Dat is het hele punt ook natuurlijk. Er is geen enkele garantie bij welke trainer dan ook, maar het is wel een verschil bij welke club en op welk niveau je het hebt laten zien. De prestaties van Steijn zijn best prima, maar de clubs zijn wel allemaal een paar stappen lager dan Ajax. Ik ben best benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trainers moeten toch een keer een kans krijgen, het is niet dat Knutsen een 100% garantie was op succes. Datzelfde geldt voor Bosz, die in feite ook bij geen enkele club behalve Heracles echt overgepresteerd heeft.
Ook als Ajax voor een Pascal Janssen was gegaan was het maar de vraag geweest, die presteert met AZ nu ook niet exceptioneel met een 5e en 4e plaats in de competitie in zijn volledige seizoenen als hoofdcoach.
Van Ten Hag was ik vanaf moment 1 al overtuigd hoe ik hem bij Utrecht aan het werk zat riep ik al dat ik m graag bij Ajax zou willen zien. Zo heb ik nog nooit over Steijn gedacht, maar ik laat me graag verrassen. Alle andere opties zijn net zo goed een risico.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Heb met Steijn hetzelfde als met Ten Hag, laat maar zien.
Maduro als assistent lees ik nu, nog een gok erbij.
Denk dat een hoop trainers van 'lagere niveaus' nog best kunnen verrassen als ze de kans krijgen.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het hele punt ook natuurlijk. Er is geen enkele garantie bij welke trainer dan ook, maar het is wel een verschil bij welke club en op welk niveau je het hebt laten zien. De prestaties van Steijn zijn best prima, maar de clubs zijn wel allemaal een paar stappen lager dan Ajax. Ik ben best benieuwd eigenlijk.
Het is vaak wel moeilijker om met minder materiaal te presteren en dat heeft Steijn toch al een paar keer bewezen. Je zou dan zeggen dat zo'n visie makkelijker zou moeten landen met beter materiaal.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het hele punt ook natuurlijk. Er is geen enkele garantie bij welke trainer dan ook, maar het is wel een verschil bij welke club en op welk niveau je het hebt laten zien. De prestaties van Steijn zijn best prima, maar de clubs zijn wel allemaal een paar stappen lager dan Ajax. Ik ben best benieuwd eigenlijk.
Maar het is toch anders bij Sparta waar het al goed is als je boven de degradatiestreep zit dan Ajax waar je 1e moet worden en overpresteren bij Ajax kan eigenlijk alleen op europees niveau.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is vaak wel moeilijker om met minder materiaal te presteren en dat heeft Steijn toch al een paar keer bewezen. Je zou dan zeggen dat zo'n visie makkelijker zou moeten landen met beter materiaal.
Steijn kan toch helemaal niet met die druk omgaan joh. Die heeft een leuk jaartje zonder druk bij Sparta gehad waarbij alles goed viel, maar om daarmee nou gelijk een transfer naar een topclub af te dwingenquote:
Nee natuurlijk niet, dan hadden ze Heitinga wel gehouden, Maduro wist zelf overigens van niks.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:37 schreef freaky40 het volgende:
Over Maduro ben ik dan wel weer te spreken. Zou het andersom bedoeld zijn, Maduro hoofd, Steijn Assistent?
Feyenoord en uiteindelijk PSV toch eigenlijk ook? Maar ik doelde puur op vorig seizoen, niet dat Feyenoord op lange termijn is weggelopen. Dat leek mij eigenlijk best duidelijk uit mijn post.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke concurrent is weggelopen? je begint gewoon weer op 0 punten hoor, met een paar gerichte aankopen en goeie organisatie in het team gaat Ajax gewoon weer voor plek 1.
Die heeft z'n papieren nog niet eens.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:37 schreef freaky40 het volgende:
Over Maduro ben ik dan wel weer te spreken. Zou het andersom bedoeld zijn, Maduro hoofd, Steijn Assistent?
Ten Hag was iemand met een heel duidelijke voetbalvisie en carriereplanning, dat was ook allang bekend. Steijn is een typische (goede) eredivisietrainer. Ik heb hier echt 0 vertrouwen in, hier ga je Slot's Feijenoord niet mee verslaan. Ik vraag me ook af uit wiens koker Steijn komt. "Stomtoevallig" hebben Steijn en Maduro dezelfde zaakwaarnemer.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Ten Hag was ik vanaf moment 1 al overtuigd hoe ik hem bij Utrecht aan het werk zat riep ik al dat ik m graag bij Ajax zou willen zien. Zo heb ik nog nooit over Steijn gedacht, maar ik laat me graag verrassen. Alle andere opties zijn net zo goed een risico.
Hendriks, kan niet anders…quote:Op zondag 11 juni 2023 23:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ten Hag was iemand met een heel duidelijke voetbalvisie en carriereplanning, dat was ook allang bekend. Steijn is een typische (goede) eredivisietrainer. Ik heb hier echt 0 vertrouwen in, hier ga je Slot's Feijenoord niet mee verslaan. Ik vraag me ook af uit wiens koker Steijn komt.
Ik zie dat probleem niet zo, tenminste nog niet, afhankelijk van wat er komt en gaat maar uiteindelijk moet je gewoon 85 punten of meer pakken, dan doet het er ook niet zoveel toe wat de anderen doen.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord en uiteindelijk PSV toch eigenlijk ook? Maar ik doelde puur op vorig seizoen, niet dat Feyenoord op lange termijn is weggelopen. Dat leek mij eigenlijk best duidelijk uit mijn post.
Wat ik er meer mee bedoelde is dat je niet met zo’n matig jaar bent weggekomen omdat het bij Feyenoord wel goed is gegaan. Je kan niet verwachten dat je zomaar weer eerste wordt als je het een beetje goed doet.
Dan moet Ajax wel gigantische stappen gaan maken. Anders is die 85 punten een utopie.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie dat probleem niet zo, tenminste nog niet, afhankelijk van wat er komt en gaat maar uiteindelijk moet je gewoon 85 punten of meer pakken, dan doet het er ook niet zoveel toe wat de anderen doen.
We tellen de play-off overwinningen er gewoon bij op.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet Ajax wel gigantische stappen gaan maken. Anders is die 85 punten een utopie.
Als je zo redeneert, kan ik net zo goed trainer worden. Ambitie wordt steeds lager en lager lees ik hier op dit forum.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij Ajax zal ie wel wat aanvallender gaan spelen lijkt me. Puur omdat ie betere spelers heeft dan de tegenstander.
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
Ik vind Steijn helemaal niet zo’n slechte trainer eigenlijk. Realistisch. Kan best wat worden, maar hij heeft het alleen wel louter bij laaggeklasseerde teams laten zien dus tja..
Ik mag hopen dat hij geen enkele speler meeneemt. Sparta was vooral een heel goed collectief maar geen enkele speler is Ajax 1 materiaal. Dan krijg je na 18 maanden weer van die pijnlijke Klaiber dossiers.quote:Op maandag 12 juni 2023 00:48 schreef DonRaja het volgende:
Tja het zou 1 van die 2 clowns worden van vandaag. Dan ben je met Steijn beter af dan met Jans...
Vraag me af wie hij meepakt van Sparta.
Bosz is gruwelijk overschat, Steijn heeft veel vaker overgepresteerd terwijl Bosz zijn hele reputatie aan elkaar hangt van 2 leuke potjes tegen Schalke en Lyon. Nou poe poe, tegenstanders van formaat hoor.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trainers moeten toch een keer een kans krijgen, het is niet dat Knutsen een 100% garantie was op succes. Datzelfde geldt voor Bosz, die in feite ook bij geen enkele club behalve Heracles echt overgepresteerd heeft.
Ook als Ajax voor een Pascal Janssen was gegaan was het maar de vraag geweest, die presteert met AZ nu ook niet exceptioneel met een 5e en 4e plaats in de competitie in zijn volledige seizoenen als hoofdcoach.
Het is echt dramatisch. Vraag me af hoe zo’n van Halst dit dan ziet.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ten Hag was iemand met een heel duidelijke voetbalvisie en carriereplanning, dat was ook allang bekend. Steijn is een typische (goede) eredivisietrainer. Ik heb hier echt 0 vertrouwen in, hier ga je Slot's Feijenoord niet mee verslaan. Ik vraag me ook af uit wiens koker Steijn komt. "Stomtoevallig" hebben Steijn en Maduro dezelfde zaakwaarnemer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |