Nou nou, dit is wel een man met aardige ervaring hoor. Alleen nog niet bij een topclub, daar krijgt hij nu de kans voor.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dan had je net zo goed door kunnen gaan met Heitinga.
De Getafe-stijl kent hij ook..quote:Op zondag 11 juni 2023 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, hij krijgt zijn ploegen wel aan het voetballen
Nee die is nu ook aan het lachenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Pi-Air zal wel aan de beademing liggen na dit nieuws
Als Derksen er vertrouwen in heeft, is het meestal niet veel.. als hij geen vertrouwen heeft of ze al afmaakt voor ze beginnen, wordt het meestal een succesquote:Op zondag 11 juni 2023 21:42 schreef GwaiLow het volgende:
Derksen is altijd zeer lovend over Maurice Steijn, dus dit moet wel een goede keuze zijn
Nee, dat mag nietquote:Op zondag 11 juni 2023 21:35 schreef GwaiLow het volgende:
In eerste instantie schrok ik even toen ik dit las, dat zal ik niet ontkennen. Maar aan de andere kant, hij is welbespraakt. Zegt doorgaans ook zinnige dingen over voetbal. Heeft het volgens mij bij kleinere clubs vrij goed gedaan(?). Tja, dan mag je hem best een kans geven.
Dickie kwam een paar keer naar zijn programma en het is een toptrainer.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Derksen er vertrouwen in heeft, is het meestal niet veel.. als hij geen vertrouwen heeft of ze al afmaakt voor ze beginnen, wordt het meestal een succes
Plot: Steijn op papier trainer. Maar ondertussen laat Mislintat ChatGPT de opstelling en het wisselbeleid bepalen.quote:
Data, eng hoor allemaal.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
Plot: Steijn op papier trainer. Maar ondertussen laat Mislintat ChatGPT de opstelling en het wisselbeleid bepalen.
Die is al druk geld aan het scheppen in woestijnquote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon tactisch gelekt zodat F de Boer straks minder erg lijkt
Gaan ze zijn net getekende contract dan afkopen?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon tactisch gelekt zodat F de Boer straks minder erg lijkt
Frasergodquote:Op zondag 11 juni 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
Ajax is het Feyenoord van voor Arnesen geworden
Nou dit is de bevestigingquote:Op zondag 11 juni 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
We worden getrold dat het een aard heeft…Natuurlijk wordt het Steijn niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |