Sem Steijn komt?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:59 schreef Marcoss het volgende:
Ik geloof dat er iets is misgegaan bij deze berichtgeving
Mourinho heeft heel veel geleerd van Van Gaalquote:Op zondag 11 juni 2023 21:03 schreef Tjacka het volgende:
Maurice Steijn heeft niet echt het Ajax-DNA
Hedwiges is een leuke jongenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Op zich denk ik dat Maduro ernaast dan wel weer een prima keuze is
Eens, niet voor niks verantwoordelijk voor de promotie van Almere Cityquote:Op zondag 11 juni 2023 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Op zich denk ik dat Maduro ernaast dan wel weer een prima keuze is
Ik vind Steijn een rare man. Hij doet mij aan Onlogisch denken. Ze hebben beide kleine piemeltjes denk ik.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mourinho heeft heel veel geleerd van Van Gaal
En Steijn is met Mourinho op de foto geweest.
Dus denk het wel
Als je zesde wordt met Sparta kan je ogenschijnlijk wel wat. Daabij ten Hag was nou ook niet bepaald die internationale trainer met Europese allurequote:Op zondag 11 juni 2023 21:01 schreef cherrycoke het volgende:
Maurice Steijn
dit ga je toch niet menen, geen internationale trainer met Europese allure?
Ik ben op de foto geweest met Cruijff zouden ze mij aannemen als vervanger van vd sar?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mourinho heeft heel veel geleerd van Van Gaal
En Steijn is met Mourinho op de foto geweest.
Dus denk het wel
alles is mogelijk bij ajax op dit momentquote:Op zondag 11 juni 2023 21:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben op de foto geweest met Cruijff zouden ze mij aannemen als vervanger van vd sar?
Ik ga morgen gelijk bellenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alles is mogelijk bij ajax op dit moment
Alleen als je aanstuurt op het bouwen van een waanzinnige counterploeg. Idealiter met van die gasten die het bloed onder je nagels weghalen.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben op de foto geweest met Cruijff zouden ze mij aannemen als vervanger van vd sar?
John Stegeman heeft Europees voetbal gehaald met Heracles, die er ook maar bij doen dan?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je zesde wordt met Sparta kan je ogenschijnlijk wel wat. Daabij ten Hag was nou ook niet bepaald die internationale trainer met Europese allure
Steijn is natuurlijk wel een grootheid in Abu Dhabi!quote:Op zondag 11 juni 2023 21:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je zesde wordt met Sparta kan je ogenschijnlijk wel wat. Daabij ten Hag was nou ook niet bepaald die internationale trainer met Europese allure
Die werd dit seizoen wel kampioenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
John Stegeman heeft Europees voetbal gehaald met Heracles, die er ook maar bij doen dan?
Profielletje was toch een trainer die overpresteert 433 speelt met aanvallende intenties. Past perfect.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
John Stegeman heeft Europees voetbal gehaald met Heracles, die er ook maar bij doen dan?
Ten Hag scheen wel hele grote indruk gemaakt te hebben bij Bayern Munchen.....quote:Op zondag 11 juni 2023 21:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Opzich nog redelijk carrière opbouw toch? Ado, Nac uitstapje en Sparta.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Steijn is natuurlijk wel een grootheid in Abu Dhabi!
Je had er in 2018 vast ook zoveel vertrouwen in?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ten Hag scheen wel hele grote indruk gemaakt te hebben bij Bayern Munchen.....
Beetje een middenmoot trainertje. Communicatief wel aardig, en laat zijn teams vaak ook wel realistisch spelen. Lange ballen op Lauritsen pakt gewoon goed uitquote:Op zondag 11 juni 2023 21:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Opzich nog redelijk carrière opbouw toch? Ado, Nac uitstapje en Sparta.
er wordt nu teveel geroepen dat het vertrek van overmars de aanleiding was voor het instorten van 020quote:Op zondag 11 juni 2023 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had er in 2018 vast ook zoveel vertrouwen in?
Hij had beter het bij PSV kunnen proberenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
Verrassende naam wel, maar op zich, gezien z'n carrière niet geheel onterecht dat hij het een keer bij een topclub mag gaan proberen. Weet echter niet of ie helemaal matcht met de waarden van Ajax.
Bosz -> Ajax, Steijn -> PSV klinkt eigenlijk logischer ja.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij had beter het bij PSV kunnen proberen
Precies, hij krijgt zijn ploegen wel aan het voetballenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:35 schreef GwaiLow het volgende:
In eerste instantie schrok ik even toen ik dit las, dat zal ik niet ontkennen. Maar aan de andere kant, hij is welbespraakt. Zegt doorgaans ook zinnige dingen over voetbal. Heeft het volgens mij bij kleinere clubs vrij goed gedaan(?). Tja, dan mag je hem best een kans geven.
Nou nou, dit is wel een man met aardige ervaring hoor. Alleen nog niet bij een topclub, daar krijgt hij nu de kans voor.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dan had je net zo goed door kunnen gaan met Heitinga.
De Getafe-stijl kent hij ook..quote:Op zondag 11 juni 2023 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, hij krijgt zijn ploegen wel aan het voetballen
Nee die is nu ook aan het lachenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Pi-Air zal wel aan de beademing liggen na dit nieuws
Als Derksen er vertrouwen in heeft, is het meestal niet veel.. als hij geen vertrouwen heeft of ze al afmaakt voor ze beginnen, wordt het meestal een succesquote:Op zondag 11 juni 2023 21:42 schreef GwaiLow het volgende:
Derksen is altijd zeer lovend over Maurice Steijn, dus dit moet wel een goede keuze zijn
Nee, dat mag nietquote:Op zondag 11 juni 2023 21:35 schreef GwaiLow het volgende:
In eerste instantie schrok ik even toen ik dit las, dat zal ik niet ontkennen. Maar aan de andere kant, hij is welbespraakt. Zegt doorgaans ook zinnige dingen over voetbal. Heeft het volgens mij bij kleinere clubs vrij goed gedaan(?). Tja, dan mag je hem best een kans geven.
Dickie kwam een paar keer naar zijn programma en het is een toptrainer.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Derksen er vertrouwen in heeft, is het meestal niet veel.. als hij geen vertrouwen heeft of ze al afmaakt voor ze beginnen, wordt het meestal een succes
Plot: Steijn op papier trainer. Maar ondertussen laat Mislintat ChatGPT de opstelling en het wisselbeleid bepalen.quote:
Data, eng hoor allemaal.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
Plot: Steijn op papier trainer. Maar ondertussen laat Mislintat ChatGPT de opstelling en het wisselbeleid bepalen.
Die is al druk geld aan het scheppen in woestijnquote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon tactisch gelekt zodat F de Boer straks minder erg lijkt
Gaan ze zijn net getekende contract dan afkopen?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon tactisch gelekt zodat F de Boer straks minder erg lijkt
Frasergodquote:Op zondag 11 juni 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
Ajax is het Feyenoord van voor Arnesen geworden
Nou dit is de bevestigingquote:Op zondag 11 juni 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
We worden getrold dat het een aard heeft…Natuurlijk wordt het Steijn niet.
Lijkt mij eigenlijk een best redelijke tussenpaus. Communicatief idd aardig en kan zich aanpassen op het materiaal zonder direct Getafevoetbal te moeten spelen zoals domme Sjonnie, dus gewoon met aanvallend leuk voetbal. Een stuk slimmer en meer ervaren ook. Alleen geen CLUBmanquote:Op zondag 11 juni 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een middenmoot trainertje. Communicatief wel aardig, en laat zijn teams vaak ook wel realistisch spelen. Lange ballen op Lauritsen pakt gewoon goed uit
Steijn is echt wel beter.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dan had je net zo goed door kunnen gaan met Heitinga.
Ja dat, ook niet echt een trainer die je meteen verder brengt maar als er echt niks voorhanden is wel een leuke optiequote:Op zondag 11 juni 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk een best redelijke tussenpaus. Communicatief idd aardig en kan zich aanpassen op het materiaal zonder direct Getafevoetbal te moeten spelen zoals domme Sjonnie, dus gewoon met aanvallend leuk voetbal. Een stuk slimmer en meer ervaren ook. Alleen geen CLUBman
Ik ken hem niet zo goed maar hij speelt toch wel stuk verdedigender dan ik Ajax ooit heb zien doen, verrassende naam, zeker als je er Bosz voor laat lopen, niet dat ik daar een voorstander van was maar Steijn vind ik wel een gok.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:12 schreef Wotte het volgende:
Ik heb wel het idee dat men 'm alleen al afserveert omdat het de trainer van Sparta is. Veel zinnige argumenten waarom dit dan een ontzettend slechte keuze is heb ik nog niet gezien. Het is een vrij ervaren trainer, is charismatisch en assertief genoeg om in die slangenkuil daar te bewegen. Communicatief goed, weet wat hij wil en weet dat schijnbaar ook over te brengen. Overpresteert met zijn ploeg en speelt 4-3-3 met aanvallende intenties.
Nou ja, Ajax is ook kampioen geworden met een echte debiel. Vier keer op een rij, zelfs.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat, ook niet echt een trainer die je meteen verder brengt maar als er echt niks voorhanden is wel een leuke optie
Voor Utrecht
Ik vind hem soms zo nijdig.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een middenmoot trainertje. Communicatief wel aardig, en laat zijn teams vaak ook wel realistisch spelen. Lange ballen op Lauritsen pakt gewoon goed uit
Met Steijn kan je ook gewoon eerste worden, alleen dat is meestal niet genoeg bij Ajax.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax is ook kampioen geworden met een echte debiel. Vier keer op een rij, zelfs.
Misschien kan je het beste gaan voor een trainer die het allemaal niet nog meer naar de tering gaat werken zodat je in ieder geval bijblijft. Als zo’n rare Noor een mismatch blijkt zakt Ajax misschien wel naar de subtop, met een Steijn wordt je op zijn minst altijd wel (makkelijk) derde. Das nu al genoeg om de CL te halen.
Het lijkt me in ieder geval een trainer die het verdedigend prima kan neerzetten, en dat was bij Ajax onder veel trainers minus Ten Hag toch wel een probleem.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zo goed maar hij speelt toch wel stuk verdedigender dan ik Ajax ooit heb zien doen, verrassende naam, zeker als je er Bosz voor laat lopen, niet dat ik daar een voorstander van was maar Steijn vind ik wel een gok.
Dat lijkt hij wel te kunnen ja, maar domineren en ook het verdedigend goed neerzetten is toch wat anders, ook Bosz kon dat niet trouwens.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me in ieder geval een trainer die het verdedigend prima kan neerzetten, en dat was bij Ajax onder veel trainers minus Ten Hag toch wel een probleem.
Natuurlijk kan dat wel maar na een seizoen als afgelopen jaar waarin je 100 miljoen hebt stukgeslagen aan middelmaat en de concurrent is weggelopen moet je ook realistisch zijn. Eerste worden zou waanzinnig knap zijn, en door de nieuwe positie van Nederland op de ranglijst is het niet eens noodzaak meer om weer iets op te bouwen. Laat het eerst maar weer stabiliseren bij Ajax.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Steijn kan je ook gewoon eerste worden, alleen dat is meestal niet genoeg bij Ajax.
Welke concurrent is weggelopen? je begint gewoon weer op 0 punten hoor, met een paar gerichte aankopen en goeie organisatie in het team gaat Ajax gewoon weer voor plek 1.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel maar na een seizoen als afgelopen jaar waarin je 100 miljoen hebt stukgeslagen aan middelmaat en de concurrent is weggelopen moet je ook realistisch zijn. Eerste worden zou waanzinnig knap zijn, en door de nieuwe positie van Nederland op de ranglijst is het niet eens noodzaak meer om weer iets op te bouwen. Laat het eerst maar weer stabiliseren bij Ajax.
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:30 schreef Marsenal het volgende:
Is dit het parodie op een voetbalclub topic?
Valt allemaal wel mee. De beste speler van Feyenoord is al weer weg.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke concurrent is weggelopen? je begint gewoon weer op 0 punten hoor, met een paar gerichte aankopen en goeie organisatie in het team gaat Ajax gewoon weer voor plek 1.
Een kampioenschap in het stijgt ze meteen behoorlijk in de bolquote:Op zondag 11 juni 2023 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. De beste speler van Feyenoord is al weer weg.
Berghuis?quote:Op zondag 11 juni 2023 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. De beste speler van Feyenoord is al weer weg.
Wij krijgen na 8 jaar eindelijk weer eens fatsoenlijk voetbal te zienquote:Op zondag 11 juni 2023 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel zo blij moet zijn, cultureshock bij jullie lijkt me ook immens.
Trainers moeten toch een keer een kans krijgen, het is niet dat Knutsen een 100% garantie was op succes. Datzelfde geldt voor Bosz, die in feite ook bij geen enkele club behalve Heracles echt overgepresteerd heeft.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
Ik vind Steijn helemaal niet zo’n slechte trainer eigenlijk. Realistisch. Kan best wat worden, maar hij heeft het alleen wel louter bij laaggeklasseerde teams laten zien dus tja..
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
Ik vind Steijn helemaal niet zo’n slechte trainer eigenlijk.
Ik ga denk ik wel wat vaker kijken maar zelfs bij het oogaids van Ruud was de verdediging niet in orde dus ik vraag me af hoe een trainer die dat nog nooit heeft laten zien dat nu wel gaat doen.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wij krijgen na 8 jaar eindelijk weer eens fatsoenlijk voetbal te zien![]()
(schmidt was bij vlagen ook ok btw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |