Hoe gaat het met de schade van de valpartij?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:22 schreef AnneX het volgende:
Even pauze met zingen en choreografie oefenen. Swingend zingen 🎶 🙃
De egel scharrelt nog steeds door de tuin en propt z'n burcht vol met blaadjes en ander spul wat hij/zij vindt. Afwachten dus maar, hoewel ik net lees dat egels van mei tot augustus pas hun paartijd hebben. Met veel lawaai, dus als we echt herrie horen weten we hoe laat het is…quote:Goed zeg MadM van proeven en onderscheid kunnen maken.
Hoe is het eigenlijk met de egel(s) en een nest maken?
Dit beschrijft ook wel aardig de hooikoortstoestand van hier nu. En schorre stem er bij, al was dat een pro hoorde ik iemand zeggen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:55 schreef Tele6 het volgende:
Verder ben ik nu wel klaar met verkouden zijn. Na 1 dag![]()
Hoe doen chronisch verkouden mensen dit? Ik kan gewoon niet nadenken zo, met alle druk op m'n hoofd en zere kaken en traanogen en alles.
.
Ik doneer je graag wat traanogen maar ondanks tranen doet het zeer dus ik weet niet hoe veel je eraan hebtquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook traanogen. Ik heb nauwelijks traanvocht en als ik het heb, heeft het niet de juiste samenstelling. Ik heb dus dag en nacht pijn aan mijn ogen momenteel
Je druppelt wel veel ?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook traanogen. Ik heb nauwelijks traanvocht en als ik het heb, heeft het niet de juiste samenstelling. Ik heb dus dag en nacht pijn aan mijn ogen momenteel
Ja. En euhm, jij? Minstens een dagdeelquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:40 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens gesupt hebben? (Stand up paddling)
Ik ga SUP planken huren voor m'n date komende zondag, maar twijfel of ik ze voor 1 of 2 uur moet huren.
Hahaquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja. En euhm, jij? Minstens een dagdeelAnders haal je de 50km niet
-plaagt-
Ik gun je alles wat je maar wilt, zeker om geen last van je ogen te hebben, maar hooikoorts traan- en vooral jeukogen wil je ook niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die is vast gefocussed op andere zaken dan SUP skillsquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha
Als ik 50 km aan rondjes over de lokale zandwinningplas ga doen, ben ik daarna gillend gek.
En ik moet natuurlijk ook m'n date niet al te zeer intimideren met mijn superieure SUP skills.
Maar misschien dat ik toch de 2 uur optie doe. Dan hoeven we minder op de tijd te letten.
Liefquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik doneer je graag wat traanogen maar ondanks tranen doet het zeer dus ik weet niet hoe veel je eraan hebt
Ik druppel zeker een keer of 20 per etmaal. 's Nachts ook een aantal keer.quote:
Ik moet nog wel even een cute bikini kopen ja.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is vast gefocussed op andere zaken dan SUP skills
Damn, dat lijkt me vermoeiend. Ik vind 2x al kut.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik druppel zeker een keer of 20 per etmaal. 's Nachts ook een aantal keer.
Een paar keer gedaan. Als het mooi weer is en een mooie omgeving kun je voor 2 uur gaan.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:40 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens gesupt hebben? (Stand up paddling)
Ik ga SUP planken huren voor m'n date komende zondag, maar twijfel of ik ze voor 1 of 2 uur moet huren.
oh jeequote:Op woensdag 31 mei 2023 21:46 schreef fietsie het volgende:
Hier ging vanmiddag mijn pc *ploef* van werken in Citrix naar het BIOS scherm.
En duurde het tot nu voor dat dat gefixt was.
Staand op het water? Je wil een Engelsman\vrouw imiteren na een dag vakantie op het strant?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even een cute bikini kopen ja.
Nou ja, we gaan erna vast ook nog wel zwemmen als de weersvoorspelling blijft wat die is.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Staand op het water? Je wil een Engelsman\vrouw imiteren na een dag vakantie op het strant?
Ik denk eigenlijk dat die jeuk zowel met als zonder traanvocht gewoon bijzonder matig is.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun je alles wat je maar wilt, zeker om geen last van je ogen te hebben, maar hooikoorts traan- en vooral jeukogen wil je ook niet.
Door de jeuk ga je in je ogen wrijven en als je dan traanvocht er bij hebt, wordt de huid rond je ogen rauw en heb je er nog een kwaal bij waar je lang last van hebt…
Helaas had ik geen alternatieve hardware om e.e.a te testen maar:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |