Ik kan m vanaf volgende week wel even gek komen makenquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe staat het er voor met je midlifecrisis?
Hier viel afgelopen weekend het woord 'motorrijbewijs'
[..]
Ja doe maar. Er moet meer CO2 de lucht in, veel te koud om 's avonds buiten nog wat te klussen of om te gaan vissen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan m vanaf volgende week wel even gek komen maken
Ja man; Euro98 moest ik m ook mee verwennen zei de tunerquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja doe maar. Er moet meer CO2 de lucht in, veel te koud om 's avonds buiten nog wat te klussen of om te gaan vissen.
Jupquote:
*burp* meteen vanuit werk na etentje maar nog wel op tijd omquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja was een heerlijke dag. Lekker relaxed opstaan en als eerste zag ik een filmpje van kzonen J&Averder megaveel appjes/kaartjes/kadootjes per post en fb felicitaties. En een hele leuke middag/avond gehad samen met g in Amsterdam.
Net kwamen er nog wat artsen na elkaar op mijn app binnendie hebben elkaar w.s. nog net ff ingefluisterd dat ik jarig ben. Wel superlief
Ook van jullie hier
Tofquote:
Een Can-Am ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
TofBen benieuwd. Vertel!
J is gelukkig geen man die zich gek laat maken door andermans vervoermiddelHet (vage) plan is om zo'n driewieler te kopen om sneller en goedkoper op het werk te komen.
Thnx; ik heb 13 jaar geleden mijn motor weggedaan toen uk op de wereld kwam, ik vond het nu wel weer eens tijd voor wat voor mezelfquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Woah. fietsie wordt bikie!Heel erg veel plezier en veel mooie tourdagen gewenst
Wat tof voor jequote:Op donderdag 1 juni 2023 23:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een Can-Am ?
Ik was al een goed jaar op zoek naar een BMW R1200 GS Adventure waar " de kop vanaf was " met onderhouds historie, alle BMW terugroep acties uitgevoerd enz enz enz
En eergister vond ik er 1 die alle " vinkjes op het lijstje " tickte.
Dus vanmiddag na het werk gebeld, bleek de verkoper veel last te hebben van mensen met telefonische interessei die daarna verdwenen, dus die stelde voor dat ik wel langs kon komen om 19:00. Dus ik zeg " ja ". (uur rijden)
Kom ik daar: excuses dat ie wat fel was maar veel mensen " kopen " dus middels mail en marktplaats enzo, maar komen daarna nooit opdagen.
Iig, lang verhaal kort: het ding was zelfs beter dan de foto's deden vermoeden, en ik ben er een half uur op weggeweest. Mijn motorkleding uit 2002 (!) paste weer
Zodra ik m heb opgehaald volgen er wel foto's via andere kanalen.
Jaaa! Gewoon je dromen waarmaken hoorquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:15 schreef fietsie het volgende:
Thnx; ik heb 13 jaar geleden mijn motor weggedaan toen uk op de wereld kwam, ik vond het nu wel weer eens tijd voor wat voor mezelf
Ahja zo een met 2 voorwielen die meer dan zoveel cm uit elkaar staan zodat ie als auto telt; die zijn er inderdaad.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat tof voor jeOok van je motorkleding. Snel geregeld zo ineens.
Geen Can-Am, daar kan je niet mee tussen een file door. Ik weet niet hoe zo'n ding heet. Het lijkt op een scooter maar mag op de snelweg. Zelfs zonder motorrijbewijs. Maar goed, het is een zeer vaag plan nog hoor. Ik moet het nog zien gebeuren.
Ik koop wel een nieuwe jas en broek want euhm, toen ik het net uitdeed bleek de waterdichte lining aan de binnenkant helemaal losgelaten te hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaa! Gewoon je dromen waarmaken hoorMooie dingen voor jezelf kopen is ook zelfliefde (en je motorpak van 13 jaar geleden passen is awesome
)
Zal wel ouderdom zijn, jammer. Maar nu kan je zo'n moderne kekke 'spijkerbroekmotorbroek' kopenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:22 schreef fietsie het volgende:
Ik koop wel een nieuwe jas en broek want euhm, toen ik het net uitdeed bleek de waterdichte lining aan de binnenkant helemaal losgelaten te hebben
Inderdaad, was gewoon vergaan. Mijn goretex laarzen echter zijn perfect in orde en kunnen nog mee.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal wel ouderdom zijn, jammer. Maar nu kan je zo'n moderne kekke 'spijkerbroekmotorbroek' kopen
Gaaf fiets!quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inderdaad, was gewoon vergaan. Mijn goretex laarzen echter zijn perfect in orde en kunnen nog mee.
Ja dat is het plan![]()
Aramide vezels en protectoren erin.
Een klassieke motorbroek komt er denk ik -ook- maar dan in een maat te groot, om over werkkleding te kunnen aandoenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal wel ouderdom zijn, jammer. Maar nu kan je zo'n moderne kekke 'spijkerbroekmotorbroek' kopen
Nou, gefeliciteerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |