De smilie zegt dat je het niet gelooft?quote:
Nee, zeker niet! Meer sarcastisch "weeeeljaquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:03 schreef Blues het volgende:
[..]
De smilie zegt dat je het niet gelooft?
Ik herinner me ook bar weinig van school, zowel lagere als middelbare. Ook van vakanties niet heul veel.
Best stom.
Vlg mij leef ik te weinig in t moment of met te weinig aandacht of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh ja zeker dat is een prima mechanismequote:Op woensdag 31 mei 2023 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, zeker niet! Meer sarcastisch "weeeelja" nee ik vind het superfascinerd hoe gemakzuchtig en tegelijkertijd vernuftig de hersens werken. Ze komen wel vaak met van die oplossingen die de lat (en die is dan denk ik overleven?) nét aantikken zeg maar
Dissociatie is imo juist fantastisch briljant op het kuttige effect als het niet meer nodig is na. Moet je je voorstellen hoe je eruit komt als je brein níet slim genoeg is om weg te dissociëren van dat wat je echt (nog) niet aankan.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, zeker niet! Meer sarcastisch "weeeelja" nee ik vind het superfascinerd hoe gemakzuchtig en tegelijkertijd vernuftig de hersens werken. Ze komen wel vaak met van die oplossingen die de lat (en die is dan denk ik overleven?) nét aantikken zeg maar
De redding in/op het moment is geniaal gevonden ja. Het zou zo prettig zijn als je hersens dan op een moment waarop je er wat knusser bijzit zouden zeggen "allerliefste zullen we hier even rustig naar kijken en bespreken waarom het allemaal niet jouw schuld was en je nog steeds fantastisch mooi bent. Op het gemak, vol liefde?"quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dissociatie is imo juist fantastisch briljant op het kuttige effect als het niet meer nodig is na. Moet je je voorstellen hoe je eruit komt als je brein níet slim genoeg is om weg te dissociëren van dat wat je echt (nog) niet aankan.
Alleen dat hoerige natraject he, als het gevaar geweken is maar je binnenwereld dat nog niet snapt.
Je werd wel erg snel in stukjes gehakt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Zaterdag 10 juni is weer het 'Whisky in Leiden' festival, waar ik samen met een vriend (en een paar variabele hulpen) de stand beman van de organiserende slijter. Elk jaar is het weer een verrassing wat we uit mogen schenken.
Het programmaboekje is net gepubliceerd en we hebben dit jaar in onze stand 78 verschillende whisky's staan om uit te schenken. Volgens mij een record…
Een impressie van vorig jaar, waarin ik ook nog 5 seconds of fame heb…
quote:Op woensdag 31 mei 2023 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De redding in/op het moment is geniaal gevonden ja. Het zou zo prettig zijn als je hersens dan op een moment waarop je er wat knusser bijzit zouden zeggen "allerliefste zullen we hier even rustig naar kijken en bespreken waarom het allemaal niet jouw schuld was en je nog steeds fantastisch mooi bent. Op het gemak, vol liefde?"
Ze doen het strict noodzakelijke en gaan dan iets anders doen. Zo'n collega zou je haten.
quote:
Ja, verheug me er ook erg op.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:10 schreef AnneX het volgende:
Wat een feest @:MadMaster
Vraagje: kun je al die verschillende soorten en merken onderscheiden?
Beetje dit, beetje dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle whisky’s/distilleerderijen hebben een eigen smaakprofiel en die heb ik de afgelopen 22 jaar dat ik met whisky bezig ben wel leren kennen.
Er komen wel elke keer nieuwe versies uit, vooral v.w.b. het rijpen op allerlei verschillende vaten. Bourbon- en sherryvaten komen het meest voor, maar port-, madeira-, cognac- en wijnvaten worden ook steeds meer gebruikt.
Die heb ik niet allemaal geproefd, maar de nog niet bekende whisky’s proeven we even voor, voordat de deuren van de kerk in Leiden open gaan. Ik heb een goed geheugen en ik kan dan ook redelijk makkelijk de geuren en smaken onthouden.
Als mensen vragen naar een whisky met bepaalde kenmerken dan lukt het meestal wel om die uit het aanbod in de stand te halen en uit te schenken…
Chop, chop, gas d'r op…quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Je werd wel erg snel in stukjes gehakt.![]()
Ik zal @:golfer ff op t filmpje wijzen
quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, verheug me er ook erg op.
Elk jaar weer een feestje, hoewel je na 13 uur op je benen staan (opbouwen vanaf 10 uur, dan 2 sessies van 4 uur en weer afbreken/opruimen) helemaal gaar bent.
Maar mijn speciaal voor het festival bestelde schoenen zijn op tijd binnengekomen:Wow echt knap met zoveel verschillende whisky's! Ik heb soms al moeite met 6 verschillende bieren en hun verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle whisky’s/distilleerderijen hebben een eigen smaakprofiel en die heb ik de afgelopen 22 jaar dat ik met whisky bezig ben wel leren kennen.
Er komen wel elke keer nieuwe versies uit, vooral v.w.b. het rijpen op allerlei verschillende vaten. Bourbon- en sherryvaten komen het meest voor, maar port-, madeira-, cognac- en wijnvaten worden ook steeds meer gebruikt.
Die heb ik niet allemaal geproefd, maar de nog niet bekende whisky’s proeven we even voor, voordat de deuren van de kerk in Leiden open gaan. Ik heb een goed geheugen en ik kan dan ook redelijk makkelijk de geuren en smaken onthouden.
Als mensen vragen naar een whisky met bepaalde kenmerken dan lukt het meestal wel om die uit het aanbod in de stand te halen en uit te schenken…![]()
Veel plezier alvast![]()
Het is vooral een hobby (ik krijg als ‘vergoeding' slechts een fles whisky) en het is leuk als je iets met je hobby en de daarvoor opgedane kennis kan doen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow echt knap met zoveel verschillende whisky's! Ik heb soms al moeite met 6 verschillende bieren en hun verhaal![]()
Thanks!quote:Veel plezier alvast
Gaaf hoorquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is vooral een hobby (ik krijg als ‘vergoeding' slechts een fles whisky) en het is leuk als je iets met je hobby en de daarvoor opgedane kennis kan doen.
Als iemand na een vage omschrijving van wat hij/zij wil proeven laat weten dat de geadviseerde en vervolgens geproefde whisky 'precies goed' is, dan geeft dat wel voldoening.
Maar dat zal je denk ik wel herkennen van jullie bierfestivals…
[..]
Thanks!
quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:09 schreef Barreltje het volgende:
tevens ruimde ik gister het hooi op..
het was nogal druk rond het hooi met vogels, er zitten wat nesten in de nok van de carportDat zal wel einde oefening zijn inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Verkouden zijn is ook wel een van de stomste dingen everquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:55 schreef Tele6 het volgende:
Verder ben ik nu wel klaar met verkouden zijn. Na 1 dag![]()
Hoe doen chronisch verkouden mensen dit? Ik kan gewoon niet nadenken zo, met alle druk op m'n hoofd en zere kaken en traanogen en alles.
Vanavond vegan champignonsoep van de AH opgewarmd, was zeer acceptabel.
Van de 8 plannen die ik voor deze vrije dag had, heb ik er nu 2 1/2 gedaan, 2 afgezegd/geschrapt en 3 1/2 staan nog maar zie ik niet echt gebeuren. Ik ga die ene taak iig nog afmaken en een begin maken met een volgende.
Hoe gaat het met de schade van de valpartij?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:22 schreef AnneX het volgende:
Even pauze met zingen en choreografie oefenen. Swingend zingen 🎶 🙃
De egel scharrelt nog steeds door de tuin en propt z'n burcht vol met blaadjes en ander spul wat hij/zij vindt. Afwachten dus maar, hoewel ik net lees dat egels van mei tot augustus pas hun paartijd hebben. Met veel lawaai, dus als we echt herrie horen weten we hoe laat het is…quote:Goed zeg MadM van proeven en onderscheid kunnen maken.
Hoe is het eigenlijk met de egel(s) en een nest maken?
Dit beschrijft ook wel aardig de hooikoortstoestand van hier nu. En schorre stem er bij, al was dat een pro hoorde ik iemand zeggen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:55 schreef Tele6 het volgende:
Verder ben ik nu wel klaar met verkouden zijn. Na 1 dag![]()
Hoe doen chronisch verkouden mensen dit? Ik kan gewoon niet nadenken zo, met alle druk op m'n hoofd en zere kaken en traanogen en alles.
.
Ik doneer je graag wat traanogen maar ondanks tranen doet het zeer dus ik weet niet hoe veel je eraan hebtquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook traanogen. Ik heb nauwelijks traanvocht en als ik het heb, heeft het niet de juiste samenstelling. Ik heb dus dag en nacht pijn aan mijn ogen momenteel
Je druppelt wel veel ?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook traanogen. Ik heb nauwelijks traanvocht en als ik het heb, heeft het niet de juiste samenstelling. Ik heb dus dag en nacht pijn aan mijn ogen momenteel
Ja. En euhm, jij? Minstens een dagdeelquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:40 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens gesupt hebben? (Stand up paddling)
Ik ga SUP planken huren voor m'n date komende zondag, maar twijfel of ik ze voor 1 of 2 uur moet huren.
Hahaquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja. En euhm, jij? Minstens een dagdeelAnders haal je de 50km niet
-plaagt-
Ik gun je alles wat je maar wilt, zeker om geen last van je ogen te hebben, maar hooikoorts traan- en vooral jeukogen wil je ook niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die is vast gefocussed op andere zaken dan SUP skillsquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha
Als ik 50 km aan rondjes over de lokale zandwinningplas ga doen, ben ik daarna gillend gek.
En ik moet natuurlijk ook m'n date niet al te zeer intimideren met mijn superieure SUP skills.
Maar misschien dat ik toch de 2 uur optie doe. Dan hoeven we minder op de tijd te letten.
Liefquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik doneer je graag wat traanogen maar ondanks tranen doet het zeer dus ik weet niet hoe veel je eraan hebt
Ik druppel zeker een keer of 20 per etmaal. 's Nachts ook een aantal keer.quote:
Ik moet nog wel even een cute bikini kopen ja.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is vast gefocussed op andere zaken dan SUP skills
Damn, dat lijkt me vermoeiend. Ik vind 2x al kut.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik druppel zeker een keer of 20 per etmaal. 's Nachts ook een aantal keer.
Een paar keer gedaan. Als het mooi weer is en een mooie omgeving kun je voor 2 uur gaan.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:40 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens gesupt hebben? (Stand up paddling)
Ik ga SUP planken huren voor m'n date komende zondag, maar twijfel of ik ze voor 1 of 2 uur moet huren.
oh jeequote:Op woensdag 31 mei 2023 21:46 schreef fietsie het volgende:
Hier ging vanmiddag mijn pc *ploef* van werken in Citrix naar het BIOS scherm.
En duurde het tot nu voor dat dat gefixt was.
Staand op het water? Je wil een Engelsman\vrouw imiteren na een dag vakantie op het strant?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even een cute bikini kopen ja.
Nou ja, we gaan erna vast ook nog wel zwemmen als de weersvoorspelling blijft wat die is.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Staand op het water? Je wil een Engelsman\vrouw imiteren na een dag vakantie op het strant?
Ik denk eigenlijk dat die jeuk zowel met als zonder traanvocht gewoon bijzonder matig is.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun je alles wat je maar wilt, zeker om geen last van je ogen te hebben, maar hooikoorts traan- en vooral jeukogen wil je ook niet.
Door de jeuk ga je in je ogen wrijven en als je dan traanvocht er bij hebt, wordt de huid rond je ogen rauw en heb je er nog een kwaal bij waar je lang last van hebt…
Helaas had ik geen alternatieve hardware om e.e.a te testen maar:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |