abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209371578
Mogge!
Vrije vrijdag. Moet de gewone dingen doen (etenmakenetenmakenetenmaken) maar verder geen speciale plannen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209371603
Gisteren zag ik dat er piepkleine worteltjes kwamen aan het munt-stekje dat ik van M had gekregen. En nu zijn ze al 0,5 cm en het zijn er al tien. O+ _O_

Voor wat betreft de mysterieuze zaadjes wedt mijn vader ook op karwij, en hij kan zich niet meer herinneren of het rucola of radijs is. En de grijze zaadjes heb ik geen reactie op gekregen _O-
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 08:05:17 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209371638
Ik heb echt kilo's en kilo's munt tussen de lelies vandaan getrokken toen ik bij een teler werkte als vakantiebaantje.

Ik zou me dus echt nooit zorgen maken over de wortels aanmaken van munt, zodra dat de grond raakt komen er volgens mij wortels aan. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209371654
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 08:01 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren zag ik dat er piepkleine worteltjes kwamen aan het munt-stekje dat ik van M had gekregen. En nu zijn ze al 0,5 cm en het zijn er al tien. O+ _O_

Voor wat betreft de mysterieuze zaadjes wedt mijn vader ook op karwij, en hij kan zich niet meer herinneren of het rucola of radijs is. En de grijze zaadjes heb ik geen reactie op gekregen _O-
Ik zet in op peterselie :Y

en op venkel
pi_209371709
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 08:05 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb echt kilo's en kilo's munt tussen de lelies vandaan getrokken toen ik bij een teler werkte als vakantiebaantje.

Ik zou me dus echt nooit zorgen maken over de wortels aanmaken van munt, zodra dat de grond raakt komen er volgens mij wortels aan. :+
Het is een of andere bijzondere tropische variant van munt. De plant die bij M staat is meer dan 2 meter hoog :P

En inderdaad, gewone munt is echt onkruid. Net als citroenmelisse trouwens, of misschien is citroenmelisse nog erger want dat zaait zich ook nog eens vreselijk uit naast dat het onder de grond kruipt. Ruikt wel lekker O+
pi_209371951
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 22:51 schreef fietsie het volgende:
I did a thing.

Dus ik rij nu weer motor.
Gaaf!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209372229
Mogge!
Ik heb volgens mij zo’n 6à 7 uur geslapen. Voel me nu weer wat mens ook al heb ik nog wel veel pijn
Om 14.40 heb ik de afspraak voor de injectie.
We have far more in common than that which devides us..
pi_209372330
Geen idee waarom ik in hemelsnaam wakker ben, maar goed :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209372429
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 08:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het is een of andere bijzondere tropische variant van munt. De plant die bij M staat is meer dan 2 meter hoog :P

En inderdaad, gewone munt is echt onkruid. Net als citroenmelisse trouwens, of misschien is citroenmelisse nog erger want dat zaait zich ook nog eens vreselijk uit naast dat het onder de grond kruipt. Ruikt wel lekker O+
Citroenmelisse vind ik echt heel fijn. Het overwoekert niets maar het vult wel lekker lege stukjes op. En het ruikt lekker. Lekker flexibel.
pi_209372714
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:18 schreef yinu het volgende:

[..]
Citroenmelisse vind ik echt heel fijn. Het overwoekert niets maar het vult wel lekker lege stukjes op. En het ruikt lekker. Lekker flexibel.
Je schijnt er ook goede limonade en thee en zo mee te kunnen maken. :Y
Ik kan er volgend jaar ook wel een pot van op m'n balkon zetten O+
pi_209372802
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Je schijnt er ook goede limonade en thee en zo mee te kunnen maken. :Y
Ik kan er volgend jaar ook wel een pot van op m'n balkon zetten O+
Ja, zeker! En het schijnt ook te helpen tegen muggen. En sommige mensen zeggen ook tegen katten. *O*
pi_209372915
Goedemorgen
Vandaag het eerste festival van dit weekend. Ditmaal lekker dichtbij huis.
En zondag staan we in Hengelo, dan moeten we iets vroeger vertrekken :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 juni 2023 @ 10:31:30 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209373131
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 10:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag het eerste festival van dit weekend. Ditmaal lekker dichtbij huis.
En zondag staan we in Hengelo, dan moeten we iets vroeger vertrekken :D
Hier om de hoek is dit weekend
https://hoppigbierfestival.nl/

Ben er alleen niet. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209373182
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 10:31 schreef borisz het volgende:

[..]
Hier om de hoek is dit weekend
https://hoppigbierfestival.nl/

Ben er alleen niet. :+
Die wilde ons niet -O-
Maar dat festival blijft wel een speciaal plekje in mijn hart houden omdat we daar NLs kampioen werden.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 11:19:48 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_209373581
Ik hoop dat we zondag fit genoeg zijn om even langs te hoppen in Hengelo, maar heb er een hard hoofd in. Nu al. Dat komt waarschijnlijk ook door de inhoud van de bierkoelkast en de mensen die op mijn verjaardag komen *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209373972
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:19 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat we zondag fit genoeg zijn om even langs te hoppen in Hengelo, maar heb er een hard hoofd in. Nu al. Dat komt waarschijnlijk ook door de inhoud van de bierkoelkast en de mensen die op mijn verjaardag komen *)
Have fun!
pi_209373985
Vandaag een wachtdag. Rioolservice komt nog een keertje.
Als ie op tijd is ga ik daarna lekker wandelen naar dorp. Kadootje kopen en iets uit te delen a.s. maandag op werk.

Veel sterkte @Kaatje1

@Vanyel idd had ik een slijmbeurs. Net als kaat toch? En dan krijg je juist geen injectie? Ik snap het niet helemaal wat jij eerder bedoelde.
pi_209374041
De buren krijgen zonnepanelen, ik ben blij dat we zo weggaan. Wat een herrie.

En stiekem beetje jaloers dat alle huurhuizen in de straat nu zonnepanelen hebben :+
pi_209374121
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:02 schreef Sarabi het volgende:
De buren krijgen zonnepanelen, ik ben blij dat we zo weggaan. Wat een herrie.

En stiekem beetje jaloers dat alle huurhuizen in de straat nu zonnepanelen hebben :+
Nemen jullie ze ook?

Wij met ons huurhuis hebben er best ff over na moeten denken, maar het levert toch best wat op.
Al betaal je ook huur aan de panelenboer.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 12:14:41 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_209374138
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Nemen jullie ze ook?

Wij met ons huurhuis hebben er best ff over na moeten denken, maar het levert toch best wat op.
Toen ik nog huurde kreeg ik ze bij het huis en zou mijn huur omhoog gaan, maar dat is nooit gedaan. Zo effectief krijg ik het nooit meer helaas :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 2 juni 2023 @ 12:19:25 #196
217702 Lonaa
Honger!
pi_209374185
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:19 schreef Troel het volgende:
:7

Ik moet zondag nog naar Twente, 's mddags, dus ik ga proberen soort van normaal te doen.

Also misschien eerst nog maar uurtjes beunen voor jouw verjaardag. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 12:19:59 #197
217702 Lonaa
Honger!
pi_209374193
Also misschien zo nog een paar uurtjes iets doen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209374200
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Nemen jullie ze ook?

Wij hebben een koophuis dus krijgen die aanbieding niet. Helaas, want het was best een nette aanbieding.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 12:24:07 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_209374213
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]
:7

Ik moet zondag nog naar Twente, 's mddags, dus ik ga proberen soort van normaal te doen.

Also misschien eerst nog maar uurtjes beunen voor jouw verjaardag. :')
Jij bent de ergste niet B-)
Er zijn al fietssleepkabels besproken om weer sommige mensen thuis te laten komen. Op voorhand. :o
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209374309
Even klagen hoor, ik verveel me kapot. Kan niets, boek “pakt” nog niet. Heb wel gedoucht, wel een fijn schoon gevoel nu maar dat zorgde wel voor extra pijn. Heb nu ook verhoging en ben zo moe dat ik liefst naar bed wil, maar dan doe ik vannacht geen oog dicht.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')