voor Guardiola moet gaan, genot.
  maandag 12 juni 2023 @ 10:47:15 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209485701
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 10:46 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Die zuiperd had het natuurlijk al eerder over dat een trainer eigenlijk niks te willen heeft, dus ik denk dat je best dichtbij de waarheid zit. Wat natuurlijk waanzin is.

Zin in het nieuwe fulminerende artikeltje van tokkie Mike waarin hij namens KEJE en SJAAK even losgaat over trainertje Steijn. Sjaakgod die aangeeft dat ze voor Guardiola moet gaan, genot.
Denk dat Steijn en zijn tokkiefamilie juist wel goed in het straatje van de T past.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209485719
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 10:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Denk dat Steijn en zijn tokkiefamilie juist wel goed in het straatje van de T past.
Dat is een valide punt. Ook van laag genoeg niveau om klein stijfje te krijgen van zo'n media spreekbuis, net als Fredje Schreudert. Alleen nog wachten op de schimmige afspraakjes met de zaakwaarnemer van Steijn die dataduitsert gaat "helpen".

Future is bright.
pi_209485810
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik snap de kritiek op Steijn niet zo.

Het doet me een beetje denken aan het verwachtingspatroon wat ze in het Feyenoord topic over de transfer van Kökcü hadden (dat had minimaal 40/45 miljoen op moeten leveren) Dat is dus 25 miljoen + wat bonussen geworden.

Hier zie ik eigenlijk hetzelfde. Ajax heeft de afgelopen jaren goed gepresteerd met jongens die goed uit de verf kwamen. Een de Ligt, een de Jong, een Ziyech. Stuk voor stuk leverden ze op het veld en ze leverden Ajax een vermogen op aan verkopen in het buitenland. Tel daarbij op de successen die coach ten Hag wist te bewerkstelligen + de behaalde finale in 2017 onder Bosz. Het kon de afgelopen jaren niet op voor Ajax. Nu is het afgelopen seizoen wat slechter gegaan en zie je namen als Klopp, Guardiola en Nagelsmann voorbij komen. Voor de gemiddelde Ajacied zal dit 'als volkomen logisch' klinken. Voor de rest van Nederland klinkt dit nou als die befaamde Amsterdamse arrogantie.

Als je kijkt naar de prestaties van een Bosz en je zet die af tegen de geleverde prestaties van Steijn dan zijn daar zeker wel overeenkomsten in te vinden. Bosz promoveerde met een club naar de eredivisie. Degradeerde notabene met zijn eerste club(Graafschap). Kwam via Vitesse en Maccabi Tel Aviv bij Ajax terecht. Niet echt een geweldig track-record toch?

Ook bij ten Hag zie je overeenkomsten. Promoveert met de Eagles naar de eredivisie maar vertrekt daarna naar Bayern, weliswaar als hulptrainer, maar toch een echte topclub. Doet het daarna uitstekend bij Utrecht en komt dan naar Ajax. Het Ajax met fantastische spelers als de Ligt, de Jong en Ziyech. De rest is historie. Hij behaalt grote successen met Ajax. Maar wat heeft hij gewonnen voor zijn periode bij Ajax? Hetzelfde als Steijn, een promotie naar de eredivisie.

En dat brengt ons dus bij Steijn. Begonnen bij ADO, daar de laan uitgestuurd en naar VVV vertrokken. Plaatst zich twee jaar op rij voor de play-offs en het jaar erop wordt hij kampioen met VVV. Daarna vertrok ie naar de zandbak en komt via NAC (geplaatst voor play offs) bij Sparta terecht. 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen moet hij aan de klus beginnen. Allerminst een lekker moment om in te stappen. Hij behaalt in 4 wedstrijden 10 punten. En afgelopen seizoen presteert hij het met Sparta om zich te plaatsen voor de play offs voor Europees voetbal en mist deze op een haar na. Notabene de beste eindklassering in bijna 30 jaar tijd. Dan kan je van Steijn vinden wat je vindt, maar dat is toch gewoon een topprestatie met het materiaal wat hij voor handen heeft?

Maakt hem dat een soort messias? Natuurlijk niet. Dat hij niet de gedroomde kandidaat is voor veel Ajacieden kan ik begrijpen maar als je Steijn op voorhand afschrijft doe je hem daarmee tekort vind ik. Zeker als je dat ook afzet tegen de sportieve successen die zijn voorgangers geboekt hebben. En die hebben het bij Ajax toch ook niet onverdienstelijk gedaan?

Als je er heilig van overtuigd bent dat de Guardiola's van deze wereld graag een keer Ajax willen trainen dan hoef je niet eens op deze post te reageren :')
Wat een aids, deze post. Drink eens war minder.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_209485816
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 10:03 schreef Caland het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ja en? Heb je nu een stijfje?
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 12 juni 2023 @ 10:59:55 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209485846
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 10:57 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja en? Heb je nu een stijfje?
Hij tikt een beetje half zo tegen het bureau aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 11:01:32 #184
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209485865
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 10:57 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Wat een aids, deze post. Drink eens war minder.
Drinken is voor proleten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 12 juni 2023 @ 11:03:59 #185
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209485908
Gaat Steijn overweg kunnen met de VEDETTES bij Ajax?
pi_209485932
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Steijn overweg kunnen met de VEDETTES bij Ajax?
Steijngod die Tadic gaat passeren, zin in!
pi_209485976
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:04 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Steijngod die Tadic gaat passeren, zin in!
dat lukte Schreuder en Heitinga inderdaad wel.
Zou niet zo goed weten waarom dat niet zou kunnen.
(of ie het doet is een 2e).

Ten Hag passeerde Ronaldo ook, en voor man United begrippen was ten Hag ook een nobody.
pi_209486175
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:57 schreef koemleit het volgende:

En natuurlijk is het geen Guardiola, en is het geen 100% garantie op succes.
Ook Guardiola (die naam in verband brengen met Ajax is net zo lachwekkend als praten over spelers als Mbappé naar Ajax halen) is geen 100% garantie. Het heeft hem 7 jaar gekost om de CL te winnen met City (bij Bayern is het niet gelukt) en in die tijd hebben ze waarschijnlijk meer dan 1 miljard euro uitgegeven daaraan.

En als Lukaku gewoon had gedaan waar hij voor in het veld staat, dan had het zo maar weer niet gelukt kunnen zijn.
  maandag 12 juni 2023 @ 11:27:17 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209486218
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook Guardiola (die naam in verband brengen met Ajax is net zo lachwekkend als praten over spelers als Mbappé naar Ajax halen) is geen 100% garantie. Het heeft hem 7 jaar gekost om de CL te winnen met City (bij Bayern is het niet gelukt) en in die tijd hebben ze waarschijnlijk meer dan 1 miljard euro uitgegeven daaraan.

En als Lukaku gewoon had gedaan waar hij voor in het veld staat, dan had het zo maar weer niet gelukt kunnen zijn.
Er is toch niemand die die naam serieus genoemd heeft, net als voor spelers is Ajax een springplank voor talentvolle trainers, de gevestigde orde gaat echt niet komen en is sowieso onbetaalbaar.

Ik had Steijn niet op dat lijstje staan hoor en het verbaast me ook wel dat hij bij op het Mislintat op het lijstje stond, maar ben blij dat het Bosz niet is geworden, of ik dat in mei 24 nog ben gaan we zien.
pi_209486241
quote:
Knutsen lijkt niet van plan om zijn club tijdens het seizoen te verlaten. 'Ik wil sterk benadrukken dat het voor mij heel moeilijk is om iets te laten vallen midden in een seizoen', zegt de Noorse trainer. 'Het team halverwege het seizoen in de steek laten zou ik alleen doen voor een heel speciale uitdaging.'
Meneertje vindt Ajax geen heel speciale uitdaging? Weten we dat ook weer.

Van Maurice Steijn word ik ook totaal niet vrolijk. Barre tijden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 12 juni 2023 @ 11:31:38 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209486283
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Hij scheen ook een aardig bedrag te verlangen om te gaan want hij deelt daar in de transfers schijnt.
pi_209486364
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij scheen ook een aardig bedrag te verlangen om te gaan want hij deelt daar in de transfers schijnt.
Oh dat is ook minder. Op een hoger niveau is dat niet meer van deze tijd.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_209486393
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Pep heeft ooit met een biertje achter z'n kiezen tegen Ronald de Boer gezegd dat hij Ajax wel een mooi cluppie vindt. Ik geloof dat best wel. Maar die man gaat natuurlijk nooit PSG oid afzeggen om op zondagmiddag 12:15 in het Mandemakers Stadion langs de lijn Branco vd Boomen te coachen.
  maandag 12 juni 2023 @ 11:41:16 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209486417
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:39 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Pep heeft ooit met een biertje achter z'n kiezen tegen Ronald de Boer gezegd dat hij Ajax wel een mooi cluppie vindt. Ik geloof dat best wel. Maar die man gaat natuurlijk nooit PSG oid afzeggen om op zondagmiddag 12:15 in het Mandemakers Stadion langs de lijn Branco vd Boomen te coachen.
Het Yanmar stadion moet je niet onderschatten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209486534
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:46 schreef onlogisch het volgende:
Nu is het afgelopen seizoen wat slechter gegaan en zie je namen als Klopp, Guardiola en Nagelsmann voorbij komen. Voor de gemiddelde Ajacied zal dit 'als volkomen logisch' klinken. Voor de rest van Nederland klinkt dit nou als die befaamde Amsterdamse arrogantie.

Ja precies.

https://nos.nl/artikel/24(...)zou-ik-het-wel-weten
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 12 juni 2023 @ 11:58:33 #197
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_209486538
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

8 maart
Sparta naar Voren! met Maurice Steijn: 'Ik wil langer trainer van Sparta blijven'
pi_209486568
Eindelijk een trainer die naar mij vernoemd is _O_.
  Trouwste user 2022 maandag 12 juni 2023 @ 12:09:32 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_209486622
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eindelijk een trainer die naar mij vernoemd is _O_.
Stijn Vreven uit je geheugen gewist :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209486638
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:09 schreef tong80 het volgende:

[..]
Stijn Vreven uit je geheugen gewist :?

:T
Heeft hij bij Ajax gewerkt, le Tongue?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')