Sem Steijn komt?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:59 schreef Marcoss het volgende:
Ik geloof dat er iets is misgegaan bij deze berichtgeving
Mourinho heeft heel veel geleerd van Van Gaalquote:Op zondag 11 juni 2023 21:03 schreef Tjacka het volgende:
Maurice Steijn heeft niet echt het Ajax-DNA
Hedwiges is een leuke jongenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Op zich denk ik dat Maduro ernaast dan wel weer een prima keuze is
Eens, niet voor niks verantwoordelijk voor de promotie van Almere Cityquote:Op zondag 11 juni 2023 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Op zich denk ik dat Maduro ernaast dan wel weer een prima keuze is
Ik vind Steijn een rare man. Hij doet mij aan Onlogisch denken. Ze hebben beide kleine piemeltjes denk ik.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mourinho heeft heel veel geleerd van Van Gaal
En Steijn is met Mourinho op de foto geweest.
Dus denk het wel
Als je zesde wordt met Sparta kan je ogenschijnlijk wel wat. Daabij ten Hag was nou ook niet bepaald die internationale trainer met Europese allurequote:Op zondag 11 juni 2023 21:01 schreef cherrycoke het volgende:
Maurice Steijn
dit ga je toch niet menen, geen internationale trainer met Europese allure?
Ik ben op de foto geweest met Cruijff zouden ze mij aannemen als vervanger van vd sar?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mourinho heeft heel veel geleerd van Van Gaal
En Steijn is met Mourinho op de foto geweest.
Dus denk het wel
alles is mogelijk bij ajax op dit momentquote:Op zondag 11 juni 2023 21:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben op de foto geweest met Cruijff zouden ze mij aannemen als vervanger van vd sar?
Ik ga morgen gelijk bellenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alles is mogelijk bij ajax op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |