Als Tadic net zo "presteert" als afgelopen seizoen, dan zal Steijn 'm er toch naast moeten gaan zetten.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tadic vond Ten Hag, Schreuder en Heitinga allemaal top, dus de kans dat hij Steijn niets gaat vinden is toch wel heel minimaal.
Tot 2026 ook meteen weer LOLquote:Op maandag 12 juni 2023 12:46 schreef Simmertje het volgende:
Zelfs Ron Jans had ik nog meer gesnapt dan dit. Wat een ontzettende treurnis zeg.
MVP Eredivisie gaat ie niet ernaast zettenquote:Op maandag 12 juni 2023 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Tadic net zo "presteert" als afgelopen seizoen, dan zal Steijn 'm er toch naast moeten gaan zetten.
MVP van de Eredivisie.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Tadic net zo "presteert" als afgelopen seizoen, dan zal Steijn 'm er toch naast moeten gaan zetten.
quote:Ajax en Steijn zouden mondeling akkoord zijn over driejarig contract
Nadat gisteren het verrassende nieuws kwam dat Maurice Steijn dé topkandidaat is om trainer te worden bij Ajax, komt het nieuws nu in een stroomversnelling. Naar verluidt is de Amsterdamse club mondeling akkoord met de Sparta-trainer, die voor drie jaar gaat tekenen in de Johan Cruijff ArenA. De verwachting is dat Ajax Steijn spoedig zal presenteren. (Bron: AD)
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
We worden getrold dat het een aard heeft…Natuurlijk wordt het Steijn niet.
Want nog steeds de mvp van de eredivisie, natuurlijk zet je die meteen op de bank.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwa om Bosz ben ik niet rouwigquote:Op maandag 12 juni 2023 12:52 schreef Dven het volgende:
Nouja, laat het maar zien. Veel vertrouwen heb ik er niet in maar ik laat me graag verrassenWel erg zuur dat Bosz naar PSV gaat.
Zie PSV ook wel kampioen worden, Feyenoord heeft hun leuke uitschieter naar boven gehad maar dat is volgend jaar natuurlijk niet meer aan de orde.
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Caland laat freaky alle hoeken van het topic zien.
Maar goed, aan de andere kant; wie dan?quote:Op maandag 12 juni 2023 12:57 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens, maar dat je dan uiteindelijk voor Steijn gaat is voor mij een raadsel.
Lijkt me niet, is ook een andere situatie, die werd er doorgedrukt door Bergkamp en daar waren oa Overmars het niet zo mee eens. Nu staat de TD er echt achter dus ga er vanuit dat hij de tijd krijgt en ik denk ook dat hij het qua organisatie snel op de rit krijgt, of we tiki taka gaan zien betwijfel ik dan weer wel.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, waarschijnlijk eerder ontslagen dan Marcel Keizer toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
In z'n huidige rol 'm nog een seizoen in de basis handhaven... Als ie 'm anders kan laten renderen, is dat natuurlijk ook prima. Moet 'ie dat wel Tadic aan z'n verstand peuteren.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want nog steeds de mvp van de eredivisie, natuurlijk zet je die meteen op de bank.
Het punt is altijd hoe je spelers laat renderen, Tadic heeft natuurlijk wel aan snelheid en actieradius ingeboet dus of hij nog een bepalende rol moet gaan krijgen vraag ik me ook af, maar dat afschrijven vind ik altijd wat makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |