Ik zet in op peterseliequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:01 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren zag ik dat er piepkleine worteltjes kwamen aan het munt-stekje dat ik van M had gekregen. En nu zijn ze al 0,5 cm en het zijn er al tien.![]()
Voor wat betreft de mysterieuze zaadjes wedt mijn vader ook op karwij, en hij kan zich niet meer herinneren of het rucola of radijs is. En de grijze zaadjes heb ik geen reactie op gekregen
Het is een of andere bijzondere tropische variant van munt. De plant die bij M staat is meer dan 2 meter hoogquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:05 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb echt kilo's en kilo's munt tussen de lelies vandaan getrokken toen ik bij een teler werkte als vakantiebaantje.
Ik zou me dus echt nooit zorgen maken over de wortels aanmaken van munt, zodra dat de grond raakt komen er volgens mij wortels aan.
Citroenmelisse vind ik echt heel fijn. Het overwoekert niets maar het vult wel lekker lege stukjes op. En het ruikt lekker. Lekker flexibel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is een of andere bijzondere tropische variant van munt. De plant die bij M staat is meer dan 2 meter hoog![]()
En inderdaad, gewone munt is echt onkruid. Net als citroenmelisse trouwens, of misschien is citroenmelisse nog erger want dat zaait zich ook nog eens vreselijk uit naast dat het onder de grond kruipt. Ruikt wel lekker
Je schijnt er ook goede limonade en thee en zo mee te kunnen maken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:18 schreef yinu het volgende:
[..]
Citroenmelisse vind ik echt heel fijn. Het overwoekert niets maar het vult wel lekker lege stukjes op. En het ruikt lekker. Lekker flexibel.
Ja, zeker! En het schijnt ook te helpen tegen muggen. En sommige mensen zeggen ook tegen katten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je schijnt er ook goede limonade en thee en zo mee te kunnen maken.
Ik kan er volgend jaar ook wel een pot van op m'n balkon zetten
Hier om de hoek is dit weekendquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag het eerste festival van dit weekend. Ditmaal lekker dichtbij huis.
En zondag staan we in Hengelo, dan moeten we iets vroeger vertrekken
Die wilde ons nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier om de hoek is dit weekend
https://hoppigbierfestival.nl/
Ben er alleen niet.
Have fun!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:19 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat we zondag fit genoeg zijn om even langs te hoppen in Hengelo, maar heb er een hard hoofd in. Nu al. Dat komt waarschijnlijk ook door de inhoud van de bierkoelkast en de mensen die op mijn verjaardag komen
Nemen jullie ze ook?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:02 schreef Sarabi het volgende:
De buren krijgen zonnepanelen, ik ben blij dat we zo weggaan. Wat een herrie.
En stiekem beetje jaloers dat alle huurhuizen in de straat nu zonnepanelen hebben
Toen ik nog huurde kreeg ik ze bij het huis en zou mijn huur omhoog gaan, maar dat is nooit gedaan. Zo effectief krijg ik het nooit meer helaasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Nemen jullie ze ook?
Wij met ons huurhuis hebben er best ff over na moeten denken, maar het levert toch best wat op.
Al betaal je ook huur aan de panelenboer.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:19 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat we zondag fit genoeg zijn om even langs te hoppen in Hengelo, maar heb er een hard hoofd in. Nu al. Dat komt waarschijnlijk ook door de inhoud van de bierkoelkast en de mensen die op mijn verjaardag komen
Wij hebben een koophuis dus krijgen die aanbieding niet. Helaas, want het was best een nette aanbieding.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Nemen jullie ze ook?
Wij met ons huurhuis hebben er best ff over na moeten denken, maar het levert toch best wat op.
Al betaal je ook huur aan de panelenboer.
Jij bent de ergste nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik moet zondag nog naar Twente, 's mddags, dus ik ga proberen soort van normaal te doen.
Also misschien eerst nog maar uurtjes beunen voor jouw verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |