quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Even klagen hoor, ik verveel me kapot. Kan niets, boek “pakt” nog niet. Heb wel gedoucht, wel een fijn schoon gevoel nu maar dat zorgde wel voor extra pijn. Heb nu ook verhoging en ben zo moe dat ik liefst naar bed wil, maar dan doe ik vannacht geen oog dicht.
Ik heb nog heel veel naaiwerk liggen maar dat is te pijnlijk, balkon is klaar, mailbox ook. Tablet heb ik zaterdag gedaan toen ik de nieuwe kreeg.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Heb je nog iets uit te zoeken voor het naaien van kleren? Heb je al een nieuw kleed voor op je balkon? Kan je je mailbox opschonen? Uitschrijven voor nieuwsbrieven? Online opslag (Dropbox, Google, etc) opschonen in het kader van minder data in energieslurpende datacenters? Apps op tablet en telefoon opschonen en updaten?
Als het goed is, kan hij dat tegenwoordig beter en zijn die dus niet nodigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij bent de ergste niet![]()
Er zijn al fietssleepkabels besproken om weer sommige mensen thuis te laten komen. Op voorhand.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Heb je nog iets uit te zoeken voor het naaien van kleren? Heb je al een nieuw kleed voor op je balkon? Kan je je mailbox opschonen? Uitschrijven voor nieuwsbrieven? Online opslag (Dropbox, Google, etc) opschonen in het kader van minder data in energieslurpende datacenters? Apps op tablet en telefoon opschonen en updaten?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gloeiende, mijn post is weer verdwenen. Ik had een hele lijst met opties voor Kaatje geschreven maar mijn post is weer weg:
- iets uitzoeken voor nieuwe kleding die je wilt naaien
- spullen voor je balkon uitzoeken
- je online opslag opschonen zodat je niet nutteloos energie verbruikt in datacenters
- apps updaten op telefoon en tablet
- online een bloemetje voor jezelf kopen
![]()
![]()
Alles staat er gewoon?quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee psst Lucky we zitten op de volgende pagina
Dat ik bij mijn slijmbeurzen ook geen injecties kreeg en het zelfs niet ter sprake kwam.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
@:Vanyel idd had ik een slijmbeurs. Net als kaat toch? En dan krijg je juist geen injectie? Ik snap het niet helemaal wat jij eerder bedoelde.
Ja, uiteindelijk stond het er. Mijn eerste reactie verscheen niet. ctrl-F5 deed niets. Een nieuwe reactie plaatsen verscheen niet. Na nogmaals plaatsen en nogmaals ctrl-F5 verschenen beide reacties.quote:
Danny het Grote Geldspook waart rond!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb dit dus sinds de dag dat mijn abo is afgelopen.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Danny het Grote Geldspook waart rond!
Dus theoretisch gezien heeft @Kaatje1 geen slijmbeurs.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ik bij mijn slijmbeurzen ook geen injecties kreeg en het zelfs niet ter sprake kwam.
Ja. Maar nee, ik ben lang op zoek geweest voor ik de perfecte browser had en ik ga niet weer terug. Het gebruiksgemak van Brave is zo goed, dat ga ik niet opgeven.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Of een wat meer gangbare browser, kan misschien ook helpen
Ik ben nog steeds wel tevreden met Google.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja. Maar nee, ik ben lang op zoek geweest voor ik de perfecte browser had en ik ga niet weer terug. Het gebruiksgemak van Brave is zo goed, dat ga ik niet opgeven.
Dat was ik ook. Maar ik wil niet dat Google mijn hele hebben en houden verzamelt. Brave is speciaal gemaakt om alle mogelijke pop-ups, cookies en andere tracking te blokkeren. Voor de enkele pagina die ik in mijn huidige browser niet prettig kan gebruiken, heb ik Chrome als back-up. Googlen doe ik ook in Chrome. Voor de meeste zoekopdrachten gebruik ik echter Ecosia in Brave.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel tevreden met Google.
Ik zei niks over Kaatjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Dus theoretisch gezien heeft @:kaatje1 geen slijmbeurs.
Ik kreeg m ook niet.... maar mss als het langer zou duren dan wel werd me gezegd, jaaaaren geleden hoor.
Of ik begrijp het niet goed?
Ik ken het allebei nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat was ik ook. Maar ik wil niet dat Google mijn hele hebben en houden verzamelt. Brave is speciaal gemaakt om alle mogelijke pop-ups, cookies en andere tracking te blokkeren. Voor de enkele pagina die ik in mijn huidige browser niet prettig kan gebruiken, heb ik Chrome als back-up. Googlen doe ik ook in Chrome. Voor de meeste zoekopdrachten gebruik ik echter Ecosia in Brave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |