Die vreselijke retreat waar we je aan kwijtraakten jaquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:57 schreef Morgane89 het volgende:
Goed plaatje!
Ik wil ook nog steeds een keer gaan suppenik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Mijn yoga retreat in Italië was inclusief gratis suppen en supyoga maar het waaide de hele week te hard
Let wel op. M.2 is het formaat van de stick. Niet de controller die er op zit. Dit kan sata of pcie zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas had ik geen alternatieve hardware om e.e.a te testen maar:
- Alle gebruikershandelingen die veel disk IO genereerden resulteerden in dit effect
- Booten van een USB stick met linux en daarna flink werken leverden geen crashes op
Dus ik concludeerde: de M.2 SSD stuk, reed 40km, kocht een nieuwe, reed 40km terug, installeerde hem, her-installeerde windows en office en de hele zutmeukboel en toen deed ie het steeds structureel goed. Dus ik denk datik goed gegokt heb.
Nu ff een M.2 naar USB3 dinges van Amazon scoren om wat data van die oude SSD te peuren.
Ja op Tweakers stond een enorm verhaal over welke controllerchips er op de markt zijn en welke je moet hebben.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Let wel op. M.2 is het formaat van de stick. Niet de controller die er op zit. Dit kan sata of pcie zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Tele6, suppen is best een beetje hard werken maar als het mooi weer is kun je ook heel goed relaxen op zo’n board of op de kant. Dus 2 uur vermaak je jezelf vast wel!
Ik heb er eentje van de grote veel dozenschuiver uit het verre oosten. Een PCI-E NVMe enclodure.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Let wel op. M.2 is het formaat van de stick. Niet de controller die er op zit. Dit kan sata of pcie zijn.
Het bijzondere van hetgeen men 'hooikoorts' noemt, is dat iedereen op andere andere pollen en zaden reageert en ook weer andere symptomen heeft.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat die jeuk zowel met als zonder traanvocht gewoon bijzonder matig is.
Ik kom inmiddels ook weer in de fase dat de hooikoorts me eczeem op de oogleden bezorgt. Binnenkort dus de fase van nog extremere jeuk, creme die uitdroogt en daardoor een ander soort jeuk.
Hooikoorts
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben wel even onder de indruk van dat ik in staat ben om zonder duizend getwijfel even een date te plannen. Soms voel ik me echt een capabel mens![]()
Ik baalde wel dat ik (door tijd gedreven) nu even gebonden was aan wat ik in Leeuwarden na 18:00 kon kopen, aan SSD's .. Maar ok, er zit nu een grotere en snellere in, en een die het ook nog eens doet...quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van de grote veel dozenschuiver uit het verre oosten. Een PCI-E NVMe enclodure.
Zeer rap. En handig voor "even" veel data omzetten.
Ah, je gaat neukenquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben wel even onder de indruk van dat ik in staat ben om zonder duizend getwijfel even een date te plannen. Soms voel ik me echt een capabel mens![]()
Dacht je dat ik dat niet al deed.quote:
Het is vrij mysterieus inderdaad. Ik ben 8-10 maanden per jaar gezegend met hooikoorts en altijd met huisstofmijtallergie. Ik heb er geen enorme last van, behalve dus die ogen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het bijzondere van hetgeen men 'hooikoorts' noemt, is dat iedereen op andere andere pollen en zaden reageert en ook weer andere symptomen heeft.
De definitieve remedie heb ik nooit gevonden. Diverse pillen, neussprays en injecties waren nooit afdoende om het helemaal uit te sluiten.
Ik noem het altijd maar mijn periodieke maand…
Ik zie het nu idd. Goed toetjequote:Op woensdag 31 mei 2023 22:13 schreef Blues het volgende:
Hebben jullie m'n bananenijs al bekeken in t wat eten we topic
Keukenmachines zijn notoire "keukenkastenvolstouw-objecten". Waarvan je dan hele stukken niet gebruikt...quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zie het nu idd. Goed toetje
Keukenmachine staat nog op het lijstje van "eens kopen nu ik een grotemensenkeuken heb". En dan duizend wortelsalade maken. Maar bananenijs is ook wel een goede optie om een toekomstige keukenmachine mee op de proef te stellen
8 Tot 10 maanden is wel heel erg lang…quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is vrij mysterieus inderdaad. Ik ben 8-10 maanden per jaar gezegend met hooikoorts en altijd met huisstofmijtallergie. Ik heb er geen enorme last van, behalve dus die ogen.
Je schoenen trouwens
Whahahha ik mis in de weekenden sowieso veel en nu ik vakantie heb ookquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dacht je dat ik dat niet al deed.
De uitdaging is juist om een date in te plannen die méér is dan dat. In het kader van elkaar ook buiten bed leren kennen en zo.
Oh jee.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:31 schreef fietsie het volgende:
Morgen maar weer even met eega langs de chirurg om over de pijn te praten.
Ja dit komt niet overeen met de vooraf geschetste scenario's dus ze moeten er even naar kijkenquote:
Volgens het protocol zou ze nu ook weer mogen autorijden maar zo lang stoten nog pijn doet is dat gewoon te gevaarlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snottersnurkzequote:Op woensdag 31 mei 2023 22:54 schreef Tele6 het volgende:
Nou, ik en mijn snothoofd vertrekken naar bed. Slaap zacht SC
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:52 schreef Tele6 het volgende:
Och @:AnneX wat ziet dat er ellendig pijnlijk uit!
Nogmaals beterschap.
quote:
bewegen gaat opmerkelijk goed. Zitten is alleen aan eettafel ok.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:52 schreef Tele6 het volgende:
Och @:AnneX wat ziet dat er ellendig pijnlijk uit!
Nogmaals beterschap.
Dat hoort bij daten, telkens iets bedenken om samen met diegene te doen in plaats van meteen alleen maar te gaan seksen of alleen maar heel huiselijke dingen te gaan doen. Eigenlijk is het in een bestaande relatie ook wel heel leuk om regelmatig eens samen iets nieuws te gaan doen, ik deed dat met A en B veel te weinig.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
bewegen gaat opmerkelijk goed. Zitten is alleen aan eettafel ok.
Buitenzitten en laagzitten is té veel druk op de blauwe X bil. 😂
Trouwens: suppen lijkt mij leuk om te doen en te lachen.
Hoort dat bij daten? Uitjes bedenken met elkaar?
Gelukkig is bij wet vastgelegd dat whisky minimaal 40% alcohol moet bevatten…quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:49 schreef Yinny het volgende:
@:Madmaster: wow! Dat zijn echt veel soorten whiskey's! Vraagje: wat vind jij van de alcoholvrije whiskey's?
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:48 schreef AnneX het volgende:
Update. Waarschuwing: paars. Vies.Niet vies, maar damn…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komen de dates zelf ook met ideeën of willen die eigenlijk alleen seksenquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat hoort bij daten, telkens iets bedenken om samen met diegene te doen in plaats van meteen alleen maar te gaan seksen of alleen maar heel huiselijke dingen te gaan doen. Eigenlijk is het in een bestaande relatie ook wel heel leuk om regelmatig eens samen iets nieuws te gaan doen, ik deed dat met A en B veel te weinig.
Tot nu toe heb ik op dates gedaan:
• boswandeling
• concert
• uit eten bij verschillende restaurants
• stadswandeling
• kerstlichtjeswandeling in de stad
• warme chocomel bij diverse cafeetjes
• boulderen
• samen naar de platenwinkel
• bordspelletjes spelen
• samen sporten in het park
• samen een nieuw recept koken
En dan dit weekend dus suppen.
Ik moet wel zeggen, ik raak op een gegeven moment door m'n ideeën heen. Vandaar ook dat ik vandaag zo blij was met mezelf dat ik dit had bedacht
Dat is zoooo pijnlijkquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Wel bijgelezen, maar weet het verder niet meer. Denk dat @:blues gelijk heeft dat ik een slijmbeurs ontsteking heb. Heb zo ontzettend veel pijn. Hopelijk geeft fysio wat verlichting en ik loop dan meteen even door naar de huisarts voor iets zwaarders dan paracetamol. Ibu etc is geen optie want daar kan ik niet tegen.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is zoooo pijnlijk![]()
Als dat het idd is weet ik nog een oefening van @:annex dan moet je voorover zittend de arm laten hangen en hele kleine rondjes draaien.
Maar ik ben geen arts/fysio.
Sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#jip janneke . Tis laat.
Jeeeejquote:
En dit heb je allemaal met deze date gedaan? Is dit C trouwens?quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat hoort bij daten, telkens iets bedenken om samen met diegene te doen in plaats van meteen alleen maar te gaan seksen of alleen maar heel huiselijke dingen te gaan doen. Eigenlijk is het in een bestaande relatie ook wel heel leuk om regelmatig eens samen iets nieuws te gaan doen, ik deed dat met A en B veel te weinig.
Tot nu toe heb ik op dates gedaan:
• boswandeling
• concert
• uit eten bij verschillende restaurants
• stadswandeling
• kerstlichtjeswandeling in de stad
• warme chocomel bij diverse cafeetjes
• boulderen
• samen naar de platenwinkel
• bordspelletjes spelen
• samen sporten in het park
• samen een nieuw recept koken
En dan dit weekend dus suppen.
Ik moet wel zeggen, ik raak op een gegeven moment door m'n ideeën heen. Vandaar ook dat ik vandaag zo blij was met mezelf dat ik dit had bedacht
Bij mijn eerste slijmbeursontsteking, in mijn heupen, zei de huisarts: nou, je zit er veel te goed bij om het dat te laten zijn, als je een echte had, dan piepte je wel anders.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gefeliciteerd Blues![]()
AnneX, wat een beursheid![]()
Sterkte Kaat! Ik had vorig jaar een overbelaste schouder en had daar zo enorm veel pijn aan, elke kleine beweging ging door merg en been. Een slijmbeursontsteking schijnt nog ellendiger te zijn
Fijn dat je iets kan halen, beterschap!quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Reactie van HA, mag straks tramadol ophalen. Zo fijn dat ze er haast achter gezet hebben (normaal bespreken ze de telefoontjes tussen 11-11.30)
En wat was het naarste aan de frozen shoulder V?quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mijn eerste slijmbeursontsteking, in mijn heupen, zei de huisarts: nou, je zit er veel te goed bij om het dat te laten zijn, als je een echte had, dan piepte je wel anders.
Later gevraagd aan de fysio die subtiel wat druk zette op de juiste plaatsen en ja hoor, onmiskenbaar.
Ik heb ook een frozen shoulder gehad en die pijn was echt ontzagwekkend. Een miljoenmiljard keer zo pijnlijk als al mijn slijmbeursshitten bij elkaar.
Zal ook wel bij iedereen anders werken, maar de slijmbeurs-doet-ondraaglijk-pijn boodschap heeft mij toen een beste tijd vertraging van de juiste diagnose opgeleverd.
Ben zo blij dat ik aan asportieve alcoholische vreetzak ben. Hoef je alleen maar te bedenken waar je wil eten en drinken voor het seksenquote:Op [
Ben url=https://forum.fok.nl/topic/2681403/1/156#p209356671]woensdag 31 mei 2023 23:29[/url] schreef Blues het volgende:
[..]
Komen de dates zelf ook met ideeën of willen die eigenlijk alleen seksen
Klinkt wel herkenbaar. En pijndrempel is ook wel iets heel persoonlijks. Mijn lichaam maakt kennelijk snel ontstekingen die ‘niet zo erg’ pijn doen of overlast geven (maar die wel voor schade zorgen). Laatst zagen ze dus ook een ontstoken slijmbeurs in m’n knie en daar heb ik 0 last van. Maar goed, dan is het ook geen probleem op zichzelf. Ze vonden het ook bij toeval omdat ik wat vocht in m’n onderbeen hadquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mijn eerste slijmbeursontsteking, in mijn heupen, zei de huisarts: nou, je zit er veel te goed bij om het dat te laten zijn, als je een echte had, dan piepte je wel anders.
Later gevraagd aan de fysio die subtiel wat druk zette op de juiste plaatsen en ja hoor, onmiskenbaar.
Ik heb ook een frozen shoulder gehad en die pijn was echt ontzagwekkend. Een miljoenmiljard keer zo pijnlijk als al mijn slijmbeursshitten bij elkaar.
Zal ook wel bij iedereen anders werken, maar de slijmbeurs-doet-ondraaglijk-pijn boodschap heeft mij toen een beste tijd vertraging van de juiste diagnose opgeleverd.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En wat was het naarste aan de frozen shoulder V?
Zeker komen de dates zelf wel met ideeën. Meer nog dan ik -- eerst met J en nu met M heb ik een paar momenten gehad dat ik heel gefrustreerd was omdat ze alle romantische date-dingen wilden doen maar nog niet meer dan datquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Komen de dates zelf ook met ideeën of willen die eigenlijk alleen seksen
Nee, dit zijn tig dates geweest... even denken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:34 schreef Troel het volgende:
[..]
En dit heb je allemaal met deze date gedaan? Is dit C trouwens?
Je hebt veel meer andere activiteiten dan ik zou kunnen bedenken
als jij vind dat je ziek bent, dan ben je ziekquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb me vanochtend maar ziekgemeld. En daarna nog 4 uur geslapen. Ik vind eigenlijk dat ik van een verkoudheid niet zo kapot zou moeten zijn, maar ik functioneer echt niet. Als ik mezelf niet die brug over gefietst ga krijgen naar werk, mag ik me wel ziek melden toch?
quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb me vanochtend maar ziekgemeld. En daarna nog 4 uur geslapen. Ik vind eigenlijk dat ik van een verkoudheid niet zo kapot zou moeten zijn, maar ik functioneer echt niet. Als ik mezelf niet die brug over gefietst ga krijgen naar werk, mag ik me wel ziek melden toch?
Ja dat zat ik ook al te bedenkenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:14 schreef Blues het volgende:
[..]Beterschap!
En @:kaatje1 ik hoop dat de tramadol helpt
TT klopt niet (meer)![]()
![]()
superpijnlijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:
accute slijmbeurs ontsteking. Waarschijnlijk morgen een injectie erin (ze moeten wachten op bericht van de fysio).
Vriendin heeft me net uit de kleren geholpen en iets makkelijks aandoen.
Dat schept dan wel verwachtingen hequote:Op donderdag 1 juni 2023 11:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook al te bedenkenkunnen we een mod 'm aan laten passen?
Haha, bij mij ook hoor. Anders was ik nooit bij de W uitgekomenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn tig dates geweest... even denken.
Lange jongen, sigaartjesjongen, de jongen die alleen over z'n werk wilde praten, daarna een hele tijd allerlei dates gehad met J. Met J heb ik minstens 1/3 van deze lijst gedaan, die was ook heel goed in het bedenken van allerlei leuke dingen om samen te doen en ik vind het nog steeds super zonde dat hij ineens niet meer wilde.
Daarna dates in Kaatjestad met de Indiase Amerikaan en met een jongen die er ook de weg niet wist. Daarna dates met M, komende zondag wordt de 6e date of zo.
Ik ben na A en B niet C, D, E etc door gaan letteren, dat vond ik een beetje sneu voor degenen verderop in het alfabet. De letter is gebaseerd op hun naam
ja, je krijgt eerst pijnstilling (injectie is nogal pijnlijk weet ik ut de tijd dat er niet eerst pijnstilling werd gegeven) en daarna het echte spul en dat werkt binnen 1-3 dagenquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kaatjezou het met zo'n shot snel beter moeten gaan?
Also kus op Lonaa pijn.
1 tot 3quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ja, je krijgt eerst pijnstilling (injectie is nogal pijnlijk weet ik ut de tijd dat er niet eerst pijnstilling werd gegeven) en daarna het echte spul en dat werkt binnen 1-3 dagen
de pijnstilling blijft ook nog even z'n werk doen begreep ik.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ja, je krijgt eerst pijnstilling (injectie is nogal pijnlijk weet ik ut de tijd dat er niet eerst pijnstilling werd gegeven) en daarna het echte spul en dat werkt binnen 1-3 dagen
Wat voor ranzigheid verberg jij hier met subtiliteit?quote:
Bij de slijmbeurs?quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:22 schreef Blues het volgende:
Ik kreeg heel geen spuit vd h.a. toen.
Moest t eerst maar eens 2 weken zo proberen
Hoe staat het er voor met je midlifecrisis?quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:48 schreef fietsie het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Wil eigenlijk gewoon ff motorkleren shoppen en gaan kijken bij een specifieke machien.
Die hashtag geeft ChatGPT me om een van mijn sauzen aan te prijzen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat voor ranzigheid verberg jij hier met subtiliteit?
Peterselie bewaart niet goed. Rucola en koriander is 50% kans dat het opkomt na een jaar of 5 in mijn ervaring.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben eens m'n voorraad zaadjes aan het inspecteren, nu ik toch het brein niet heb om iets zinnigers te doen.
Vier soorten zaadjes door elkaar... ik herken rucola, koriander en dan.....???
Misschien peterselie.
En dan nog een hoop kleine, grijzige, gepunte zaadjes.
Het zaad is al heel oud, dus misschien dat ik het maar gewoon allemaal zaai en dan kijk of er überhaupt nog iets op wil komen.
Ik heb ze nu iig allemaal uitgesorteerd
Dus dat de helft nog opkomt na 5 jaar? In dat geval moet ik niet alles zaaien want dan heb ik een kilometer rucolaquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Peterselie bewaart niet goed. Rucola en koriander is 50% kans dat het opkomt na een jaar of 5 in mijn ervaring.
Mooi mooiquote:Ik ben net, uiteraard weer op het warmst van de dag, in de tuin geweest. 5 Zonnebloemen langs een stok gezet, 6 peperplanten geplant. De hele bubs heeft ook weer water.
Het voelt hier wel als een graag of 22 buiten, het is 19. Het is wel lekker maar ik ben er nog niet aan gewend, ook al ben ik al veel buiten geweest.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dus dat de helft nog opkomt na 5 jaar? In dat geval moet ik niet alles zaaien want dan heb ik een kilometer rucola![]()
Als ik hier een foto plaats van de zaden, kun je ze dan herkennen? Anders vraag ik m'n vader, want van hem heb ik ze ooit gehad en ik denk dat hij nog vergelijkingsmateriaal in huis heeft. (Al zaait hij al jaren niet meer, hij laat het gewoon doorschieten en dan komt het het volgende jaar weer op.)
[..]
Mooi mooi
Het is vandaag niet zo heel erg vreselijk heet toch? Ik heb de ramen nog open en vind het precies goed
quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het voelt hier wel als een graag of 22 buiten, het is 19. Het is wel lekker maar ik ben er nog niet aan gewend, ook al ben ik al veel buiten geweest.
Maak maar een foto, dan kunnen we altijd even kijken
Sla.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben eens m'n voorraad zaadjes aan het inspecteren, nu ik toch het brein niet heb om iets zinnigers te doen.
Vier soorten zaadjes door elkaar... ik herken rucola, koriander en dan.....???
Misschien peterselie.
En dan nog een hoop kleine, grijzige, gepunte zaadjes.
Het zaad is al heel oud, dus misschien dat ik het maar gewoon allemaal zaai en dan kijk of er überhaupt nog iets op wil komen.
Ik heb ze nu iig allemaal uitgesorteerd
Klok meequote:
Die die jij als radijs labelt ben ik vrij zeker van dat het rucola is. Maar misschien zitten rucola en radijs door elkaar in het bakjequote:Op donderdag 1 juni 2023 15:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Koriander, radijs, kennikniet, dille.
Links.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die die jij als radijs labelt ben ik vrij zeker van dat het rucola is. Maar misschien zitten rucola en radijs door elkaar in het bakje![]()
Dus de kleine grijze rechtsonder zijn dille? Als ik het google is het meer bruin dan grijs.
Ziet idd uit als allebei.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die die jij als radijs labelt ben ik vrij zeker van dat het rucola is. Maar misschien zitten rucola en radijs door elkaar in het bakje![]()
Het ruikt idd anijzig, maar dan kan het nog steeds van alles zijn toch?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ziet idd uit als allebei.
[ afbeelding ]
Google ff plaatje dillezaad en venkelzaad, dan weet je het vast. Dille had je ws wel geweten aan de geur.
Ja, vast, maar dan vast geen dille. Dat ruikt heel specifiek.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het ruikt idd anijzig, maar dan kan het nog steeds van alles zijn toch?
Kervel ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het ruikt idd anijzig, maar dan kan het nog steeds van alles zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Blues op 01-06-2023 22:26:07 ]
Heb je niet een zaadje in je snater gestoken om te ontdekken?quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:35 schreef Tele6 het volgende:
Nou, ik heb de mysterieuze anijsachtige zaadjes gezaaid en de mysterieuze grijze zaadjes. Even onthouden dat ik de grijze zaadjes in de net iets grotere pot heb gedaan (want het waren er meer).
Rucola en radijs zou ik een grotere pot voor nodig hebben, en die heb ik niet meer. Ik heb ook geen potgrond meer.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:02 schreef fietsie het volgende:
En toen werd het ineens eng concreet en heb ik een afspraak voor een bezichtiging van een motor.
Nee rechts is zeker geen dille. Google maar eens.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij is linksonder venkel. Rechtsonder dille?
Rechtsboven inderdaad radijs of rucola.
Nee. Met m'n snothoofd proef ik toch amper iets. We zullen het wel zien als het opkomtquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je niet een zaadje in je snater gestoken om te ontdekken?
Het doet me ergens aan denken maar ik kan er niet opkomen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee rechts is zeker geen dille. Google maar eens.
Ja het ruikt niet naar komijn maar anijsachtig, dus misschien is het inderdaad karwij.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:34 schreef sigme het volgende:
Karwij (kummel)
edit: lijkt sprekend op komijn maar dat zou je geroken hebben
Dat is zeer goed mogelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja het ruikt niet naar komijn maar anijsachtig, dus misschien is het inderdaad karwij.
Ik heb m'n vader geappt, we zullen zien wanneer hij het ziet en of hij het nog weet.
Was het de dip waard?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooow ik heb een enorme Day After dip eigenlijk gewoon
Nou ik heb bepaald niet enorm lopen feesten of zoquote:
Ik denk linksboven koriander, rechtsboven iets van radijsachtig of rucola oid, linksonder venkel, rechtsonder peterselie.quote:
Dit kljnkt alsof je een supertoffe vriendin bentquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:23 schreef sigme het volgende:
Dit weekend krijg ik een vriend over de vloer en hij neemt z'n vriendin (nieuw nieuw nieuw) mee![]()
En we gaan steak eten bij lokale tent, daarom had ik 'm genood en nu komt hij dus met haar en ze blijven slapen en dan kan ik voor bier (veel) en eten (altijd meer dan ze opkunnen) zorgen
Ik ben in elk geval een uiterst exclusieve vriendinquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit kljnkt alsof je een supertoffe vriendin bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval een uiterst exclusieve vriendinMaar dat is toch helemaal niet erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ja was een heerlijke dag. Lekker relaxed opstaan en als eerste zag ik een filmpje van kzonen J&Aquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Blues nog van harte gefeliciteerd, jonge blomZo te lezen was het tot nu toe al een geweldige dag
Nog een fijne avond gewenst.
Sodemietersquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:57 schreef Barreltje het volgende:
zo. 2,5 uur later, maar het gras is gemaaid![]()
![]()
nouja, het bewoonde stuk dan, de wild groei en het grote veld komen nog wel.. ooit..
quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe staat het er voor met je midlifecrisis?
Hier viel afgelopen weekend het woord 'motorrijbewijs'
Ik kan m vanaf volgende week wel even gek komen makenquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe staat het er voor met je midlifecrisis?
Hier viel afgelopen weekend het woord 'motorrijbewijs'
[..]
Ja doe maar. Er moet meer CO2 de lucht in, veel te koud om 's avonds buiten nog wat te klussen of om te gaan vissen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan m vanaf volgende week wel even gek komen maken
Ja man; Euro98 moest ik m ook mee verwennen zei de tunerquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja doe maar. Er moet meer CO2 de lucht in, veel te koud om 's avonds buiten nog wat te klussen of om te gaan vissen.
Jupquote:
*burp* meteen vanuit werk na etentje maar nog wel op tijd omquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja was een heerlijke dag. Lekker relaxed opstaan en als eerste zag ik een filmpje van kzonen J&Averder megaveel appjes/kaartjes/kadootjes per post en fb felicitaties. En een hele leuke middag/avond gehad samen met g in Amsterdam.
Net kwamen er nog wat artsen na elkaar op mijn app binnendie hebben elkaar w.s. nog net ff ingefluisterd dat ik jarig ben. Wel superlief
Ook van jullie hier
Tofquote:
Een Can-Am ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
TofBen benieuwd. Vertel!
J is gelukkig geen man die zich gek laat maken door andermans vervoermiddelHet (vage) plan is om zo'n driewieler te kopen om sneller en goedkoper op het werk te komen.
Thnx; ik heb 13 jaar geleden mijn motor weggedaan toen uk op de wereld kwam, ik vond het nu wel weer eens tijd voor wat voor mezelfquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Woah. fietsie wordt bikie!Heel erg veel plezier en veel mooie tourdagen gewenst
Wat tof voor jequote:Op donderdag 1 juni 2023 23:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een Can-Am ?
Ik was al een goed jaar op zoek naar een BMW R1200 GS Adventure waar " de kop vanaf was " met onderhouds historie, alle BMW terugroep acties uitgevoerd enz enz enz
En eergister vond ik er 1 die alle " vinkjes op het lijstje " tickte.
Dus vanmiddag na het werk gebeld, bleek de verkoper veel last te hebben van mensen met telefonische interessei die daarna verdwenen, dus die stelde voor dat ik wel langs kon komen om 19:00. Dus ik zeg " ja ". (uur rijden)
Kom ik daar: excuses dat ie wat fel was maar veel mensen " kopen " dus middels mail en marktplaats enzo, maar komen daarna nooit opdagen.
Iig, lang verhaal kort: het ding was zelfs beter dan de foto's deden vermoeden, en ik ben er een half uur op weggeweest. Mijn motorkleding uit 2002 (!) paste weer
Zodra ik m heb opgehaald volgen er wel foto's via andere kanalen.
Jaaa! Gewoon je dromen waarmaken hoorquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:15 schreef fietsie het volgende:
Thnx; ik heb 13 jaar geleden mijn motor weggedaan toen uk op de wereld kwam, ik vond het nu wel weer eens tijd voor wat voor mezelf
Ahja zo een met 2 voorwielen die meer dan zoveel cm uit elkaar staan zodat ie als auto telt; die zijn er inderdaad.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat tof voor jeOok van je motorkleding. Snel geregeld zo ineens.
Geen Can-Am, daar kan je niet mee tussen een file door. Ik weet niet hoe zo'n ding heet. Het lijkt op een scooter maar mag op de snelweg. Zelfs zonder motorrijbewijs. Maar goed, het is een zeer vaag plan nog hoor. Ik moet het nog zien gebeuren.
Ik koop wel een nieuwe jas en broek want euhm, toen ik het net uitdeed bleek de waterdichte lining aan de binnenkant helemaal losgelaten te hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaa! Gewoon je dromen waarmaken hoorMooie dingen voor jezelf kopen is ook zelfliefde (en je motorpak van 13 jaar geleden passen is awesome
)
Zal wel ouderdom zijn, jammer. Maar nu kan je zo'n moderne kekke 'spijkerbroekmotorbroek' kopenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:22 schreef fietsie het volgende:
Ik koop wel een nieuwe jas en broek want euhm, toen ik het net uitdeed bleek de waterdichte lining aan de binnenkant helemaal losgelaten te hebben
Inderdaad, was gewoon vergaan. Mijn goretex laarzen echter zijn perfect in orde en kunnen nog mee.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal wel ouderdom zijn, jammer. Maar nu kan je zo'n moderne kekke 'spijkerbroekmotorbroek' kopen
Gaaf fiets!quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inderdaad, was gewoon vergaan. Mijn goretex laarzen echter zijn perfect in orde en kunnen nog mee.
Ja dat is het plan![]()
Aramide vezels en protectoren erin.
Een klassieke motorbroek komt er denk ik -ook- maar dan in een maat te groot, om over werkkleding te kunnen aandoenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal wel ouderdom zijn, jammer. Maar nu kan je zo'n moderne kekke 'spijkerbroekmotorbroek' kopen
Nou, gefeliciteerd.quote:
Ik zet in op peterseliequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:01 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren zag ik dat er piepkleine worteltjes kwamen aan het munt-stekje dat ik van M had gekregen. En nu zijn ze al 0,5 cm en het zijn er al tien.![]()
Voor wat betreft de mysterieuze zaadjes wedt mijn vader ook op karwij, en hij kan zich niet meer herinneren of het rucola of radijs is. En de grijze zaadjes heb ik geen reactie op gekregen
Het is een of andere bijzondere tropische variant van munt. De plant die bij M staat is meer dan 2 meter hoogquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:05 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb echt kilo's en kilo's munt tussen de lelies vandaan getrokken toen ik bij een teler werkte als vakantiebaantje.
Ik zou me dus echt nooit zorgen maken over de wortels aanmaken van munt, zodra dat de grond raakt komen er volgens mij wortels aan.
Citroenmelisse vind ik echt heel fijn. Het overwoekert niets maar het vult wel lekker lege stukjes op. En het ruikt lekker. Lekker flexibel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is een of andere bijzondere tropische variant van munt. De plant die bij M staat is meer dan 2 meter hoog![]()
En inderdaad, gewone munt is echt onkruid. Net als citroenmelisse trouwens, of misschien is citroenmelisse nog erger want dat zaait zich ook nog eens vreselijk uit naast dat het onder de grond kruipt. Ruikt wel lekker
Je schijnt er ook goede limonade en thee en zo mee te kunnen maken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:18 schreef yinu het volgende:
[..]
Citroenmelisse vind ik echt heel fijn. Het overwoekert niets maar het vult wel lekker lege stukjes op. En het ruikt lekker. Lekker flexibel.
Ja, zeker! En het schijnt ook te helpen tegen muggen. En sommige mensen zeggen ook tegen katten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je schijnt er ook goede limonade en thee en zo mee te kunnen maken.
Ik kan er volgend jaar ook wel een pot van op m'n balkon zetten
Hier om de hoek is dit weekendquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag het eerste festival van dit weekend. Ditmaal lekker dichtbij huis.
En zondag staan we in Hengelo, dan moeten we iets vroeger vertrekken
Die wilde ons nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier om de hoek is dit weekend
https://hoppigbierfestival.nl/
Ben er alleen niet.
Have fun!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:19 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat we zondag fit genoeg zijn om even langs te hoppen in Hengelo, maar heb er een hard hoofd in. Nu al. Dat komt waarschijnlijk ook door de inhoud van de bierkoelkast en de mensen die op mijn verjaardag komen
Nemen jullie ze ook?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:02 schreef Sarabi het volgende:
De buren krijgen zonnepanelen, ik ben blij dat we zo weggaan. Wat een herrie.
En stiekem beetje jaloers dat alle huurhuizen in de straat nu zonnepanelen hebben
Toen ik nog huurde kreeg ik ze bij het huis en zou mijn huur omhoog gaan, maar dat is nooit gedaan. Zo effectief krijg ik het nooit meer helaasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Nemen jullie ze ook?
Wij met ons huurhuis hebben er best ff over na moeten denken, maar het levert toch best wat op.
Al betaal je ook huur aan de panelenboer.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:19 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat we zondag fit genoeg zijn om even langs te hoppen in Hengelo, maar heb er een hard hoofd in. Nu al. Dat komt waarschijnlijk ook door de inhoud van de bierkoelkast en de mensen die op mijn verjaardag komen
Wij hebben een koophuis dus krijgen die aanbieding niet. Helaas, want het was best een nette aanbieding.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Nemen jullie ze ook?
Wij met ons huurhuis hebben er best ff over na moeten denken, maar het levert toch best wat op.
Al betaal je ook huur aan de panelenboer.
Jij bent de ergste nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik moet zondag nog naar Twente, 's mddags, dus ik ga proberen soort van normaal te doen.
Also misschien eerst nog maar uurtjes beunen voor jouw verjaardag.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Even klagen hoor, ik verveel me kapot. Kan niets, boek “pakt” nog niet. Heb wel gedoucht, wel een fijn schoon gevoel nu maar dat zorgde wel voor extra pijn. Heb nu ook verhoging en ben zo moe dat ik liefst naar bed wil, maar dan doe ik vannacht geen oog dicht.
Ik heb nog heel veel naaiwerk liggen maar dat is te pijnlijk, balkon is klaar, mailbox ook. Tablet heb ik zaterdag gedaan toen ik de nieuwe kreeg.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Heb je nog iets uit te zoeken voor het naaien van kleren? Heb je al een nieuw kleed voor op je balkon? Kan je je mailbox opschonen? Uitschrijven voor nieuwsbrieven? Online opslag (Dropbox, Google, etc) opschonen in het kader van minder data in energieslurpende datacenters? Apps op tablet en telefoon opschonen en updaten?
Als het goed is, kan hij dat tegenwoordig beter en zijn die dus niet nodigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij bent de ergste niet![]()
Er zijn al fietssleepkabels besproken om weer sommige mensen thuis te laten komen. Op voorhand.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Heb je nog iets uit te zoeken voor het naaien van kleren? Heb je al een nieuw kleed voor op je balkon? Kan je je mailbox opschonen? Uitschrijven voor nieuwsbrieven? Online opslag (Dropbox, Google, etc) opschonen in het kader van minder data in energieslurpende datacenters? Apps op tablet en telefoon opschonen en updaten?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gloeiende, mijn post is weer verdwenen. Ik had een hele lijst met opties voor Kaatje geschreven maar mijn post is weer weg:
- iets uitzoeken voor nieuwe kleding die je wilt naaien
- spullen voor je balkon uitzoeken
- je online opslag opschonen zodat je niet nutteloos energie verbruikt in datacenters
- apps updaten op telefoon en tablet
- online een bloemetje voor jezelf kopen
![]()
![]()
Alles staat er gewoon?quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee psst Lucky we zitten op de volgende pagina
Dat ik bij mijn slijmbeurzen ook geen injecties kreeg en het zelfs niet ter sprake kwam.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
@:Vanyel idd had ik een slijmbeurs. Net als kaat toch? En dan krijg je juist geen injectie? Ik snap het niet helemaal wat jij eerder bedoelde.
Ja, uiteindelijk stond het er. Mijn eerste reactie verscheen niet. ctrl-F5 deed niets. Een nieuwe reactie plaatsen verscheen niet. Na nogmaals plaatsen en nogmaals ctrl-F5 verschenen beide reacties.quote:
Danny het Grote Geldspook waart rond!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb dit dus sinds de dag dat mijn abo is afgelopen.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Danny het Grote Geldspook waart rond!
Dus theoretisch gezien heeft @Kaatje1 geen slijmbeurs.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ik bij mijn slijmbeurzen ook geen injecties kreeg en het zelfs niet ter sprake kwam.
Ja. Maar nee, ik ben lang op zoek geweest voor ik de perfecte browser had en ik ga niet weer terug. Het gebruiksgemak van Brave is zo goed, dat ga ik niet opgeven.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Of een wat meer gangbare browser, kan misschien ook helpen
Ik ben nog steeds wel tevreden met Google.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja. Maar nee, ik ben lang op zoek geweest voor ik de perfecte browser had en ik ga niet weer terug. Het gebruiksgemak van Brave is zo goed, dat ga ik niet opgeven.
Dat was ik ook. Maar ik wil niet dat Google mijn hele hebben en houden verzamelt. Brave is speciaal gemaakt om alle mogelijke pop-ups, cookies en andere tracking te blokkeren. Voor de enkele pagina die ik in mijn huidige browser niet prettig kan gebruiken, heb ik Chrome als back-up. Googlen doe ik ook in Chrome. Voor de meeste zoekopdrachten gebruik ik echter Ecosia in Brave.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel tevreden met Google.
Ik zei niks over Kaatjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Dus theoretisch gezien heeft @:kaatje1 geen slijmbeurs.
Ik kreeg m ook niet.... maar mss als het langer zou duren dan wel werd me gezegd, jaaaaren geleden hoor.
Of ik begrijp het niet goed?
Ik ken het allebei nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat was ik ook. Maar ik wil niet dat Google mijn hele hebben en houden verzamelt. Brave is speciaal gemaakt om alle mogelijke pop-ups, cookies en andere tracking te blokkeren. Voor de enkele pagina die ik in mijn huidige browser niet prettig kan gebruiken, heb ik Chrome als back-up. Googlen doe ik ook in Chrome. Voor de meeste zoekopdrachten gebruik ik echter Ecosia in Brave.
Heel vervelend.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind mezelf ook even weer heel erg zielig.
Door de verkoudheid ben ik weer aan een serie steeds ergere bloedneuzen begonnen en ik denk nu, wat als ik er eentje eens niet gestelpt krijg? Ik kan zo niet fietsen of het wordt een horrorshow. Nou ja, wie dan leeft wie dan zorgt enz enz.
Fixed...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik me binnenkort weer zo erger, zal ik eens een maandje abo afsluiten als test.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Heel vervelend.Ik ben aan het thuiswerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe rustig aan. Er zijn wat dingen over te dragen voor ik met vakantie ga en nieuwe collega die ingewerkt wordt stelt vragen. Als nieuwe collega er niet was geweest, had ik die taak gehad dus wel mooi dat zij al het werk doet en ik alleen maar wat vragen hoef te beantwoorden
Vanochtend was ik het helderst, en ik had ook meteen 9:00 een overleg dus dat kwam goed uit. Nu na bloedneus en lunch is het eigenlijk niet veel meer, maar ik maak m'n dingetjes af en dan zal het wel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tele6 op 02-06-2023 14:29:04 ]
Het is echt a la minute opgelost. Niets hoeven rebooten of uitloggen ofzo zelfs.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd of je nog ellende hebt of niet.
Verder geen verplichtingen...
OK, test dus geslaagd en dan hef ik je abo weer op...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is echt a la minute opgelost. Niets hoeven rebooten of uitloggen ofzo zelfs.
Mja, het is een browser met ingebakken adblocker dus het is wel te begrijpen dat dat impact heeft op hoe de site werkt. Ik had alleen niet verwacht dat het plaatsen van posts zo moeilijk zou worden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, test dus geslaagd en dan hef ik je abo weer op...
Maar serieus: Wel bizar dat dit zo'n impact heeft.
Er is er maar één die de code kent en de hickups kan verklaren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, het is een browser met ingebakken adblocker dus het is wel te begrijpen dat dat impact heeft op hoe de site werkt. Ik had alleen niet verwacht dat het plaatsen van posts zo moeilijk zou worden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Volgens mij is de boodschap dat jee geen adblockers moet gebruiken omdat anders je functionaliteit naar de klote gaat best duidelijk (en invasief). Dus ik gok dat het zeker wel de bedoeling is.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, het is een browser met ingebakken adblocker dus het is wel te begrijpen dat dat impact heeft op hoe de site werkt. Ik had alleen niet verwacht dat het plaatsen van posts zo moeilijk zou worden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Die melding is prima duidelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is de boodschap dat jee geen adblockers moet gebruiken omdat anders je functionaliteit naar de klote gaat best duidelijk (en invasief). Dus ik gok dat het zeker wel de bedoeling is.
Waarom gebruikt de hele wereld dat niet danquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Maar nee, ik ben lang op zoek geweest voor ik de perfecte browser had en ik ga niet weer terug. Het gebruiksgemak van Brave is zo goed, dat ga ik niet opgeven.
Hoop op snel resultaat !quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, injectie gehad. Nu afwachten wat het doet.
Wat een verschil met de cortisone injectie die ik 50!!!! Jaar geleden had. Toen kneep ik de hand va den verpleegkundige bont en blauw.
Moet wel de paracetamol ophogen nu, complete chemische fabriek in mijn maag
Omdat het niet preinstalled is op welke device dan ookquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom gebruikt de hele wereld dat niet dan
Firefox met Disconnet en ClearURLs add-on. En de meeste zooi verdwijnd als sneeuw voor de zon. Zonder addblokker. Die kan er ook bij, maar dat mag ik niet zeggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Maar ik wil niet dat Google mijn hele hebben en houden verzamelt. Brave is speciaal gemaakt om alle mogelijke pop-ups, cookies en andere tracking te blokkeren. Voor de enkele pagina die ik in mijn huidige browser niet prettig kan gebruiken, heb ik Chrome als back-up. Googlen doe ik ook in Chrome. Voor de meeste zoekopdrachten gebruik ik echter Ecosia in Brave.
Ik heb het een tijd geleden geprobeerd maar geloof dat ik alles eraan onhandig vond. Ben dus maar weer teruggegaan naar Firefox.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat het niet preinstalled is op welke device dan ook
Goede tip van Chrome portable. Zal er eens naar kijken binnenkort.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Firefox met Disconnet en ClearURLs add-on. En de meeste zooi verdwijnd als sneeuw voor de zon. Zonder addblokker. Die kan er ook bij, maar dat mag ik niet zeggen.
Daarnaast Chrome portable downloaden. Dan draait Chrome in een eigen omgeving zonder weet van wat er nog meer op het apparaat te vinden is.
Had er laatst zelf één in/op mijn bovenarm.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pff dit jaar is een ramp met teken. Vandaag alleen al 8 teken (van die kleintjes) die op mevrouw de Hont rondliepen en 7 op Reu. Vrijwel iedere dag zijn het zoveel. Zitten ook in de tuin.
Oh, wat sneuquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:38 schreef AnneX het volgende:
Grrr @ teken!
Het zit hier vol met tjiftjaf en het reageert hierop: https://www.vogelbescherm(...)lgids/vogel/tjiftjaf
De gewonevink ook.
De ooievaarsjongen hebben het niet gered. Té koud en té nat in april/mei. RIP 😥
Brrrr, ik vind teken zo smerigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Had er laatst zelf één in/op mijn bovenarm.
Geen idee waar die vandaan kwam, had niet liggen rollenbollen in het gras of in de bossen gewandeld.
Had zelfs een shirt met lange mouwen aan.
Dacht dat ik me 's nachts in mijn slaap gekrabt had of zo en dat dat was gaan bloeden.
Toen ik het aanraakte, viel het er af en liep het weg…
Oh, onze ooievaarsjongen doen het goed, gelukkig. Ik weet alleen nog steeds niet of het er drie of vier zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:38 schreef AnneX het volgende:
Grrr @ teken!
Het zit hier vol met tjiftjaf en het reageert hierop: https://www.vogelbescherm(...)lgids/vogel/tjiftjaf
De gewonevink ook.
Awwquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:38 schreef AnneX het volgende:
Grrr @ teken!
De gewonevink ook.
Hier in de regio zitten heel veel ooievaars. In elk dorp minimaal 1 nest. En dit jaar zijn er veel jongen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Aww
In de polder ergens tussen Zyfflich en Millingen zaten drie ooievaarsparen vlakbij elkaar, eentje op de paal die ervoor bedoeld was, eentje op een silo en eentje op het dak van de boerderij. En klepperen dat ze deden, wat een herrie. Ik kon de jongen niet goed zien maar ik hoop dan maar dat ze in orde waren.
Rip kieviten, jonge hazen etc.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier in de regio zitten heel veel ooievaars. In elk dorp minimaal 1 nest. En dit jaar zijn er veel jongen.
In Portugal heb ik mijn ogen uitgekeken naar de tientallen of misschien wel honderden ooievaars die daar bivakkeren op een relatief klein gebied. Prachtige, statige vogels die zo mooi door de lucht kunnen zweven met hun gespreide vleugels. En dat klepperen van ze…quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier in de regio zitten heel veel ooievaars. In elk dorp minimaal 1 nest. En dit jaar zijn er veel jongen.
Fan is een groot woord, maar ik zal proberen het te onthouden, mochten we in de buurt zijn…quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als je ooievaarfan bent, ga eens naar Voorst, in het gebied tussen Voorst en de IJssel wemelt het ervan, letterlijk, heb er op een avond wel eens 40 in een weiland geteld. Vooral in de Voorsterklei, loop vanaf gemaal Nijenbeek naar de Grote Plas, daar is ook een kijk hut. Sowieso is die omgeving erg mooi.
Heb vrienden in Artis werken en de eerste jaren hebben mw. MM en ik ook geholpen tijdens de avond.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:17 schreef borisz het volgende:
Zit op terras bij De Groene Olifant. Achter Artis. Het is Kinderfeestbeest Kortom er kwam net iedere tien minuten weer Ambulances, Brandweerwagens, Amerikaanse politieauto's etc met Kinderen die een avondje uit kunnen gebruiken naar Artis. Mooie traditie inmiddels. 🤩
Dit wilde ik ook zeggen. Natuurlijk is dit de bedoeling. Op mijn telefoon heb ik geen adblocker en nooit problemen, op mijn laptop ook voortdurend wat jij beschrijft. Ik ben gelukkig uitzonderlijk koppigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is de boodschap dat jee geen adblockers moet gebruiken omdat anders je functionaliteit naar de klote gaat best duidelijk (en invasief). Dus ik gok dat het zeker wel de bedoeling is.
Ik installeer mijn browser ook altijd zelf, dus dat zegt nog niets.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Boh. Lekker gesport. Helaas de enige keer deze week dus extra hard mijn best gedaan. Daarna heel verstandige boodschappen gedaan. Ik ga maar weer eens vaker biologische producten kopen.
Ik installeer mijn browser ook altijd zelf, dus dat zegt nog niets.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Boh. Lekker gesport. Helaas de enige keer deze week dus extra hard mijn best gedaan. Daarna heel verstandige boodschappen gedaan. Ik ga maar weer eens vaker biologische producten kopen.
Je gebruikt geen antiteek? Hier krijgen de honden standaard elke zoveel tijd iets tegen teken. Als ik het bos in ga deet ik mijzelf in.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pff dit jaar is een ramp met teken. Vandaag alleen al 8 teken (van die kleintjes) die op mevrouw de Hont rondliepen en 7 op Reu. Vrijwel iedere dag zijn het zoveel. Zitten ook in de tuin.
Oh, wel degelijk, maar neemt niet weg dat ze bij bosjes over de honden lopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:15 schreef Troel het volgende:
Je gebruikt geen antiteek? Hier krijgen de honden standaard elke zoveel tijd iets tegen teken. Als ik het bos in ga deet ik mijzelf in.
Dat herken ik hier gelukkig nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Oh, wel degelijk, maar neemt niet weg dat ze bij bosjes over de honden lopen
Hier ook niet volgens mij. Ik heb er nog nooit een gehad en Jul en de kinders ook niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:02 schreef sigme het volgende:
Teken vinden mij (en liefste) niet erg lekker.
Ik heb gewoon een abo. Kost bijzonder weinig per minuut die ik op fok doorbreng. Ik heb bovendien geen zin om me te ergeren aan disfunctionele dingen, dat verhoogt mijn lijdensdruk teveel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook zeggen. Natuurlijk is dit de bedoeling. Op mijn telefoon heb ik geen adblocker en nooit problemen, op mijn laptop ook voortdurend wat jij beschrijft. Ik ben gelukkig uitzonderlijk koppig
Moet jij niet een neustampon om de hele shit eens lekker dicht te branden?quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2681403[quote]
[b]Op vrijdag 2 juni 2023 23:42 schreef Tele6 het volgende:
Leuke avond
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:48 schreef Vanyel het volgende:
Mijn kinderen ook nog nooit luizen. Dat bevalt me ook uitzonderlijk goed
Stop je neus tussen je knieën ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:41 schreef Tele6 het volgende:
Nou, ik hing net aan de lijn met de huisartsenpost voor m'n neus. Het eerste moment dat ze me kunnen helpen is om 1 uur. Medelijden met alle mensen die voor 1 uur aan de beurt zijn want die zijn er dan dus erger aan toe dan mijn neus.
Zodra het woord "neustampon" genoemd werd, voelde de neus zich geïntimideerd genoeg om -- na meer dan een uur dichtgeknepen te hebben! -- wel weer mee te werken.
Dat scheelt me weer een horror-fiets/ov-rit naar de HAP (hier 40 minuten vandaan ook nog).
Ik had dáár rekening mee moeten houden bij de huizenzoektocht en een flat moeten zoeken tegenover de HAP. Nu te laat.
Ik denk dat ik maar een "neustampon" liedje ga bedenken in de hoop dat dat de neus ervan overtuigt om niet meer na sluitingstijd van de huisarts stom te doen.
Spannend! Hopelijk gaat het straks met mama en de kinderen goedquote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:32 schreef Troel het volgende:
Hond krijgt as we speak keizersnee. Ben heel erg benieuwd of het goed gaat komen. Dierenarts is zelfs aan huis geweest en beest heeft weeopwekkers gehad maar zat er eentje dwars.
Dat is iets wat ik heel regelmatig naar de HAP zie lopen bij ons in het zkh: mensen met theedoek/handdoek/dikke lagen keukenpapier etc tegen hun neus gedrukt. Soms moet de kno er aan te pas komen. Lijkt me echt super vervelend als je daar zelf mee zit. Maar gelukkig hield het uiteindelijk toch op. (is zo'n tampon in je neus heel erg vervelend?)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:41 schreef Tele6 het volgende:
Nou, ik hing net aan de lijn met de huisartsenpost voor m'n neus. Het eerste moment dat ze me kunnen helpen is om 1 uur. Medelijden met alle mensen die voor 1 uur aan de beurt zijn want die zijn er dan dus erger aan toe dan mijn neus.
Zodra het woord "neustampon" genoemd werd, voelde de neus zich geïntimideerd genoeg om -- na meer dan een uur dichtgeknepen te hebben! -- wel weer mee te werken.
Dat scheelt me weer een horror-fiets/ov-rit naar de HAP (hier 40 minuten vandaan ook nog).
Ik had dáár rekening mee moeten houden bij de huizenzoektocht en een flat moeten zoeken tegenover de HAP. Nu te laat.
Ik denk dat ik maar een "neustampon" liedje ga bedenken in de hoop dat dat de neus ervan overtuigt om niet meer na sluitingstijd van de huisarts stom te doen.
Ik vrees dat ik straks een plat eksterkuiken op straat vind.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Arme ekster Isa.
Wij hebben hier twee jaar terug bijna een week een jonge kauw in het gras gehad. Die werd de hele dag bewaakt door vader en moeder die om de beurt voerden. Ze joegen eventuele roofdieren ook weg. Maar ja, in een drukke omgeving is dat toch anders, een stuk gevaarlijker.
Grote kans jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik straks een plat eksterkuiken op straat vind.
Soort Dead Bird Hopping nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |